Tuurlijk!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
jullie luisteren wel he
http://x-raydio.playtheradio.com/
Girlpower!
Aldus Thomas.quote:Still going strong, nog niet geslapen sinds 12:00 smiddags maandag, hebben net deel 5 achter de rug. Ben nog wakker tot een uur of 11:00 woensdag.
Hahaquote:
Triek is een homorobot uit het jaar 1984, gecreëerd om alle anussen in het jaar 2011 te voorzien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo fictief is dat niet, zo naast mij
Nee, dat doen wij niet. Eerst trouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Triek is een homorobot uit het jaar 1984, gecreëerd om alle anussen in het jaar 2011 te voorzien.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Triek is een homorobot uit het jaar 1984, gecreëerd om alle anussen in het jaar 2011 te voorzien.
Oeh, het is wel duidelijk wie de dienst uitmaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:25 schreef Renesite het volgende:
En trouwen doen we ook niet.. Hoor ik net. Okee. Geen feestje!
Jouw triekje binnenkort voor mij ook niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo fictief is dat niet, zo naast mij
Afblijvenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw triekje binnenkort voor mij ook niet meer
Hij ligt nu bovenop mij inderdaad. Gaan we zo veranderen, hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, het is wel duidelijk wie de dienst uitmaakt.
Ik heb twee losse matrassen, dus dat is redelijk makkelijk te regelen.quote:
quote:
Mooi plafond.quote:
Ik vind het tegenvallen.quote:
Moeten we nog witten. Sorry.quote:
Gif niksquote:
Okey.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ouders zijn met sammy naar de DA geweest.quote:
Huuum, balenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ouders zijn met sammy naar de DA geweest.
Heeft nu antibiotica, kon vanmorgen niks binnen houden.
Heeft een virus die op dit moment heerst.
hij had ook een spuit, heeft nu ook van dat zacht voer en heeft hij al binnen gehoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huuum, balen't Arme ding
Hopelijk slaat de antibiotica aan en kan ie weer wat eten!
Als ie weer wat eten binnen heeft sterkt ie ook weer sneller aan.. Is ie vast gauw weer de oudequote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij had ook een spuit, heeft nu ook van dat zacht voer en heeft hij al binnen gehouden
dat klopt jahquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Virusje is wel iets wat vrij eenvoudig ook weer overgaat gelukkig.
hij probeert nu ook gewoon druk enzo te zijn hahaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ie weer wat eten binnen heeft sterkt ie ook weer sneller aan.. Is ie vast gauw weer de oude![]()
Dubbelop zelfs, o en ik heb ff gecheckt genoeg ruimte voor de 30equote:
echt waarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
Mirannnnnnnnnnnnnnn Pirates is voor 16 jarigen net als de ski hut
Skihut is alles behalve leuk, 16 jarigen die stomdronken zijn ala Oh Oh Chersoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt waar
Ik heb me wat anders laten vertellen
Ow en Skihut is leuk
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Skihut is alles behalve leuk, 16 jarigen die stomdronken zijn ala Oh Oh Cherso
Maar Heks der zoon zegt dat net
Nou ja het zit op het Leidse Plein dus we zien het wel als we er zijn tochquote:
Echtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het zit op het Leidse Plein dus we zien het wel als we er zijn toch
Gay parade is ook dan he?
Daarom we zien wel wat we doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
OMG
Ik zie wel waar ik belandAls we maar lol hebben
Ja we moeten nog even afsprekenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom we zien wel wat we doen
Donderdag vroeg naar bed jij we gaan vroeg op vrijdag
Ja doen we donderdag wel even, wij ook zin in en ik wil er lekker bijtijds zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we moeten nog even afspreken
Heb er zoveel zin in
Gewoon doen. Eigenlijk moet je je niet druk maken om de rest. Er zijn er ook zat die ragharde metal draaien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
Mirannn, mocht ik het draaien onder de knie krijgen, wat zal ik dan gaan draaien?
Als ik mijn eigen muziek draai krijg je een combo van NL, Top 40 en nog wat compleet random muziek tussendoor.. Is dat wat?
Ik ben echt bang dat ik dalijk commentaar krijg dat het mietjesmuziek isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon doen. Eigenlijk moet je je niet druk maken om de rest. Er zijn er ook zat die ragharde metal draaien.
Je houdt het langer vol en je vind het leuker als je je eigen muziek draaitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat ik dalijk commentaar krijg dat het mietjesmuziek isIk huur Benny, c_a en Bella wel in om enthousiast te doen
Maar dan houd ik de muziek maar dicht bij wat ik zelf leuk vind, is ook een keer iets anders denk ik
En anders staat er nog genoeg metal van broerlief op de laptop
Aah okay, dat is vast bemoedigend in te horen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je houdt het langer vol en je vind het leuker als je je eigen muziek draaitEn er zijn genoeg mensen die top 40 kunnen waarderen in het topic. Ik vind zelfs dat we te weinig van zulke DJ's hebben
Ik zal ook extra lief voor je zijn en bij elk liedje eenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah okay, dat is vast bemoedigend in te horen.
Ik heb inmiddels wel wat uitgezocht. Nu het lastigste nog, alles installeren en doorkrijgen.
Ja gewoon doen, draai wat je leuk vind. Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
Mirannn, mocht ik het draaien onder de knie krijgen, wat zal ik dan gaan draaien?
Als ik mijn eigen muziek draai krijg je een combo van NL, Top 40 en nog wat compleet random muziek tussendoor.. Is dat wat?
Ik vind dat ook echt wat voor jouquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me best grappig zo muziekjes draaien.
Oh dat zou wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal ook extra lief voor je zijn en bij elk liedje eenplaatsen
Welk programma ga je gebruiken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah okay, dat is vast bemoedigend in te horen.
Ik heb inmiddels wel wat uitgezocht. Nu het lastigste nog, alles installeren en doorkrijgen.
Het werkt best verslavendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me best grappig zo muziekjes draaien.
Ik heb niet echt muziek die de massa kent volgens mij. En de meeste muziek heb ik niet op de computer staanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt wat voor jou
quote:Kom anders eens een keer meeluisteren, en vooral, kom een keer draaien
Ik heb laatst die van yo no se manana ofzo helemaal dol gedraaidquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gewoon doen, draai wat je leuk vind. Dat doe ik ook
Al hou ik het bij 3 dingen: Girlpower, Let's get spanish en lekker hollands ofzo
Zijn wij nu samen DJ's aan het hosselen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt wat voor jou
Kom anders eens een keer meeluisteren, en vooral, kom een keer draaien
Rolfquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb laatst die van yo no se manana ofzo helemaal dol gedraaid
Muziek die de massa niet kent is primaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niet echt muziek die de massa kent volgens mij. En de meeste muziek heb ik niet op de computer staan.
[..].
Geen idee, ik geloof dat ToT fan is van SAM dus dan zal dat hem wel wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welk programma ga je gebruiken?
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn wij nu samen DJ's aan het hosselen?![]()
Vanmiddag met VDJ gedraaid en dat lukte beter dan SAM. Maar mijn instellingen stonden niet goed bij SAM, Morpheus of Viro zouden er nog naar kijken maar nog geen tijd gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof dat ToT fan is van SAM dus dan zal dat hem wel worden
Traktor is als je een eigen mengpaneel hebt enzo. Voor de pro's dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanmiddag met VDJ gedraaid en dat lukte beter dan SAM. Maar mijn instellingen stonden niet goed bij SAM, Morpheus of Viro zouden er nog naar kijken maar nog geen tijd gehad
Patje gebruikt geloof ik weer Traktor ofzo
Dat is juist leukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niet echt muziek die de massa kent volgens mij. En de meeste muziek heb ik niet op de computer staan.
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Traktor is als je een eigen mengpaneel hebt enzo. Voor de pro's dus
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We zouden een eervolle vermelding in de OP moeten krijgen
heb je allinkjes gehad?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
Zo, ik heb de laptop.
Die SAM en VDJ, zijn dat sites of dingen die je moet downloaden? En kan ik dat dan alvast doen?
Kan via de site geloof ik ja. Ik heb het via een torrentboer gedaan, Virtual DJ 6.1 incl Crackquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
Zo, ik heb de laptop.
Die SAM en VDJ, zijn dat sites of dingen die je moet downloaden? En kan ik dat dan alvast doen?
Okidoki.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je allinkjes gehad?
Ik Dm ze wel even
Okay, ik kijk de linkjes van c_a even aan. Ik houd jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kan via de site geloof ik ja. Ik heb het via een torrentboer gedaan, Virtual DJ 6.1 incl Crack
je hebt dm!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okidoki.
[..]
Okay, ik kijk de linkjes van c_a even aan. Ik houd jullie op de hoogte
nee hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:09 schreef Lutte het volgende:
Ze zijn aan het downloaden.. Dat kan verder geen kwaad toch?
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
SAM is er, VDJ doet het niet.. Ik ga eens even kijken wat het nou is
In het radiotopic vragen, ik werk niet met SAMquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef Lutte het volgende:
Als ik hem wil openen staat er of ik toegang geef dat een onbekende uitgever dingetjes gaat doen op de harde schijf?
Ik heb het gevraagdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In het radiotopic vragen, ik werk niet met SAM
Dat hoort bij de installatiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagdIk durf echt niks te verkloten, ik heb de computer al zo vaak gemold
Hij dacht vast aan jouquote:
Whehequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Door de regen...
Of door dat gene wat Erik net roept
quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehe
Weet je, ik heb net (met wat hulp) dat DJ programma geïnstalleerd. En de laptop is niet ontploft. Ben je trots?
Nou, als zelfs ik het kan installeren kun jij het zeker. Stiekem heb ik printscreen doorgestuurd en heeft iemand anders gezegd wat ik aan moest klikken.. Maar okéquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ik moet me er ook een keer in verdiepen... 's middags zijn er zat uren vrij
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, als zelfs ik het kan installeren kun jij het zeker. Stiekem heb ik printscreen doorgestuurd en heeft iemand anders gezegd wat ik aan moest klikken.. Maar oké
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ik moet me er ook een keer in verdiepen... 's middags zijn er zat uren vrij
Maar alleen VDJ kan ook?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gedraaid met VDJ
Omdat Sam niet werkt bij mij
Maar Viro gaat er naar kijken
Je kunt er al liedjes mee afspelen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er een PM met uitleg over hoe VDJ werkt dan houd ik me ook aanbevolen.
Ik wil het ook doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
pff een marathon HP kijken ... je moet maar gek zijn
Ja hoor wat jij fijn vindquote:
Wat wil je precies weten ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
De link die je voor VDJ hebt gestuurd is alleen voor Macquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor wat jij fijn vind
Ik vind VDJ wel fijn
net op tv, veel sliepen er al na 3 filmsquote:
Een liedje sleep je naar het deck. Je drukt op play en het begint.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
ow echtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Hans
[..]
De link die je voor VDJ hebt gestuurd is alleen voor Mac
Ja en je zet het volgende liedje klaar op het rechterdeck.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een liedje sleep je naar het deck. Je drukt op play en het begint.
Hmhm. Heb het al vaak genoeg gebruikt met echte draaitafels eraan verbonden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en je zet het volgende liedje klaar op het rechterdeck.
Als het liedje op het linker deck is afgelopen druk je op play op het rechter deck.
En zo wissel je het af
Zero jij weet ook hoe het werkt?
Dj. Zero in tha house
Lijkt het je niet een keer leuk om te draaienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm. Heb het al vaak genoeg gebruikt met echte draaitafels eraan verbonden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow echtVandaar dat hij het niet doet bij mij
Oeh, Erikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het doen, maar eerst lees ik de boeken. ben nog niet begonnen aan 1.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
pff een marathon HP kijken ... je moet maar gek zijn
Kan ik op zich wel een keer doen. Dan wel op die andere laptop, daar staat alle muziek opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt het je niet een keer leuk om te draaien
Hopelijk met minder fouten dan de vorigequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een preview in draft af. I'm on a jazz.
Dat zal me roesten eerlijk gezegd. Ik moet er te veel maken, dus tempo is even wat belangrijker.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hopelijk met minder fouten dan de vorige.
Nou ja, anders zit ik ook zo zonder werk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal me roesten eerlijk gezegd. Ik moet er te veel maken, dus tempo is even wat belangrijker.
Normaal let ik er veel meer op, maar met de E3 achter de rug heb ik gewoonweg te veel. En ik wil er voor eind deze maand toch wel vanaf zijn, dan is het nog relevant te noemenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, anders zit ik ook zo zonder werk.
Oh, dan snap ik het alquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een liedje sleep je naar het deck. Je drukt op play en het begint.
Inderdaad, tempo is een beetje het probleem bij gamesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normaal let ik er veel meer op, maar met de E3 achter de rug heb ik gewoonweg te veel. En ik wil er voor eind deze maand toch wel vanaf zijn, dan is het nog relevant te noemen
Ligt niet aan mij, ik poep er nu om de drie dagen 1 uitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, tempo is een beetje het probleem bij games.
Topquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan ik op zich wel een keer doen. Dan wel op die andere laptop, daar staat alle muziek op.
Ik heb alleen motown, ik ga niet draaienquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Ik draai morgen van acht tot half negen, komt dat horen!
Dan ben ik er nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Zachte Gquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
En als er op een vrijdag een keer een gaatje is kan ik ook praten, kan iedereen mijn zachte g uitlachen
[Radio 49] #376 Adriana Lima is de lekkerste, punt uit!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is dat radiotopic, dan ga ik eerst maar even meebabbelen enzo
[Radio 49] #376 Adriana Lima is de lekkerste, punt uit!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is dat radiotopic, dan ga ik eerst maar even meebabbelen enzo
Maar ik vind het niet leuk... ik moet je debuut missenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
OjaDoe ik morgen wel oefenen, gaat vast beter als ik weet dat jij niet luistert
Van wanneer tot wanneer is die uitreiking? Misschien valt er iets te fixenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ik vind het niet leuk... ik moet je debuut missen
Ik draai al vanaf het begin en heb pas 1 keer gepraat, omdat ik achter iemand anders zijn laptop zat.quote:
Vanaf 19:00 tot weet ik veel hoe laatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer is die uitreiking? Misschien valt er iets te fixen
Doe jij een andere keer maar luisteren lieffie, het zal toch nog wel heel erg fout gaan en ik doe maar een half uurtje.quote:
Het gaat vast fout. Ik heb nog nooit een debuutshow zonder fouten gehoordquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe jij een andere keer maar luisteren lieffie, het zal toch nog wel heel erg fout gaan en ik doe maar een half uurtje.
Nee daaromquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het gaat vast fout. Ik heb nog nooit een debuutshow zonder fouten gehoord
Daar moet je ook niet bang voor zijn, iedereen weet dat je het voor het eerst doet en gaat je helpen. Soms kunnen ze best lief zijn die baggeraartjes.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
Kally met haar jongens zijn net weg en was een heerlijke dag en ze heeft 2 lekkere lieve jongens.......
Kally met haar jongens zijn net weg en was een heerlijke dag en ze heeft 2 lekkere lieve jongens.......
Echt hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het al leuk om gewoon voor mezelf die liedjes achter elkaar te draaien!!!
echt hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het al leuk om gewoon voor mezelf die liedjes achter elkaar te draaien!!!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zou ik tof vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
Benny, zal ik vragen of het naar donderdag kan?
Tofquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
Nee, ik stuur wel een PM, kan ik morgen nog even oefenen voor mezelfquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou ik tof vinden
...maar als je het zelf liever gewoon morgen hebt, dan moet je je ook niet door mij laten tegen houden
Ew, dan is de radio failliet als ik mee zou doenquote:
Dat geloof ik graag... gezelligquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
Je bent een schatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ik stuur wel een PM, kan ik morgen nog even oefenen voor mezelf
Heb PM gestuurd, maar Samzz is nu naar die première. Het wordt vast gefixt, en als ik er niet ben kan ik lastig draaienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag... gezellig
[..]
Je bent een schat
Knetter kun je ook DM'en, die is wel aanwezigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb PM gestuurd, maar Samzz is nu naar die première. Het wordt vast gefixt, en als ik er niet ben kan ik lastig draaien![]()
Die mensen hebben geen idee. Walluks klinkt coolquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ging wel praten maar mensen moesten soms lachen om mijn accent
Jij kunt best normaal praten voor een brabander.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:29 schreef Patje1987 het volgende:
jij praat leukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ja maar dan doe ik mijn best het niet te doen, ik kan wel platter praten maar doe ik haast nooit. Ook niet ivm werk enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kunt best normaal praten voor een brabander.
Hmm ja. Je spraak kan er mee door in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar dan doe ik mijn best het niet te doen, ik kan wel platter praten maar doe ik haast nooit. Ook niet ivm werk enzo.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb PM gestuurd, maar Samzz is nu naar die première. Het wordt vast gefixt, en als ik er niet ben kan ik lastig draaien![]()
Ga staan, probleem opgelost.quote:
Wat zou je willen draaien dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat als ik ooit zou gaan draaien dat men in slaap zou vallen!
niet te laat draaien danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Weltrustenquote:
Fijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
En het was leuk! Leuke ouders, broer. Schoonzus, en buren(maar die kende ik al een beetje)
Ik heb eigenlijk alleen maar van die gitarige/pianoërige singersongwriter dingen. Kings of Convenience, Belle & Sebastian, Regina Spektor, Sufjan Stevens achten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat zou je willen draaien dan?
Want het lijkt me sterk.
Tuurlijk niet gekkie!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de muziek die jij opnoemt wordt over het algemeen redelijk goed ontvangen. Ik kan het persoonlijk heel goed hebben, die breekbare pop/rock songs. Draai ook regelmatig Sufjan Stevens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar van die gitarige/pianoërige singersongwriter dingen. Kings of Convenience, Belle & Sebastian, Regina Spektor, Sufjan Stevens achten.
En als ik nu zie dat in het topic punk vrij goed ontvangen wordt...
Je hebt de DJ gehoord neem ik aan?quote:
Als je bekend in de kring bent vastquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt de DJ gehoord neem ik aan?
Het radio 49 is redelijk onvoorspelbaar gedaan. Ik heb ooit een show met alleen maar Klassieke muziek gedaan en iedereen was helemaal enthousiast. Zelfde geldt voor m'n Country show
Wanneer doe je weer een countryshowquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het radio 49 is redelijk onvoorspelbaar gedaan. Ik heb ooit een show met alleen maar Klassieke muziek gedaan en iedereen was helemaal enthousiast. Zelfde geldt voor m'n Country show
Dat is een goed idee Partriquequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zou natuurlijk alleen maar mjoesical.. Ik word vermoord als ik draai!
Oh tofquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zal vast meewerken, maar er zijn ook zat DJ's die pas net meedraaien en goed ontvangen worden. Gelukkig wel.quote:
Niet door mij!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Over een hele tijd pas weer. Ik ga ze geen overdosis Country gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer doe je weer een countryshow
Als je het s'nachts draait heb je zomaar kans dat iedereen wild enthousiast is/wordt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ga eens werken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer dan een procent van alle posts op fok van gister waren van mij.
heb jij de filmpjes nog danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
C_a doe een show waarin je alles zelf zingt!
die wil ik niet missen, ik hou er wel vanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over een hele tijd pas weer. Ik ga ze geen overdosis Country geven
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
C_a doe een show waarin je alles zelf zingt!
En heb je ook wat of ben je zoals ik: je komt er voor de nieuwste suske en wiske?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
Koppijn.. En morgen ook nog naar de tandarts, grrr.
Echtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
Koppijn.. En morgen ook nog naar de tandarts, grrr.
Ik heb ietsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En heb je ook wat of ben je zoals ik: je komt er voor de nieuwste suske en wiske?
oh.. Hhmmmquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je het s'nachts draait heb je zomaar kans dat iedereen wild enthousiast is/wordt.
Gelukkig vroeg, dan heb je het maar gelijk gehad anders zit je er zo tegenaan te hikken. En het zal wel goedkomenquote:
Dan heb je zelfs al geile neukseks met ONZ'ers! Hoorde ik!quote:
Jup, en ik zal nog half slapen aangezien ik vannacht maar een uur of vier heb geslapen, dat slaap ik in een nacht niet bij..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig vroeg, dan heb je het maar gelijk gehad anders zit je er zo tegenaan te hikken. En het zal wel goedkomen![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
En het was leuk! Leuke ouders, broer. Schoonzus, en buren(maar die kende ik al een beetje)
Goed gehoordquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je zelfs al geile neukseks met ONZ'ers! Hoorde ik!
Daarna zwemmenquote:
OMG Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je zelfs al geile neukseks met ONZ'ers! Hoorde ik!
Ik was erbij. Als kloon dan he?quote:
Mwoah, had het toch een klein voordeel dat je vroeg wakker wasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en ik zal nog half slapen aangezien ik vannacht maar een uur of vier heb geslapen, dat slaap ik in een nacht niet bij..
Big Brother is watching you!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
Soms vraag in me af of ik in een huis woon of in een strengbeveiligde jeugdgevangenis.
Eerst vraagt Ron: wat heb je gedownload. Tien minuten later: Wat is dat SAM?
En maar doorzeuren over beide.. Hij zit gewoon na te kijken wat ik op de laptop heb gedaan
Je had nog nooit eerder een pinguin gezien?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was jijWel slim, wist helemaal niet dat jij het was.
Nooit in het wild nee. Ik blijf veilig achter mijn tv, de docu kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Je had nog nooit eerder een pinguin gezien?
En nou komt ie de kamer in, zegt ie: maaaaam, ik moet je iets vertellennnnn. Mama: nou kom op dan. Ron: niet hierrrrr.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Big Brother is watching you!
..letterlijk én figuurlijk
Maar das toch ergquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
En nou komt ie de kamer in, zegt ie: maaaaam, ik moet je iets vertellennnnn. Mama: nou kom op dan. Ron: niet hierrrrr.
Laat het hem maar vertellen, ik heb nog meer leuk nieuws voor ze dan![]()
nee, ik had een andere poes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik ook met jouw geknuffeld dan?
Omg, dat zou zo tof zijnquote:
Dat is je broer?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
En nou komt ie de kamer in, zegt ie: maaaaam, ik moet je iets vertellennnnn. Mama: nou kom op dan. Ron: niet hierrrrr.
Laat het hem maar vertellen, ik heb nog meer leuk nieuws voor ze dan![]()
Ja, nu was het de waakpoes van die danstent!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
shit, anders hadden wij seks gehad
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, nu was het de waakpoes van die danstent!
Je kan niet meer zitten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |