Goed zo, met mij ook primaquote:
En deze knakker kwam met dope niet verder dan 69. En dan nog zijn er mensen die denken (hopen?) dat 1 t/m 68 geen dope hebben gebruikt. Naïefquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is gewoon de hoop dat iemand niet gebruikt heeft
genoeg eroverquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
En deze knakker kwam met dope niet verder dan 69. En dan nog zijn er mensen die denken (hopen?) dat 1 t/m 68 geen dope hebben gebruikt. Naïef
Ja maar, ja maar, ik was nog lang niet klaar met de Tour en wielrennen in het algemeen af te zeikenquote:
denk hetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
E_M toevallig recentelijk een OP gemaakt?
Doe je maar in het Tour topicquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik was nog lang niet klaar met de Tour en wielrennen in het algemeen af te zeiken
Ik vind het echt super atleten, maar zo saai om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik was nog lang niet klaar met de Tour en wielrennen in het algemeen af te zeiken
Ik vind het dus geen atleten, wat het is zooooooooooooooo overduidelijk dat ze alleen maar zo kunnen presteren dmv ladingen doping.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het echt super atleten, maar zo saai om naar te kijken.
Stiekem vind ik alleen de valpartijen leuk
Dat is hetzelfde als mijn mening over kinderen ventileren in OUD of auto's afzeiken in PTA: topic dicht en ik ben een troll.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je maar in het Tour topic(die bestaat vast wel
)
Je mag ook niets meer tegenwoordig!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mijn mening over kinderen ventileren in OUD of auto's afzeiken in PTA: topic dicht en ik ben een troll.
Dit dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het dus geen atleten, wat het is zooooooooooooooo overduidelijk dat ze alleen maar zo kunnen presteren dmv ladingen doping.
Dan wordt het gewoon een wedstrijdje "wie kan er de meeste doping aan zonder dood te gaan". Wordt het meteen een stuk interessanter om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus...
Eigenlijk zouden ze gewoon allemaal doping mogen gebruiken... is het meteen weer eerlijker
Ik word bijna gehypnotiseerd als ik ernaar kijk, heerlijk vind ik het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind het echt super atleten, maar zo saai om naar te kijken.
Stiekem vind ik alleen de valpartijen leuk
Mooi beleid hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mijn mening over kinderen ventileren in OUD of auto's afzeiken in PTA: topic dicht en ik ben een troll.
help me ff herinneren.... waar ging ik die ook alweer vinden?quote:
ik ga mijn benen niet scheren bekijk het maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word bijna gehypnotiseerd als ik ernaar kijk, heerlijk vind ik het.
Ooh maar dat moet een man dan weer echt niet doen, daar zou ik écht op afknappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:39 schreef rival het volgende:
ik ga mijn benen niet scheren bekijk het maar
Boven de 10 graden kun je al met dak open toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:25 schreef djayzz het volgende:
Goed zo, met mij ook prima![]()
Lekker weer maakt het al snel goed
Zeker! al is het met 25 graden toch iets lekkerderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Boven de 10 graden kun je al met dak open toch?
Bevalt alles nog steeds in je huisje en op je werk?
wat een lijkenwagen zeg.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, een BMW Touring zeg ik geen nee tegen hoor.....
Zijn 1 van de weinige "stations" die te pruimen zijn...
Mijn oude Touring
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:45 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
De 156 en 159 zijn ook goed te doen in de station uitvoering.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
wat een lijkenwagen zeg.....Mja, tis jammer dat er veel aan gedaan moest worden... Anders had ik hem wel gehouden... Was de bedoeling hem helemaal op te knappen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
SPOILER: Nou vooruit, eentje dan. :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik probeer het nog een keer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal het even oprekken
Het moet nu weer passen![]()
zo niet dan spuug ik wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en.. en? volgens mij perfecte pasvorm nu
Als jij wat terugstuurt, is de naam 'stalker'kerel niet echt van toepassing......quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Hmm vaag.. ik vond stalkerkerel nogal stil ineens, maar blijkbaar heb ik nooit wat teruggestuurdal kan ik zweren van wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |