Ik slaap gewoon thuis, dus ik heb nergens last vanquote:Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef Laysa het volgende:
Karina![]()
Ow...ik snurk soms en ik praat in mn slaap...regelmatig....en dan ben ik niet aardig....schijnt...dus pas maar op
Nog een domme vraag van mij dan: waar willen jullie gaan eten, ik bedoel, als het niet bij de Mac of BK is, dan is het misschien handig te reserveren? (Mac of BK vind ik prima hoor, daar niet van).quote:
ja...Ze zal het vast nog eten ookquote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krijgt ze ook suikerklontjes?
Of is dat die kat die alles naar binnenstouwt.
Ik heb het wel...maar ik doe er niets meequote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef MissJ het volgende:
Bellatrix, Toverheks, Ian_nick en Laysa hebben jullie Twitter? De rest van de mensen die zaterdag meegaan follow ik al
Ja maar gebruik het niet meer.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef MissJ het volgende:
Bellatrix, Toverheks, Ian_nick en Laysa hebben jullie Twitter? De rest van de mensen die zaterdag meegaan follow ik al
doe jij mij al followen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef MissJ het volgende:
Ik ook....Bk is wel al heel lang geledenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
En eten maakt me niet uit, ik flikker alles naar binnen.
+1quote:Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik heb een voorkeur voor vies vet vreten!
quote:
en van misschien op de vorige pagina ga ik naar helemaal niet meer?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Nieuwe pagina..
Mee:
PatriQue89
Bellatrix
Kally
Charmed_Angel
iBenny
Toverheks
Ian_nick
MissJ
remlof
Laysa
Karina
Misschien:
Socios
Je staat bij misschienquote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en van misschien op de vorige pagina ga ik naar helemaal niet meer?
Nee.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb verdomme Haks d'r nummer helemáál niet.
HIHIquote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en van misschien op de vorige pagina ga ik naar helemaal niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |