ja vanmiddag gekocht bij de actionquote:Op maandag 25 juli 2011 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt een ingebouwde pomp zeker?
Boottocht!quote:
Ik mijn jarretels!quote:
Nu 90% zeker, nog niets gehoord van het ziekenhuis en ik ga er niet vanuit dat ik voor vrijdag nog iets hoorquote:
Ohw jaquote:
Gezelligquote:Op maandag 25 juli 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu 90% zeker, nog niets gehoord van het ziekenhuis en ik ga er niet vanuit dat ik voor vrijdag nog iets hoor
Eigenlijk kan het gewoon niet.. want dan zijn er nog meer vrouwen dan mannen..quote:Op maandag 25 juli 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu 90% zeker, nog niets gehoord van het ziekenhuis en ik ga er niet vanuit dat ik voor vrijdag nog iets hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermom me wel als manquote:Op maandag 25 juli 2011 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Verdammt... ik zag onze relatie al helemaal voor ons
Ik heb het aangepaste lijstje in de OP gezetquote:Op maandag 25 juli 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee , leuk Karina, dan zet ik je gewoon bij zeker !
Goed humeur gaat ook mee!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb socios een DM gestuurd..
missen we nog mensen die wel meegaan, en niet in het lijstje staan?
Die zal ik alvast in de gang klaar zetten!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed humeur gaat ook mee!
[ afbeelding ]
Naast het paard!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zal ik alvast in de gang klaar zetten!
Natuurlijk bedoel ik Mientje!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een paard in mn gang?![]()
Of bedoel jij stiekum Mina
quote:
Krijgt ze ook suikerklontjes?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik die aai klop ik altijd en zeg er braaf bij....dus het is correct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |