quote:Op maandag 18 juli 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dutjedutje
nee hoor Karina doe jij maar een dutje, geef me je nummer ik bel je wel op tijd wakker
ah idd nachtnet is meestal wel wat karig aan haltes iddquote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja treinen wel ja, maar bij mij in de stad ook wel nachtbussen, maar dat vind ik dan weer onhandig enzo en stoppen niet heel erg in de buurt van mijn huis..
Vertrek 01:35 Aankomst 02:04quote:Op maandag 18 juli 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Geen idee hoe laat mijn laatste trein gaat, zie ik dan wel... anders regel ik ter plekke wel wat.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Misschien een domme vraag... maareh, waar spreken we af?
Nie dom nie hoor, ik vind het een goeie vraagquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Misschien een domme vraag... maareh, waar spreken we af?
zeker 2 goede vragenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nie dom nie hoor, ik vind het een goeie vraag
Maar uhh dan ook nog de vraag: hoe laat?
ik ben voor 3 uurquote:
Ohw ja, die is ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we nog naar de gayparade dan
Ehm... voor een winkeltje ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ben voor 3 uur
En waar ongeveer voor CS, want dat is nogal groot
maar waarom zo vroegquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, die is ook. Ik hoef daar niet zo naartoe hoor
[..]
Ehm... voor een winkeltje ofzo?
Dan heb je de tijd ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar waarom zo vroegWe moeten heel de nacht he
Ja dan even je spullen afgooien en naar de stad dus rond 18.00 afspreken lijkt me wel handig jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 06:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan sowieso pas vanaf 1345 de trein nemen, vanuit groningen.. Dus tegen een uurtje of 16-1630 in adam, ofzo!
De gayparade is helemaal niet op 30 juli!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we nog naar de gayparade dan
Gayparadequote:GAY PRIDE 2011
Gay Pride Amsterdam is hét jaarlijkse hoogtepunt voor gay Amsterdam. Dit jaar zal de Amsterdam gay pride plaatsvinden van 5 tot en met 7 augustus 2011. Mis dit spectaculaire weekend niet! Met dit jaar nog meer straatfeesten, gay dance parties en natuurlijk weer de wereldberoemde Canal Parade 2011 op zaterdag.
en dan daar wat eten, of zorgen dat je dat al gedaan hebt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef Toverheks het volgende:
Het lijk mij het handigste dat iedereen verzameld tussen 6 en 7 op leidseplein.........
yeah en dan bel ik ff om te checken waar jullie zitten en hoor ik dat jullie al op 1 oor liggen bij toverheksquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan even je spullen afgooien en naar de stad dus rond 18.00 afspreken lijkt me wel handig ja
En dan 's middags al op stap dan taait iedereen om 21.00 uur af
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:23 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en dan bel ik ff om te checken waar jullie zitten en hoor ik dat jullie al op 1 oor liggen bij toverheks
Goed plan en dan een hapje etenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef Toverheks het volgende:
Het lijk mij het handigste dat iedereen verzameld tussen 6 en 7 op leidseplein.........
lol ik dacht jou of toverheks, maar als ik je oude nr heb wordt dat moeilijk iddquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie ga je bellen, want je hebt mijn oude nummer dus als je mij wilt bellen moet ik even het goede doorgeven
Kon het niet meer met je eens zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:33 schreef Toverheks het volgende:
zo vannacht als er eentje van zijn werk komt krijgt ie klappen, mij helemaal in de stress gooien dat mijn stad overspoeld wordt door een stelletje relnichten![]()
![]()
Gomi heeft mijn nummer al die kan me bellen waar we uithangen als hij zich van dat verjaardagspartijtje los kan rukken..................
denk voor de afsprekers die niet bij mij zijn gewoon tussen 6 en 7 Leidseplein gaan we wel in de HeinekenHoek op elkaar wachten en anders op de trappen van Paradiso, we eten een hapje dat wil zeggen we proppen wel een hamburger ergens naar binnen en gaan dan aan de zwier............
even een tip, ik hobbel achter jullie aan jullie overleggen maar met elkaar wat jullie willen ik vind alles leuk................behalve dan natuurlijk de tenten waar 16 jarige bijeen geplakt staan.............
Fixt thad vor yuquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:36 schreef Laysa het volgende:
Nou ja, dan vindt je net als mij ik ook niet alles leuk![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt; "leef je uit" zou ik zeggen.
neuhquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neem wel een zakje humor voor je mee naar de meet.
Nah ik was van plan leuke dingen te gaan doen, dansen enzo en zingen bij de karaoke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan wel vechten op de meet, mogen mensen geld inzetten enzo.
Bij vechten kom ik niet...ik dacht dat we leuke dingen gingen doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan wel vechten op de meet, mogen mensen geld inzetten enzo.
Ik ook, chagrijnig zijn doe je thuis maarquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik was van plan leuke dingen te gaan doen, dansen enzo en zingen bij de karaoke.
helemaal goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:33 schreef Toverheks het volgende:
zo vannacht als er eentje van zijn werk komt krijgt ie klappen, mij helemaal in de stress gooien dat mijn stad overspoeld wordt door een stelletje relnichten![]()
![]()
Gomi heeft mijn nummer al die kan me bellen waar we uithangen als hij zich van dat verjaardagspartijtje los kan rukken..................
denk voor de afsprekers die niet bij mij zijn gewoon tussen 6 en 7 Leidseplein gaan we wel in de HeinekenHoek op elkaar wachten en anders op de trappen van Paradiso, we eten een hapje dat wil zeggen we proppen wel een hamburger ergens naar binnen en gaan dan aan de zwier............
even een tip, ik hobbel achter jullie aan jullie overleggen maar met elkaar wat jullie willen ik vind alles leuk................behalve dan natuurlijk de tenten waar 16 jarige bijeen geplakt staan.............
ik denk het nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, chagrijnig zijn doe je thuis maar![]()
Anders Haks op je daks
Ik ben er vroeg maar ik wil je wel mijn nummer geven ook, je kent mij van fotoquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
helemaal goed![]()
maarr, ik heb geen van jullie ooit IRL gezien.. duss uh is er iemand die via Den Haag met de trein gaat? Want ik stap in Den Haag op en zou het wel tof en fijn vinden om 1 of meer van jullie al in de trein te ontmoeten
ja das goe!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er vroeg maar ik wil je wel mijn nummer geven ook, je kent mij van foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |