Mn camera doet het beter iddquote:
Dat weet iedereen allang.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:31 schreef DuTank het volgende:
Maar het gaat om dat ding bij de lantaarnpaal?
Dat ding ligt er waarschijnlijk met een reden. Dat kind was er gewoon niet blij mee johquote:
Picasso. 30 euro en dan heb je prima gegeten.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:00 schreef koei het volgende:
Ik breek even in in dit topic. Ik zoek voor volgende week een restaurant in Den Bosch maar ben er totaal niet bekend. We gaan er met een man of tien eten, en het moet betaalbaar zijn voor studenten en ergens in het centrum zitten. Iets als een Beren-restaurant bijvoorbeeld, maar die zitten niet in Den Bosch. Hebben jullie tips?
Tot max 800 inclusief. En dan 2 kamer appartement en alles voor onszelf.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat is je budget? Dat is ook nog wel van belang
check anders funda ff en post hier de straat/wijkquote:Op zondag 17 juli 2011 19:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Tot max 800 inclusief. En dan 2 kamer appartement en alles voor onszelf.
Goed idee mate.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
check anders funda ff en post hier de straat/wijk
Ja, was doodopquote:
erg is dat he. Heb vannacht ook amper geslapen.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:28 schreef DuTank het volgende:
Ging om 0.15 naar bed, want moest 6 uur op ofzo. 4.00 lag ik nog steeds te draaien...pure kk
Ik moest om 00:30 beginnen met onderhoud en ging om 4:00 slapen, moest om 7:30 weer op omdat ik om 09:00 een afspraak had met een Field Engineer van Microsoft in Utrecht...quote:Op maandag 18 juli 2011 11:28 schreef DuTank het volgende:
Ging om 0.15 naar bed, want moest 6 uur op ofzo. 4.00 lag ik nog steeds te draaien...pure kk
Het was in Boschveld, voor 800 euro inclusief. 2 kamer appartement met mooie badkamer en keuken, maar geen balkon/bergruimte...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
check anders funda ff en post hier de straat/wijk
Volgens mij vroeg mijn bovenbuurvrouw minder voor (ik meen) 3 kamers, incl balkon en bergruimte (ook boschveld trouwens)quote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het was in Boschveld, voor 800 euro inclusief. 2 kamer appartement met mooie badkamer en keuken, maar geen balkon/bergruimte...
Is die nog vrij?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg mijn bovenbuurvrouw minder voor (ik meen) 3 kamers, incl balkon en bergruimte (ook boschveld trouwens)
-edit-
Boschveld is overigens best leuk, ligt er een beetje aan waar je zit
Ik zit er nou best kek bij ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
-edit-
Boschveld is overigens best leuk, ligt er een beetje aan waar je zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |