Welke telefoon had je hiervoor?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
Wauwhelemaal verliefd op m'n Sensation! Echt een heel mooi ding.
Betere accu moet ook wel met die specsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef Woffel het volgende:
Minpunten zijn ook de death grip en de strepen door sommige widgets
Vind m ook niet super vernieuwend tov mn Desire, niet dat dat een verrassing is...
Hij is in ieder geval wel stuk sneller en betere accu
Ze had een Desire, ze is er dus flink op vooruit gegaanquote:
Nou ik ben er echt wel op vooruit gegaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze had een Desire, ze is er dus flink op vooruit gegaan
Dan heb je waarschijnlijk ingesteld dat je mail erg vaak of continue bijgewerkt moet worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Overigens staat bij mij continue in de android balk zo'n cirkel/refresh icoontje. Is ie dan continue iets aan het syncen ofzo?
Ja dat dacht ik ook dus heb ik nu m'n mail op 1x per uur gezet, maar het icoontje blijft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk ingesteld dat je mail erg vaak of continue bijgewerkt moet worden.
Mijn Hero is na bijna 2 jaar toe aan vervanging, ik zit ook aan dit toestel te denken, al zal ik de kin wel missen, ik vind toestellen met een kin toch mooier. Hoe is de camera/lenskwaliteit van de Sensation?
Nog steeds problemen? Ik had rond dezelfde tijd ook problemen met 3g (KPN) maar dat bleek aan de provider te liggen en nu doet alles het weer bij me. Providers zijn soms bezig met hun netwerk op zo'n laat tijdstip denk ik of even een storing.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:28 schreef Bostonian het volgende:
Ik heb nu geen 3G verbinding meer. Lekker dan, kan voor mijn geen gevoel helemaal niks meer met mijn telefoon. Alles nagekeken en alle instellingen kloppen gewoon.
Mail één keer per uur op laten halen kost meer batterij dan het gewoon via push te laten verlopen hoor. Push is het meest batterijvriendelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:35 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook dus heb ik nu m'n mail op 1x per uur gezet, maar het icoontje blijft.
De "kin" zul je denk ik sowieso af moeten zweren, die zit toch nergens meer op?
Op XDA staat een topic met foto's die gemaakt zijn met de Sensation, daar kan je een goed beeld krijgen van de kwaliteit. Foto's zien er op de telefoon zelf goed uit in elk geval, heb ze nog niet bekeken op de computer.
*edit: godver nu al de 2e keer dat m'n icoontjes zijn veranderd naar Android icoontjes. Dacht dat dat na 1x wel klaar was
Hoezo is push meer batterijvriendelijk?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mail één keer per uur op laten halen kost meer batterij dan het gewoon via push te laten verlopen hoor. Push is het meest batterijvriendelijk.
[..]
Stel, je hebt ergens een bakje waar berichtjes binnenkomen. Het kost jou meer moeite om bijvoorbeeld elk kwartier naar dat bakje te lopen om te kijken of er nieuwe berichten in zitten, dan alleen te lopen als er daadwerkelijk een nieuw bericht is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoezo is push meer batterijvriendelijk?
Makes sense.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Stel, je hebt ergens een bakje waar berichtjes binnenkomen. Het kost jou meer moeite om bijvoorbeeld elk kwartier naar dat bakje te lopen om te kijken of er nieuwe berichten in zitten, dan alleen te lopen als er daadwerkelijk een nieuw bericht is.
Als je geen bericht binnenkrijgt, gaat er ook niks overheen.quote:
Ah, super! Had eerst alles ingesteld op "elke 10 minuten ophalen", maar push mail is dus veel handiger.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je geen bericht binnenkrijgt, gaat er ook niks overheen.
Bij push zit hij niet constant aan de server te vragen of er nieuwe berichten zijn, de server geeft een seintje aan de telefoon als hij iets op kan halen.
Denk maar aan sms, dan zit je telefoon ook niet de hele tijd aan je provider te vragen of er nieuwe berichten zijn, hij doet pas wat als de provider aangeeft dat er nieuwe berichten zijn.
Gmail werkt volgens mij alleen maar via push. Als je bij Instellingen -> Accounts en synchronisatie -> Google een vinkje hebt bij 'Gmail synchroniseren', dan wordt dat gepusht via Google Sync.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ah, super! Had eerst alles ingesteld op "elke 10 minuten ophalen", maar push mail is dus veel handiger.
En toevallig een idee waar je voor Gmail kunt instellen wanneer en hoe vaak ie moet ophalen?
Ok, thanks!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gmail werkt volgens mij alleen maar via push. Als je bij Instellingen -> Accounts en synchronisatie -> Google een vinkje hebt bij 'Gmail synchroniseren', dan wordt dat gepusht via Google Sync.
Ah kijk, had me nooit verdiept in de betekenis van push berichten, maar duidelijke uitleg. Ik gebruik alleen hotmail via de standaard mail app en die doet het volgens mij niet op die manier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je geen bericht binnenkrijgt, gaat er ook niks overheen.
Bij push zit hij niet constant aan de server te vragen of er nieuwe berichten zijn, de server geeft een seintje aan de telefoon als hij iets op kan halen.
Denk maar aan sms, dan zit je telefoon ook niet de hele tijd aan je provider te vragen of er nieuwe berichten zijn, hij doet pas wat als de provider aangeeft dat er nieuwe berichten zijn.
Nog steeds problemen. Naar een Vodafone winkel geweest en zoals gezegd alle instellingen stonden goed. Werd afgescheept met dat ik nog maar een paar dagen moest wachten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nog steeds problemen? Ik had rond dezelfde tijd ook problemen met 3g (KPN) maar dat bleek aan de provider te liggen en nu doet alles het weer bij me. Providers zijn soms bezig met hun netwerk op zo'n laat tijdstip denk ik of even een storing.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Jajong het volgende:
Wat een vet ding is 't.
Alleen 1 HEEL HEEL irritant ding. Een vriend van mij heeft een foutief nummer op zijn Facebook staan, en ik heb m'n telefoon met Facebook gesynched. En ik kan dat nummer met geen mogelijkheid veranderen. Schijn 't contact ook niet te kunnen verwijderen en ik flip helemaal door. Ik kan wel een 2e telefoonnummer toevoegen maar ik wil 't foutieve nummer gewoon weg hebben.
SPACE
Dat heb ik dus ook, hij verward het nummer met die van m'n werk en met die van een Facebookvriendquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Jajong het volgende:
Wat een vet ding is 't.
Alleen 1 HEEL HEEL irritant ding. Een vriend van mij heeft een foutief nummer op zijn Facebook staan, en ik heb m'n telefoon met Facebook gesynched. En ik kan dat nummer met geen mogelijkheid veranderen. Schijn 't contact ook niet te kunnen verwijderen en ik flip helemaal door. Ik kan wel een 2e telefoonnummer toevoegen maar ik wil 't foutieve nummer gewoon weg hebben.
SPACE
Dat vind ik een typisch HTC kwaaltje. Een vriend van me met een Desire heeft er last van en een ander met een Desire HD ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hij begint inmiddels bijna dagelijks uit zichzelf ineens uit het niets uit te gaan en opnieuw te starten
Ik moet er ergens wel om lachen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:29 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Dat vind ik een typisch HTC kwaaltje. Een vriend van me met een Desire heeft er last van en een ander met een Desire HD ookDat wordt opsturen ben ik bang.
Ja, maar vooral in landscape mode. Ik heb nog steeds geen internet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:53 schreef Martinous het volgende:
Heeft iemand al last gehad van de death grip ?
Bron:
http://www.gsmarena.com/h(...)kering-news-2742.php
Op tweakers las ik dat na de update de problemen wat verminderd zijn, ook de batterij zou nu langer mee moeten gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:53 schreef Martinous het volgende:
Heeft iemand al last gehad van de death grip ?
Bron:
http://www.gsmarena.com/h(...)kering-news-2742.php
Volgens mij kan je instellen dat de energiebesparing ook vanaf 10% in slaat. Kan je weer 5% langer doen met je zaklampquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:02 schreef Woffel het volgende:
Death grip heb ik ook last van.. Althans als ik wat verder bij de router weg zit en mobiel met twee handen vastpak. Valt ook wel te zien met de Wifi Analyzer.
Wat ook vervelend is, is dat de zaklamp het niet doet als accu rond de 15 % zit...
Zo logisch vind ik het in dit geval niet dat je signaal verliest als je het af dekt. Natuurlijk klinkt het logisch en kan je er misschien een beetje last van hebben, maar het probleem zit ´m bij deze toch echt in de hardware van de sensation aangezien héél veel mensen het hebben. Ik had bij m´n Desire totaal geen signaalverlies bij vasthouden in landscape mode, en bij de Sensation vliegen er binnen 2 seconde 3 a 4 streepjes vanaf en soms verdwijnt het signaal compleet, terwijl ik niet ver van de router zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef poepeneesje het volgende:
Waar jullie over spreken is geen death-grip. Death-grip is namelijk het zorgen voor kortsluiting. Als je een signaal afdekt dan is het logisch dat het signaal slechter wordt, dit gebeurd overigens bij de meeste telefoons en is daarnaast erg afhankelijk van de kwaliteit van ontvangst- en verzendsignaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |