HALLO ik ben er toch? Jij koopt dus gewoon een kaartje!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Al kost het 100 euro
[..]
Ik nog nietDecibel wil niemand mee.. QBase wel.. en is maar 2 weken erna.. maar Fokfeestje is ook leuk.. twijfel..
![]()
Wat een pauperplaat is dat wtf, WTFquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
![]()
Even wat kwaliteit het topic ingooien.
WTF trouwens 3x (!!!!) gehoord op Last World! Is die plaat opeens weer hip ofzoBlijft wel een goeie partyplaat. Lekker meeschreeuwen
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef 16meter het volgende:
jelelelel tis summer in de city
jejelellele girls are looking pretty
jelelel something to tell
tutuududuud it's DECIBEL!111
Pauperplaat? Ga eens gauw je mond spoelen jongeman!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een pauperplaat is dat wtf, WTF!
Noujaaa, wou je het een kwaliteitsplaat noemen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Pauperplaat? Ga eens gauw je mond spoelen jongeman!
Ik vind 'm wel blij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaa, wou je het een kwaliteitsplaat noemen?
Uh ja? Die plaat gaat hard manquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
nog 8quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef eQuaL het volgende:
http://frontliner.nl/dl.php?dl=ZDCNWRJN
Nog 59 likes
Dat begin (tot 1:30) , zowel van deze versie als gewoon de oude vertrouwde is zo gruwelijk! Met hoe simpele hardstyle kan je mij al blij maken.quote:
JA!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik krijg net een sms van m'n vriendin met tekst... "Als ik hier volgend jaar weer heen wil, sla me dan"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoor btw dat het geluid op Free Festival niet optimaal is.....
W.A.S.H. - Radio Alarm(Zatox Remix) ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:53 schreef benniesnugger het volgende:
Ik ben eigenlijk sinds Defqon al op zoek naar een nummer. Het werd gedraaid aan het begin van de set van Alphaverb en er wordt gezegd "Im on Fireeeeeee!" of iets in die richting. Ik kan gewoon niet op de naam van die track komen![]()
En het ergste is, weet eigenlijk zeker dat ik hem al ergens in mijn collectie heb
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
W.A.S.H. - Radio Alarm(Zatox Remix) ?
Het zit hem in de naam he....;) (flauw grapjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef benniesnugger het volgende:
Ah, ja dat is hem inderdaad. Kon gewoon niet op de naam komen
padoem tssj!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het zit hem in de naam he....;) (flauw grapje)
Lekker setje! Zelfs die van Showtek kan ik nog wel hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:53 schreef Sethje het volgende:
Voor de liefhebbers van vergeten platen en vlot mixwerk is de nieuwe noisecult zeer aan te raden..
Tracklist
1. Organ Donors - Jagged Edge (Original Mix)
2. DJ Zany - Pure
3. A-Lusion Meets Scope DJ - Between Worlds
4. Project One - Best Of Both Worlds
5. Wildstylez & Isaac - Lost In Music
6. Showtek ft Lexi Jean - Music On My Mind
7. Noisecontrollers - Shreek
8. The Pitcher - Smack (feat. MC Renegade)
9. Zatox Ft. The R3bels - Storm
10. Tatanka - Africa
11. Donkey Rollers - Ruff
12. Josh & Wesz - Oblivion
13. Alphaverb - Energize
14. The Nasty Boyz - We Are Still Awake (2 Best Enemies Remix)
15. Ran-D & Adaro - In for the Kill (Bootleg remix)
Helaas, uitverkochtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
HALLO ik ben er toch? Jij koopt dus gewoon een kaartje!
Vanmiddag was het hier anders super weer, niet te warm maar wel een lekker zonnetjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:56 schreef robuust89 het volgende:
Wie zijn er allemaal vandaag schoolslag aan het doen @ Freefest?![]()
Ik had deze al verwachtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het zit hem in de naam he....;) (flauw grapje)
Blijft een lekker nummerquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:13 schreef eQuaL het volgende:
You know what is up when I'm coming down your block!
What the fuck? I'm that punk from the block!
quote:
Die ja! Wat een bazennummer is datquote:Op zondag 17 juli 2011 13:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Volgens mij is het ook ooit gebruikt in een oud Evil Activities nummer.
Tot hoe laat duurt het? Ik moet nog zoveel luisterenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef StM het volgende:
Zometeen begint de launchshow van Fear.FM Hard waar vanaf nu alleen nog maar Hardtrance en Early Hardstyle gedraaid zal worden dus wie weet is het wat voor de early liefhebbers hier?
Ah ja die ken ik welquote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Onee, was in de war met 'do you like bass'.
Tot 18:00 is de show en daarna komt een 3 uurige Therabyte special. Meestal zijn er wel mensen die het opnemen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Onee, was in de war met 'do you like bass'.
[..]
Tot hoe laat duurt het? Ik moet nog zoveel luisterenOf zal ie straks ook te downloaden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |