abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99377335
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef Smulbaard het volgende:

[..]

Ik noem het liever survival of the fittest.
Gelukkig zijn wij dat.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:56:36 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99377438
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Zo! 3%! Nou, daar hebben wij idd onze welvaart aan te danken.
Een groot deel wel ervan in de afgelopen decennia.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

En uiteraard geldt eigen volk eerst, zoals dat ook voor iedere goede natie-staat zou moeten gelden.
Verschrijf je vooral niet als je Nazistaat bedoelt. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:58:32 #153
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_99377529
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nederland is ook het 7e land qua export wereldwijd in absolute aantallen, best bijzonder eigenlijk.
Komt omdat we naast Duitsland liggen.
O)))
pi_99377569
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef arucard het volgende:

[..]

Prima afnemers die Duitsers. Kun je tenminste op bouwen.
pi_99377685
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Ach golfer....dat is de jeugd...je kunt het ze niet kwalijk nemen, ze zijn zo opgevoed.
Hebben nooit écht ergens voor hoeven te werken, de welvaart in de schoot geworpen gekregen en zijn gevormd in een maatschappij die steeds meer op het individu gericht is, dan krijg je dat soort ideeën en opvattingen.

Mensen zijn onbelangrijk voor ze geworden, het gaat alleen om geld en eigen luxe.
pi_99377693
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef arucard het volgende:

[..]

Dat klopt, wat dat betreft beschouw ik Nederland ook als een soort soevereine deelstaat van Duitsland.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:03:12 #157
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_99377710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben we wel met de rest vd wereld te maken. Maar niet met alle problemen op deze wereld want dan kunnen we al onze centen wel weg gaan geven.

En uiteraard geldt eigen volk eerst, zoals dat ook voor iedere goede natie-staat zou moeten gelden.
Precies.
De negatieve connotatie die er aan hangt is naargelang de context onterecht.
Egoïsme viert hoogtij in in de natuur en in vrijwel alles wat we als mensen doen omdat dit ons sterk maakt.
Altruïsme is een zeldzame gedraging in de natuur die we enkel terugzien wanneer we eigen dierbaren zoals nageslacht beschermen.
We zijn soms egoïstisch zonder dat we het zelf door hebben terwijl we denken een onbaatzuchtige daad te doen.
Kortom, eigen belangen voorop stellen is gezond.
warning: spikes ahead!!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:24:21 #158
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_99378596
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:03 schreef Smulbaard het volgende:

[..]

Precies.
De negatieve connotatie die er aan hangt is naargelang de context onterecht.
Egoïsme viert hoogtij in in de natuur en in vrijwel alles wat we als mensen doen omdat dit ons sterk maakt.
Altruïsme is een zeldzame gedraging in de natuur die we enkel terugzien wanneer we eigen dierbaren zoals nageslacht beschermen.
We zijn soms egoïstisch zonder dat we het zelf door hebben terwijl we denken een onbaatzuchtige daad te doen.
Kortom, eigen belangen voorop stellen is gezond.
Dit heeft niks met egoïsme te maken. Al dertig jaar lang zijn we aan het geven. De problemen zijn alleen maar groter geworden. Noodhulp is lucratief. Directies van hulporganisaties zien door deze ramp hun kerstbonus veiliggesteld worden. De nieuwe auto wordt alvast besteld. De regering is ook blij, die kunnen straks weer met een big smile bij de nationale tv-actie zeggen dat ze de opbrengst van de actie gaan verdubbelen. De commercie is er ook bij gebaat, zowel kleine als grote bedrijven zetten acties op touw, ze houden na hun royale gift netto meer over dan zonder tv-actie. Kortom: een win-win-situatie, behalve voor de hongerlijdende bevolking. Ze krijgen nu dan weg genoeg eten, maar volgend jaar hebben ze weer honger.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_99378750
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:56 schreef golfer het volgende:

[..]

:') Nee.
quote:
Verschrijf je vooral niet als je Nazistaat bedoelt. ;)
Haha. Leuk zeg. En dan die ;) erbij om het gezellig te houden. Even meelezen lieve kijkbuiskinderen. Volgens ome Golfer is een staat die eerst voor zijn eigen onderdanen zorgt een staat die vernietigingskampen voor anderen aanlegt. Haha.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99378832
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ach golfer....dat is de jeugd...je kunt het ze niet kwalijk nemen, ze zijn zo opgevoed.
Hebben nooit écht ergens voor hoeven te werken, de welvaart in de schoot geworpen gekregen en zijn gevormd in een maatschappij die steeds meer op het individu gericht is, dan krijg je dat soort ideeën en opvattingen.

Mensen zijn onbelangrijk voor ze geworden, het gaat alleen om geld en eigen luxe.
De jeugd :')
Ok ik ben nu weer de jeugd? Fantastisch zeg. Ik hou me gewoon bij de feiten, in tegenstelling tot golfer die gewoon onzin verteld.

Verder ben ik al heel wat jaartjes als kleine zelfstandige flink aan de beurt en allesbehalve rijk, dus bazel niet zo.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:29:39 #161
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_99378846
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Dit heeft niks met egoïsme te maken. Al dertig jaar lang zijn we aan het geven. De problemen zijn alleen maar groter geworden. Noodhulp is lucratief. Directies van hulporganisaties zien door deze ramp hun kerstbonus veiliggesteld worden. De nieuwe auto wordt alvast besteld. De regering is ook blij, die kunnen straks weer met een big smile bij de nationale tv-actie zeggen dat ze de opbrengst van de actie gaan verdubbelen. De commercie is er ook bij gebaat, zowel kleine als grote bedrijven zetten acties op touw, ze houden na hun royale gift netto meer over dan zonder tv-actie. Kortom: een win-win-situatie, behalve voor de hongerlijdende bevolking. Ze krijgen nu dan weg genoeg eten, maar volgend jaar hebben ze weer honger.
Velen varen er wel bij inderdaad.
Mijn post over de deugden van egoïsme (wat klink ik toch heerlijk onsympathiek) was ook bijzaak.
warning: spikes ahead!!
  Donald Duck held dinsdag 12 juli 2011 @ 19:32:42 #162
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_99379004
Ze hadden al die komkommers naar ze moeten sturen. Win-win.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_99379210
Ti's gewoon overduidelijk dat de zoveelste hulpactie geen zak uit gaat maken. Iedereen die daar nog in gelooft mag van mij honderden euro's lichter worden gemaakt ten behoeve van de bonussen van de directieleden van de hulporganisaties.
pi_99379254
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

Haha. Leuk zeg. En dan die ;) erbij om het gezellig te houden. Even meelezen lieve kijkbuiskinderen. Volgens ome Golfer is een staat die eerst voor zijn eigen onderdanen zorgt een staat die vernietigingskampen voor anderen aanlegt. Haha.
Laat hem. Er is nog geen zinnig woord uit gekomen, alleen maar onzin en slap gelul over een hol begrip om zijn eigen schuldgevoel af te kopen. Walgelijk.
pi_99379544
quote:

[..]

[..]

Goed verwoord, ik vraag me af hoe een kind van de jaren 60 zoals Golfer nog zo naïef en idealistisch kan zijn.
٩๏̯͡๏)۶
pi_99379741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Verder ben ik al heel wat jaartjes als kleine zelfstandige flink aan de beurt en allesbehalve rijk, dus bazel niet zo.
De gemiddelde Somaliër zal idd medelijden met jou hebben. Je moet wel heel zielig zijn. *knuffel*
pi_99379859
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De gemiddelde Somaliër zal idd medelijden met jou hebben. Je moet wel heel zielig zijn. *knuffel*
Ach, als een misplaatst schuldgevoel aanpraten je enige wapen is in deze discussie kan ik alleen maar een :') plaatsen.
pi_99380190
Ik vrees ook dat geld sturen geen oplossing zal bieden. Ik heb daarentegen wel een alternatieve oplossing;

http://www.dailymail.co.u(...)aking-seriously.html
pi_99380216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nee dat hebben ze niet zo nee. Overvallen door Somalische asielzoekers
Als dank voor gratis opvang, kleding, onderdak en voedsel wordt je kop in tienen gebeukt met een boksbeugel. Maar ja, dat moesten ze natuurlijk wel doen, want het is hier zoooo slecht.
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 20:11:51 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_99381044
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als dank voor gratis opvang, kleding, onderdak en voedsel wordt je kop in tienen gebeukt met een boksbeugel. Maar ja, dat moesten ze natuurlijk wel doen, want het is hier zoooo slecht.
Bederf de altruïstische stemming nu niet met deze nare feiten :N
pi_99381184
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Er zijn gemene Somalische asielzoekers, dus geen probleem als er miljoenen Somaliërs dood gaan. Ik snap je logica helemaal.
pi_99381274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er zijn gemene Somalische asielzoekers, dus geen probleem als er miljoenen Somaliërs dood gaan. Ik snap je logica helemaal.
Dat staat daar niet noch beweer ik dat. Alleen jouw persoonlijke aanval weerlegde ik even met, wederom, wat feitelijkheden.

Maar goed, op feiten zitten jullie natuurlijk helemaal niet te wachten.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:22:55 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99381564
quote:

Nee.

Ja:
Nederland zou er heel anders uit zien wanneer in 1959 niet het aardgas zou zijn gevonden in Slochteren. De afgelopen bijna vijftig jaar heeft de Staat der Nederlanden 150 miljard euro overgehouden aan het Groningse gas. De bijdrage van Groningen aan de Nederlandse economie is daarmee gigantisch geweest de afgelopen decennia.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:23:40 #174
117098 Hathor
Effe niet
pi_99381611
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Niet zo zeer gemeen, het is meer een kwestie van volkomen nutteloos.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_99381749
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat staat daar niet noch beweer ik dat. .
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Ze zoeken het maar uit. Het enige waar wij voor moeten zorgen is dat ze niet hier heen komen.

Persoonlijke aanval. :') Grow up....

Er gaan miljoenen mensen dood en het enige wat jij belangrijk vindt is dat ze hier niet komen, want jij als zelfstandige hebt het al zo zwaar.

Jouw grootste geluk is dat je hier geboren bent, net zoals het mijne....ik ben daar erg blij mee en gun anderen evenveel geluk en die paar kutcenten kunnen me gestolen worden (ja letterlijk....).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')