Tuurlijk!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
jullie luisteren wel he
http://x-raydio.playtheradio.com/
Girlpower!
Aldus Thomas.quote:Still going strong, nog niet geslapen sinds 12:00 smiddags maandag, hebben net deel 5 achter de rug. Ben nog wakker tot een uur of 11:00 woensdag.
Hahaquote:
Triek is een homorobot uit het jaar 1984, gecreëerd om alle anussen in het jaar 2011 te voorzien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo fictief is dat niet, zo naast mij
Nee, dat doen wij niet. Eerst trouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Triek is een homorobot uit het jaar 1984, gecreëerd om alle anussen in het jaar 2011 te voorzien.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Triek is een homorobot uit het jaar 1984, gecreëerd om alle anussen in het jaar 2011 te voorzien.
Oeh, het is wel duidelijk wie de dienst uitmaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:25 schreef Renesite het volgende:
En trouwen doen we ook niet.. Hoor ik net. Okee. Geen feestje!
Jouw triekje binnenkort voor mij ook niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo fictief is dat niet, zo naast mij
Afblijvenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw triekje binnenkort voor mij ook niet meer
Hij ligt nu bovenop mij inderdaad. Gaan we zo veranderen, hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, het is wel duidelijk wie de dienst uitmaakt.
Ik heb twee losse matrassen, dus dat is redelijk makkelijk te regelen.quote:
quote:
Mooi plafond.quote:
Ik vind het tegenvallen.quote:
Moeten we nog witten. Sorry.quote:
Gif niksquote:
Okey.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ouders zijn met sammy naar de DA geweest.quote:
Huuum, balenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ouders zijn met sammy naar de DA geweest.
Heeft nu antibiotica, kon vanmorgen niks binnen houden.
Heeft een virus die op dit moment heerst.
hij had ook een spuit, heeft nu ook van dat zacht voer en heeft hij al binnen gehoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huuum, balen't Arme ding
Hopelijk slaat de antibiotica aan en kan ie weer wat eten!
Als ie weer wat eten binnen heeft sterkt ie ook weer sneller aan.. Is ie vast gauw weer de oudequote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij had ook een spuit, heeft nu ook van dat zacht voer en heeft hij al binnen gehouden
dat klopt jahquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Virusje is wel iets wat vrij eenvoudig ook weer overgaat gelukkig.
hij probeert nu ook gewoon druk enzo te zijn hahaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ie weer wat eten binnen heeft sterkt ie ook weer sneller aan.. Is ie vast gauw weer de oude![]()
Dubbelop zelfs, o en ik heb ff gecheckt genoeg ruimte voor de 30equote:
echt waarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
Mirannnnnnnnnnnnnnn Pirates is voor 16 jarigen net als de ski hut
Skihut is alles behalve leuk, 16 jarigen die stomdronken zijn ala Oh Oh Chersoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt waar
Ik heb me wat anders laten vertellen
Ow en Skihut is leuk
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Skihut is alles behalve leuk, 16 jarigen die stomdronken zijn ala Oh Oh Cherso
Maar Heks der zoon zegt dat net
Nou ja het zit op het Leidse Plein dus we zien het wel als we er zijn tochquote:
Echtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het zit op het Leidse Plein dus we zien het wel als we er zijn toch
Gay parade is ook dan he?
Daarom we zien wel wat we doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
OMG
Ik zie wel waar ik belandAls we maar lol hebben
Ja we moeten nog even afsprekenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom we zien wel wat we doen
Donderdag vroeg naar bed jij we gaan vroeg op vrijdag
Ja doen we donderdag wel even, wij ook zin in en ik wil er lekker bijtijds zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we moeten nog even afspreken
Heb er zoveel zin in
Gewoon doen. Eigenlijk moet je je niet druk maken om de rest. Er zijn er ook zat die ragharde metal draaien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
Mirannn, mocht ik het draaien onder de knie krijgen, wat zal ik dan gaan draaien?
Als ik mijn eigen muziek draai krijg je een combo van NL, Top 40 en nog wat compleet random muziek tussendoor.. Is dat wat?
Ik ben echt bang dat ik dalijk commentaar krijg dat het mietjesmuziek isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon doen. Eigenlijk moet je je niet druk maken om de rest. Er zijn er ook zat die ragharde metal draaien.
Je houdt het langer vol en je vind het leuker als je je eigen muziek draaitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat ik dalijk commentaar krijg dat het mietjesmuziek isIk huur Benny, c_a en Bella wel in om enthousiast te doen
Maar dan houd ik de muziek maar dicht bij wat ik zelf leuk vind, is ook een keer iets anders denk ik
En anders staat er nog genoeg metal van broerlief op de laptop
Aah okay, dat is vast bemoedigend in te horen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je houdt het langer vol en je vind het leuker als je je eigen muziek draaitEn er zijn genoeg mensen die top 40 kunnen waarderen in het topic. Ik vind zelfs dat we te weinig van zulke DJ's hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |