Ik bedoel dat het Belgie is héquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:28 schreef Szura het volgende:
Een half uur eruit?
Doen ze het journaal niet gewoon om Ned 2, doen ze namelijk ook om 13u als de herhaling van Avondetappe op Ned 1 bezig is.
3 uur zoiets denk ik. Aankomst wordt verwacht om 15:30quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:26 schreef FigureBirdStars het volgende:
Hoe laat beginnen ze ongeveer aan de eerste klim?
verwachting is 17:32 maar ze zullen denk later aankomen dan verwacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:25 schreef tralalala het volgende:
Ik moet half 6 weg.![]()
Zijn ze dan al binnen als er een beetje normaal gereden wordt?
¿Waarom?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verwachting is 17:32 maar ze zullen denk later aankomen dan verwacht.
Dat idd, kijken hier eigenlijk nooit meer dan 1 etappe vooruit .. maar goedquote:
Zal ik ff etappe 18 - Pinerolo Galibier Serre-Chevalier openen Ajacied422 ?? Of de etappe 21 naar de Champs-Élysées ?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Zal ik ff etappe 18 - Pinerolo Galibier Serre-Chevalier openen Ajacied422 ?? Of de etappe 21 naar de Champs-Élysées ?
[ afbeelding ]
Ah joh, hij bedoelt het goed. En dankzij hem weet ik dat ik rekening moet houden met mijn planning donderdag en dus al vooruit moet gaan lopen met het leerwerkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Zal ik ff etappe 18 - Pinerolo Galibier Serre-Chevalier openen Ajacied422 ?? Of de etappe 21 naar de Champs-Élysées ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Dit wordt een sensationele overwinning voor Rob Ruijgh
Zoiets inderdaad, al verwacht ik Evans bij Basso en Gesink.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:55 schreef BobW het volgende:
Frank Schleck wint, daarachter groepje met Contador, Andy Schleck en Evans, daarachter Gesink, Basso en nog wat mannen
Die gaat vandaag al winnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Dit wordt een sensationele overwinning voor Rob Ruijgh
Volgens mij verdubbeld vanwege de aankomst.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De aankomst op de Luz-Ardiden is een van de buitencategorie dus de punten die je pakt worden verdubbeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou nou niet echt verbazend zijn gezien de standquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef NightDream het volgende:
Een etappe waarin Evans iedereen gaat verbazen en het geel gaat pakken.
Fränk en Andy staan er maar een paar seconden achter, dus één van die twee kan ook de trui pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zou nou niet echt verbazend zijn gezien de stand
De Schleck's hebben aangekondigd aan te zullen vallen. Ik denk dat Evans als derderangs klimmer ongeveer 0 procent kans maakt op de trui. Hij mag al blij zijn als er donderdag behalve de Schleck's geen andere klassementsrenners over hem wippen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zou nou niet echt verbazend zijn gezien de stand
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
ik denk dat andy schleck ook wel sneller is nu in de tijdrit dan die evans
Dat is 'ie al jaren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
ik denk dat andy schleck ook wel sneller is nu in de tijdrit dan die evans
Want die maakt wel een goeie indruk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Andy Sleck is helemaal niet goed deze tour. Etappe wordt een prooi voor Contador
Want?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Andy Sleck is helemaal niet goed deze tour.
Ga in je trollenhokquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Andy Sleck is helemaal niet goed deze tour. Etappe wordt een prooi voor Contador
Vind hem beter rijden dan Andy Sleck.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want die maakt wel een goeie indruk?
ja achter Contador.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
met ll sanchez en die dan 15 minuten pakt en gesink wordt tweede in de tour
Evans gaat weer plakken en volgens als in zijn jonge jaren. Aanvallen komt in zijn woordenboek niet voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Grote hamvraag is of Evans mee kan in het echte hooggebergte.
Jammer dat ik donderdag moet werken...
evans blijft echt niet plakken als andy gaat hoor die gaat dan minuten verliezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:02 schreef Temlin het volgende:
[..]
Evans gaat weer plakken en volgens als in zijn jonge jaren. Aanvallen komt in zijn woordenboek niet voor.
Sleckquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Vind ik wel ja, in de letterlijke zin van het woord. Ligt eraan welke "rangen" je hanteert natuurlijk. Normaal gesproken lost Frank Schleck hem donderdag met gemak, en dat vind ik geen eersterangs klimmer.quote:
Mollema is ziekquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Cara het volgende:
Mollema was zich vandaag (etappe 10) weer rustig aan het opsparen op 7 minuten rustig aankomen, dus die zal hoogstwaarschijnlijk gaan knallen deze etappe.
Ik verwacht dat Contador af gaat stappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik verwacht dat er enkele favorieten zwaar zullen 'afgaan'. Contador zal een minuutje pakken op Basso en Andy Schleck. Daarachter een groepje met Gesink, verwacht ik.
Vorig jaar heeft Contador Schleck in het hooggebergte niet een keer kunnen lossen. Hij pakte om zo'n klein, steil klimmetje een keer een paar seconden en in die etappe dat Schleck problemen had met zijn fiets. Hij won ook nog tijd in de proloog. Nu vermoed ik dat Schleck in verhouding tot Contador alleen maar beter is geworden en dat Contador echt geen minuut gaat pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik verwacht dat er enkele favorieten zwaar zullen 'afgaan'. Contador zal een minuutje pakken op Basso en Andy Schleck. Daarachter een groepje met Gesink, verwacht ik.
Misschien hoort dat bij de theorie, de tegenstand misleiden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:09 schreef Cara het volgende:
Theorie kan de prullebak in, hij was gewoon bah
Maar.... ik vond Andy Schleck voor de tour nou nog niet echt in goede doen, en Contador is nu natuurlijk extra getergt door zijn valpartijen. Evans heeft niet voor niks telkens proberen te profiteren. Daarnaast weet Contador donders goed dat als hij hetzelfde zou doen als vorige jaar én Andy Schleck op dezelfde manier meegaat als vorig jaar, dat hij in de etappes daarna het toch anders aan zal moeten pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef Nator het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Contador Schleck in het hooggebergte niet een keer kunnen lossen. Hij pakte om zo'n klein, steil klimmetje een keer een paar seconden en in die etappe dat Schleck problemen had met zijn fiets. Hij won ook nog tijd in de proloog. Nu vermoed ik dat Schleck in verhouding tot Contador alleen maar beter is geworden en dat Contador echt geen minuut gaat pakken.
Tsjonge Mollema, dat je dit kan! En hij wordt nog steeds sterker!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:09 schreef Cara het volgende:
Bauke Mollema kende vandaag in de Tour de France een zware dag. Mollema, die Robert Gesink moet bijstaan in de bergen, moest in de tiende etappe zeven minuten toegeven op winnaar André Greipel.
"Hij is níet fit. Hij voelde zich vandaag wat grieperig," aldus technisch directeur Erik Breukink . In het algemeen klassement is Mollema naar de 55e plaats gezakt met een achterstand van iets meer dan achttien minuten op klassementsleider Thomas Voeckler.
--
Theorie kan de prullebak in, hij was gewoon bah
Die kans zit er dik in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:05 schreef Cara het volgende:
Hierbij alvast mijn quote voor later, donderdag LL Sanchez in het geel.
Gesink!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan moeten onze hoop maar verzetten naar Ruijgh.
In deze Tour toch in ieder geval Frank Schleck, die duidelijk in vorm is. Sanchez normaal gesproken ook, als die z'n niveau van 2010 benadert dan toch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Zeg dan 2e rangs, waarbij Contador en A. Schleck 1e rangs zijn.
True, zelfde geldt voor het tijdperk Michael I. De saaiheid ten top.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:08 schreef miep63 het volgende:
Het leuke van deze tour is, dat alles nog mogelijk is. In het tijdperk Lance A. was het allemaal zo voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |