quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak maar een lolletje, het interesseert me ook niet, het is niet alsof ik een date heb, dan zou ik me helemaal opkalefaterenNu gewoon iets normaals en een beetje leuk.
dat is waarquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:10 schreef Karina het volgende:
MAAR je weet natuurlijk nooit wie je tegenkomt
dan doe je toch lekker een rokje aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik voel me het meest op mijn gemak in een rokje
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:13 schreef Karina het volgende:
Ik eigenlijk in mijn pyama, maar ja, beetje raar misschien.
Het is wel een mooie zwarte satijnen, hoge hakken eronder en het is net een discopakjequote:Op woensdag 27 juli 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Karina, je woond in een wereldstad, dacht je echt dat mensen je raar gingen aankijken als jij in je pyama op stap gaat
nee hoor echt niet alles kan toch in Amsterdam zeggen ze
hahahahaha ik zeg doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een mooie zwarte satijnen, hoge hakken eronder en het is net een discopakje
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:13 schreef Karina het volgende:
Ik eigenlijk in mijn pyama, maar ja, beetje raar misschien.
De stad in met jou.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aandoe.. Heb niet echt een goede broek.. Dat is kut..
Doe je een rokje aan, een kiltquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aandoe.. Heb niet echt een goede broek.. Dat is kut..
irritant is datquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen tijd om iets te kopen, truitjes zat, maar het weer moet wel meewerken, als het halfbakken warm is dan weet ik echt nooit wat ik aan moet trekken. Het is dan OF te koud OF te warm wat je aanhebt.
Ja dat vind ik ook zo bout, en ik heb geen zin om een jas mee te sleuren maar al helemaal niet om ziek te worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen tijd om iets te kopen, truitjes zat, maar het weer moet wel meewerken, als het halfbakken warm is dan weet ik echt nooit wat ik aan moet trekken. Het is dan OF te koud OF te warm wat je aanhebt.
Ik heb er nooit zo over nagedacht hoe zwaar dat voor jou is, zo'n jas.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo bout, en ik heb geen zin om een jas mee te sleuren maar al helemaal niet om ziek te worden.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht hoe zwaar dat voor jou is, zo'n jas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |