Ik bedoel dat het Belgie is héquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:28 schreef Szura het volgende:
Een half uur eruit?
Doen ze het journaal niet gewoon om Ned 2, doen ze namelijk ook om 13u als de herhaling van Avondetappe op Ned 1 bezig is.
3 uur zoiets denk ik. Aankomst wordt verwacht om 15:30quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:26 schreef FigureBirdStars het volgende:
Hoe laat beginnen ze ongeveer aan de eerste klim?
verwachting is 17:32 maar ze zullen denk later aankomen dan verwacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:25 schreef tralalala het volgende:
Ik moet half 6 weg.![]()
Zijn ze dan al binnen als er een beetje normaal gereden wordt?
¿Waarom?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verwachting is 17:32 maar ze zullen denk later aankomen dan verwacht.
Dat idd, kijken hier eigenlijk nooit meer dan 1 etappe vooruit .. maar goedquote:
Zal ik ff etappe 18 - Pinerolo Galibier Serre-Chevalier openen Ajacied422 ?? Of de etappe 21 naar de Champs-Élysées ?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Zal ik ff etappe 18 - Pinerolo Galibier Serre-Chevalier openen Ajacied422 ?? Of de etappe 21 naar de Champs-Élysées ?
[ afbeelding ]
Ah joh, hij bedoelt het goed. En dankzij hem weet ik dat ik rekening moet houden met mijn planning donderdag en dus al vooruit moet gaan lopen met het leerwerkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Zal ik ff etappe 18 - Pinerolo Galibier Serre-Chevalier openen Ajacied422 ?? Of de etappe 21 naar de Champs-Élysées ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Dit wordt een sensationele overwinning voor Rob Ruijgh
Zoiets inderdaad, al verwacht ik Evans bij Basso en Gesink.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:55 schreef BobW het volgende:
Frank Schleck wint, daarachter groepje met Contador, Andy Schleck en Evans, daarachter Gesink, Basso en nog wat mannen
Die gaat vandaag al winnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Dit wordt een sensationele overwinning voor Rob Ruijgh
Volgens mij verdubbeld vanwege de aankomst.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De aankomst op de Luz-Ardiden is een van de buitencategorie dus de punten die je pakt worden verdubbeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou nou niet echt verbazend zijn gezien de standquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef NightDream het volgende:
Een etappe waarin Evans iedereen gaat verbazen en het geel gaat pakken.
Fränk en Andy staan er maar een paar seconden achter, dus één van die twee kan ook de trui pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zou nou niet echt verbazend zijn gezien de stand
De Schleck's hebben aangekondigd aan te zullen vallen. Ik denk dat Evans als derderangs klimmer ongeveer 0 procent kans maakt op de trui. Hij mag al blij zijn als er donderdag behalve de Schleck's geen andere klassementsrenners over hem wippen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zou nou niet echt verbazend zijn gezien de stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |