Mooi hoor ^^quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Antebella het volgende:
Whoeeehaaaaaaaaaaa! Ik heb mijn eerste echte holo-lakje gescoord! Platinum Silver van KOH! Maar wat een ellende om op te brengen zeg, er moet echt heel veel tijd tussen de lagen zitten anders trek je met de nieuwe laag de onderliggende laag mee....
Maar als het eenmaal zit heb je ook wel wat:
[ afbeelding ]
En een close-upje van de holo
[ afbeelding ]
Ben fliefd
En ik had ook nog een andere mooie van KOH gekocht, de Glamorous Purple; een hele mooie duochrome die ik alleen nog op mijn tenen heb uitgeprobeerd. Daar heb ik geen foto van maar in het flesje zie je de mooie duochrome ook goed:
[ afbeelding ]
Rechts zie je de platinum silver, en wat een leuke doosjes krijg je bij KOH erbij!
Die holo's van koh zijn inderdaad heel mooi, ik heb de groene.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Antebella het volgende:
Whoeeehaaaaaaaaaaa! Ik heb mijn eerste echte holo-lakje gescoord! Platinum Silver van KOH! Maar wat een ellende om op te brengen zeg, er moet echt heel veel tijd tussen de lagen zitten anders trek je met de nieuwe laag de onderliggende laag mee....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben fliefd
En ik had ook nog een andere mooie van KOH gekocht, de Glamorous Purple; een hele mooie duochrome die ik alleen nog op mijn tenen heb uitgeprobeerd. Daar heb ik geen foto van maar in het flesje zie je de mooie duochrome ook goed:
[ afbeelding ]
Rechts zie je de platinum silver, en wat een leuke doosjes krijg je bij KOH erbij!
Moooie kleur!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:26 schreef Sokkepok het volgende:
Mijn nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Catherine Arley - 673.
Ik was afgelopen twee weken vrij van m'n werk (Praxis) en had mooie lange nagels gekweekt.
Nu moest ik vandaag weer werken en brak ik er gelijk 3 -_-'
Leuk, werken in een bouwzaak
Ahh thnx, ga ik daar naar op zoek! Die groene vond ik ook zo mooi maar ik vond 3 een beetje teveel worden, haha. Maar die staat dus nu wel op mijn wishlist!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die holo's van koh zijn inderdaad heel mooi, ik heb de groene.
Het opbrengen ligt aan de basecoat. Je hebt speciale basecoats voor holo's, waarmee ze wel goed hechten. Gosh had daar fix base coat voor, maar die is uit het assortiment. Misschien kan je hem nog ergens in een aanbiedingenbak vinden. Nfu-Oh heeft er ook 1, aqua base geloof ik.
[..]
Moooie kleur!
Eigenlijk kun je ze wel bij elke webshop krijgen die nailart dingetjes verkoopt.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:34 schreef Antebella het volgende:
[..]
Ahh thnx, ga ik daar naar op zoek! Die groene vond ik ook zo mooi maar ik vond 3 een beetje teveel worden, haha. Maar die staat dus nu wel op mijn wishlist!
@sokkepok: mooi! En ik vind die decals altijd zoooo mooi! (het zijn toch decals?) Waar kan je die kopen?
Deze gaat op mijn wishlist!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Antebella het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben fliefd
[ afbeelding ]
Afaik bijna allemaal natuurlijke nagelsquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef Barreltje het volgende:
dames..
zijn de getoonde nagels vooral echte nagels of zitten er ook acryl nagels bij??
* Barreltje heeft niet zo veel verstand van nagels en een enorme bak bewondering voor de creaties in dit topic!
Zucht..quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:39 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nagels en lakjes dames!Ik kan de Koh lakjes die ik wil ook nooit vinden in de winkel en ik heb geen zin om ze online te bestellen.
![]()
a england - Lady of the Lake
[ afbeelding ]
Met een laagje Nfu Oh 51 eroverheen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog eentje dan, ik kan niet kiezen (can you blame me?).
[ afbeelding ]
Is dat nou een duochrome?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef Miss_V het volgende:
Mooie nagels allemaal.
Ik heb een hide & seek mani. Soms zie je 'm wel soms zie je 'm niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ColorClub alias
Nice!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef expiratorial het volgende:
leuk! grappig,ik had ook zoiets vandaaggosh holo met een m64 bloemetje van CG admire. je moet echt je handen een beetje draaien wilde je het plaatje kunnen zien.
[ afbeelding ]
Daar heb ik tijjjden geleden een blauwige van gekocht, nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef expiratorial het volgende:
leuk! grappig,ik had ook zoiets vandaaggosh holo met een m64 bloemetje van CG admire. je moet echt je handen een beetje draaien wilde je het plaatje kunnen zien.
[ afbeelding ]
geen idee waarom, maar elke keer als ik foto's van jouw nagels zie denk ik..GAAF!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:11 schreef Sokkepok het volgende:
Ik had gisteren Yellow Bombay van Gosh op. Wat een *** kleur is dat zeg, na drie lagen was het nog niet egaal. Toen er maar overeen gestempeld met een BM plate.
[ afbeelding ]
Giraffequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:11 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Is dat nou een duochrome?
[..]
Nice!![]()
Ik had gisteren Yellow Bombay van Gosh op. Wat een *** kleur is dat zeg, na drie lagen was het nog niet egaal. Toen er maar overeen gestempeld met een BM plate.
[ afbeelding ]
Ik kwam gister ook nog even langs Bataviastad in Lelystad en kwam daar een leuk flesje tegen van Gérard Brinard:
[ afbeelding ]
Met diamandjes in het dopje!![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja wat mooi!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef expiratorial het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zeggen dat het een duochrome is, maar ik zie het niet. Maar op foto's van anderen zie ik het wel...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:11 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Is dat nou een duochrome?
[..]
Nice!![]()
[ afbeelding ]
Ik kwam gister ook nog even langs Bataviastad in Lelystad en kwam daar een leuk flesje tegen van Gérard Brinard:
[ afbeelding ]
Met diamandjes in het dopje!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nice die accentnagelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Giraffe
Heb yellow bombay ook nog liggen, nog niet geprobeerd
Vandaag 1 die ik al heel lang heb liggen, moet toch eens gebruikt worden!
[ afbeelding ]
Toma Mood Change twilight shimmer to mauve shimmer
De mood change moet je heeeeel graag willen zien... Ik denk dat hij een ieeetsje pietsje lichter werd onder de douche, maar dat kan ook psychisch zijn.
Maar ik vind het persoonlijk wel een heel mooi kleurtje.
Op de ringvinger wat Kleancolor kiss goodbye eroverheen gegooid
Mooiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef Dragonberry het volgende:
Yellow Bombay is best mooi maar inderdaad met meerdere lagen heel korrelig..
vandaag: OPI - Mermaids Tears![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel echt DE perfecte blauwquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:59 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Illamasqua - Muse.
Met een rare wijsvingernagel, ik ben na 4 maanden toch weer over naar OPI Envy, Sally Hansen werkt niet bij mij ofzo.
Mooi hoor!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel een beeetje meer groen, niet veel. Wel nog blauw.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat is wel echt DE perfecte blauwik wil ook Illamasqua, maar duur
Olala Ren die is supermooiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:59 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Illamasqua - Muse.
Met een rare wijsvingernagel, ik ben na 4 maanden toch weer over naar OPI Envy, Sally Hansen werkt niet bij mij ofzo.
En deze ook alquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm geloof ik wel zien staan. Maak je een foto (als je het aandurft)? Ben wel benieuwd naar je combi met zwart.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Misschien ben ik een ontzettende spuit elf, en hebben jullie het er allang over gehad maar ik heb vorig week deze lak ontdekt:
[ afbeelding ]
En ik heb m nu over een zwarte lak gedaan ( ik heb namelijk alleen de topper gekocht) en het is echt gaaf! Precies genoeg glitter voor mijn smaak.
Ik zal vanavond even foto's maken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:58 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Olala Ren die is supermooi
[..]
En deze ook al![]()
[..]
Ik heb 'm geloof ik wel zien staan. Maak je een foto (als je het aandurft)? Ben wel benieuwd naar je combi met zwart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:20 schreef Miss_V het volgende:
Geïnspireerd door Amy en andere bloggers:
[ afbeelding ]
Geen Nfu maar wel net zo mooi Golden Rose 02Lekker vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:20 schreef Miss_V het volgende:
Geïnspireerd door Amy en andere bloggers:
[ afbeelding ]
Geen Nfu maar wel net zo mooi Golden Rose 02Wat een mooie kleuren flakies!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn blog mag wel uit de OP want ik heb hem net gedelete
Helaas, mijn camera is te goedkoopquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:58 schreef Miss_V het volgende:
Ik heb 'm geloof ik wel zien staan. Maak je een foto (als je het aandurft)? Ben wel benieuwd naar je combi met zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |