Ik wilde nooit dat mijn moeder mijn kamer deed, dan was ik vanalles kwijt. "Maar ik heb alles op dezelfde plek teruggelegd hoor".quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga morgen op vakantie en nu zit mijn vader uit pure ellende dingen te verzinnen die hij kan gaan doen nu ik hem niet kan vervelen.Hij gaat o.a. mijn kamer opruimen, stofzuigen en stoffen. En mijn brommer overspuiten.
![]()
Ik heb hier een zwembad. Is dicht door het slechte weer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog even en je hebt je eigen zwembad
Nja ik heb het gat heel provisorisch gedichtquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog even en je hebt je eigen zwembad
Kijk!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb hier een zwembad. Is dicht door het slechte weer.
Ja en nu is het een grote bende en dan krijg ik wel gevonden wat ik zoek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wilde nooit dat mijn moeder mijn kamer deed, dan was ik vanalles kwijt. "Maar ik heb alles op dezelfde plek teruggelegd hoor".![]()
Hahaha, ik vind het best. Eigenlijk alleen gasten van dit park, maar dat merken ze toch niet!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk!Dan komen we wel een keertje zwemmen als het goed weer is.
Je woont toch niet in de Efteling he?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het best. Eigenlijk alleen gasten van dit park, maar dat merken ze toch niet!
Jezus, was het maar zo'n feest. Nee, ben op de Veluwe. 50 minuten rijden vanaf Den Bosch!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je woont toch niet in de Efteling he?
de sjangquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is het leuk om vanavond te gaan poolen en wat te gaan drinken?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je woont toch niet in de Efteling he?
Dat probleem heb ik ook.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus, was het maar zo'n feest. Nee, ben op de Veluwe. 50 minuten rijden vanaf Den Bosch!
Jij zoekt nieteens.quote:
http://www.dedieze.comquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is het leuk om vanavond te gaan poolen en wat te gaan drinken?
quote:
quote:
Ik heb geen spijt, mooi tochquote:
Ligt eraan hoe je het bekijkt, maar vooruit.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-spermayoghurt.html
![]()
Da's toch de natte droom van elke vrouw?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-spermayoghurt.html
![]()
Slikken zal ze!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's toch de natte droom van elke vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |