abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100202213
Moooi Loqi!
Mooi vastgelegd ook!

Deze mani was moeilijk maken, want ik moest steeds kwijlen :9~
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

OPI DS extravagance

Helaas wel direct al chips -O- . Denk dat dat komt door de basecoat, ga deze maar niet meer gebruiken.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_100209519
Mooie nagels en lakjes dames! O+ Ik kan de Koh lakjes die ik wil ook nooit vinden in de winkel en ik heb geen zin om ze online te bestellen. :')

a england - Lady of the Lake
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Met een laagje Nfu Oh 51 eroverheen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nog eentje dan, ik kan niet kiezen (can you blame me? O+ ).
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_100218771
quote:
0s.gif
Op maandag 1 augustus 2011 21:39 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nagels en lakjes dames! O+ Ik kan de Koh lakjes die ik wil ook nooit vinden in de winkel en ik heb geen zin om ze online te bestellen. :')

a england - Lady of the Lake
[ afbeelding ]

Met een laagje Nfu Oh 51 eroverheen
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog eentje dan, ik kan niet kiezen (can you blame me? O+ ).
[ afbeelding ]
Zucht.. O+
Ik zou de hele dag naar m'n nagels zitten staren *;
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_100227200
erg mooi weer amy! goede combi!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 21:15:33 #275
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_100246799
Mooie nagels allemaal.

Ik heb een hide & seek mani. Soms zie je 'm wel soms zie je 'm niet.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ColorClub alias
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_100250639
leuk! grappig,ik had ook zoiets vandaag :) gosh holo met een m64 bloemetje van CG admire. je moet echt je handen een beetje draaien wilde je het plaatje kunnen zien.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_100263712
quote:
1s.gif
Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef Miss_V het volgende:
Mooie nagels allemaal.

Ik heb een hide & seek mani. Soms zie je 'm wel soms zie je 'm niet.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ColorClub alias
Is dat nou een duochrome?

quote:
0s.gif
Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef expiratorial het volgende:
leuk! grappig,ik had ook zoiets vandaag :) gosh holo met een m64 bloemetje van CG admire. je moet echt je handen een beetje draaien wilde je het plaatje kunnen zien.
[ afbeelding ]
Nice! :D

Ik had gisteren Yellow Bombay van Gosh op. Wat een *** kleur is dat zeg, na drie lagen was het nog niet egaal. Toen er maar overeen gestempeld met een BM plate.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik kwam gister ook nog even langs Bataviastad in Lelystad en kwam daar een leuk flesje tegen van Gérard Brinard:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Met diamandjes in het dopje! :o :D

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:36:55 #278
347772 ZivaDavid
What The Fuck
pi_100273458
oow die is leuk (Gérard Brinard) de kleur en de diamantjes.
I love my piercing.
pi_100289325
quote:
0s.gif
[ afbeelding ]
Daar heb ik tijjjden geleden een blauwige van gekocht, nooit geprobeerd eigenlijk. O+
pi_100293063
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 augustus 2011 11:11 schreef Sokkepok het volgende:

Ik had gisteren Yellow Bombay van Gosh op. Wat een *** kleur is dat zeg, na drie lagen was het nog niet egaal. Toen er maar overeen gestempeld met een BM plate.

[ afbeelding ]

geen idee waarom, maar elke keer als ik foto's van jouw nagels zie denk ik..GAAF!
en dan kan ik van tevoren al bedenken dat jij ze hebt geplaatst :P (scroll soms heel snel dit topic door voor alleen nieuwe plaatjes :') )
goede smaak, tof printje ^O^
pi_100303404
quote:
0s.gif

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Ik kwam gister ook nog even langs Bataviastad in Lelystad en kwam daar een leuk flesje tegen van Gérard Brinard:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Giraffe :D
Heb yellow bombay ook nog liggen, nog niet geprobeerd :P

Vandaag 1 die ik al heel lang heb liggen, moet toch eens gebruikt worden!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Toma Mood Change twilight shimmer to mauve shimmer
De mood change moet je heeeeel graag willen zien... Ik denk dat hij een ieeetsje pietsje lichter werd onder de douche, maar dat kan ook psychisch zijn :').
Maar ik vind het persoonlijk wel een heel mooi kleurtje.
Op de ringvinger wat Kleancolor kiss goodbye eroverheen gegooid
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 07:50:51 #282
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_100303517
quote:
0s.gif
[ afbeelding ]
ja wat mooi! O+
quote:
0s.gif

[..]

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze zeggen dat het een duochrome is, maar ik zie het niet. Maar op foto's van anderen zie ik het wel... :P
Wat leuk dat flesje van Gérard Brinard :)

quote:
0s.gif
Op donderdag 4 augustus 2011 07:29 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Giraffe :D
Heb yellow bombay ook nog liggen, nog niet geprobeerd :P

Vandaag 1 die ik al heel lang heb liggen, moet toch eens gebruikt worden!
[ afbeelding ]
Toma Mood Change twilight shimmer to mauve shimmer
De mood change moet je heeeeel graag willen zien... Ik denk dat hij een ieeetsje pietsje lichter werd onder de douche, maar dat kan ook psychisch zijn :').
Maar ik vind het persoonlijk wel een heel mooi kleurtje.
Op de ringvinger wat Kleancolor kiss goodbye eroverheen gegooid
Nice die accentnagel O+
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_100319052
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Illamasqua - Muse.

Met een rare wijsvingernagel, ik ben na 4 maanden toch weer over naar OPI Envy, Sally Hansen werkt niet bij mij ofzo.
pi_100321103
Yellow Bombay is best mooi maar inderdaad met meerdere lagen heel korrelig..

vandaag: OPI - Mermaids Tears :D
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_100329650
Ik ben echt trots op mezelf! ik ben echt heel slecht met nagellakken maar vandaag weer een poging gedaan en het valt me niet tegen! Niet fotowaardig maar ook niet zo lelijk dat ik het er meteen weer afpoets!
Nu nog even het geduld hebben om het goed te laten uitharden!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100329759
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef Dragonberry het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi O+ Deze wil ik al een tijdje hebben, maar heb laatst 2 lakjes van Chanel gekocht. Mag de komende tijd niet meer falen.

Oh, heb zelf Acapulco van Mavala op. Niet heel boeiend, maar vind het een erg mooie, warme kleur :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:53:16 #287
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_100330165
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 augustus 2011 16:59 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

Illamasqua - Muse.

Met een rare wijsvingernagel, ik ben na 4 maanden toch weer over naar OPI Envy, Sally Hansen werkt niet bij mij ofzo.
Dat is wel echt DE perfecte blauw O+ ik wil ook Illamasqua, maar duur :(
quote:
0s.gif

[ afbeelding ]
Mooi hoor!
Knoei
pi_100330297
Misschien ben ik een ontzettende spuit elf, en hebben jullie het er allang over gehad maar ik heb vorig week deze lak ontdekt:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En ik heb m nu over een zwarte lak gedaan ( ik heb namelijk alleen de topper gekocht) en het is echt gaaf! Precies genoeg glitter voor mijn smaak.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100330736
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef Loqi het volgende:

[..]

Dat is wel echt DE perfecte blauw O+ ik wil ook Illamasqua, maar duur :(

Hij is wel een beeetje meer groen, niet veel. Wel nog blauw. O+
En idd wel duur ;( Ik had er 2 gekocht om mezelf te verwennen in Londen, anders had ik het niet gedaan..
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:49:05 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_100333241
ik heb muse toen in de asos beauty sale gekocht voor 4 pond :@ superlakje!
disclaimer
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 07:58:30 #291
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_100343167
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 augustus 2011 16:59 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

Illamasqua - Muse.

Olala Ren die is supermooi O+
quote:
0s.gif

[ afbeelding ]
En deze ook al O+
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 augustus 2011 21:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Misschien ben ik een ontzettende spuit elf, en hebben jullie het er allang over gehad maar ik heb vorig week deze lak ontdekt:

[ afbeelding ]

En ik heb m nu over een zwarte lak gedaan ( ik heb namelijk alleen de topper gekocht) en het is echt gaaf! Precies genoeg glitter voor mijn smaak.
Ik heb 'm geloof ik wel zien staan. Maak je een foto (als je het aandurft)? Ben wel benieuwd naar je combi met zwart.
pi_100343628
Ik wil ook Illamasqua lakjes, wanneer gaan we eens een gecombineerde bestelling doen? :9
pi_100345928
quote:
0s.gif
Op vrijdag 5 augustus 2011 07:58 schreef Miss_V het volgende:

[..]

Olala Ren die is supermooi O+

[..]

En deze ook al O+

[..]

Ik heb 'm geloof ik wel zien staan. Maak je een foto (als je het aandurft)? Ben wel benieuwd naar je combi met zwart.
Ik zal vanavond even foto's maken!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:20:47 #294
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_100353098
Geïnspireerd door Amy en andere bloggers:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

'1000000365' door nailart-addict
Geen Nfu maar wel net zo mooi Golden Rose 02

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100353394
Mijn blog mag wel uit de OP want ik heb hem net gedelete :Y
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:49:15 #296
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_100358786
quote:
0s.gif
Op vrijdag 5 augustus 2011 14:20 schreef Miss_V het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker vrolijk *O*
Knoei
pi_100359231
quote:
0s.gif
Op vrijdag 5 augustus 2011 14:20 schreef Miss_V het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER2 links
Wat een mooie kleuren flakies!!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:00:35 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100359308
quote:
0s.gif
Op vrijdag 5 augustus 2011 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn blog mag wel uit de OP want ik heb hem net gedelete :Y
;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_100359546
quote:
17s.gif
Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

;(.
Er komt een nieuwe :*
pi_100367546
quote:
0s.gif
Op vrijdag 5 augustus 2011 07:58 schreef Miss_V het volgende:

Helaas, mijn camera is te goedkoop :') Ik heb echt 20 foto's gemaakt met allerlei verschillende functies maar geen enkele foto geeft goed weer hoe het eruit ziet.
Ik heb binnenkort de spiegelreflex camera van mijn moeder te leen dan zal ik ze nog eens op deze manier lakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop