Nee, gierig. Mja so be it.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kon er niet iets geregeld worden ofzo?
ik had maar 3 weken ingevuld...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Dastan het volgende:
Had je die vakantie dan niet ingevuld op je vakantieopgaaf?
Ga bij Etsu werkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, gierig. Mja so be it.
Bij ah geven ze soms wel een 0-uren contract hoorde ik.
Hm.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had maar 3 weken ingevuld...
Bedankt waarvoor?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee bedankt. Geen supermarkt meer.
Heb je zo weinig vertrouwen in de loting?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:26 schreef Ezell het volgende:
Zojuist een brochure over een vierjarige deeltijd-opleiding, HBO Filosofie, aangevraagd.
Uhu.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb je zo weinig vertrouwen in de loting?
Ik vind filosofie interessant. Journalistiek & Media is ook nog eens een van de vier afstudeerrichtingen.quote:
Ja dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Kaasrol het volgende:
Maar niet om lullig te zijn ofzo, wat kan je nou eigenlijk met filosofie? Ik zou dan toch gaan voor Nederlands als je echt de journalistiek in wilt.
Heldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef emzor1994 het volgende:
Mijn filosofie leraar zei: ga geen filosofie studeren! je kan er niks mee, alleen leraar worden, en zelfs dat is niet makkelijk!
Als het mogelijk is een studie ernaast te volgen raad ik het je wel aan (als je het echt interessant vindt). Je moet namelijk niet alleen iets doen waar later een goede baan in zit maar ook wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:47 schreef Ezell het volgende:
Ik wil sowieso niet alleen Filosofie studeren. Dat is dan voor ernaast omdat ik het 'leuk' vind. Maar ja, of dat nou zo slim is en mogelijk is?
Dit, maar je moet er toch ook mee rond kunnen komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als het mogelijk is een studie ernaast te volgen raad ik het je wel aan (als je het echt interessant vindt). Je moet namelijk niet alleen iets doen waar later een goede baan in zit maar ook wat je leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |