abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99406827
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:08 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als je geen bericht binnenkrijgt, gaat er ook niks overheen.

Bij push zit hij niet constant aan de server te vragen of er nieuwe berichten zijn, de server geeft een seintje aan de telefoon als hij iets op kan halen.

Denk maar aan sms, dan zit je telefoon ook niet de hele tijd aan je provider te vragen of er nieuwe berichten zijn, hij doet pas wat als de provider aangeeft dat er nieuwe berichten zijn.
Ah, super! Had eerst alles ingesteld op "elke 10 minuten ophalen", maar push mail is dus veel handiger.
En toevallig een idee waar je voor Gmail kunt instellen wanneer en hoe vaak ie moet ophalen?
pi_99406940
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:11 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ah, super! Had eerst alles ingesteld op "elke 10 minuten ophalen", maar push mail is dus veel handiger.
En toevallig een idee waar je voor Gmail kunt instellen wanneer en hoe vaak ie moet ophalen?
Gmail werkt volgens mij alleen maar via push. Als je bij Instellingen -> Accounts en synchronisatie -> Google een vinkje hebt bij 'Gmail synchroniseren', dan wordt dat gepusht via Google Sync.
pi_99407021
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:14 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gmail werkt volgens mij alleen maar via push. Als je bij Instellingen -> Accounts en synchronisatie -> Google een vinkje hebt bij 'Gmail synchroniseren', dan wordt dat gepusht via Google Sync.
Ok, thanks!
pi_99410370
Ik heb 1 heel irritant iets ontdekt: de standaard mailapp geeft bij het icoontje met een cijfer alleen het aantal mailtjes weer dat je nog niet gezien hebt, in plaats van gelezen. Als ik mijn inbox open om te kijken waar die mailtjes van zijn, maar ze niet lees en vervolgens weer uit de mailapp ga, geeft hij bij de app geen cijfer meer weer :{

Waar kan ik instellen dat het cijfer bij de mailapp de ongelezen mailtjes aangeeft?
pi_99412814
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:08 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als je geen bericht binnenkrijgt, gaat er ook niks overheen.

Bij push zit hij niet constant aan de server te vragen of er nieuwe berichten zijn, de server geeft een seintje aan de telefoon als hij iets op kan halen.

Denk maar aan sms, dan zit je telefoon ook niet de hele tijd aan je provider te vragen of er nieuwe berichten zijn, hij doet pas wat als de provider aangeeft dat er nieuwe berichten zijn.
Ah kijk, had me nooit verdiept in de betekenis van push berichten, maar duidelijke uitleg. Ik gebruik alleen hotmail via de standaard mail app en die doet het volgens mij niet op die manier.
Inmiddels het synchronisatie menu eens uit zitten pluizen en het icoontje is weg :)
Too much is never enough!
pi_99425038
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:42 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nog steeds problemen? Ik had rond dezelfde tijd ook problemen met 3g (KPN) maar dat bleek aan de provider te liggen en nu doet alles het weer bij me. Providers zijn soms bezig met hun netwerk op zo'n laat tijdstip denk ik of even een storing.
Nog steeds problemen. Naar een Vodafone winkel geweest en zoals gezegd alle instellingen stonden goed. Werd afgescheept met dat ik nog maar een paar dagen moest wachten.
pi_99453571
Wat een vet ding is 't.

Alleen 1 HEEL HEEL irritant ding. Een vriend van mij heeft een foutief nummer op zijn Facebook staan, en ik heb m'n telefoon met Facebook gesynched. En ik kan dat nummer met geen mogelijkheid veranderen. Schijn 't contact ook niet te kunnen verwijderen en ik flip helemaal door. Ik kan wel een 2e telefoonnummer toevoegen maar ik wil 't foutieve nummer gewoon weg hebben.

SPACE
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_99454331
quote:
4s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Jajong het volgende:
Wat een vet ding is 't.

Alleen 1 HEEL HEEL irritant ding. Een vriend van mij heeft een foutief nummer op zijn Facebook staan, en ik heb m'n telefoon met Facebook gesynched. En ik kan dat nummer met geen mogelijkheid veranderen. Schijn 't contact ook niet te kunnen verwijderen en ik flip helemaal door. Ik kan wel een 2e telefoonnummer toevoegen maar ik wil 't foutieve nummer gewoon weg hebben.

SPACE
:') moeilijk irritant is dat
pi_99455100
Door die synchronisatie heb ik alle nummers er nu ook 2 of 3 keer in staan :') Als ik alleen contacten van de sim kaart laat weergeven staan ze nog steeds 2 keer in.
pi_99455274
quote:
4s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Jajong het volgende:
Wat een vet ding is 't.

SPACE
Dat heb ik dus ook, hij verward het nummer met die van m'n werk en met die van een Facebookvriend :')

[ Bericht 0% gewijzigd door rickyszz op 15-07-2011 17:50:25 ]
pi_99492506
Hij begint inmiddels bijna dagelijks uit zichzelf ineens uit het niets uit te gaan en opnieuw te starten :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_99493747
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hij begint inmiddels bijna dagelijks uit zichzelf ineens uit het niets uit te gaan en opnieuw te starten :')
Dat vind ik een typisch HTC kwaaltje. Een vriend van me met een Desire heeft er last van en een ander met een Desire HD ook :') Dat wordt opsturen ben ik bang.
pi_99494807
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:29 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Dat vind ik een typisch HTC kwaaltje. Een vriend van me met een Desire heeft er last van en een ander met een Desire HD ook :') Dat wordt opsturen ben ik bang.
Ik moet er ergens wel om lachen.
Alle HTC eigenaars brulden dat mijn Nokia niet meer van deze tijd was, en HTC was dé enige stabiele telefoon.
Uh-huh :') Hij bokt meer dan m'n Nokia.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_99496013
Heeft iemand al last gehad van de death grip ?

Bron:
http://www.gsmarena.com/h(...)kering-news-2742.php
pi_99496256
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:53 schreef Martinous het volgende:

Bron:
Ja, maar vooral in landscape mode. Ik heb nog steeds geen internet. :')
pi_99496332
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:53 schreef Martinous het volgende:

Bron:
Op tweakers las ik dat na de update de problemen wat verminderd zijn, ook de batterij zou nu langer mee moeten gaan.

Zijn er hier mensen die last ondervinden van stof onder het scherm ? Daar heb ik hier en daar ook wat over gelezen
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_99496542
Death grip heb ik nog steeds na de update. Zodra ik 'm in landscape mode stevig vastpak schiet WiFi omlaag of verdwijnt helemaal. Anders vastpakken helpt wel. Stof onder het scherm zie ik niet.
Af en toe lijkt wel het scherm heel even iets minder te reageren, maar dat probleem is niet veel en consequent aanwezig. Het lockscreen probleem heb ik nog niet gehad iig.
pi_99498217
Death grip heb ik ook last van.. Althans als ik wat verder bij de router weg zit en mobiel met twee handen vastpak. Valt ook wel te zien met de Wifi Analyzer.

Wat ook vervelend is, is dat de zaklamp het niet doet als accu rond de 15 % zit... ;(
pi_99498414
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:02 schreef Woffel het volgende:
Death grip heb ik ook last van.. Althans als ik wat verder bij de router weg zit en mobiel met twee handen vastpak. Valt ook wel te zien met de Wifi Analyzer.

Wat ook vervelend is, is dat de zaklamp het niet doet als accu rond de 15 % zit... ;(
Volgens mij kan je instellen dat de energiebesparing ook vanaf 10% in slaat. Kan je weer 5% langer doen met je zaklamp :P
pi_99498841
Hij staat al op 10 % zie ik, maar zie nu ook dat je energiebesparing sowieso kan uitzetten.. Dat maar een keer testen c_/
pi_99501291
Waar jullie over spreken is geen death-grip. Death-grip is namelijk het zorgen voor kortsluiting. Als je een signaal afdekt dan is het logisch dat het signaal slechter wordt, dit gebeurd overigens bij de meeste telefoons en is daarnaast erg afhankelijk van de kwaliteit van ontvangst- en verzendsignaal.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:23:33 #47
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_99501508
Daarbij moet ik ook zeggen dat ik tot nu toe nooit iets van signaalverlies heb ervaren, ongeacht de manier van vasthouden..
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_99503168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef poepeneesje het volgende:
Waar jullie over spreken is geen death-grip. Death-grip is namelijk het zorgen voor kortsluiting. Als je een signaal afdekt dan is het logisch dat het signaal slechter wordt, dit gebeurd overigens bij de meeste telefoons en is daarnaast erg afhankelijk van de kwaliteit van ontvangst- en verzendsignaal.
Zo logisch vind ik het in dit geval niet dat je signaal verliest als je het af dekt. Natuurlijk klinkt het logisch en kan je er misschien een beetje last van hebben, maar het probleem zit ´m bij deze toch echt in de hardware van de sensation aangezien héél veel mensen het hebben. Ik had bij m´n Desire totaal geen signaalverlies bij vasthouden in landscape mode, en bij de Sensation vliegen er binnen 2 seconde 3 a 4 streepjes vanaf en soms verdwijnt het signaal compleet, terwijl ik niet ver van de router zit.
pi_99509903
Ik merk sinds de laatste update dat de WiFi sterkte zeker is toegenomen ook bij de ''death-grip'' :Y
pi_99548166
Ik vind het echt een top telefoon. De lockscreen van sense 3.0 is wel bagger. Die ring vind ik maar niks.

Gebruiken jullie een alternatieve lockscreen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')