Goed zo, met mij ook primaquote:
En deze knakker kwam met dope niet verder dan 69. En dan nog zijn er mensen die denken (hopen?) dat 1 t/m 68 geen dope hebben gebruikt. Naïefquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is gewoon de hoop dat iemand niet gebruikt heeft
genoeg eroverquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
En deze knakker kwam met dope niet verder dan 69. En dan nog zijn er mensen die denken (hopen?) dat 1 t/m 68 geen dope hebben gebruikt. Naïef
Ja maar, ja maar, ik was nog lang niet klaar met de Tour en wielrennen in het algemeen af te zeikenquote:
denk hetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
E_M toevallig recentelijk een OP gemaakt?
Doe je maar in het Tour topicquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik was nog lang niet klaar met de Tour en wielrennen in het algemeen af te zeiken
Ik vind het echt super atleten, maar zo saai om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik was nog lang niet klaar met de Tour en wielrennen in het algemeen af te zeiken
Ik vind het dus geen atleten, wat het is zooooooooooooooo overduidelijk dat ze alleen maar zo kunnen presteren dmv ladingen doping.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het echt super atleten, maar zo saai om naar te kijken.
Stiekem vind ik alleen de valpartijen leuk
Dat is hetzelfde als mijn mening over kinderen ventileren in OUD of auto's afzeiken in PTA: topic dicht en ik ben een troll.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je maar in het Tour topic(die bestaat vast wel
)
Je mag ook niets meer tegenwoordig!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mijn mening over kinderen ventileren in OUD of auto's afzeiken in PTA: topic dicht en ik ben een troll.
Dit dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het dus geen atleten, wat het is zooooooooooooooo overduidelijk dat ze alleen maar zo kunnen presteren dmv ladingen doping.
Dan wordt het gewoon een wedstrijdje "wie kan er de meeste doping aan zonder dood te gaan". Wordt het meteen een stuk interessanter om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus...
Eigenlijk zouden ze gewoon allemaal doping mogen gebruiken... is het meteen weer eerlijker
Ik word bijna gehypnotiseerd als ik ernaar kijk, heerlijk vind ik het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind het echt super atleten, maar zo saai om naar te kijken.
Stiekem vind ik alleen de valpartijen leuk
Mooi beleid hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mijn mening over kinderen ventileren in OUD of auto's afzeiken in PTA: topic dicht en ik ben een troll.
help me ff herinneren.... waar ging ik die ook alweer vinden?quote:
ik ga mijn benen niet scheren bekijk het maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word bijna gehypnotiseerd als ik ernaar kijk, heerlijk vind ik het.
Ooh maar dat moet een man dan weer echt niet doen, daar zou ik écht op afknappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:39 schreef rival het volgende:
ik ga mijn benen niet scheren bekijk het maar
Boven de 10 graden kun je al met dak open toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:25 schreef djayzz het volgende:
Goed zo, met mij ook prima![]()
Lekker weer maakt het al snel goed
Zeker! al is het met 25 graden toch iets lekkerderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Boven de 10 graden kun je al met dak open toch?
Bevalt alles nog steeds in je huisje en op je werk?
wat een lijkenwagen zeg.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, een BMW Touring zeg ik geen nee tegen hoor.....
Zijn 1 van de weinige "stations" die te pruimen zijn...
Mijn oude Touring
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:45 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
De 156 en 159 zijn ook goed te doen in de station uitvoering.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
wat een lijkenwagen zeg.....Mja, tis jammer dat er veel aan gedaan moest worden... Anders had ik hem wel gehouden... Was de bedoeling hem helemaal op te knappen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
SPOILER: Nou vooruit, eentje dan. :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik probeer het nog een keer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal het even oprekken
Het moet nu weer passen![]()
zo niet dan spuug ik wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en.. en? volgens mij perfecte pasvorm nu
Als jij wat terugstuurt, is de naam 'stalker'kerel niet echt van toepassing......quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Hmm vaag.. ik vond stalkerkerel nogal stil ineens, maar blijkbaar heb ik nooit wat teruggestuurdal kan ik zweren van wel!
Welke policyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag niet meer sinds de nieuwe policy.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu
Een opel in het topic!![]()
Ken dat gvd!!! niet in spoilers!
Ah right, klinkt eigenlijk wel heel logisch allemaal. En een zeer goede redenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:04 schreef Techno het volgende:
[..]
BELANGRIJK: nieuw policy met betrekking tot plaatjes etc.
Schadevergoeding!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu
Een opel in het topic!![]()
Ken dat gvd!!! niet in spoilers!
nee i know, maar moest hem even een naampje gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als jij wat terugstuurt, is de naam 'stalker'kerel niet echt van toepassing......
Brandmerken is effectieverquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee i know, maar moest hem even een naampje geven
Dan niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ik elke keer die foto gaan posten// blijf niet bezig
Ik vind het hilarisch. Is dat die gast van JvT met die gast van Aux Raus?quote:
Yupz, Vjieze Fur met Bastiaan. Hilarische tekst en lekkere Aux Raus tune (maar wel iets minder rof dan normaal, maar hier niet heel ergquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch. Is dat die gast van JvT met die gast van Aux Raus?
Ja, goeie combi, vind het wel lachen. Is dit een eenmalig ding ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz, Vjieze Fur met Bastiaan. Hilarische tekst en lekkere Aux Raus tune (maar wel iets minder rof dan normaal, maar hier niet heel erg)
JvT heeft een hele stapel van dit soort side-projects waar ze dan 1 of 2 nummers mee uitbrengen. Wie weet komt er meer, kan ook eenmalig zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, goeie combi, vind het wel lachen. Is dit een eenmalig ding ofzo?
Wel geinig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JvT heeft een hele stapel van dit soort side-projects waar ze dan 1 of 2 nummers mee uitbrengen. Wie weet komt er meer, kan ook eenmalig zijn.
eerst was het nog je stoere hetero.. nu noem je hem al "ze" ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit
*nicht mail dat ze d'r bek moet houden*
Waarom mogen ze dit niet weten dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
HOEREN!
Ineens zie ik het nut van google+
Scheiden van groepen.....
De facebookstatuswijziging van single naar relatie.... wordt natuurlijk ook door de schaarse hoeveelheid familieleden die ik op facebook heb gezien.Dat gaat dus gesprekstof zijn tijdens de volgende koffieronde... en ik wil nog helemaal niet dat mijn ouders dit weten
Goddammit
*nicht mail dat ze d'r bek moet houden*
Daar waren hyves en fb al voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
HOEREN!
Ineens zie ik het nut van google+
Scheiden van groepen.....
we lopen achterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wat dat Google+ eigenlijk inhoudt.
Is Google's antwoord op FaceBook en Hyves en zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
Ah, so.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Is Google's antwoord op FaceBook en Hyves en zo.
Omdat het nog maar te kort is.quote:
ik heb kennelijk wat gemist, maar wat is het gevecht/die hel dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het nog maar te kort is.
En omdat ik die hel niet nog eens doorwil... en als ik dat gevecht weer aanga dan liever als we wat verder in een relatie zijn.
Google+ is zoals facebook, maar niet facebookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
Oh, wat briljant. Vooral een reden om er niet meer over te willen weten sowieso dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en met de geweldige feature dat je jezelf niet anoniem mag maken en zo.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en met de geweldige feature dat je jezelf niet anoniem mag maken en zo.
Sowieso, tof die covers!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
http://giel.vara.nl/Mega-(...)0d0bfbd739c6b1922328
Kolere, maar dat klinkt wel ERRUGH lekker
Leg jij mij eens uit hoe ik niet mijn Google+ compleet dicht kan gooien (wat overigens de standaard is...)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Loop vooral blind achter elke hype aan en lees met name de kleine lettertjes niet.
Ik begin The Deaf steeds meer te waarderen. Had Spike veel eerder moeten doen. Nu nog stoppen met Direct.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerst wat zekerheid, zeker met Ang3l's pa vind ik het niet zo vreemd.
Google is je vriend, zeg maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Leg jij mij eens uit hoe ik niet mijn Google+ compleet dicht kan gooien (wat overigens de standaard is...)
Mijn coming out ging niet bepaald van een leien dakjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik heb kennelijk wat gemist, maar wat is het gevecht/die hel dan?
Ja, hoewel Direct om heel eerlijk te zijn soms nog best lekkere plaatjes had soms.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin The Deaf steeds meer te waarderen. Had Spike veel eerder moeten doen. Nu nog stoppen met Direct.
Lees: ik weet er geen fuck van, maar ik ben een paranoïde freak die alles op het internet vreest.quote:
True, truequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hoewel Direct om heel eerlijk te zijn soms nog best lekkere plaatjes had soms.
nee, maar een coming out is toch vaak ook heftiger dan je vriendje voorstellen. De eerste keer het vertellen is vaak veel heftiger.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn coming out ging niet bepaald van een leien dakje
Ervaring?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee, maar een coming out is toch vaak ook heftiger dan je vriendje voorstellen. De eerste keer het vertellen is vaak veel heftiger.
Mijn Lowlandsgevoel gaat dit weekend nog wel even een boost krijgen. Eerst even een paar dagen Lichtenvoordequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
zo net slaapmatje gescoord bij de xenos, lowlandsgevoel begint te komen
Van vrij dichtbij jaquote:
Mijn coming out was heftig, het eerste vriendje was NOG heftiger.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee, maar een coming out is toch vaak ook heftiger dan je vriendje voorstellen. De eerste keer het vertellen is vaak veel heftiger.
Wij gana over 2 weken een weekendje kamperen in...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn Lowlandsgevoel gaat dit weekend nog wel even een boost krijgen. Eerst even een paar dagen Lichtenvoorde
Ik ken ze niet, dus het zal vastquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn coming out was heftig, het eerste vriendje was NOG heftiger.
Dus het tweede vriendje na een stilte van 6 jaar.... zal best heftig worden.
Trust meI know my parents.
ok, nu moeten we dus ZEKER meetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij gana over 2 weken een weekendje kamperen in...SOERENDONK
Met de lowlands groep... pre-party
Oeh, en ik heb een extra kaartje kunnen regelen dus m'n buurvrouw gaat mee
Ik wil gewoon graag nog even van deze roze wolk genieten voordat het een onweerswolk wordt. Zo vaak heb ik deze wolk nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, dus het zal vast
Sterkte ermee, hoop dat ze ooit wat bijdraaien
en anders mag je mijn ouders wel hoor, die lopen mij onderhand te pushen dat ik eens een 'vriendin' mee naar huis moet nemen.. volgens mij hebben ze de hoop opgegeven dat ik ooit een leuke vent mee naar huis brengquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag nog even van deze roze wolk genieten voordat het een onweerswolk wordt. Zo vaak heb ik deze wolk niet
Getverdemme Ang3l!!! Lillike Peurca da ge d'r bent!!!!!!!!!!!
Wat stom. Die van mij draait altijd zonder was erin. Nergens voor nodig, die was.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn wasmachine draait met een wasje erin
net verse wasmachine die ik eerst zonder was moest draaien voor het testwater ed wat dan weg moest lopen nogquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat stom. Die van mij draait altijd zonder was erin. Nergens voor nodig, die was.
een aantal jaren geleden zeiden mijn ouders dat het niet erg was als ik eens thuis kwam met mijn vriend.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en anders mag je mijn ouders wel hoor, die lopen mij onderhand te pushen dat ik eens een 'vriendin' mee naar huis moet nemen.. volgens mij hebben ze de hoop opgegeven dat ik ooit een leuke vent mee naar huis breng
Ja, idem. Daarom post ik hem ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:51 schreef rival het volgende:
dat liedje spookt hier ook rond sinds ik die post van GcsE las
Me too!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
daar begon het allemaal mee.. maar mn ma bleef pushen.. voor een paar maanden terug ben ik tegen dr uitgevlogen en sindsdien houd ze redelijk haar mondquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
een aantal jaren geleden zeiden mijn ouders dat het niet erg was als ik eens thuis kwam met mijn vriend.....
ik wist niet of ik moest lachen of huilen
ik ben blij dat het mijn schuld niet isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
leuk zo'n mamsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar begon het allemaal mee.. maar mn ma bleef pushen.. voor een paar maanden terug ben ik tegen dr uitgevlogen en sindsdien houd ze redelijk haar mond
Als mijn zoon een soort gordon zou worden dan zou het me wel iets uitmaken!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
Het zou me geen "flikker" uitmaken als mijn zoon of dochter later homofiel zou zijn. Als hij/zij het maar durft te vertellen, ik wil dat hij/zij gelukkig is met het leven zoals hij/zij dat wil leiden.
Precies, als je maar gelukkig bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Als mijn zoon een soort gordon zou worden dan zou het me wel iets uitmaken!
verder lekker doen en laten wat je wilt
dat idd, maar proberen het eruit te pushen werkt niet.. vooral als het niet zo isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
Het zou me geen "flikker" uitmaken als mijn zoon of dochter later homofiel zou zijn. Als hij/zij het maar durft te vertellen, ik wil dat hij/zij gelukkig is met het leven zoals hij/zij dat wil leiden.
Nee, dat lijkt me helemaal irritant.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat idd, maar proberen het eruit te pushen werkt niet.. vooral als het niet zo is
lucky youquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
leuk zo'n mams
bij mij bleef het bij die ene keer
en hoe moet je reageren als je al 1000 keer rustig hebt gezegd dat het niet zo is? Nou, woedend dusquote:
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
want?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Als mijn zoon een soort gordon zou worden dan zou het me wel iets uitmaken!
'Do as I say, don't do as I do'?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Als mijn zoon straks homo blijkt te zijn dan stuur ik hem terug naar China
Je moet je medicijnen nog nemenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef JoeyT het volgende:
Ja t ian weer een goede trein. Eerst flirten met een lekkere oost europese chick. En nu lekker meisje naast me die aangaf wel op mn schoot te willen zitten als er niet genoeg plek zou zijn...
ben niet zo'n treinert.. maar welk traject schep jij altijd zo over op?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef JoeyT het volgende:
Ja t ian weer een goede trein. Eerst flirten met een lekkere oost europese chick. En nu lekker meisje naast me die aangaf wel op mn schoot te willen zitten als er niet genoeg plek zou zijn...
Wat is het?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat een sukkels. Ik had kleine man zijn verjaardagscadeau besteld en dat had dus bij mijn ouders bezorgd moeten worden. Hebben ze het dus gewoon hier heen gestuurd. Gelukkig was hij er niet..
Nu richting breda omdat t treinverkeer weer eens ontregeld is...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ben niet zo'n treinert.. maar welk traject schep jij altijd zo over op?
suïcidale fetisj op pauze stand?quote:
BanBao, nep-Lego zeg maar, dat had hij pas geleden zelf ontdekt op internet en hij heeft het er sindsdien de hele tijd over. En ik heb dus precies de dingen gehaald die hij graag wilde, een fregat, een tank en een straaljager.quote:
Legoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
BanBao, nep-Lego zeg maar, dat had hij pas geleden zelf ontdekt op internet en hij heeft het er sindsdien de hele tijd over. En ik heb dus precies de dingen gehaald die hij graag wilde, een fregat, een tank en een straaljager.Dat fregat zit me toch in een grote doos!
Altijd om de dag en s avonds...quote:
Wat een wild leven heb jij ook he.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef JoeyT het volgende:
das ook wel een prima stad. maar heb nog geen idee welk traject je bedoeltquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu richting breda omdat t treinverkeer weer eens ontregeld is...
Dat was echt tof vroeger. En nog steeds.quote:
'Ja en ik heb nu veel meer dan wat je voor dat geld aan Lego zou hebben. Dat fregat heeft 1200 onderdelen.quote:
Ik ga naar Amsterdam is dat voldoende?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:20 schreef clevy het volgende:
[..]
das ook wel een prima stad. maar heb nog geen idee welk traject je bedoelt
Ja lego is wel echt fucking duurquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Ja en ik heb nu veel meer dan wat je voor dat geld aan Lego zou hebben. Dat fregat heeft 1200 onderdelen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Ja en ik heb nu veel meer dan wat je voor dat geld aan Lego zou hebben. Dat fregat heeft 1200 onderdelen.
Ja en sinds iedereen 'Lego' mag maken, is er heel veel te vinden, voor veel minder. En je ziet het er eigenlijk niet aan af.quote:
koel! veel knutselenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
yupquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga naar Amsterdam is dat voldoende?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag ik hem meehelpen bouwen?
Liefquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
BanBao, nep-Lego zeg maar, dat had hij pas geleden zelf ontdekt op internet en hij heeft het er sindsdien de hele tijd over. En ik heb dus precies de dingen gehaald die hij graag wilde, een fregat, een tank en een straaljager.Dat fregat zit me toch in een grote doos!
Na een dag hard werken, niet te verwarren met mensen die tijdens werktijd Fokken, is het fijn als er mooie vrouwen zijn... T laat me relaxen...quote:
Ja ik verheug me nu al op zijn gezicht!quote:
Het is je gegund hoor, daar niet van. Maar ik verbaasde me er even over.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Na een dag hard werken, niet te verwarren met mensen die tijdens werktijd Fokken, is het fijn als er mooie vrouwen zijn... T laat me relaxen...
Ik vond dat ook altijd leuk als ik met mijn ex moest oppassen op haar nichtjes, had ik een excuus om samen met hen met de lego te bouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zat altijd stiekem met zoonlief zn lego te spelen als hij lag te slapen
Over t feit dat ik dat een mooi moment van de dag vind of dat ik graag flirt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is je gegund hoor, daar niet van. Maar ik verbaasde me er even over.
Zit ff te googlen maar dat spul ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en sinds iedereen 'Lego' mag maken, is er heel veel te vinden, voor veel minder. En je ziet het er eigenlijk niet aan af.
Geen van beiden. Meer dat je daar altijd zo opschepperig over moet posten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Over t feit dat ik dat een mooi moment van de dag vind of dat ik graag flirt?
Ik neem Joey eigenlijk nooit zo serieusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen van beiden. Meer dat je daar altijd zo opschepperig over moet posten.
Althans, zo vat ik het op.
Ja valt niet tegen hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit ff te googlen maar dat spul ziet er tof uit.
Wie wel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neem Joey eigenlijk nooit zo serieus
De 1 post over lego de ander over vrouwen... Ik kan me bv niet voorstellen dat je hier over kinderen gaat lullen... Mooi tochquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen van beiden. Meer dat je daar altijd zo opschepperig over moet posten.
Althans, zo vat ik het op.
Moet je ook niet doen... Het is FOk, FOK is niet serieus te nemen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neem Joey eigenlijk nooit zo serieus
Uhuh, maar ¤ 180 werd me iets te gortigquote:
en toch gaat het altijd over mensen serieus 'nemen'...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen... Het is FOk, FOK is niet serieus te nemen...
Laat maar, je snapt niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De 1 post over lego de ander over vrouwen... Ik kan me bv niet voorstellen dat je hier over kinderen gaat lullen... Mooi toch
Daaromquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen... Het is FOk, FOK is niet serieus te nemen...
Hij is nu afgeprijsd naar 174,95quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar ¤ 180 werd me iets te gortig
Ja dat is veel geld.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar ¤ 180 werd me iets te gortig
Hij is eind augustus jarigquote:
Vrouwen, niet mensen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:32 schreef clevy het volgende:
[..]
en toch gaat het altijd over mensen serieus 'nemen'...
Ja Clevy, groot verschilquote:
Ik snap je prima. Ik schep erover op. Klopt. Ik ben goed in vrouwen versieren, laat me dat ajb etaleren...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt niet wat ik bedoel.
Waarom horen we dan nooit meer over die potentiele neukertjes van je die je versierd had?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap je prima. Ik schep erover op. Klopt. Ik ben goed in vrouwen versieren, laat me dat ajb etaleren...
Ja, en dat is is dus hetgeen wat ik me afvraag. Ik knap persoonlijk af op dat soort opschepperig gedrag. Dus of ik ben totaal anders dan de gemiddelde vrouw, of je overdrijft hier.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap je prima. Ik schep erover op. Klopt. Ik ben goed in vrouwen versieren, laat me dat ajb etaleren...
Dat, en als het al waar is, als je bij 100 vrouwen een poging waagt zegt er vast wel een ja, denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:41 schreef Ripley het volgende:
Ik geloof dat gelul gewoon niet. Hij roept ook altijd dat ie allerlei foksters gehad heeft maar niet wie zodat ik het kan verifieren
Waar wil je meer over horen? Mn collegaatje? Nog steeds niet mee geneukt. Vanmiddag mee geluncht, meer dan zoenen doet ze moeilijk over. Zaterdag nieuwe van de sportschool ontmoet, vrijdag scharrel. Neuken doe ik sowieso wel. T gaat om de nieuwe, die zijn speciaal... <3quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom horen we dan nooit meer over die potentiele neukertjes van je die je versierd had?
en hoe lang zijn ze dat? een dag?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar wil je meer over horen? Mn collegaatje? Nog steeds niet mee geneukt. Vanmiddag mee geluncht, meer dan zoenen doet ze moeilijk over. Zaterdag nieuwe van de sportschool ontmoet, vrijdag scharrel. Neuken doe ik sowieso wel. T gaat om de nieuwe, die zijn speciaal... <3
Drogeren > neuken > profit?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar wil je meer over horen? Mn collegaatje? Nog steeds niet mee geneukt. Vanmiddag mee geluncht, meer dan zoenen doet ze moeilijk over. Zaterdag nieuwe van de sportschool ontmoet, vrijdag scharrel. Neuken doe ik sowieso wel. T gaat om de nieuwe, die zijn speciaal... <3
Maar je lijkt dat obsessieve gedrag zo stoer te vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals je neemt t te serieus... Ik ben JoeyT niet... JoeyT is gewoon 1 kant van me. Elke man heeft die kant...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dat is is dus hetgeen wat ik me afvraag. Ik knap persoonlijk af op dat soort opschepperig gedrag. Dus of ik ben totaal anders dan de gemiddelde vrouw, of je overdrijft hier.
Dat niet alleen, het feit dat hij vrouwen alleen maar neukt, maar verder totaal niets, dat is stoer als je 16 bent, maar als je zoiets al jaren doet, krijg ik het idee dat je eigenlijk issues hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar je lijkt dat obsessieve gedrag zo stoer te vinden.
Ik ben ook niet exact zoals ik op Fok! post. Je manier van posten zegt meer over jezelf dan alleen die ene kant zoals jij beweerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals je neemt t te serieus... Ik ben JoeyT niet... JoeyT is gewoon 1 kant van me. Elke man heeft die kant...
Maar wie zegt dat hij zoveel neukt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het feit dat hij vrouwen alleen maar neukt, maar verder totaal niets, dat is stoer als je 16 bent, maar als je zoiets al jaren doet, krijg ik het idee dat je eigenlijk issues hebt.
Daar ga ik voor het gemak dan van uit. Als het namelijk allemaal kul is, is dat nog kanslozer uiteraard.quote:
Tot ik ze geneukt heb meestal... Ik heb iig een spanningsboog van 2 weken...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en hoe lang zijn ze dat? een dag?
Je bent niet totaal anders.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dat is is dus hetgeen wat ik me afvraag. Ik knap persoonlijk af op dat soort opschepperig gedrag. Dus of ik ben totaal anders dan de gemiddelde vrouw, of je overdrijft hier.
That's just sadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tot ik ze geneukt heb meestal... Ik heb iig een spanningsboog van 2 weken...
De enige vrouw in jouw leven is je moeder?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tot ik ze geneukt heb meestal... Ik heb iig een spanningsboog van 2 weken...
Naar mijn idee zijn het een bepaald slag vrouwen die hiervoor vallen idd.quote:
Het blijft fok hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar ga ik voor het gemak dan van uit. Als het namelijk allemaal kul is, is dat nog kanslozer uiteraard.
Dat denk ik ook. Ik vind het behoorlijk denigrerend hoe hij hier over vrouwen praat soms.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naar mijn idee zijn het een bepaald slag vrouwen die hiervoor vallen idd.
Nogal ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vind het behoorlijk denigrerend hoe hij hier over vrouwen praat soms..
BeweerT... Je mag prima de psycholoog uithangen. Maar t is maar FOK!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet exact zoals ik op Fok! post. Je manier van posten zegt meer over jezelf dan alleen die ene kant zoals jij beweerd.
De meeste mannen zien vrouwen niet als dingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
BeweerT... Je mag prima de psycholoog uithangen. Maar t is maar FOK!
Vrouwen zijn geil. Ik neuk ze graag. Ik vind t leuk om over te praten. Nog leuker om te doen. Ben ik anders dan de gemiddelde man op dit gebied?
Idd, maar goed, hoe vaak zullen ze dat van tevoren weten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben op Fok volgens mij precies zoals in het echtGeen goed teken geloof ik.
En het kan me echt niet boeien wat JoeyT doet met wijven. Tenzij hij lullig tegen ze is en ze telkens laat donderen, maar zolang het duidelijk is dat ze neukertjes zijn, zie ik het probleem niet zo.
Ik bedoel het helemaal niet om de psycholoog uit te hangen, ik vraag het me gewoon af, dat mag toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geil. Ik neuk ze graag. Ik vind t leuk om over te praten. Nog leuker om te doen. Ben ik anders dan de gemiddelde man op dit gebied?
Of wanneer zal het tot ze doordringenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Idd, maar goed, hoe vaak zullen ze dat van tevoren weten?
Eindelijk reflectie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
en laten we eerlijk zijn, zijn hobby is een stuk interessanter om over te lezen dan de meeste hobbyverslagen hier.
Het gedrag wat jij schetst is op zich wel een beetje ongezond voor een volwassen kerel, het roept inderdaad aan alle kanten dat je issues hebt. Is op zich niet zo erg, maar om nou te pochen ermee is wel wat sneuquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is meestal niet iets wat je van te voren verteld nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die kan je echt overal krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
He snot. Ik heb een keer gegoogled op Wayfarer en nu zie ik ze overal opduiken in de adds
.
I wants one!
Tuurlijk, dat sowieso.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:55 schreef Kluts het volgende:
Verder moet iedereen in zijn privéleven vooral doen waar hij of zij gelukkig van wordt, maar ik ben gewoon nieuwsgierig aangelegd en dan vraag ik door.
Dat merk je toch. Als er direct op aangestuurd wordt weet je hoe laat het is hè.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sla 'm van de gemiddelde breezer haar neus af en je hebt er een.quote:
Ik beweer nergens dat ik zelf wél iets boeiends voor anderen te melden heb hè?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eindelijk reflectie.
Nu nog naar je eigen advies luisteren
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sla 'm van de gemiddelde breezer haar neus af en je hebt er een.
Joh. Ze zijn alleen zo duur en ik ben heel onvoorzichtig met brillen. Dus zonde van m'n geld momenteel.quote:
Dus zijn ze er in perfecte namaak voor 5 euro ongeveer overal te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh. Ze zijn alleen zo duur en ik ben heel onvoorzichtig met brillen. Dus zonde van m'n geld momenteel.
Ik zeg wat een gemiddelde man denkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vind het behoorlijk denigrerend hoe hij hier over vrouwen praat soms..
Het gaat me dan ook juist om het glas (de namaak heb ik genoeg). Ik wil gewoon graag een goede zonnebril. Maar zoals ik zei, ik ben er zó onvoorzichtig mee, dat moet eerst veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus zijn ze er in perfecte namaak voor 5 euro ongeveer overal te krijgen.
Nou ja perfect, alles behalve het glas uiteraard maar dat heb je met elke goedkope bril
Maar de gemiddelde man, althans de mannen die ik tegenkom, denken niet zo over vrouwen als jij lijkt te doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg wat een gemiddelde man denkt.
Ik heb onwijs leuke dates, ik ben lief voor ze. Ik ben er heilig van overtuigd dat je liefde voor anderen moet hebben om zelf liefde te voelen. Ik heb de pelgrimstocht naar santiago de Compostela gelopen om met mezelf in t reine te komen. Ik ga naar India om te mediteren, om mensen te leren kennen die niets materieels hebben en toch gelukkig zijn.
Nogmaals het is maar FOK! Ik vind t leuk om over sletjes te praten. De meeste mannen, geloof me
Ik ook, ben dat echt niet waard.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen van die goedkope klote-zonnebrillen, juist omdat ik ze altijd mol.
Volgens mij valt dat laatste wel mee. Jij bent de enige die hier bijna iedere dag over je 'sletjes' komt pratenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg wat een gemiddelde man denkt.
Ik heb onwijs leuke dates, ik ben lief voor ze. Ik ben er heilig van overtuigd dat je liefde voor anderen moet hebben om zelf liefde te voelen. Ik heb de pelgrimstocht naar santiago de Compostela gelopen om met mezelf in t reine te komen. Ik ga naar India om te mediteren, om mensen te leren kennen die niets materieels hebben en toch gelukkig zijn.
Nogmaals het is maar FOK! Ik vind t leuk om over sletjes te praten. De meeste mannen, geloof me
Dat zei ik ook altijd, en ik had altijd kutzonnebrillen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook juist om het glas (de namaak heb ik genoeg). Ik wil gewoon graag een goede zonnebril. Maar zoals ik zei, ik ben er zó onvoorzichtig mee, dat moet eerst veranderen.
Ga je dat leren met een slechte?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook juist om het glas (de namaak heb ik genoeg). Ik wil gewoon graag een goede zonnebril. Maar zoals ik zei, ik ben er zó onvoorzichtig mee, dat moet eerst veranderen.
Als je nou niet alle vrouwen over één kam zou scheren, zou je je misschien wat minder aangesproken voelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat laatste wel mee. Jij bent de enige die hier bijna iedere dag over je 'sletjes' komt praten.
Moet je zelf weten hoor. Ik vind het denigrerend naar vrouwen toe.
Dat helpt bij mij dus niet, ben gewoon te lomp en te chaotisch daarvoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je dat leren met een slechte?
Of moet je gewoon leren zuinig te zijn als iets het waard is?
Jij noemt t sneu... Ik vind het leuk. Ik reis elke dag een flink stuk... Hiermee vermaak ik me...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gedrag wat jij schetst is op zich wel een beetje ongezond voor een volwassen kerel, het roept inderdaad aan alle kanten dat je issues hebt. Is op zich niet zo erg, maar om nou te pochen ermee is wel wat sneu
Het gaat helemaal niet om je aangesproken voelen toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je nou niet alle vrouwen over één kam zou scheren, zou je je misschien wat minder aangesproken voelen.
Ik wil eigenlijk ook één goede zonnebril voor tijdens het autorijden, want ik heb nu van die lompe dingen met breed montuur en dan zie ik helemaal niks in de dooie hoekquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben de belichaming van lomp en chaotisch, en Godt heeft gelijk hoor, als je moet, ben je er ineens wel zuinig op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij dus niet, ben gewoon te lomp en te chaotisch daarvoor.
Of ik sloop hem binnen de kortste keren of ik ben hem kwijt.
Ik laat ze vallen. Of ze vallen gewoon vanzelf van m'n hoofd, meestal boven aan een trap en dan ratsj ratsj ratsj de stenen trap helemaal omlaagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, ben dat echt niet waard.
Ik ga er op zitten enzo.
Anders zou er niet zo in de verdediging geschoten worden, denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om je aangesproken voelen toch?
Dus er is nog hoop voor me dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben de belichaming van lomp en chaotisch, en Godt heeft gelijk hoor, als je moet, ben je er ineens wel zuinig op.
Ik voel me niet aangesproken. Maar ik vind continu dit soort berichtjes en dat gesnoef over altijd na 2 weken uitgekeken zijn wel een beetje vermoeiend. Wat wil je bewijzen denk ik dan? Dat je niet in staat bent om echte interesse in een vrouw te tonen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je nou niet alle vrouwen over één kam zou scheren, zou je je misschien wat minder aangesproken voelen.
Samzz was niet degene die erover begon, dat was ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Anders zou er niet zo in de verdediging geschoten worden, denk ik.
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken. Maar ik vind continu dit soort berichtjes en dat gesnoef over altijd na 2 weken uitgekeken zijn wel een beetje vermoeiend. Wat wil je bewijzen denk ik dan? Dat je niet in staat bent om echte interesse in een vrouw te tonen?
Ik heb veel te veel brillen maar in de auto wil inderdaad altijd eentje met de beste glazen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook één goede zonnebril voor tijdens het autorijden, want ik heb nu van die lompe dingen met breed montuur en dan zie ik helemaal niks in de dooie hoek
Jij vindt het oké als een man denigrerend over vrouwen praat en ook op zo'n manier met ze om lijkt te gaan?quote:
ik 250ml sg, klinkt echt te lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sla even overIk heb nog steeds ongezond veel spul.
Eerst even verhuizen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel brillen maar in de auto wil inderdaad altijd eentje met de beste glazen.
Soms wat leuke spelerij kopen. Beetje wisselen maar in de auto moet het echt goed zijn.
Welk spul hebben ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik 250ml sg, klinkt echt te lekkerbestel mee met iemand die om de hoek woont
Niks moet. Maar op den duur verrijkt het je leven wel meer dan continu gefixeerd zijn op weere en ander neuken. Ik zie dat wel als een gebrek in je karakter.quote:
Neem t gewoon niet te serieus. Ik vind vrouwen prachtig... Ze zijn alleen niet bijster slim...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat laatste wel mee. Jij bent de enige die hier bijna iedere dag over je 'sletjes' komt praten.
Moet je zelf weten hoor. Ik vind het denigrerend naar vrouwen toe.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef Q. het volgende:
Dat sporten hou ik nog best goed vol, ga het bijna nog leuk vinden ook!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef Q. het volgende:
'jullie vrouwen'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neem t gewoon niet te serieus. Ik vind vrouwen prachtig... Ze zijn alleen niet bijster slim...
Grapje... Ik vind jullie vrouwen mooi en fascinerend... Meer is het niet... Ik gebruik niemand ode iig niet zonder goedkeuring. Ik ben iemand die duidelijk is in zn intenties. Dus idd na 1 drankje zal ik mn move maken als ik die behoefte heb. Ik hou van duidelijkheid. Maakt t leven gezelliger...
Ik moet wel, die bierbuik moet (een beetje) weg. Ik kan niet elke week nieuwe broeken betalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij ook al over naar the dark side?
Harry's name-to-be-confirmed Shower Gel 250g £9.95quote:
'ons wieven'quote:
Mijn beeld van je, wat doe je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet wel, die bierbuik moet (een beetje) weg. Ik kan niet elke week nieuwe broeken betalen..
Dat idee heb ik helemaal niet, maar dat terzijde... Verder laten die vrouwen dit zelf toe dus wie zijn wij om over die leefstijl te oordelen, denk ik dan. Het zou wat anders zijn als hij denigrerend zou praten over iemand die je kent, en dat je weet dat zij er anders in staat dan hij. Dan pas zou ik zoiets hebben van hé, dat is niet oké.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij vindt het oké als een man denigrerend over praten gaat en ook op zo'n manier met ze om lijkt te gaan?
Q! Niet alleen Tofheid ook Adonis...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef Q. het volgende:
Ik moet even NOG hoger op de adonis-ladder komen. Altijd lastig, die laatste procent.quote:
Eigenlijk verbaas ik me vooral over je manier van communiceren hier. Je bent altijd als je post zo gefixeerd op het bewijzen dat je allerlei vrouwen zou kunnen krijgen, dat je gods gift to women bent. Dat maakt het juist heel ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neem t gewoon niet te serieus. Ik vind vrouwen prachtig... Ze zijn alleen niet bijster slim...
Grapje... Ik vind jullie vrouwen mooi en fascinerend... Meer is het niet... Ik gebruik niemand ode iig niet zonder goedkeuring. Ik ben iemand die duidelijk is in zn intenties. Dus idd na 1 drankje zal ik mn move maken als ik die behoefte heb. Ik hou van duidelijkheid. Maakt t leven gezelliger...
Maar nu moet ik eerst van dat beeld van die bierbuik af komenquote:
Joey post hier al een tijdje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat idee heb ik helemaal niet, maar dat terzijde... Verder laten die vrouwen dit zelf toe dus wie zijn wij om over die leefstijl te oordelen, denk ik dan. Het zou wat anders zijn als hij denigrerend zou praten over iemand die je kent, en dat je weet dat zij er anders in staat dan hij. Dan pas zou ik zoiets hebben van hé, dat is niet oké.
Die Harry klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Harry's name-to-be-confirmed Shower Gel 250g £9.95
Harry's name-to-be-confirmed Shower Gel 500g £17.50
American Cream Lotion 225g £12.50
Lemony Flutter Lotion 225g £13.00
Glitterbug Lotion 225g £13.00
Dat vind jij. Is niet voor iedereen zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niks moet. Maar op den duur verrijkt het je leven wel meer dan continu gefixeerd zijn op weere en ander neuken. Ik zie dat wel als een gebrek in je karakter.
Het feit dat mensen veel sex hebben met verschillende partners is iets wat hier weer los van staat overigens hoor.
In 9 van de 10 gevallen waarbij het een way of life word, heeft dat vaak wel een reden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind jij. Is niet voor iedereen zo.
Wat een stomme blaat eend ben je toch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jullie ruiken lekker, jullie zijn galant, jullie lachen lief, jullie geven me een warm gevoel...quote:
Hij geeft aan altijd na twee weken uitgekeken te zijn op mensen. Dan leer je dus nooit iemand echt kenenn en andersom ook. Is best eenzaaam. Maar goed, als je eenzaam wilt zijn is dat ook prima natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja, stom van me. Bedankt voor je heldere uitleg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een stomme blaat eend ben je toch.![]()
Natuurlijk is het haar mening. Dat is het hele idee van een forum.
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij geeft aan altijd na twee weken uitgekeken te zijn op mensen. Dan leer je dus nooit iemand echt kenenn en andersom ook. Is best eenzaaam. Maar goed, als je eenzaam wilt zijn is dat ook prima natuurlijk.
Daarnaast ben ik dus meer gefascineerd door de bewijsdrang dan door wie hij wel of niet neukt hoor
Ik krijg er zo'n vibe van van weer zo'n issue milf die wil bewijzen hoe ruimdenkend ze isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een stomme blaat eend ben je toch.![]()
Natuurlijk is het haar mening. Dat is het hele idee van een forum.
Zucht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n vibe van van weer zo'n issue milf die wil bewijzen hoe ruimdenkend ze is
Maar goed, ik ken d'r niet persoonlijk, dus ik wacht nog even
Dat je soms moeite lijkt te hebben met het feit dat hier discussies gevoerd worden was mij ook al opgevallen idd.quote:
Die heeft een goede dag vandaagquote:
Mijn ideequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk verbaas ik me vooral over je manier van communiceren hier. Je bent altijd als je post zo gefixeerd op het bewijzen dat je allerlei vrouwen zou kunnen krijgen, dat je gods gift to women bent. Dat maakt het juist heel ongeloofwaardig
Ik bewijs juist niets. Post geen foto, noem geen namen... Helemaal niets.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk verbaas ik me vooral over je manier van communiceren hier. Je bent altijd als je post zo gefixeerd op het bewijzen dat je allerlei vrouwen zou kunnen krijgen, dat je gods gift to women bent. Dat maakt het juist heel ongeloofwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |