Sorry ik wilde je niet aanvallenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wereldwijd lijden een ruim een miljard mensen onder honger. En ik zou me moeten druk maken om 10 miljoen die honger lijden in de Hoorn van Afrika wat grotendeels het gevolg is van eigen falen. Waarom zie ik nooit beelden van die andere 990 miljoen mensen? Zijn die minder erg?
Door die mensen nu te redden schuif je het probleem door naar de volgende generatie aangezien er met een dergelijk grote populatie daar altijd een tekort aan eten zal zijn. Het heeft geen zin. Dit probleem is denk ik alleen op te lossen door onze ogen er een jaar of 10 voor te sluiten.quote:
Het is heel erg wat daar gebeurt. Die kinderen zijn vast achtergelaten door hun moeder. Maar als er water wordt gegeven en als ze worden gered, wat gebeurt er daarna met ze? Wie zorgt voor ze? Wie betaalt de de ziekenhuiskosten? Hoe verder met polio? Die kinderen zijn wees geworden, een toekomst opbouwen zit er daar niet in, en al helemaal met een handicap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:52 schreef paddy het volgende:
Hongersnood in Afrika (met video)
Dit terecht topic is gesloten omdat hij dubbel is, maar de user heeft gelijk en kijk dat filmpje eens. Echt verschrikkelijk wat een regering zijn burgers aan doet.
Ja, geen voedsel, geen leven, dat is de natuur ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Noem jij het laten sterven van kinderen "de natuur zijn gang laten gaan"?
En een paar jaar later joinen ze het legertje geweldadige criminelen en zijn ze van slachtoffer dader geworden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:58 schreef Timba48 het volgende:
[..]
Het is heel erg wat daar gebeurt. Die kinderen zijn vast achtergelaten door hun moeder. Maar als er water wordt gegeven en als ze worden gered, wat gebeurt er daarna met ze? Wie zorgt voor ze? Wie betaalt de de ziekenhuiskosten? Hoe verder met polio? Die kinderen zijn wees geworden, een toekomst opbouwen zit er daar niet in, en al helemaal met een handicap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |