quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga aan de mega-afwas die al twee dagen staat
Yup.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
Syrena, je moet de die schitterende arb vw toch eens uitleggen
Als de kat van huis is...geldt ook als arb vw voor je collega dus...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Haha, dat kan bij mij niet eens! Heb helemaal niet genoeg potten/pannen/borden om 2 dagen niet af te wassen... doe het eigenlijk iedere avond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yup.
Al moet ik baaslief ook in de gaten houden, maar die flipt niet als ik zeg dat ie vergeten is zijn uurtje eerder weg in de agenda te zetten en op zijn verlofkaart
Hebben we een jaar gedaan tijdens verbouwen, kan je vertellen dat het verveelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Met plastic borden en bestek lijkt elke maaltijd op een BBQ!
Een jaar?!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben we een jaar gedaan tijdens verbouwen, kan je vertellen dat het verveelt.
Je kunt het natuurlijk ook na de tijd afwassenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Plastic bestek is slecht voor het milieu, daar doe ik niet aan
Ik hoef nooit The Office te kijken, ik werk er alquote:
Hmm je niet "optrekken" aan je collega's dus. Jammer maar als het werk wel leuk is zou ik daarvoor gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik hoef nooit The Office te kijken, ik werk er al![]()
Nou ja, dankzij 2 disfunctionele collega's ben ik wel in therapie gegaan, om te voorkomen dat ik later ook zo word![]()
Maar goed, zodra er weer een vacature voorbijkomt solliciteer ik weer en ik ga eens navragen of ik niet meer op werkplek 2 kan gaan werken.
dat is niet rustig aan, lieve Uniek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:29 schreef uniekhoorn het volgende:
staafmixer: knoflooksoep, broccolisoep, soep!! Lekker
7.5 km - 10.9/uur
Neh ik blijf mooi stabiel sinds eind mei, ik eet en wijn alleen wat meer in de weekenden en gebruik geen magere producten meerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Perruche het volgende:
Hey mar hoe is het met je dochter?
Val je eigenlijk nog af met je lijstje? Want het lijkt niet zoveel meer als voor je afval periode!
Afdrogen en plaatsmaken voor pannen & deksels!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:36 schreef kwakz0r het volgende:
zo, dat was de eerste 75%. de pannen en deksels moeten nog, maar ik laat eerst drogen wat op mn afdruiprek staat
wat zal ik nu eens gaan doen? was opruimen misschien? was draaien? stofzuigen in t hele huis en daarna keuken en gang met de natte swiffer?
Zin om te poetsen? Volgens mij moet je je ziekmelden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Afdrogen en plaatsmaken voor pannen & deksels!
Dan was draaien, was die er ligt opruimen. Dan zuigen & swifferen.
Ik wil naar huis, heb zin om te poetsenHet is zeker te laat om nu nog kwaad weg te stormen he?
Jij was het toch met de wortelmuffins?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:35 schreef Syrena het volgende:
Courgettesoep! Pompoensoep! Bloemkoolsoep!
Isoep. En muffins. Al kun je die beter niet staafmixeren
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm je niet "optrekken" aan je collega's dus. Jammer maar als het werk wel leuk is zou ik daarvoor gaan.
@Marmar welke staafmixer heb je gekocht?
Ik ben wel 4 ons afgevallen sinds gistermorgen, ik ga een boek schrijven over het muffindieetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij was het toch met de wortelmuffins?
Ik bewaar geloof ik een paar worteltjes
afdrogen doe ik principieel niet aan... dat doet de lucht wel voor mequote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wil naar huis, heb zin om te poetsenHet is zeker te laat om nu nog kwaad weg te stormen he?
Ik had eigenlijk gepland om hier het kantoor even op te ruimen en te poetsen, maar daar zit het Zonnetje, dus no way dat ik daar naar binnen ga.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Zin om te poetsen? Volgens mij moet je je ziekmelden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nice! Dat is een draadloze?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze, van phillips.
Soep heb ik al, gister 6 liter wortelsoep gemaakt, die is nog niet op
edit: sufheid, dat moest img zijn en niet spoiler
Waarom lat je je door haar tegenhouden? Gewoon daar schoonmaken waar zij zit en de vermoorde onschuld spelen als ze dat vervelend vindt. Ik hou wel van een beetje collegialiteit. (of je spreekt haar aan op haar verlofkaart, dan pakken wij popcorn)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:43 schreef Syrena het volgende:
Ik had eigenlijk gepland om hier het kantoor even op te ruimen en te poetsen, maar daar zit het Zonnetje, dus no way dat ik daar naar binnen ga.
Ah ik vind die van braun enorm mooi maar hoor niet alleen goede geluiden helaas.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
neh dat doen ze gewoon voor de fotohij is nu in de aanbieding bij de blokker voor 34.95
Zo eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
afdrogen doe ik principieel niet aan... dat doet de lucht wel voor me
Jullie konijn heet Ahmet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
whehe ons konijn is genoemd naar zijn zoon! want die heeft echt een konijnennaam!
Negeren is vervelenderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom lat je je door haar tegenhouden? Gewoon daar schoonmaken waar zij zit en de vermoorde onschuld spelen als ze dat vervelend vindt. Ik hou wel van een beetje collegialiteit. (of je spreekt haar aan op haar verlofkaart, dan pakken wij popcorn)
Ik wilde er een fijnsnijder met bakje bij, daar heb ik gister die broodkruimpaneer voor de schnitzels mee gemaakt. En vanavond wordt visje, manlief komt net thuis, die is het er helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik vind die van braun enorm mooi maar hoor niet alleen goede geluiden helaas.
Heb nu een oude van omaom te proberen hoe vaak ik hem gebruik /zuunig
ik dacht even dat je het oude epileerapparaat van oma hadquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/ img] Op dinsdag 12 juli 2011 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik vind die van braun enorm mooi maar hoor niet alleen goede geluiden helaas.
Heb nu een oude van omaom te proberen hoe vaak ik hem gebruik /zuunig
Niet van die chocolade met halfblote tetten?quote:
ow, dat lijkt mij ook helemaal niet leuk... *hug*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man net voor een maandje uitgezwaaid. Een weekje trek ik wel, maar een maand is echt lang. Helemaal als de kinderen vakantie hebben en ik moet werken
oei, dat zou ik echt niet uithoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man net voor een maandje uitgezwaaid. Een weekje trek ik wel, maar een maand is echt lang. Helemaal als de kinderen vakantie hebben en ik moet werken
Jemigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Negeren is vervelenderde vermoorde onschuld spelen doen we al jaren met d'r, ben het goed zat. En ik wil graag heel aan mijn zomervakantie beginnen, dus verlofkaartissues mag m'n baas aankaarten, die heeft een speciale coachingscursus gevolgd (oa. om te leren haar de baas te worden, wat een dikke faal is tot nu toe).
Zaterdag komt mij wel goed uitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Maarre komt er nou een meet zat of zo? Ik wil wel nml. Niet superlang want ik ben bij mn ouders op bezoek maar wil best even wat gaan drinkenkom voorlopig niet weer naar drachten dus grab ur chance
Jeu. Gaat 'ie een maand op vakantie? Geen opa/oma waar de kids een weekje naartoe kunnen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ai Tink dat klinkt behalve dat je hem mist ook als behoorlijk lastig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ai Tink dat klinkt behalve dat je hem mist ook als behoorlijk lastig.
Dat is geprobeerd bij een andere collega, ze was zelf begonnen met een arbodeskundige en die keurde haar hele werkplek af en toen werd ze benauwd dat ze echt weg moest en heeft dus een maand thuis gezeten en gerend naar het UWV om alles terug te draaien. Wat nog gelukt is ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jemiggeloof dt er iemand best wel in moet grijpen en
moet gebruiken.
Misschien niet handig al die detailsquote:
oi, dat is lang inderdaad. Dat vind ik zelfs lang! Wat is hij doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
Kun je het je niet inbeelden dat je een les gaat voorbereiden of eens opschrijven wat je zelf pos/neg vond aan sommige colleges?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, ik moet een stuk van een A4 schrijven over m'n gedachtes achter lesgeven in de academia. Ik heb nog nooit lesgegeven, en vind het ook maar lastig om er over na te denken. en eigenlijk is dit het enige wat nog in de weg staat van mijn vakantie...
Ga uit van jezelf. Wat vind jij belangrijk bij een docent? Hoe en met welke methode wil jij kennis vergaren? Draai het om en je hebt een verhaal over lesgeven aan academia.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, ik moet een stuk van een A4 schrijven over m'n gedachtes achter lesgeven in de academia. Ik heb nog nooit lesgegeven, en vind het ook maar lastig om er over na te denken. en eigenlijk is dit het enige wat nog in de weg staat van mijn vakantie...
oi, dat klinkt niet zo goed. Sterkte!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga uit van jezelf. Wat vind jij belangrijk bij een docent? Hoe en met welke methode wil jij kennis vergaren? Draai het om en je hebt een verhaal over lesgeven aan academia.
Mijn man heeft iets met zijn gezondheid. Dus geen werk of vakantie helaas.
"quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oi, dat klinkt niet zo goed. Sterkte!
Nee. Het praktische gedeelte is helemaal geregeld (weekje oma, kamp, school, oppas, vakantiedagen). Nog een dag waarop ik geen opvang heb voor de jongste. Het is meer dat de kinderen en ik 'm erg zullen missen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:03 schreef Syrena het volgende:
[..]![]()
Zijn de kinders overdag alleen thuis?
^^ dit! Maand is wel erg lang inderdaad.quote:
Wat is eigenlijk een moederfiets?? Volgens mij is dat een hip woord van de afgelopen jaren hoor,..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:37 schreef Syrena het volgende:
Ik zie een fiets in het Lidlkrantje, denk: Leuke fiets!
Ga ik lezen: moederfiets
Een stabiele fiets met lage instap waarop je makkelijk 2 kinderen op kinderzitjes + boodschappentassen kunt vervoeren. Als je een goede hebt, niet kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een moederfiets?? Volgens mij is dat een hip woord van de afgelopen jaren hoor,..
wat voor jou het prettigst isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zaterdag komt mij wel goed uitergens in het centrum of koffie bij mij thuis met wat lekkers? Voor mij komt hier thuis op zich wel fijn uit, zeker nu met de wazige pilluh.
Vooral het ontbijt, daar kijk ik de avond van te voren al naar uitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:32 schreef Perruche het volgende:
Nom nom anna! Hoe gaat het hardlopen? En wanneer ga je naar je boootcamp?
Dan hier thuisquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat voor jou het prettigst isdetails bespreken we nog wel even
nog meer mensen die willen? Uniek en sigme?
Ik ben begonnen aan die van een maand. Hij is al bijna weggewerkt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ook niet, maar je wast gewoon steeds de spullen af die je nodig hebt. Zodat er uiteindelijk continue een complete servieskast op het aanrecht staat. Dit keer moest zelfs de eettafel eraan geloven, mijn aanrecht was al te vol. En ik droog wel af, de lucht geeft lelijke vlekken en dan wil ik het alsnog afwassenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Haha, dat kan bij mij niet eens! Heb helemaal niet genoeg potten/pannen/borden om 2 dagen niet af te wassen... doe het eigenlijk iedere avond!
In Hull? Havenwerker!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
dat bootcamp hadden ze ook in Nijmegen. Kwam er helaas te laat achter
De vierdaagse, is dat volgende week al? Of de week erna?
bananensmoothie was omnomnom![]()
Vandaag weer vacatures zoeken/brieven schrijven.
Heeft iemand nog geniale ingevingen voor een hoek van werkgelegenheid waar ik in kan zoeken?
Vertaaldiensten aanbieden. Oppassen. Catering en horeca. In Hull komen toch ook veel Nederlanders?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand nog geniale ingevingen voor een hoek van werkgelegenheid waar ik in kan zoeken?
Heeft P&O Ferries er geen kantoor?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
Dat klinkt best goed! Hoeveel ben je nou per les kwijt? (ik zie wel strippenkaart staan, maar moet inloggen om te zien hoeveel zo'n ding kost)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vooral het ontbijt, daar kijk ik de avond van te voren al naar uit![]()
Het hardlopen gaat lekker, al word ik nog steeds aan alle kanten door iedereen ingehaald! Bootcamp staat nu op het programma voor na de 4daagse (en die is volgende week). Ga je een keer mee?
http://www.thebootcampclub.nl/
Een strippenkaart kost 85 en is dan voor 10 keer (dus 8,50 per les). Een strippenkaart van 20 kost ¤ 160. Een losse les is volgens mij ¤ 10,00 en dan kun je ook nog een abonnement nemenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed! Hoeveel ben je nou per les kwijt? (ik zie wel strippenkaart staan, maar moet inloggen om te zien hoeveel zo'n ding kost)
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Laat maarideeen aandragen gaat niet helpen, ben toch te moeilijk! Maar toch bedankt!
SimonsenSimons al geprobeerd? (doen iets met NL taal).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
P&O ga ik idd open solli sturen
En diensten aanbieden zie ik niet zo zitten, veel geregel, wil gewoon voor iets/iemand werken zonder rompslomp.
Oppassenik?
En horeca is tenzij koken niet mijn talent. Maar ook daar ben ik al in aan het zoeken: genoeg bejaarden tehuizen hier waar ze wellicht keukenpersoneel zoeken
Laat maarideeen aandragen gaat niet helpen, ben toch te moeilijk! Maar toch bedankt!
Zaterdaq is voor mij een lastige dag; het zou voor mij dan sowieso echt overdag moeten (ik moet eind vd middag weer thuis zijn) en ik zou een auto moeten lenen, dus ik weet niet of ik kan komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan hier thuisdegenen die komen, doe me even een pm?
De tv-nanny heeft zelf ook geen kinderen en ze drilt ze prima.quote:
Is dat nou wat ze de Engelse ziekte noemen?quote:En horeca is tenzij koken niet mijn talent. Maar ook daar ben ik al in aan het zoeken: genoeg bejaarden tehuizen hier waar ze wellicht keukenpersoneel zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |