'ergens'.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:44 schreef Flitskikker het volgende:
@ Dastan: Maart 1994 - 9 maanden = ergens 1993
O, verwekt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:44 schreef Flitskikker het volgende:
@ Dastan: Maart 1994 - 9 maanden = ergens 1993
Of eind mei misschien wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:45 schreef Etsu het volgende:
Januari = 1
Februari = 2
Maart = 3
9 - 3 = 6
12 - 6 = 6
6de maand = juni.
Dus ergens in juni verwekt.
januariquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:42 schreef Flitskikker het volgende:
In welke maand zijn emzor en leeell jarig?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:49 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen zijn in 1992 geboren of verwerkt.
Laat me raden: JANquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dagdromen en daardoor je bus bijna missen.![]()
Je voor de bus werpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat moet ik doen als het ooit uit gaat?! O.O
Lariekoek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze gaat dan ook niet dood, tenminste, waarschijnlijk niet.
Ik zou voor de roze gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
Zal ik mijn witte of blauwe schoenen aan doen?
Het is unaniem besloten dat het blauw wordt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
Zal ik mijn witte of blauwe schoenen aan doen?
Ik heb toevallig ballerina's in de kast staan. Even kijken of het staat bij mijn tshirt vandaag.quote:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ballerina's in de kast staan. Even kijken of het staat bij mijn tshirt vandaag.
PICSquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en het staat me prima. Even aantrekken.
Onzin. Ik ben in bus zes en zeven geweest. Ze reden hard.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een bus rijdt niet zo hard.
Tenminste niet in Almere.![]()
![]()
Niet dodelijk hard.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben in bus zes en zeven geweest. Ze reden hard.
Wat zijn dat nou weer voor rare tekens en woorden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Etsu het volgende:
@EXASC Het is hier warm. Ik ga dood hier. #twexit
NOU NOU NOU MEIDquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan heeft een echt ooglapje en die heb ik gisteren ook op gehad. HahaJan
![]()
Dat heet nou Twitter-taal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor rare tekens en woorden.
@Dastan doe mee, dan hoor je ook #erbij #isleukquote:
jezusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
@Dastan doe mee, dan hoor je ook #erbij #isleuk
tfoequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:35 schreef Dastan het volgende:
@hemelpoort #verdrietig #spijkerdoorzijnhand #vaderkwijtindesupermarkt
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:35 schreef Dastan het volgende:
@hemelpoort #verdrietig #spijkerdoorzijnhand #vaderkwijtindesupermarkt
bETALEN VOOR HET OPENBAARD VERVOERquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
Klapjostis die zwart rijden met de metro
Rotterdam
CAPSLOCKquote:
Verslaafdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit nu op gsm en loop nu Alexanderium in vanaf station Alexander.
Dat is jouw standaard PI, dat valt niet meer opquote:
Ik meen het anders steeds hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is jouw standaard PI, dat valt niet meer op
wat de kanker is deze gezwel op die forum van denniequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat het iedereen weten, @Dastan laat harde #scheten. #durftezeggen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat de kanker is deze gezwel op die forum van dennie
Ik weet waar Etsu precies isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte constatering. Nu loop ik langs Bram Ladage.
PATAT
Wat is deze nijd ineens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RT @Etsu, een #betweterige gay#fag#homo#zemmel#boeler.
Kijk maar uit, wie weet sta ik je wel op te wachten daar om de hoekquote:
RT @Klinkerbotsing een #betweterige gay#fag#homo#zemmel#boeler.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Retweeted by Etsuquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeg ik ben geen wijf doe even normaalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry schatje vergeef mij? Ik betaal je smoothie
Wat? Jeetje ik dacht van wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga dat toch niet drinken kom op zeg
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Jeetje ik dacht van wel.Hater.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:51 schreef Etsu het volgende:
Ik stond vanavond met iemand en die iemand hebben ze vanmiddag ontslagennu sta ik alleen
___!
Oke beter.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:51 schreef Dastan het volgende:
Misschien meen ik het wel niet. Ik moet toch een beetje stoer overkomen he.
Waarom ontslag dang?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder heeft gisteren ontslag genomen voor mij bij Deen. Na mijn zomervakantie ben ik dus werkloos. Dag vast contract, dag salaris, eindelijk verdiende ik boven de zes euro.6,08 om precies te zijn.
Je moeder heeft je ontslag ingediend?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder heeft gisteren ontslag genomen voor mij bij Deen. Na mijn zomervakantie ben ik dus werkloos. Dag vast contract, dag salaris, eindelijk verdiende ik boven de zes euro.6,08 om precies te zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je moeder heeft je ontslag ingediend?
Dat staat erquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik 3+ weken op vakantie ga en dat mag niet.
Pffquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Ik durfde niet... Had zelf al 2 keer eerder ontslag genomen en ingetrokken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kon er niet iets geregeld worden ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durfde niet... Had zelf al 2 keer eerder ontslag genomen en ingetrokken.ze zouden me vast niet geloven.
Nee, gierig. Mja so be it.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kon er niet iets geregeld worden ofzo?
ik had maar 3 weken ingevuld...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Dastan het volgende:
Had je die vakantie dan niet ingevuld op je vakantieopgaaf?
Ga bij Etsu werkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, gierig. Mja so be it.
Bij ah geven ze soms wel een 0-uren contract hoorde ik.
Hm.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had maar 3 weken ingevuld...
Bedankt waarvoor?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee bedankt. Geen supermarkt meer.
Heb je zo weinig vertrouwen in de loting?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:26 schreef Ezell het volgende:
Zojuist een brochure over een vierjarige deeltijd-opleiding, HBO Filosofie, aangevraagd.
Uhu.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb je zo weinig vertrouwen in de loting?
Ik vind filosofie interessant. Journalistiek & Media is ook nog eens een van de vier afstudeerrichtingen.quote:
Ja dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Kaasrol het volgende:
Maar niet om lullig te zijn ofzo, wat kan je nou eigenlijk met filosofie? Ik zou dan toch gaan voor Nederlands als je echt de journalistiek in wilt.
Heldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef emzor1994 het volgende:
Mijn filosofie leraar zei: ga geen filosofie studeren! je kan er niks mee, alleen leraar worden, en zelfs dat is niet makkelijk!
Als het mogelijk is een studie ernaast te volgen raad ik het je wel aan (als je het echt interessant vindt). Je moet namelijk niet alleen iets doen waar later een goede baan in zit maar ook wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:47 schreef Ezell het volgende:
Ik wil sowieso niet alleen Filosofie studeren. Dat is dan voor ernaast omdat ik het 'leuk' vind. Maar ja, of dat nou zo slim is en mogelijk is?
Dit, maar je moet er toch ook mee rond kunnen komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als het mogelijk is een studie ernaast te volgen raad ik het je wel aan (als je het echt interessant vindt). Je moet namelijk niet alleen iets doen waar later een goede baan in zit maar ook wat je leuk vindt.
Ja daarom, als het mogelijk is een andere studie erbij te doen.. is het wel aan te raden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit, maar je moet er toch ook mee rond kunnen komen.
Ik wil sowieso niet alleen Filosofie studeren hoor. Leraar worden is iets wat ik totaal niet wil. Andere banen krijg je niet zo gauw met HBO Filosofie. De studie is dan ook vooral voor mezelf. De afstudeerrichting Journalistiek & Media is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als het mogelijk is een studie ernaast te volgen raad ik het je wel aan (als je het echt interessant vindt). Je moet namelijk niet alleen iets doen waar later een goede baan in zit maar ook wat je leuk vindt.
Ja daarom zeg ik: als je nog een studie/opleiding ernaast kan doen waar wel werk in zit, is het zeker aan te raden het te combineren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet alleen Filosofie studeren hoor. Leraar worden is iets wat ik totaal niet wil. Andere banen krijg je niet zo gauw met HBO Filosofie. De studie is dan ook vooral voor mezelf. De afstudeerrichting Journalistiek & Media is mooi meegenomen.
Tja, dat heb je ook niet echt met Journalistiek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik: als je nog een studie/opleiding ernaast kan doen waar wel werk in zit, is het zeker aan te raden het te combineren.
Okey.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tja, dat heb je ook niet echt met Journalistiek.Nou ja, ik kijk nog alleen.
Geen ideequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe zoek je een goede rijschool uit? Zijn daar vergelijkingssites oid voor?
Niet dat ik weet. Ik zou aan vrienden en/of kennissen die rijlessen volgen vragen wat zij van hun rijschool vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe zoek je een goede rijschool uit? Zijn daar vergelijkingssites oid voor?
Dit dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik zou aan vrienden en/of kennissen die rijlessen volgen vragen wat zij van hun rijschool vinden.
Goede, maar ze kunnen het toch moeilijk met andere scholen vergelijken? Weet niet of ik er zo een goed beeld van krijg, denk dat ik gewoon voor de meest 'legit-uitziende' gaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik zou aan vrienden en/of kennissen die rijlessen volgen vragen wat zij van hun rijschool vinden.
Ik heb 6 accounts die allemaal al leeg waren maar na een tijdje krijg je weer uren toegevoegd en sindsdien zit ik nooit meer zonderquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hier is het nog mooi weer. Lees: droog
Hihi veel plezier. Ik ga nu film kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga fietsen in de regen. Tot s0ww. xoxo
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
Juich niet te vroeg, Ezelltje van me.
* Etsu kijkt naar boven
Suikerwafeltje van me, las ik nou dat je weggaat bij de Deennnn?quote:
Gewoon vrolijk gedag zeggen. Mag dat tegenwoordig ook al niet meer?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat daar [ afbeelding ] aan is?
Mja, jammer maar het zijt zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Suikerwafeltje van me, las ik nou dat je weggaat bij de Deennnn?![]()
Ik voel me nog een oude rot.Nu heb ik niemand meer
Er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon vrolijk gedag zeggen. Mag dat tegenwoordig ook al niet meer?
Nope.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon vrolijk gedag zeggen. Mag dat tegenwoordig ook al niet meer?
...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
Vrolijk gedag zeggen tegen mensen op het web.Doe even normaal. Je bent toch geen zes.
Maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shit ik twijfelde, dacht eerst van niet en later toch die t erbij gezet... Sorry
Ja. Kut he? Liever bleef ik ook. Nu moet ik én werk opzeggen én Jan zo'n 6 weken missen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
Maar moet je ECHT ECHT ECHT mee op vakantie?want ik zou gewoon blijven werken enzo, want nu moet je vast contract en alles opgeven. En een vast contract krijg je niet zomaar.
Pff. Ouders.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Kut he? Liever bleef ik ook. Nu moet ik én werk opzeggen én Jan zo'n 6 weken missen.
Dan ga je niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
Ugh, morgen heb ik mijn diploma-uitreiking. Ik heb daar echt geen zin in.
Terechte klacht. Het ligt gewoon aan het geslacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar zou ik spijt van krijgen. Jezus, wat doe ik de laatste tijd moeilijk.
Ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht. Het ligt gewoon aan het geslacht.
O. Dan is het goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt. Had het over mijn telefoon zelf, met die rare tekentjes.
Daar ben he vrouw voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar zou ik spijt van krijgen. Jezus, wat doe ik de laatste tijd moeilijk.
Ik zou een moord plegen om het te zijn.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
Dastan, waarom heb jij je voornaam nog steeds in je profiel staan?
Oke XOXOquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga de keuken opruimen, mn hippe smartphone laat ik boven, dan ga ik douchen en dan kom ik later misschien nog wat posten hier. XOXO
Ja, heeft ie gedaan. Het maakt mij niet uit dat mensen mijn voornaam weten, maar ik vind het onnodig om die te gebruiken op het forum.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat remlof je daarover een PB zou sturen.
Ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, heeft ie gedaan. Het maakt mij niet uit dat mensen mijn voornaam weten, maar ik vind het onnodig om die te gebruiken op het forum.
Welk gelijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
Ik heb toch mijn gelijk gekregen, dus moet jij zelf weten verder.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat mijn note onterecht was omdat jij schijnheilig was om moeilijk te doen.
Als je niet zo achterbaks had gedaan, had het niet hoeven plaatsvinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, want het is een gelijk-kwestie tussen jou en de note-uitdeler.
Hoezo achterbaks? Ik wil op het forum aangesproken worden met Dastan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je niet zo achterbaks had gedaan, had het niet hoeven plaatsvinden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
Uit verveling zit ik nu R&P topics te lezen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik weet niet eens meer wat ik net deed.
JAN?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, ik ben inderdaad in eenmood.
Oei snel weg hier voor ik spijt krijg van posts.
Nee, dat doe ik nooit. Ik kijk filmpjes van de HU op YouTube.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
En nu zit je saai naar je beeldscherm te staren met hoop dat iemand wat post in SC?
Wat is HUquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooit. Ik kijk filmpjes van de HU op YouTube.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |