Goed zo, met mij ook primaquote:
En deze knakker kwam met dope niet verder dan 69. En dan nog zijn er mensen die denken (hopen?) dat 1 t/m 68 geen dope hebben gebruikt. Naïefquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is gewoon de hoop dat iemand niet gebruikt heeft
genoeg eroverquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
En deze knakker kwam met dope niet verder dan 69. En dan nog zijn er mensen die denken (hopen?) dat 1 t/m 68 geen dope hebben gebruikt. Naïef
Ja maar, ja maar, ik was nog lang niet klaar met de Tour en wielrennen in het algemeen af te zeikenquote:
denk hetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
E_M toevallig recentelijk een OP gemaakt?
Doe je maar in het Tour topicquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik was nog lang niet klaar met de Tour en wielrennen in het algemeen af te zeiken
Ik vind het echt super atleten, maar zo saai om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik was nog lang niet klaar met de Tour en wielrennen in het algemeen af te zeiken
Ik vind het dus geen atleten, wat het is zooooooooooooooo overduidelijk dat ze alleen maar zo kunnen presteren dmv ladingen doping.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het echt super atleten, maar zo saai om naar te kijken.
Stiekem vind ik alleen de valpartijen leuk
Dat is hetzelfde als mijn mening over kinderen ventileren in OUD of auto's afzeiken in PTA: topic dicht en ik ben een troll.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je maar in het Tour topic(die bestaat vast wel
)
Je mag ook niets meer tegenwoordig!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mijn mening over kinderen ventileren in OUD of auto's afzeiken in PTA: topic dicht en ik ben een troll.
Dit dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het dus geen atleten, wat het is zooooooooooooooo overduidelijk dat ze alleen maar zo kunnen presteren dmv ladingen doping.
Dan wordt het gewoon een wedstrijdje "wie kan er de meeste doping aan zonder dood te gaan". Wordt het meteen een stuk interessanter om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus...
Eigenlijk zouden ze gewoon allemaal doping mogen gebruiken... is het meteen weer eerlijker
Ik word bijna gehypnotiseerd als ik ernaar kijk, heerlijk vind ik het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind het echt super atleten, maar zo saai om naar te kijken.
Stiekem vind ik alleen de valpartijen leuk
Mooi beleid hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mijn mening over kinderen ventileren in OUD of auto's afzeiken in PTA: topic dicht en ik ben een troll.
help me ff herinneren.... waar ging ik die ook alweer vinden?quote:
ik ga mijn benen niet scheren bekijk het maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word bijna gehypnotiseerd als ik ernaar kijk, heerlijk vind ik het.
Ooh maar dat moet een man dan weer echt niet doen, daar zou ik écht op afknappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:39 schreef rival het volgende:
ik ga mijn benen niet scheren bekijk het maar
Boven de 10 graden kun je al met dak open toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:25 schreef djayzz het volgende:
Goed zo, met mij ook prima![]()
Lekker weer maakt het al snel goed
Zeker! al is het met 25 graden toch iets lekkerderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Boven de 10 graden kun je al met dak open toch?
Bevalt alles nog steeds in je huisje en op je werk?
wat een lijkenwagen zeg.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, een BMW Touring zeg ik geen nee tegen hoor.....
Zijn 1 van de weinige "stations" die te pruimen zijn...
Mijn oude Touring
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:45 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
De 156 en 159 zijn ook goed te doen in de station uitvoering.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
wat een lijkenwagen zeg.....Mja, tis jammer dat er veel aan gedaan moest worden... Anders had ik hem wel gehouden... Was de bedoeling hem helemaal op te knappen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
SPOILER: Nou vooruit, eentje dan. :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik probeer het nog een keer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal het even oprekken
Het moet nu weer passen![]()
zo niet dan spuug ik wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en.. en? volgens mij perfecte pasvorm nu
Als jij wat terugstuurt, is de naam 'stalker'kerel niet echt van toepassing......quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Hmm vaag.. ik vond stalkerkerel nogal stil ineens, maar blijkbaar heb ik nooit wat teruggestuurdal kan ik zweren van wel!
Welke policyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag niet meer sinds de nieuwe policy.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu
Een opel in het topic!![]()
Ken dat gvd!!! niet in spoilers!
Ah right, klinkt eigenlijk wel heel logisch allemaal. En een zeer goede redenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:04 schreef Techno het volgende:
[..]
BELANGRIJK: nieuw policy met betrekking tot plaatjes etc.
Schadevergoeding!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu
Een opel in het topic!![]()
Ken dat gvd!!! niet in spoilers!
nee i know, maar moest hem even een naampje gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als jij wat terugstuurt, is de naam 'stalker'kerel niet echt van toepassing......
Brandmerken is effectieverquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee i know, maar moest hem even een naampje geven
Dan niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ik elke keer die foto gaan posten// blijf niet bezig
Ik vind het hilarisch. Is dat die gast van JvT met die gast van Aux Raus?quote:
Yupz, Vjieze Fur met Bastiaan. Hilarische tekst en lekkere Aux Raus tune (maar wel iets minder rof dan normaal, maar hier niet heel ergquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch. Is dat die gast van JvT met die gast van Aux Raus?
Ja, goeie combi, vind het wel lachen. Is dit een eenmalig ding ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz, Vjieze Fur met Bastiaan. Hilarische tekst en lekkere Aux Raus tune (maar wel iets minder rof dan normaal, maar hier niet heel erg)
JvT heeft een hele stapel van dit soort side-projects waar ze dan 1 of 2 nummers mee uitbrengen. Wie weet komt er meer, kan ook eenmalig zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, goeie combi, vind het wel lachen. Is dit een eenmalig ding ofzo?
Wel geinig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JvT heeft een hele stapel van dit soort side-projects waar ze dan 1 of 2 nummers mee uitbrengen. Wie weet komt er meer, kan ook eenmalig zijn.
eerst was het nog je stoere hetero.. nu noem je hem al "ze" ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit
*nicht mail dat ze d'r bek moet houden*
Waarom mogen ze dit niet weten dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
HOEREN!
Ineens zie ik het nut van google+
Scheiden van groepen.....
De facebookstatuswijziging van single naar relatie.... wordt natuurlijk ook door de schaarse hoeveelheid familieleden die ik op facebook heb gezien.Dat gaat dus gesprekstof zijn tijdens de volgende koffieronde... en ik wil nog helemaal niet dat mijn ouders dit weten
Goddammit
*nicht mail dat ze d'r bek moet houden*
Daar waren hyves en fb al voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
HOEREN!
Ineens zie ik het nut van google+
Scheiden van groepen.....
we lopen achterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wat dat Google+ eigenlijk inhoudt.
Is Google's antwoord op FaceBook en Hyves en zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
Ah, so.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Is Google's antwoord op FaceBook en Hyves en zo.
Omdat het nog maar te kort is.quote:
ik heb kennelijk wat gemist, maar wat is het gevecht/die hel dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het nog maar te kort is.
En omdat ik die hel niet nog eens doorwil... en als ik dat gevecht weer aanga dan liever als we wat verder in een relatie zijn.
Google+ is zoals facebook, maar niet facebookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
Oh, wat briljant. Vooral een reden om er niet meer over te willen weten sowieso dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en met de geweldige feature dat je jezelf niet anoniem mag maken en zo.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en met de geweldige feature dat je jezelf niet anoniem mag maken en zo.
Sowieso, tof die covers!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
http://giel.vara.nl/Mega-(...)0d0bfbd739c6b1922328
Kolere, maar dat klinkt wel ERRUGH lekker
Leg jij mij eens uit hoe ik niet mijn Google+ compleet dicht kan gooien (wat overigens de standaard is...)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Loop vooral blind achter elke hype aan en lees met name de kleine lettertjes niet.
Ik begin The Deaf steeds meer te waarderen. Had Spike veel eerder moeten doen. Nu nog stoppen met Direct.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerst wat zekerheid, zeker met Ang3l's pa vind ik het niet zo vreemd.
Google is je vriend, zeg maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Leg jij mij eens uit hoe ik niet mijn Google+ compleet dicht kan gooien (wat overigens de standaard is...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |