quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga aan de mega-afwas die al twee dagen staat
Yup.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
Syrena, je moet de die schitterende arb vw toch eens uitleggen
Als de kat van huis is...geldt ook als arb vw voor je collega dus...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga aan de mega-afwas die al twee dagen staat
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Haha, dat kan bij mij niet eens! Heb helemaal niet genoeg potten/pannen/borden om 2 dagen niet af te wassen... doe het eigenlijk iedere avond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yup.
Al moet ik baaslief ook in de gaten houden, maar die flipt niet als ik zeg dat ie vergeten is zijn uurtje eerder weg in de agenda te zetten en op zijn verlofkaart
Hebben we een jaar gedaan tijdens verbouwen, kan je vertellen dat het verveelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Met plastic borden en bestek lijkt elke maaltijd op een BBQ!
Een jaar?!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben we een jaar gedaan tijdens verbouwen, kan je vertellen dat het verveelt.
Je kunt het natuurlijk ook na de tijd afwassenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Plastic bestek is slecht voor het milieu, daar doe ik niet aan
Ik hoef nooit The Office te kijken, ik werk er alquote:
Hmm je niet "optrekken" aan je collega's dus. Jammer maar als het werk wel leuk is zou ik daarvoor gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik hoef nooit The Office te kijken, ik werk er al![]()
Nou ja, dankzij 2 disfunctionele collega's ben ik wel in therapie gegaan, om te voorkomen dat ik later ook zo word![]()
Maar goed, zodra er weer een vacature voorbijkomt solliciteer ik weer en ik ga eens navragen of ik niet meer op werkplek 2 kan gaan werken.
dat is niet rustig aan, lieve Uniek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:29 schreef uniekhoorn het volgende:
staafmixer: knoflooksoep, broccolisoep, soep!! Lekker
7.5 km - 10.9/uur
Neh ik blijf mooi stabiel sinds eind mei, ik eet en wijn alleen wat meer in de weekenden en gebruik geen magere producten meerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Perruche het volgende:
Hey mar hoe is het met je dochter?
Val je eigenlijk nog af met je lijstje? Want het lijkt niet zoveel meer als voor je afval periode!
Afdrogen en plaatsmaken voor pannen & deksels!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:36 schreef kwakz0r het volgende:
zo, dat was de eerste 75%. de pannen en deksels moeten nog, maar ik laat eerst drogen wat op mn afdruiprek staat
wat zal ik nu eens gaan doen? was opruimen misschien? was draaien? stofzuigen in t hele huis en daarna keuken en gang met de natte swiffer?
Zin om te poetsen? Volgens mij moet je je ziekmelden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Afdrogen en plaatsmaken voor pannen & deksels!
Dan was draaien, was die er ligt opruimen. Dan zuigen & swifferen.
Ik wil naar huis, heb zin om te poetsenHet is zeker te laat om nu nog kwaad weg te stormen he?
Jij was het toch met de wortelmuffins?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:35 schreef Syrena het volgende:
Courgettesoep! Pompoensoep! Bloemkoolsoep!
Isoep. En muffins. Al kun je die beter niet staafmixeren
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm je niet "optrekken" aan je collega's dus. Jammer maar als het werk wel leuk is zou ik daarvoor gaan.
@Marmar welke staafmixer heb je gekocht?
Ik ben wel 4 ons afgevallen sinds gistermorgen, ik ga een boek schrijven over het muffindieetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij was het toch met de wortelmuffins?
Ik bewaar geloof ik een paar worteltjes
afdrogen doe ik principieel niet aan... dat doet de lucht wel voor mequote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wil naar huis, heb zin om te poetsenHet is zeker te laat om nu nog kwaad weg te stormen he?
Ik had eigenlijk gepland om hier het kantoor even op te ruimen en te poetsen, maar daar zit het Zonnetje, dus no way dat ik daar naar binnen ga.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Zin om te poetsen? Volgens mij moet je je ziekmelden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nice! Dat is een draadloze?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze, van phillips.
Soep heb ik al, gister 6 liter wortelsoep gemaakt, die is nog niet op
edit: sufheid, dat moest img zijn en niet spoiler
Waarom lat je je door haar tegenhouden? Gewoon daar schoonmaken waar zij zit en de vermoorde onschuld spelen als ze dat vervelend vindt. Ik hou wel van een beetje collegialiteit. (of je spreekt haar aan op haar verlofkaart, dan pakken wij popcorn)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:43 schreef Syrena het volgende:
Ik had eigenlijk gepland om hier het kantoor even op te ruimen en te poetsen, maar daar zit het Zonnetje, dus no way dat ik daar naar binnen ga.
Ah ik vind die van braun enorm mooi maar hoor niet alleen goede geluiden helaas.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
neh dat doen ze gewoon voor de fotohij is nu in de aanbieding bij de blokker voor 34.95
Zo eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
afdrogen doe ik principieel niet aan... dat doet de lucht wel voor me
Jullie konijn heet Ahmet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
whehe ons konijn is genoemd naar zijn zoon! want die heeft echt een konijnennaam!
Negeren is vervelenderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom lat je je door haar tegenhouden? Gewoon daar schoonmaken waar zij zit en de vermoorde onschuld spelen als ze dat vervelend vindt. Ik hou wel van een beetje collegialiteit. (of je spreekt haar aan op haar verlofkaart, dan pakken wij popcorn)
Ik wilde er een fijnsnijder met bakje bij, daar heb ik gister die broodkruimpaneer voor de schnitzels mee gemaakt. En vanavond wordt visje, manlief komt net thuis, die is het er helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik vind die van braun enorm mooi maar hoor niet alleen goede geluiden helaas.
Heb nu een oude van omaom te proberen hoe vaak ik hem gebruik /zuunig
ik dacht even dat je het oude epileerapparaat van oma hadquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/ img] Op dinsdag 12 juli 2011 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik vind die van braun enorm mooi maar hoor niet alleen goede geluiden helaas.
Heb nu een oude van omaom te proberen hoe vaak ik hem gebruik /zuunig
Niet van die chocolade met halfblote tetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |