Mooi hoor ^^quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Antebella het volgende:
Whoeeehaaaaaaaaaaa! Ik heb mijn eerste echte holo-lakje gescoord! Platinum Silver van KOH! Maar wat een ellende om op te brengen zeg, er moet echt heel veel tijd tussen de lagen zitten anders trek je met de nieuwe laag de onderliggende laag mee....
Maar als het eenmaal zit heb je ook wel wat:
[ afbeelding ]
En een close-upje van de holo
[ afbeelding ]
Ben fliefd
En ik had ook nog een andere mooie van KOH gekocht, de Glamorous Purple; een hele mooie duochrome die ik alleen nog op mijn tenen heb uitgeprobeerd. Daar heb ik geen foto van maar in het flesje zie je de mooie duochrome ook goed:
[ afbeelding ]
Rechts zie je de platinum silver, en wat een leuke doosjes krijg je bij KOH erbij!
Die holo's van koh zijn inderdaad heel mooi, ik heb de groene.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Antebella het volgende:
Whoeeehaaaaaaaaaaa! Ik heb mijn eerste echte holo-lakje gescoord! Platinum Silver van KOH! Maar wat een ellende om op te brengen zeg, er moet echt heel veel tijd tussen de lagen zitten anders trek je met de nieuwe laag de onderliggende laag mee....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben fliefd
En ik had ook nog een andere mooie van KOH gekocht, de Glamorous Purple; een hele mooie duochrome die ik alleen nog op mijn tenen heb uitgeprobeerd. Daar heb ik geen foto van maar in het flesje zie je de mooie duochrome ook goed:
[ afbeelding ]
Rechts zie je de platinum silver, en wat een leuke doosjes krijg je bij KOH erbij!
Moooie kleur!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:26 schreef Sokkepok het volgende:
Mijn nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Catherine Arley - 673.
Ik was afgelopen twee weken vrij van m'n werk (Praxis) en had mooie lange nagels gekweekt.
Nu moest ik vandaag weer werken en brak ik er gelijk 3 -_-'
Leuk, werken in een bouwzaak
Ahh thnx, ga ik daar naar op zoek! Die groene vond ik ook zo mooi maar ik vond 3 een beetje teveel worden, haha. Maar die staat dus nu wel op mijn wishlist!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die holo's van koh zijn inderdaad heel mooi, ik heb de groene.
Het opbrengen ligt aan de basecoat. Je hebt speciale basecoats voor holo's, waarmee ze wel goed hechten. Gosh had daar fix base coat voor, maar die is uit het assortiment. Misschien kan je hem nog ergens in een aanbiedingenbak vinden. Nfu-Oh heeft er ook 1, aqua base geloof ik.
[..]
Moooie kleur!
Eigenlijk kun je ze wel bij elke webshop krijgen die nailart dingetjes verkoopt.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:34 schreef Antebella het volgende:
[..]
Ahh thnx, ga ik daar naar op zoek! Die groene vond ik ook zo mooi maar ik vond 3 een beetje teveel worden, haha. Maar die staat dus nu wel op mijn wishlist!
@sokkepok: mooi! En ik vind die decals altijd zoooo mooi! (het zijn toch decals?) Waar kan je die kopen?
Deze gaat op mijn wishlist!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Antebella het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben fliefd
[ afbeelding ]
Afaik bijna allemaal natuurlijke nagelsquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef Barreltje het volgende:
dames..
zijn de getoonde nagels vooral echte nagels of zitten er ook acryl nagels bij??
* Barreltje heeft niet zo veel verstand van nagels en een enorme bak bewondering voor de creaties in dit topic!
Zucht..quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:39 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nagels en lakjes dames!Ik kan de Koh lakjes die ik wil ook nooit vinden in de winkel en ik heb geen zin om ze online te bestellen.
![]()
a england - Lady of the Lake
[ afbeelding ]
Met een laagje Nfu Oh 51 eroverheen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog eentje dan, ik kan niet kiezen (can you blame me?).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |