abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99359946
Welkom in het HTC Sensation topic!

Inleiding:

De HTC Sensation is het nieuwste toptoestel van HTC. De telefoon heeft een krachtige acht megapixelcamera, een scherm met een grootte van 4,3 inch en een Qualcomm MSM8260 1.2 GHz dualcore processor .

Processor: Qualcomm MSM8260 1.2 GHz dualcore processor
Beeldscherm: 4.3-inch, 540x960
Opslag: RAM 768 MB, interne opslag 1GB
Besturingssysteem: HTC Sense 3.0 op Gingerbread Android 2.3.3
Camera: 8 megapixel camera aan de achterzijde met dubbele LED-flitser,VGA-camera (0.3 megapixel) aan de voorzijde
Netwerkondersteuning: 850/900/1800/1900 MHz, HSPA/WCDMA: 900/2100 MHz
Connectiviteit: WiFi, Bluetooth 3.0, A2DP, PBAP (telefoonboektoegang vanaf de carkit)
Afmetingen: 26.1x 65.4x11.3 mm
Gewicht: 148 gram

HTC Sensation Overige Specificaties

A-GPS GPS/aGPS
Geheugen 8GB microSD™ tot max 32GB
HDMI HDMI 5-pin MHL
Sensoren G-Sensor, ambient light sensor, digital compass, proximity sensor, Gyrosensor
GPRS Up to 114 kbps download
HSDPA Download snelheid: 14.4 Mbps, Upload snelheid: 5.76 Mbps
WLAN/wifi 802.11 b/g/n
USB dataverbinding MicroUSB
Video-mogelijkheden 1080p video recording

Foto's

Pluspunten
Groot scherm
HTC Sense
Uiterlijk
Uit 1 stuk aluminium gemaakt
Android

Minpunten
Grootte niet voor iedereen weggelegd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2011 12:31:31 ]
pi_99361562
Goed topic! ^O^
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:59:13 #3
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_99362665
Goed telefoontje! ^O^
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_99362917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:59 schreef Ladylicious het volgende:
Goed telefoontje! ^O^
Dat zekers na een paar maanden nog steeds super tevreden mee! :)
pi_99362957
Ik vind dat lockscreen echt een briljante uitvinding. Superhandig om gelijk naar Whatsapp, sms of mail te kunnen :)

Overigens staat bij mij continue in de android balk zo'n cirkel/refresh icoontje. Is ie dan continue iets aan het syncen ofzo?

[ Bericht 12% gewijzigd door The6thgate op 12-07-2011 13:13:57 ]
Too much is never enough!
pi_99364543
Hopelijk daalt Hi nog qua prijs, dan kan ik hem snel halen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_99372611
Wauw O+ helemaal verliefd op m'n Sensation! Echt een heel mooi ding.
pi_99376772
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw O+ helemaal verliefd op m'n Sensation! Echt een heel mooi ding.
Welke telefoon had je hiervoor?
pi_99385946
Minpunten zijn ook de death grip en de strepen door sommige widgets ;(
Vind m ook niet super vernieuwend tov mn Desire, niet dat dat een verrassing is...

Hij is in ieder geval wel stuk sneller en betere accu c_/
pi_99387139
Bij mij synchroniseerd hij Gmail niet meer :(
Iemand een oplossing? :P
pi_99390778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef Woffel het volgende:
Minpunten zijn ook de death grip en de strepen door sommige widgets ;(
Vind m ook niet super vernieuwend tov mn Desire, niet dat dat een verrassing is...

Hij is in ieder geval wel stuk sneller en betere accu c_/
Betere accu moet ook wel met die specs :P Momenteel haal ik net een dag met de accu. Hopelijk verbeterd dit gewoon goed de komende weken.
pi_99391732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:37 schreef kensei het volgende:

[..]

Ze had een Desire, ze is er dus flink op vooruit gegaan :+
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_99398359
Mooie telefoon inderdaad.

En Swipe text input (http://swypeinc.com/) is echt superfijn!
pi_99399692
Ik heb nu geen 3G verbinding meer. Lekker dan, kan voor mijn geen gevoel helemaal niks meer met mijn telefoon. Alles nagekeken en alle instellingen kloppen gewoon.
pi_99403840
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:37 schreef kensei het volgende:

[..]

HTC Desire!
pi_99403903
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:17 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ze had een Desire, ze is er dus flink op vooruit gegaan :+
Nou ik ben er echt wel op vooruit gegaan O+ heerlijk snel ding dit, geweldig.
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:12:43 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_99404865
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Overigens staat bij mij continue in de android balk zo'n cirkel/refresh icoontje. Is ie dan continue iets aan het syncen ofzo?
Dan heb je waarschijnlijk ingesteld dat je mail erg vaak of continue bijgewerkt moet worden.
Mijn Hero is na bijna 2 jaar toe aan vervanging, ik zit ook aan dit toestel te denken, al zal ik de kin wel missen, ik vind toestellen met een kin toch mooier. Hoe is de camera/lenskwaliteit van de Sensation?
Life is what you make it.
pi_99405630
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:12 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk ingesteld dat je mail erg vaak of continue bijgewerkt moet worden.
Mijn Hero is na bijna 2 jaar toe aan vervanging, ik zit ook aan dit toestel te denken, al zal ik de kin wel missen, ik vind toestellen met een kin toch mooier. Hoe is de camera/lenskwaliteit van de Sensation?
Ja dat dacht ik ook dus heb ik nu m'n mail op 1x per uur gezet, maar het icoontje blijft.
De "kin" zul je denk ik sowieso af moeten zweren, die zit toch nergens meer op? :P
Op XDA staat een topic met foto's die gemaakt zijn met de Sensation, daar kan je een goed beeld krijgen van de kwaliteit. Foto's zien er op de telefoon zelf goed uit in elk geval, heb ze nog niet bekeken op de computer.

*edit: godver nu al de 2e keer dat m'n icoontjes zijn veranderd naar Android icoontjes. Dacht dat dat na 1x wel klaar was
pi_99405877
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 03:28 schreef Bostonian het volgende:
Ik heb nu geen 3G verbinding meer. Lekker dan, kan voor mijn geen gevoel helemaal niks meer met mijn telefoon. Alles nagekeken en alle instellingen kloppen gewoon.
Nog steeds problemen? Ik had rond dezelfde tijd ook problemen met 3g (KPN) maar dat bleek aan de provider te liggen en nu doet alles het weer bij me. Providers zijn soms bezig met hun netwerk op zo'n laat tijdstip denk ik of even een storing.
pi_99405912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:35 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook dus heb ik nu m'n mail op 1x per uur gezet, maar het icoontje blijft.
De "kin" zul je denk ik sowieso af moeten zweren, die zit toch nergens meer op? :P
Op XDA staat een topic met foto's die gemaakt zijn met de Sensation, daar kan je een goed beeld krijgen van de kwaliteit. Foto's zien er op de telefoon zelf goed uit in elk geval, heb ze nog niet bekeken op de computer.

*edit: godver nu al de 2e keer dat m'n icoontjes zijn veranderd naar Android icoontjes. Dacht dat dat na 1x wel klaar was
Mail één keer per uur op laten halen kost meer batterij dan het gewoon via push te laten verlopen hoor. Push is het meest batterijvriendelijk.

Daarbij kan je zien wat er aan het updaten is. Ga naar instellingen -> Accounts en synchronisatie en ga elk account even langs. Heel vaak zie je dat HTC Sense aan het updaten is, dan staat er ook zo'n cirkeltje voor. Let wel, dit cirkeltje is alleen te zien als je eerst op zo'n account drukt:
pi_99406500
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:43 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Mail één keer per uur op laten halen kost meer batterij dan het gewoon via push te laten verlopen hoor. Push is het meest batterijvriendelijk.

[..]
Hoezo is push meer batterijvriendelijk?
pi_99406580
quote:
5s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:00 schreef Marurk het volgende:

[..]

Hoezo is push meer batterijvriendelijk?
Stel, je hebt ergens een bakje waar berichtjes binnenkomen. Het kost jou meer moeite om bijvoorbeeld elk kwartier naar dat bakje te lopen om te kijken of er nieuwe berichten in zitten, dan alleen te lopen als er daadwerkelijk een nieuw bericht is.
pi_99406655
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Stel, je hebt ergens een bakje waar berichtjes binnenkomen. Het kost jou meer moeite om bijvoorbeeld elk kwartier naar dat bakje te lopen om te kijken of er nieuwe berichten in zitten, dan alleen te lopen als er daadwerkelijk een nieuw bericht is.
Makes sense.
pi_99406682
Maar trekt push niet je datalimiet leeg?
pi_99406733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:06 schreef Marurk het volgende:
Maar trekt push niet je datalimiet leeg?
Als je geen bericht binnenkrijgt, gaat er ook niks overheen.

Bij push zit hij niet constant aan de server te vragen of er nieuwe berichten zijn, de server geeft een seintje aan de telefoon als hij iets op kan halen.

Denk maar aan sms, dan zit je telefoon ook niet de hele tijd aan je provider te vragen of er nieuwe berichten zijn, hij doet pas wat als de provider aangeeft dat er nieuwe berichten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')