Oei backfirequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:31 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Waarom insinueer je dat ik arrogant ben?
quote:
Het gaat 111km/h, en dat noem jij snel?quote:
Ik ging vandaag nog voor de lol even stukje racen tegen een vriend op weg naar de McDonalds.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:31 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik vind fietsen wel leuk, alleen wielrennen dan. Met zo'n normale fiets is het geen zak aan maar om een uur of twee keihard te fietsen enzo geeft wel voldoening
quote:
Bij gaat het er altijd in, ongeachtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nog liggen maar laatste tijd geen zin meer
Dat wist ik toch.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
GA EENS WEG MET DIE BEELDEN VAN 'T WK JONG!
AUMA
OV LIEFSTE JONGEN OP AARDE TOG ALTIJD BAAS ALTIJD DITDAT GWN OKquote:
quote:
Ik moest lachen... tot je 'm ging uitleggenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]AUMA
snap je hem
TR auma
trauma
:S
Hard gaan? Wut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ging vandaag nog voor de lol even stukje racen tegen een vriend op weg naar de McDonalds.Als je hard gaat is het opzich wel leuk ja.
JA WEL LIEVE JONGEN TOG TENMINSTE OP INTERNET IN HET ECHT WEET IK NIET HE MAARJA DAT WEET JIJ WELquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
OV LIEFSTE JONGEN OP AARDE TOG ALTIJD BAAS ALTIJD DITDAT GWN OK
sorry was voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest lachen... tot je 'm ging uitleggen
Ja, of oude mannen inhalen op een brik en dat die dan boos worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ging vandaag nog voor de lol even stukje racen tegen een vriend op weg naar de McDonalds.Als je hard gaat is het opzich wel leuk ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |