Hoi Martijnquote:
Oh? Wat dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoi Martijn
Sander en hero waren gister over jou aan het roddelen in TC
Dat je lang en mager bent.quote:
Je moet niet liegen.quote:
Wees blij dat je nauwelijks hoeft te wachten. De laatste aflevering heb ik een jaar geleden gezien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef emzor1994 het volgende:
Laatste aflevering breaking bad aan het kijken
Ja klopt... Dat is nog ergerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wees blij dat je nauwelijks hoeft te wachten. De laatste aflevering heb ik een jaar geleden gezien.
Link als bewijsquote:
Wat zeg ik verkeerd dan?quote:
Jouw bestaan is verkeerd.quote:
Was in TC, heb geen screen gemaaktquote:
Alsof ik die Tinychat-gesprekken opsla.quote:
Omdat het niet heeft plaatsgevonden.quote:
Wat heeft dat met liegen te maken, wat was de leugen?quote:
Wat jij beweerde dat ze zeiden over hem.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met liegen te maken, wat was de leugen?
Waarom vertel je het dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef emzor1994 het volgende:
Het boeit mij niet of je het gelooft of niet hoor Martijn. Laat maar zitten als iedereen moeilijk gaat doen.
Omdat hij het recht heeft om het te weten.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omdat hij het recht heeft om het te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop