Ik bedoel dat het Belgie is héquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:28 schreef Szura het volgende:
Een half uur eruit?
Doen ze het journaal niet gewoon om Ned 2, doen ze namelijk ook om 13u als de herhaling van Avondetappe op Ned 1 bezig is.
3 uur zoiets denk ik. Aankomst wordt verwacht om 15:30quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:26 schreef FigureBirdStars het volgende:
Hoe laat beginnen ze ongeveer aan de eerste klim?
verwachting is 17:32 maar ze zullen denk later aankomen dan verwacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:25 schreef tralalala het volgende:
Ik moet half 6 weg.![]()
Zijn ze dan al binnen als er een beetje normaal gereden wordt?
¿Waarom?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verwachting is 17:32 maar ze zullen denk later aankomen dan verwacht.
Dat idd, kijken hier eigenlijk nooit meer dan 1 etappe vooruit .. maar goedquote:
Zal ik ff etappe 18 - Pinerolo Galibier Serre-Chevalier openen Ajacied422 ?? Of de etappe 21 naar de Champs-Élysées ?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Zal ik ff etappe 18 - Pinerolo Galibier Serre-Chevalier openen Ajacied422 ?? Of de etappe 21 naar de Champs-Élysées ?
[ afbeelding ]
Ah joh, hij bedoelt het goed. En dankzij hem weet ik dat ik rekening moet houden met mijn planning donderdag en dus al vooruit moet gaan lopen met het leerwerkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Zal ik ff etappe 18 - Pinerolo Galibier Serre-Chevalier openen Ajacied422 ?? Of de etappe 21 naar de Champs-Élysées ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Dit wordt een sensationele overwinning voor Rob Ruijgh
Zoiets inderdaad, al verwacht ik Evans bij Basso en Gesink.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:55 schreef BobW het volgende:
Frank Schleck wint, daarachter groepje met Contador, Andy Schleck en Evans, daarachter Gesink, Basso en nog wat mannen
Die gaat vandaag al winnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Dit wordt een sensationele overwinning voor Rob Ruijgh
Volgens mij verdubbeld vanwege de aankomst.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De aankomst op de Luz-Ardiden is een van de buitencategorie dus de punten die je pakt worden verdubbeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou nou niet echt verbazend zijn gezien de standquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef NightDream het volgende:
Een etappe waarin Evans iedereen gaat verbazen en het geel gaat pakken.
Fränk en Andy staan er maar een paar seconden achter, dus één van die twee kan ook de trui pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zou nou niet echt verbazend zijn gezien de stand
De Schleck's hebben aangekondigd aan te zullen vallen. Ik denk dat Evans als derderangs klimmer ongeveer 0 procent kans maakt op de trui. Hij mag al blij zijn als er donderdag behalve de Schleck's geen andere klassementsrenners over hem wippen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zou nou niet echt verbazend zijn gezien de stand
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
ik denk dat andy schleck ook wel sneller is nu in de tijdrit dan die evans
Dat is 'ie al jaren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
ik denk dat andy schleck ook wel sneller is nu in de tijdrit dan die evans
Want die maakt wel een goeie indruk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Andy Sleck is helemaal niet goed deze tour. Etappe wordt een prooi voor Contador
Want?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Andy Sleck is helemaal niet goed deze tour.
Ga in je trollenhokquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Andy Sleck is helemaal niet goed deze tour. Etappe wordt een prooi voor Contador
Vind hem beter rijden dan Andy Sleck.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want die maakt wel een goeie indruk?
ja achter Contador.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
met ll sanchez en die dan 15 minuten pakt en gesink wordt tweede in de tour
Evans gaat weer plakken en volgens als in zijn jonge jaren. Aanvallen komt in zijn woordenboek niet voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Grote hamvraag is of Evans mee kan in het echte hooggebergte.
Jammer dat ik donderdag moet werken...
evans blijft echt niet plakken als andy gaat hoor die gaat dan minuten verliezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:02 schreef Temlin het volgende:
[..]
Evans gaat weer plakken en volgens als in zijn jonge jaren. Aanvallen komt in zijn woordenboek niet voor.
Sleckquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Vind ik wel ja, in de letterlijke zin van het woord. Ligt eraan welke "rangen" je hanteert natuurlijk. Normaal gesproken lost Frank Schleck hem donderdag met gemak, en dat vind ik geen eersterangs klimmer.quote:
Mollema is ziekquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Cara het volgende:
Mollema was zich vandaag (etappe 10) weer rustig aan het opsparen op 7 minuten rustig aankomen, dus die zal hoogstwaarschijnlijk gaan knallen deze etappe.
Ik verwacht dat Contador af gaat stappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik verwacht dat er enkele favorieten zwaar zullen 'afgaan'. Contador zal een minuutje pakken op Basso en Andy Schleck. Daarachter een groepje met Gesink, verwacht ik.
Vorig jaar heeft Contador Schleck in het hooggebergte niet een keer kunnen lossen. Hij pakte om zo'n klein, steil klimmetje een keer een paar seconden en in die etappe dat Schleck problemen had met zijn fiets. Hij won ook nog tijd in de proloog. Nu vermoed ik dat Schleck in verhouding tot Contador alleen maar beter is geworden en dat Contador echt geen minuut gaat pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik verwacht dat er enkele favorieten zwaar zullen 'afgaan'. Contador zal een minuutje pakken op Basso en Andy Schleck. Daarachter een groepje met Gesink, verwacht ik.
Misschien hoort dat bij de theorie, de tegenstand misleiden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:09 schreef Cara het volgende:
Theorie kan de prullebak in, hij was gewoon bah
Maar.... ik vond Andy Schleck voor de tour nou nog niet echt in goede doen, en Contador is nu natuurlijk extra getergt door zijn valpartijen. Evans heeft niet voor niks telkens proberen te profiteren. Daarnaast weet Contador donders goed dat als hij hetzelfde zou doen als vorige jaar én Andy Schleck op dezelfde manier meegaat als vorig jaar, dat hij in de etappes daarna het toch anders aan zal moeten pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef Nator het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Contador Schleck in het hooggebergte niet een keer kunnen lossen. Hij pakte om zo'n klein, steil klimmetje een keer een paar seconden en in die etappe dat Schleck problemen had met zijn fiets. Hij won ook nog tijd in de proloog. Nu vermoed ik dat Schleck in verhouding tot Contador alleen maar beter is geworden en dat Contador echt geen minuut gaat pakken.
Tsjonge Mollema, dat je dit kan! En hij wordt nog steeds sterker!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:09 schreef Cara het volgende:
Bauke Mollema kende vandaag in de Tour de France een zware dag. Mollema, die Robert Gesink moet bijstaan in de bergen, moest in de tiende etappe zeven minuten toegeven op winnaar André Greipel.
"Hij is níet fit. Hij voelde zich vandaag wat grieperig," aldus technisch directeur Erik Breukink . In het algemeen klassement is Mollema naar de 55e plaats gezakt met een achterstand van iets meer dan achttien minuten op klassementsleider Thomas Voeckler.
--
Theorie kan de prullebak in, hij was gewoon bah
Die kans zit er dik in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:05 schreef Cara het volgende:
Hierbij alvast mijn quote voor later, donderdag LL Sanchez in het geel.
Gesink!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan moeten onze hoop maar verzetten naar Ruijgh.
In deze Tour toch in ieder geval Frank Schleck, die duidelijk in vorm is. Sanchez normaal gesproken ook, als die z'n niveau van 2010 benadert dan toch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Zeg dan 2e rangs, waarbij Contador en A. Schleck 1e rangs zijn.
True, zelfde geldt voor het tijdperk Michael I. De saaiheid ten top.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:08 schreef miep63 het volgende:
Het leuke van deze tour is, dat alles nog mogelijk is. In het tijdperk Lance A. was het allemaal zo voorspelbaar.
Het is nauwelijks te zeggen wie wel of niet in vorm is, dat zien we donderdag pas.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:31 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
In deze Tour toch in ieder geval Frank Schleck, die duidelijk in vorm is. Sanchez normaal gesproken ook, als die z'n niveau van 2010 benadert dan toch.
Ik had bijna gereageerd op het begin van je post, tot ik de rest lasquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:35 schreef Godshand het volgende:
Wat heeft iedereen met Mollema? Deze Tour mag hij ip niet aanvallen, want Rabo gokt nog steeds op Gesink (maar Sanchez is hoop ik wel wijzer). Mollema moet dus gewoon bidons slepen, en mocht hij toch een fiat krijgen, wellicht een dagsuccesje, maar dat is nadat het klassement is veilig gesteld, deze rit dus nog niet...
Sanchez, Evans, Gilbert (?) en de gebroeders Schleck lijken mij mogelijke winnaars...
Gesink zal mooi met het peleton binnen komen.
Hoogerland pakt misschien nog enkele bergpunten vooraan in het peleton, daarna zal het taai worden met de Tour Malet ed...
Ik vond het anders best verhelderend om dit te lezen:quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je eigen posts staan ook bomvol cliché's
Heb ik echt nooit geweten, dat als je op de Tourmalet gelost wordt, dat je dan vele minuten zou kunnen verliezen.quote:Zij die lossen op de tourmalet kunnen echt op vele minuten gereden worden.
gaat niet over clichés, maar gewoon foute dingen in die post van Godshand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je eigen posts staan ook bomvol cliché's
Je ziet niet dat de Schleck's in vorm zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is nauwelijks te zeggen wie wel of niet in vorm is, dat zien we donderdag pas.
Ze hebben nog niks (hoeven) laten zien, in de TTT waren ze niet overtuigend. Ze zijn nog niet gevallen, dat is het enige.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:51 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Je ziet niet dat de Schleck's in vorm zijn?
Vrees het ook, er zal wel weer gecalculeerd gereden worden terwijl je toch het klassement aardig op zijn kop kan zetten donderdag. Voordeel van grote verschillen is het verdwijnen van renners die zich nu nog kansrijk achten voor een hoge klassering en ook minder nerveus gedrag in het peloton omdat veel renners nog het idee hebben dat ze hoog kunnen eindigen in het klassement.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat de verwachtingen voor donderdag bij sommigen (velen?) veel te hoog zijn.
De nadruk ligt toch in de Alpen de laatste week en het zou me dan ook niet verbazen als de grote jongens zich sparen (Parijs is nog ver) en zich hooguit in de laatste paar kilometers wat laten zien.
Goede kans voor een klimmer van de tweede rij om te gaan winnen en/of een gooi naar de bollentrui te gaan doen.
http://www.volkskrant.nl/(...)ij-is-niet-fit.dhtmlquote:Bauke Mollema had dinsdag een zware dag bij de hervatting van de Tour de France. De Raborenner die Robert Gesink later in de bergen moet bijstaan, verloor in de tiende etappe 7 minuten op winnaar André Greipel.
'Hij is níet fit', zei technisch directeur Erik Breukink aan de streep in Carmaux. Mollema voelde zich dinsdag 'wat grieperig'. In het algemeen klassement zakte hij weg naar de 55e plaats op 18.08 van klassementsleider Thomas Voeckler.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Eerste week van de Tour (vooral deze editie) gaat niet om jezelf te laten zien. De beste renners zijn de renners die zich amper hebben laten zien en gewoon steeds voorin binnenkomen.
Uitblinken is meer voor de laatste 2 weken.
Voorin binnenkomen op een lastige aankomst als St. Flour waar hard gereden werd en ze respectievelijk 4e en 6e van het "peloton" waren zegt echt wel iets over hun vorm. Zo explosief zijn ze nu ook weer niet op dat soort hellingen. Tuurlijk, veel meer dan Basso, maar als je het vergelijkt met sommige andere renners...quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hebben nog niks (hoeven) laten zien, in de TTT waren ze niet overtuigend. Ze zijn nog niet gevallen, dat is het enige.
Plus TTT. Specialiteit van Euskaltel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben benieuwd naar de benen van Sanchez.
Heeft hij zijn achterstand net als Contador opgelopen in etappe 1?
En waar nog meer?
Ik hoop het (ben wel een Sanchez fan), maar de laatste keer dat ik hem echt overtuigend tijd heb zien winnen in een afdaling is alweer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha ja dat was wel te verwachten. Was me ontschoten.
Hopelijk op de afdaling een vaste motor achter Sammy en dan gewoon paar minuutjes genieten.
De etappe van vrijdag heb je denk ik daar meer kans toe, maar daar zit de top van de klim tever van de finish om echt iets te proberen lijkt me.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaat me nog niet zozeer om tijdswinst, maar het is gewoon genieten om hem te zien afdalen.
je kan toch wel dingen opzoeken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:46 schreef LennartG het volgende:
Weet iemand hoe laat de etappe begint, en hoe laat ze ongeveer gaan beginnen met klimmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 125 km.. (heb alleen ff op het plaatje in de OP gekeken). Hoe laat dat is weet ik niet. Ligt eraan hoe hard ze rijden.. Schakel gewoon rond 14:30 uur inquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:06 schreef LennartG het volgende:
en weet je hoe laat ze ongeveer pas beginnen met klimmen?
11:20. Zie http://www.scribd.com/doc(...)e-8-15-Rest-Days12-1quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
11.10 beginnen ze zo uit m'n hoofd.
Hij voelt het beste hoe zijn lichaam nu is en als hij dat soort dingen al gaat zeggen is dat alleen maar een goed teken volgens mij. Daar is toch niets verkeerd aan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:25 schreef tralalala het volgende:
Hoogerland geeft al half aan dat hij weer in de aanval gaat.
Klopt, integendeel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij voelt het beste hoe zijn lichaam nu is en als hij dat soort dingen al gaat zeggen is dat alleen maar een goed teken volgens mij. Daar is toch niets verkeerd aan?
Ik las gisterochtend dat ze om 11:15 begonnen. Dan maar even aanpassen. Mijn foutquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ze zenden niet vanaf de start uitWuyts zegt dat ze om 12.30 beginnen.
Best leuk leesvoerquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
11:20. Zie http://www.scribd.com/doc(...)e-8-15-Rest-Days12-1
Een stukje boven de helft van de pagina.
Maar kans is wel aanwezig dat de toppers die aan het einde de dikke punten pakken, ook op de klim(men) daarvoor al punten pakken. Dan zijn ze zo bij die 22 punten van Johnny.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar er zal vast geen klassementsrenner zoals Contadoor eerste bovenkomen, altijd is er wel een andere naam
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar kans is wel aanwezig dat de toppers die aan het einde de dikke punten pakken, ook op de klim(men) daarvoor al punten pakken. Dan zijn ze zo bij die 22 punten van Johnny.
Haarspeldbochten die omhoog gaan...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:58 schreef SanAnt het volgende:
Wel een paar gevaarlijke scherpe bochten in de laatste kilometers ,als dat maar goed gaat !
[ afbeelding ]
Die met veel drama aanklampt en uiteindelijk zelfs gaat demarreren. Andy en Alberto kijken te veel naar elkaar en Voeckler wint! De Fransen worden helemaal gek, waarna Voeckler op het podium ook nog even een handjob krijgt van Hinault.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:13 schreef marcodej het volgende:
Ik ga me alvast mentaal voorbereiden op een spartelende en vechtende Titi in het geel...
Eens. Contador en Andy gaan gewoon de sterksten zijn denk ik. Daarna verwacht ik het meest van Basso, die zelfs op de explosieve klims weinig toe hoefde te geven, en Frank, die altijd goed is zo lang hij niet valt. Verder vooral veel vraagtekens, zoals Evans, Velits, Martin, Gesink, Klöden, en in mindere mate SamSan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:57 schreef Ericr het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog maar weinig tekenen van vorm gezien bij de meeste klassementsrenners die nog over zijn. Evans toont het beste maar afgaande op eerdere TDF's zal het hem toch te machtig te worden als de strijd echt losbrandt. Contador heeft wat speldenprikjes uitgedeeld maar dat mag eigenlijk geen naam hebben en Andy en Frank hebben vooral vooraan gereden maar verder niks boeiends laten zien. Basso rijdt rond als onzichtbare maar wel attent.
Vind het maar lastig om een favoriet aan te wijzen, ook al zijn afgaande op het verleden Contador en Andy wel degenen die met de beste papieren. Maar het kan net zo goed zijn dat de voorbereiding van de Schlecks toch te gebrekkig was, maar dat hoeft misschien in dit veld niet eens voor hele grote problemen te zorgen.
Is toch heerlijk man?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:13 schreef marcodej het volgende:
Ik ga me alvast mentaal voorbereiden op een spartelende en vechtende Titi in het geel...
Verstandig, denk dat ie volgende week in de Alpen meer kans maakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:18 schreef Jahr00n het volgende:
Gesink gaat weer zitten afwachten, jongen zo win je natuurlijk nooit. Ga eens voor de aanval.
http://www.nusport.nl/ned(...)iet-eerste-doel.html
Gesink mist Menchowquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:18 schreef Jahr00n het volgende:
Gesink gaat weer zitten afwachten, jongen zo win je natuurlijk nooit. Ga eens voor de aanval.
http://www.nusport.nl/ned(...)iet-eerste-doel.html
Moncoutié....als er iemand nog niet in beeld is geweest, dan is hij het wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:30 schreef INViCTuS het volgende:
De Fransen "moeten" toch ook wel?!het is immers quatorze juillet ....
Hij was het toch die voorover kukelde in de 3e etappe ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moncoutié....als er iemand nog niet in beeld is geweest, dan is hij het wel.
Ja, bij dat stoeibultje van gevallen renners met oa Chavanel geloof ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij was het toch die voorover kukelde in de 3e etappe ofzo.
Voor de Tour zou ik 'ik ook' zeggen, nu gaat Moncoutié die toch met gemak kunnen winnen? Hoogerland niet fit, Moncoutié wel?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef marcodej het volgende:
Ik voorspel een episch gevecht tussen Hoogerland en Moncoutie voor de bollen.
Ik neem aan dat Charteau nog op zijn minst een poging wil doen. Daarnaast lijkt me Kreuziger een man om in de gaten te houdenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:44 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Voor de Tour zou ik 'ik ook' zeggen, nu gaat Moncoutié die toch met gemak kunnen winnen? Hoogerland niet fit, Moncoutié wel?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie zullen er vroeg aanvallen?
Moncoutie
Uran
Ruijgh
Kreuziger
Nog meer gegadigden?
En niet te vergeten Johnny en een rojas/hushovd vooral omdat er voor de eerste berg nog een sprint is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:52 schreef JeanRobic het volgende:
Andere gegadigden
Trofimov
Hesjedal
E. Martinez
Rolland
Gautier
Riblon
Gaat het dan al zoveel beter met Johnny? Ik zag 'm gisteren met moeite het peloton volgen. Rojas mag natuurlijk niet mee van Gilbert en HTC. Hushovd streeft het groen niet na.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:59 schreef SanAnt het volgende:
En niet te vergeten Johnny en een rojas/hushovd vooral omdat er voor de eerste berg nog een sprint is.
Als het morgen net zo'n slecht weer wordt dan gaan de afdalingen erg gevaarlijk worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:59 schreef TheArt het volgende:
De beklimming van de Hourquette d'Ancizan:
[ afbeelding ]
Toch ook niet misselijk.
Met moeite ja, toen al 50 renners gelost waren. Het is afwachten. Misschien dat hij morgen niet gaat, maar het vrijdag probeert om te zien wat er te halen valt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Gaat het dan al zoveel beter met Johnny? Ik zag 'm gisteren met moeite het peloton volgen. Rojas mag natuurlijk niet mee van Gilbert en HTC. Hushovd streeft het groen niet na.
De afdaling valt wel mee. De eerste paar kilometer is smal. Daarna kom je in de afdaling van de Aspin terecht en dat is een brede weg met goed wegdek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als het morgen net zo'n slecht weer wordt dan gaan de afdalingen erg gevaarlijk worden.
Vooral deze nog onbekende.
Ok, bedankt voor de info, die van de Aspin valt inderdaad wel mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De afdaling valt wel mee. De eerste paar kilometer is smal. Daarna kom je in de afdaling van de Aspin terecht en dat is een brede weg met goed wegdek.
Rojas misschien voor het ontsnappinkje voor de cols ja. Maar ik ben benieuwd wat voor groep er ontstaat na de eerste col.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:59 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
En niet te vergeten Johnny en een rojas/hushovd vooral omdat er voor de eerste berg nog een sprint is.
Ik ga voor Moncoutie, jij voor Egoi?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:53 schreef JeanRobic het volgende:
Trouwens ik wil wel wedje leggen dat Egoi Martinez erbij zit
Oke, mag ik kiezen waar jij je UI mee vervuilt en vice versa als een van beide gelijk heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik ga voor Moncoutie, jij voor Egoi?
bisquote:
Ik weet het ook niet. Ze zijn beiden nog niet van hun fiets afgedonderd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:51 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Je ziet niet dat de Schleck's in vorm zijn?
Er komen nog veel afdalingen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ze zijn beiden nog niet van hun fiets afgedonderd.
kijk anders in de OPquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoogerland gaat gewoon in de aanval, heeft iemand een lijstje met de punten verdeling?
Toch waren er genoeg Armstrong-tours waar nog wel spektakel te zien was, bij de Tours van Indurain was het meestal al voor de bergen een gelopen zaak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, zelfde geldt voor het tijdperk Michael I. De saaiheid ten top.
Klopt. Als er dan meteen al gekoerst wordt, dan wordt het een sensationele etappe en het koren zal van het kaf gescheiden worden. Wie van de favorieten slechte benen heeft of nog te veel last van blessures kan al vroeg in de etappe op achterstand worden gezet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef Gremen het volgende:
Yes, morgen eindelijk los!
Die eerste berg heeft ook meteen een 'lekker' begin....
Ga er maar vanuit dat ze tot de laatste berg wachten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Als er dan meteen al gekoerst wordt, dan wordt het een sensationele etappe en het koren zal van het kaf gescheiden worden. Wie van de favorieten slechte benen heeft of nog te veel last van blessures kan al vroeg in de etappe op achterstand worden gezet.
Hopelijk geen of zo weinig mogelijk pech, zodat het een 'eerlijke' strijd kan worden.
op je buik jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef TLC het volgende:
2 namen voor morgen ;
Hoogerland
Ruijgh
schrijf die maar vast op
Sambal in zijn reet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mocht Hoogerland iets (redelijk succesvol) ondernemen morgen, dan is hij een eckte eindbaas met meer awesomeness dan bowser.
Tsja, maar het was alleen maar hoop. Stiekem hoop ik het, maar ja, de eerlijkheid gebied idd te zeggen dat ze eerst zullen kijken naar elkaar en pas op Luz-Ardiden aan gaan vallen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ze tot de laatste berg wachten.
Nee, vanaf half 1.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:25 schreef TLC het volgende:
Is morgen de gehele etappe op tv ?? van start tot finish ?
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/1200/etape_par_etape.htmlquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef assie het volgende:
Hoelaat zal ongeveer de eerste berg van de buitencategorie worden beklommen???
quote:
Ik dacht dat gisteren en vandaag op Eurosport werd gezegd dat zij wel de gehele etappe zullen gaan uitzenden.quote:
Het 1e deel is de moeite niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat gisteren en vandaag op Eurosport werd gezegd dat zij wel de gehele etappe zullen gaan uitzenden.
In aanloop naar de eerste berg zal het vast ook al onrustig worden. En om de eerste aanvallers te zien vind ik ook altijd wel mooi.quote:
Eurosport laat vast alleen de start zien en schakelt op hetzelfde moment live in als de rest van de zenders, rond half 1 dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In aanloop naar de eerste berg zal het vast ook al onrustig worden. En om de eerste aanvallers te zien vind ik ook altijd wel mooi.
Maar goed, nog even duidelijkheid over de uitzending bij Eurosport van morgen ivm de Tour de France:
10:30 Wielrennen: Tour de France ( verslag 11e etappe )
11:15 Wielrennen: Tour de France ( live verslag 12 etappe naar Luz-Ardiden )
bron: http://www.tvgids.nl/alle(...)ivisie_live,_sport1/
De Fransen maken uit wanneer er livebeelden zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In dat geval geeft de internetgids het dus verkeerd aan.
Ja, dat is wel zo. Maar ja, ik ging maar even op die gids af. Paar jaar geleden is het wel eens voorgevallen dat een etappe om 10:30 begon, dus zo uitzonderlijk zou het niet geweest zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Fransen maken uit wanneer er livebeelden zijn.
Die van Boogerd naar La Plagnequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar ja, ik ging maar even op die gids af. Paar jaar geleden is het wel eens voorgevallen dat een etappe om 10:30 begon, dus zo uitzonderlijk zou het niet geweest zijn.
Ze komen als het goed is om 15:15 op de berg Col La Horquette d'ancizan volgens de NOS. Dus ze gaan zo rond 14:45 a 14:50 denk ik. klimmenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef franklop het volgende:
ben om 14:00 thuis,dan snel boodschappen halen en precies op tijd zijn voor de eerste klim, als het goed is
Ja idd, die etappe. God zeg, wat was dat een fantastische etappe. Ik heb die etappe helemaal opgenomen. Bij het terug kijken doet dat me altijd nog plezier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die van Boogerd naar La Plagne, begon ruim voor 11-en al op televisie idd.
Ik weet het ook nog vrij gedetailleerd allemaal. Ik verwachtte Boogerd ook al toen hij op de eerste klim op de eerst erij reed, heb 'm destijds bij Rondemaster in m'n team gezet (sluiting van de markt was pas om 11.00u), helaas tweede geworden in de dagstand toen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja idd, die etappe. God zeg, wat was dat een fantastische etappe. Ik heb die etappe helemaal opgenomen. Bij het terug kijken doet dat me altijd nog plezier.
Aankomen op Col la Horquette d'Ancizan:quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze komen als het goed is om 15:15 op de berg Col La Horquette d'ancizan volgens de NOS. Dus ze gaan zo rond 14:45 a 14:50 denk ik. klimmen
Kijk, echt mooi om te horen dat ik niet 'de enige' ben. Armstrong kwam toen nog verrekte dichtbij, maar Boogerd hield gelukkig stand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog vrij gedetailleerd allemaal. Ik verwachtte Boogerd ook al toen hij op de eerste klim op de eerst erij reed, heb 'm destijds bij Rondemaster in m'n team gezet (sluiting van de markt was pas om 11.00u), helaas tweede geworden in de dagstand toen.
Ik vermoed dat jullie ook niet de enige 2 zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Kijk, echt mooi om te horen dat ik niet 'de enige' ben.
Op de beklimming van Luz-Ardiden. Zie http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/1200/etape_par_etape.html voor precieze informatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef BroodjePatat het volgende:
[..]
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen waar ze ongeveer grond 16:30 zijn? Laatste klim moet dan nog beginnen?
Je begreep wel wat ik bedoel. Ik zette het ook tussen ''.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jullie ook niet de enige 2 zijn.
Ik zeg maar niks anders komt marco weer achter me aan!
En maar blijven dromenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef Nober het volgende:
Met Ruijgh en Mollema in de aanval en Gesink in de kopgroep met nog wat Raborenners erbij...
Ik verwacht trouwens Van Garderen en dan wellicht ook Hoogerland, daarnaast misschien ook Roux, Moncoutie, Kreuziger en Arroyo.
Als het goed is wordt het prima weer morgen tijdens de etappe, met hooguit een enkel klein buitje. Ik hoorde ze bij Sporza zeggen dat het weer zou regenen maar de weermodellen laten iets anders zien. Waar het wel slecht weer wordt is Nederland, met veel regen en wind, prima TV-weer dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als het morgen net zo'n slecht weer wordt dan gaan de afdalingen erg gevaarlijk worden.
Vooral deze nog onbekende.
Is het nou een winnaar of niet? Zo wordt het natuurlijk nooit wat, het mag niet te slecht weer zijn want daar kan Gesink niet tegen. De concurrenten moeten niet te hard demarreren, want daar kan Gesink niet tegen. Met excuses win je geen ritten en ook geen klassement.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat betreft Gesink, sowieso hopen op mooi weer dan hoeft hij niet veel tijd te verliezen.
Hij gaat voor het klassement.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is het nou een winnaar of niet? Zo wordt het natuurlijk nooit wat, het mag niet te slecht weer zijn want daar kan Gesink niet tegen. De concurrenten moeten niet te hard demarreren, want daar kan Gesink niet tegen. Met excuses win je geen ritten en ook geen klassement.
Klassementsrenners zijn dodelijk saai, het vuurwerk moet komen van renners die aan de stoelpoten willen zagen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Caland het volgende:
Zin an
Vuurwerk van de klassementsrenner of toch voorzichtig want eerste bergetappe, wat zijn de verwachtingen van d kennerts?
Top 5 issie al tevreden, zo'n type is het en dan elk jaar blijven groeien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ook de derde plaats haal je niet op die manier hoor.
ach tis ook dat iedereen zich afvraagt of hij 100% fit is, plus dat hij in de pyreneeen minder zal zijn dan in de Alpen. Dan kan je mss zeggen dat hij zich beter wat passief op kan stellen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Top 5 issie al tevreden, zo'n type is het en dan elk jaar blijven groeien.
Het boeit me eerlijk gezegd weinig, een beetje saaie renner vind ik 't.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:52 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
ach tis ook dat iedereen zich afvraagt of hij 100% fit is, plus dat hij in de pyreneeen minder zal zijn dan in de Alpen. Dan kan je mss zeggen dat hij zich beter wat passief op kan stellen.
Tsja, leuk voor hem, maar ik hanteer toch een andere definitie van een wedstrijd. In een wedstrijd is mijns inziens het enige wat telt winnen, waarbij je dan een uitzondering zou kunnen maken voor plaats 2 en 3. Natuurlijk kan niet iedereen het eindklassement winnen, maar ook voor die renners biedt de Tour de France voldoende mogelijkheden om te winnen, namelijk etappes en de groene/bollentrui.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Top 5 issie al tevreden, zo'n type is het en dan elk jaar blijven groeien.
Oh, nu wordt dus zelfs de geografische ligging/karakteristiek van het gebergte als excuus aangevoerd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:52 schreef JeanRobic het volgende:
ach tis ook dat iedereen zich afvraagt of hij 100% fit is, plus dat hij in de pyreneeen minder zal zijn dan in de Alpen. Dan kan je mss zeggen dat hij zich beter wat passief op kan stellen.
Profiteren in welke zin? Zich handhaven op bijvoorbeeld plaats 7 van het algemeen klassement. En dan toch maar weer bij de NOS vertellen hoe tevreden hij wel niet is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:07 schreef Almighty het volgende:
Wat JeanRobic zegt, hij doet er verstandig aan het verschil nu te beperken. Zeker nu hij niet 100% is. Als hij hier goed doorkomt kan hij misschien nog profiteren in de Alpen. Het is niet zo spannend maar wel verstandig. Beter dan dat hij zichzelf opblaast.
Nu gewoon wieltjeszuigen, meer niet. Is het meest verstandig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Profiteren in welke zin? Zich handhaven op bijvoorbeeld plaats 7 van het algemeen klassement. En dan toch maar weer bij de NOS vertellen hoe tevreden hij wel niet is.
Maar wat is het doel? Zo hoog mogelijk eindigen in het algemeen klassement? Of is er echt een plan om bij plaats 1, 2 of 3 te komen? Ik wil winnaars zien, geen mensen die plaats 7 toch wel een heel goed resultaat vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:13 schreef JeanRobic het volgende:
Nu gewoon wieltjeszuigen, meer niet. Is het meest verstandig.
Precies, gewoon met de groep van de plaatsen 3/4-8 mee, of misschien proberen om Schlecks/Contador bij te houden als die aanvallen, of misschien doortrekken of dichtrijden. Proberen weg te rijden lijkt me onverstandig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:13 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
Nu gewoon wieltjeszuigen, meer niet. Is het meest verstandig.
Ik denk dat een derde plaats toch nog het doel is van deze Tour de France voor Gesink.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar wat is het doel? Zo hoog mogelijk eindigen in het algemeen klassement? Of is er echt een plan om bij plaats 1, 2 of 3 te komen? Ik wil winnaars zien, geen mensen die plaats 7 toch wel een heel goed resultaat vinden.
Als hij daar zelf nog van overtuigd is, dan is hij goed bezig als hij, nu hij hij niet top fit is, zich focust op consolidatie. Maar als het vuurwerk dan uit blijft in de Alpen mag hij daar best op afgerekend worden. Maar Breukink vindt een top 10 klassering natuurlijk al heel wat, dus ik denk niet dat die afrekening er dan komt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk dat een derde plaats toch nog het doel is van deze Tour de France voor Gesink.
Ik denk dat we van Gesink gewoon Top 5 mogen eisen. Maar ja, dat is ook weer zo overdreven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als hij daar zelf nog van overtuigd is, dan is hij goed bezig als hij, nu hij hij niet top fit is, zich focust op consolidatie. Maar als het vuurwerk dan uit blijft in de Alpen mag hij daar best op afgerekend worden. Maar Breukink vind een top 10 klassering natuurlijk al heel wat, dus ik denk niet dat die afrekening er dan komt.
Maar sowieso gaat elke topper pas aanvallen op de laatste berg en dan pas halverwege ergens. Als Gesink echt goed is kan hij alsnog het moment kiezen. De Schleck, Cotador, Evans en andere kandidaten doen hetzelfde.Heel misschien zullen enkele b-rijders al een gooi doen op de Tourmalet. Daarbij denkend aan bijvoorbeeld een Fuglsang om team Contador uit te lokken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als hij daar zelf nog van overtuigd is, dan is hij goed bezig als hij, nu hij hij niet top fit is, zich focust op consolidatie. Maar als het vuurwerk dan uit blijft in de Alpen mag hij daar best op afgerekend worden. Maar Breukink vindt een top 10 klassering natuurlijk al heel wat, dus ik denk niet dat die afrekening er dan komt.
Ik vind het heel normaal om personeel in functioneringsgesprek af te rekenen op niet gehaalde doelen. Dan zijn er namelijk twee smaken, of de doelen zijn niet juist gesteld of de inzet is onvoldoende geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk dat we van Gesink gewoon Top 5 mogen eisen. Maar ja, dat is ook weer zo overdreven.
Ik mis Boogerd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:24 schreef JeanRobic het volgende:
.Heel misschien zullen enkele b-rijders al een gooi doen op de Tourmalet.
valt best mee. De prestaties uit het verleden worden altijd opgehemeld. De raboploeg uit die tijd lijkt erg op die van Vacansoleil nu. Geen echte klassementsrenners. allemaal vrijbuitersquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En Erik Dekker. Het is wel wat mat geworden bij Rabobank inderdaad.
Heb sowieso niets met die Rabobank ploeg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En Erik Dekker. Het is wel wat mat geworden bij Rabobank inderdaad.
Vrijbuiters of realisten die inzien dat ze toch geen top 3 zullen rijden en zich beter op etappes en bollen/groene truien kunnen richten. Als je dat dan ook nog weet te verwezenlijken heb je mijns inziens een betere ronde gereden dan met plek 7 in het algemeen klassement.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:34 schreef JeanRobic het volgende:
valt best mee. De prestaties uit het verleden worden altijd opgehemeld. De raboploeg uit die tijd lijkt erg op die van Vacansoleil nu. Geen echte klassementsrenners. allemaal vrijbuiters
Kom op man. Rabo zat 2/3 keer in een kansrijke aanval. Die mannen van VAC zaten vaker mee, maar niet vaker in de echt kansrijke etappes. VAC gaat voor bollen, Rabo niet, logische keus. VAC wil veel in beeld rijden, rabo minder. Beide teams spelen het naar wat ze van de renners kunnen verwachten. Ik vind ze beide goed. Kijk anders eens naar andere ploegen als QST, AST, Leopard, saxo, Liquigas, Ag2R...quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vrijbuiters of realisten die inzien dat ze toch geen top 3 zullen rijden en zich beter op etappes en bollen/groene truien kunnen richten.
Dat valt nog maar te bezien bij Rabobank, we hebben nog geen idee van waar Gesink staat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:40 schreef JeanRobic het volgende:
Kom op man. Rabo zat 2/3 keer in een kansrijke aanval. Die mannen van VAC zaten vaker mee, maar niet vaker in de echt kansrijke etappes. VAC gaat voor bollen, Rabo niet, logische keus. VAC wil veel in beeld rijden, rabo minder. Beide teams spelen het naar wat ze van de renners kunnen verwachten. Ik vind ze beide goed.
Kan ik je nu al voorspellen, kan tempoversnellingen niet aan en gaat dan in eigen tempo omhoog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien bij Rabobank, we hebben nog geen idee van waar Gesink staat.
nee oke. Maar waar heeft rabo het de rest van de tour laten liggen? Boom en LL cool Sanchez meesturen was gewoon slim toch. Rest waren toch alleen maar kansloze aanvallen, op die van Rui Costa na. Rabo wmb heel rationaal gekoerst. VAC meer met het hart. Maar om Rabo nu te beschuldigen van dommigheid gaat ver. Ze wedden dus echt niet op 1man.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien bij Rabobank, we hebben nog geen idee van waar Gesink staat.
Dit dus. Alhoewel VAC ook met Marcato, Westra, Feillu en in mindere mate Bozic lekker bezig is. Jammer van de Gendt(blessure) en Leukemans. En Ruigh ook best aardig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
VAC wordt nu opgehemeld omdat Johnny 2 dagen in de bollen rijdt. En er wordt gezegd dat Rabo schijt bezig is door niet voor groen/bollen te gaan. Last time I checked rijdt Gesink ook gewoon in een trui. Eentje waar de kans dat hij hem behoudt me groter lijkt als Hoogerland met de bollen ...
4 dagen inmiddels.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
VAC wordt nu opgehemeld omdat Johnny 2 dagen in de bollen rijdt.
Bij Rabo alleen wel wat meer mannen die je minder snel mee ziet gaan, zoals Niermann, Tjallinghi, Ten Dam en Mollema in deze staat. Barredo zou een goede voor morgen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oh, en Rabo heeft zijn etappeoverwinning al binnen. Vacansoleil is met Feillu het dichst geweest ...
Dat was toch die etappe waarin iedereen viel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oh, en Rabo heeft zijn etappeoverwinning al binnen. Vacansoleil is met Feillu het dichst geweest ...
Welke etappe was dat niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was toch die etappe waarin iedereen viel?
In die etappe was de invloed van het vallen wel erg groot.quote:
Het gaat om het behalen van de gestelde doelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar die doelen verschillen, dus kan je ze toch helemaal niet met elkaar vergelijken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat om het behalen van de gestelde doelen.
Tuurlijk. Maar wie zegt dat de doelen die de gemiddelde Nederlander oplegt aan de Raboploeg gelijk zijn aan de doelen die daadwerkelijk binnen de Raboploeg staan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat om het behalen van de gestelde doelen.
Wel hoor. Dat is dagelijkse kost binnen ieder professioneel dienstverband.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar die doelen verschillen, dus kan je ze toch helemaal niet met elkaar vergelijken?
Maar aan een goed klassement heb je op zich niet zoveel vind ik. Als het goede klassement onderdeel uit maakt van een langer termijn plan om op het podium te geraken vind ik dat een goede keus. Maar ik krijg de indruk dat bij Rabobank een top 10 plek goed genoeg is, daar pas ik dan weer voor, ga dan liever gewoon voor etappes en groene/bollentruien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens mij is het doel van Gesink, en de hele ploeg, om een goed klassement te rijden en als het extreem goed blijkt te gaan om dan een gooi naar het podium te doen.
Als ze bij Rabo slim zijn gaan ze voor de gele trui, die ligt voor het grijpen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar aan een goed klassement heb je op zich niet zoveel vind ik. Als het goede klassement onderdeel uit maakt van een langer termijn plan om op het podium te geraken vind ik dat een goede keus. Maar ik krijg de indruk dat bij Rabobank een top 10 plek goed genoeg is, daar pas ik dan weer voor, ga dan liever gewoon voor etappes en groene/bollentruien.
Het is duidelijk dat de waardering van een goed klassement in jouw ogen anders is dan in de ogen van de Raboploeg. Geeft niks, dat kan zo zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar aan een goed klassement heb je op zich niet zoveel vind ik. Als het goede klassement onderdeel uit maakt van een langer termijn plan om op het podium te geraken vind ik dat een goede keus. Maar ik krijg de indruk dat bij Rabobank een top 10 plek goed genoeg is, daar pas ik dan weer voor, ga dan liever gewoon voor etappes en groene/bollentruien.
Haha, dan moeten Van der Schueren en Luijckx eerst stiekem bezit nemen van de ploegwagen bij Rabo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ze bij Rabo slim zijn gaan ze voor de gele trui, die ligt voor het grijpen.
Het verloop van de koers en je kansen pakken ook wanneer die onverwacht zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Haha, dan moeten Van der Schueren en Luijckx eerst stiekem bezit nemen van de ploegwagen bij Rabo.
Een soort juniorenklassement voor mensen die niet meer bij de junioren rijden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan nog een laatste. Waardeer je de witte trui lager dan de groene/bollentrui waar je wel fan van schijnt te zijn?
Mwah de grens ligt wat ruim inderdaad maar het is wel een trui met waarde.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een soort juniorenklassement voor mensen die niet meer bij de junioren rijden.Ik heb altijd het idee dat die witte trui er is om zo nog een extra sponsor aan de Tour te kunnen binden.
Maar ik heb nooit de indruk dat er echt strijd is om de witte trui. Zo van "Goh, ik ga mij dit seizoen eens richten op de witte trui in de Tour de France, er is zware concurrentie, maar ik ga het toch proberen".quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mwah de grens ligt wat ruim inderdaad maar het is wel een trui met waarde.
De leeftijdsgrens ligt te hoog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit de indruk dat er echt strijd is om de witte trui. Zo van "Goh, ik ga mij dit seizoen eens richten op de witte trui in de Tour de France, er is zware concurrentie, maar ik ga het toch proberen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |