Het zal wel houtje bijten zijn inderdaad.quote:
Geen idee wat vermoeiender is bij jullie soortquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal wel houtje bijten zijn inderdaad.
Nee onderop vond hij niks toch??quote:
Geen idee, nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee wat vermoeiender is bij jullie soort
En geef hem een Maes pilsjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:16 schreef eriksd het volgende:
Volgende keer dat ik Huub zie al ik hem complimenteren.
Haha die draaiden ze laatst in de Ierse pub, stond helemaal oldschool te swingen met wat vrienden daar.quote:
quote:
Ik vond het echt niksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
Frankie bracht de zeitgeist destijds erg goed.
Nee, ik doe het gewoonquote:
Dan liever Billy Joel - We Didn't Start the Fire.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
Frankie bracht de zeitgeist destijds erg goed.
Dat is al uit het Gorbatsjov-tijdperk, toen hielden we geen airraid drills meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan liever Billy Joel - We Didn't Start the Fire.
Als je toch dat genre wilt.
Toch jammer dat ik het heb moeten missen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is al uit het Gorbatsjov-tijdperk, toen hielden we geen airraid drills meer.
Heb je nou al eens gezopen?quote:
Jonkiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het heb moeten missen.
Leek me wel een leuke tijd.
Zo te zien was het leukquote:
Dan was het ook geen feest.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
QFT, vooral grote militaire oefeningen leken me helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het heb moeten missen.
Leek me wel een leuke tijd.
Ach, de hetze tegen het Midden-Oosten is ook een leuke tijd.quote:
Jaquote:
Mwah dat kan me dan weer minder boeien, maar die tegenstelling oost/west en complete haat en angst lijkt me een politiek interessante tijd. Op je puntje van je stoel kijken naar een JFK speech terwijl je de schepen ziet varen richting Cuba, hoe geweldig moet dat geweest zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
QFT, vooral grote militaire oefeningen leken me helemaal geweldig.
Er zitten hier in de buurt nog 2 bunkers waar het regionale bestuur in geval van oorlog ondergebracht zou moeten worden, dat waren nog eens andere tijden.
En operatie Gladio natuurlijk.
R&P is na het stoplicht rechts, dat weet je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
Er was een meisje dat ik wel kon waarderen, maar ik was te pussy om iets te doen![]()
Ze zei wel tegen mij: "Robin je facebook foto is echt lekker".
En ze gaat ergens verder studeren en ik zei dat ik dat knap vond, toen zei ze: "jij bent knap!".
Maar vooralsnog ben ik te pussy om een move te maken
Ja I know, maar dit is even luchtig laat op de avond. En R&P is al zo vervuild met van die topicsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
R&P is na het stoplicht rechts, dat weet je?
Awhhhhhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
Er was een meisje dat ik wel kon waarderen, maar ik was te pussy om iets te doen![]()
En ze gaat ergens verder studeren en ik zei dat ik dat knap vond, toen zei ze: "jij bent knap!".
Dat was ook een opmerkelijk moment iddquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, de hetze tegen het Midden-Oosten is ook een leuke tijd.
Mijn "The Red Bear!" moment was gewoon 9/11.
Godsamme kerel, je kon hem echt ZO inschieten! Zo mooi krijg je ze nooit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
There's always a next time.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
Ik zag op de dump overigens nog van die Oost-Europese gasmaskers liggen, van die grijze rubberen dingen waar je net een alien in lijkt. Uitstekend geschikt om 's ochtends tegen de klok van 5 uur bij je maat op de deur te bonzen en z'n kamer te "raiden".quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah dat kan me dan weer minder boeien, maar die tegenstelling oost/west en complete haat en angst lijkt me een politiek interessante tijd. Op je puntje van je stoel kijken naar een JFK speech terwijl je de schepen ziet varen richting Cuba, hoe geweldig moet dat geweest zijn.
Nu zie je 10 minuten Bush op tv, 10 minuten later wat live-feeds van hel en verdoemenis aan bommen dat neerdaalt op een stad en dat is 't wel. Echt spannend niet ofzo.
Wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Godsamme kerel, je kon hem echt ZO inschieten! Zo mooi krijg je ze nooit.
Hm, daar heb ik weinig mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zag op de dump overigens nog van die Oost-Europese gasmaskers liggen, van die grijze rubberen dingen waar je net een alien in lijkt. Uitstekend geschikt om 's ochtends tegen de klok van 5 uur bij je maat op de deur te bonzen en z'n kamer te "raiden".![]()
[ afbeelding ]
Ik moest lachen, je hebt m'n dag in ieder geval weer goed gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.
Nu komt nog het ergste. We gingen met z'n allen naar een speeltuintje in de buurt toe. Daarna gingen we op de wip en schommel samen en deden we net alsof of we seks hadden door kreungeluiden te maken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik dit zeg![]()
/care het is maar een forum.
Samen met een maat stond ik een keer in een kroeg en toen kwamen ook twee buitengewoon gewillige dames aanlopen. Lieten hun string zien enz., dus ik denk, das een kat in het bakkie. Zegt m'n maat zogenaamd voor de gein: "ja, wij zijn homo". Nodeloos te zeggen dat er die avond niet meer met die wijven werd geneukt en ik die maat wel in de fontein kon verzuipen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Godsamme kerel, je kon hem echt ZO inschieten! Zo mooi krijg je ze nooit.
Oh dat is pas balen manquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Samen met een maat stond ik een keer in een kroeg en toen kwamen ook twee buitengewoon gewillige dames aanlopen. Lieten hun string zien enz., dus ik denk, das een kat in het bakkie. Zegt m'n maat zogenaamd voor de gein: "ja, wij zijn homo". Nodeloos te zeggen dat er die avond niet meer met die wijven werd geneukt en ik die maat wel in de fontein kon verzuipen.
Whut??quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.
Nu komt nog het ergste. We gingen met z'n allen naar een speeltuintje in de buurt toe. Daarna gingen we op de wip en schommel samen en deden we net alsof of we seks hadden door kreungeluiden te maken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik dit zeg![]()
Ik had ergere reacties verwacht, omdat dat natuurlijk niet iets is dat iedereen zo maar doetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moest lachen, je hebt m'n dag in ieder geval weer goed gemaakt.
Hoe schattig.
Dit is overigens positief bedoeld.
Dat dacht je maar, toen kwam ik er aan.quote:
Wel netjes van die barman waar Eriskd over vertelde, zulke dingen zou ik echt niet durvenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dacht je maar, toen kwam ik er aan.
Het zal je verbazen, maar zo oud ben je nog niet dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had ergere reacties verwacht, omdat dat natuurlijk niet iets is dat iedereen zo maar doet
De volgende keer geef ik je wel zijn nummer, als wraak mag je hem compleet vernederen en alle andere handelingen die daarbij horen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dacht je maar, toen kwam ik er aan.
It works though.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel netjes van die barman waar Eriskd over vertelde, zulke dingen zou ik echt niet durven
Het tweedequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef Dutchnative het volgende:
Zal ik:
1. Verwoede pogingen doen om te slapen en proberen mijn biologische klok wat bij te stellen
2. Hier de nacht doorbrengen en van de vakantie genieten?
Ik weet het niet hoor, maar ik ben nooit knap genoemd. Wel een breed scala aan andere bijvoeglijk naamwoorden, maar die waren minder vleiendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar zo oud ben je nog niet dus.![]()
Volwassenen noemen het alleen flirten, verder is 't hetzelfde.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het tweede
Je hebt vakantie man!
Hm, dat klinkt nou ook weer niet echt leuk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De volgende keer geef ik je wel zijn nummer, als wraak mag je hem compleet vernederen en alle andere handelingen die daarbij horen.
Misschien weten ze bij jou dat je het wel doorhebt. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze weten van mij dat ik wat introvert ben, dus moeten ze het wel duidelijk makenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik ben nooit knap genoemd. Wel een breed scala aan andere bijvoeglijk naamwoorden, maar die waren minder vleiend
Niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik ben nooit knap genoemd. Wel een breed scala aan andere bijvoeglijk naamwoorden, maar die waren minder vleiend
Pics graag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien weten ze bij jou dat je het wel doorhebt. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze weten van mij dat ik wat introvert ben, dus moeten ze het wel duidelijk maken
Hij heeft dan wel vakantie, maar wie zegt dat hij geniet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het tweede
Je hebt vakantie man!
Ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij heeft dan wel vakantie, maar wie zegt dat hij geniet?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Samen met een maat stond ik een keer in een kroeg en toen kwamen ook twee buitengewoon gewillige dames aanlopen. Lieten hun string zien enz., dus ik denk, das een kat in het bakkie. Zegt m'n maat zogenaamd voor de gein: "ja, wij zijn homo". Nodeloos te zeggen dat er die avond niet meer met die wijven werd geneukt en ik die maat wel in de fontein kon verzuipen.
erik, kijk die film lekker zonder commentaar hier...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef eriksd het volgende:
Oeh, de duiker heeft nu de andere duiker te pakken. Achtervolging met politieboten
Ik ben niet knap. Maar mijn E-ego is kennelijk erg grootquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien weten ze bij jou dat je het wel doorhebt. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze weten van mij dat ik wat introvert ben, dus moeten ze het wel duidelijk maken
Na de meet pas, ik ben geen php hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien dat we na de meet facebook-matties worden
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
Deze is nog voor Voorschrift:
Ik ga avondetappe kijken
Leer van deze momenten knul, leer ervan. Ik heb deze fouten ook gemaakt dus je hoeft je nergens echt voor te schamen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.
![]()
![]()
![]()
Dat ik dit zeg![]()
Hehehequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na de meet pas, ik ben geen php hoor.![]()
Overigens uitermate interessant dat php zich voorbeeld leent voor bijna alle situaties met een negatieve connotatie.
Oeh!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
Deze is nog voor Voorschrift:
Ik ga avondetappe kijken
Wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij heeft dan wel vakantie, maar wie zegt dat hij geniet?
Die laatste zin betwist ik ineens, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leer van deze momenten knul, leer ervan. Ik heb deze fouten ook gemaakt dus je hoeft je nergens echt voor te schamen.
Een Katholiekequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking
Wat ben ik blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leer van deze momenten knul, leer ervan. Ik heb deze fouten ook gemaakt dus je hoeft je nergens echt voor te schamen.
Geloof mij, vroeger was ik een stuk naïever en onhandiger bij de dames dan dat ik nu ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die laatste zin betwist ik ineens, geen idee waarom.
Robin, even ter bevestiging van het stereotype hoor, maar, zaten er twee leden van het vrouwelijk geslacht bij met een sigaretje?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben
Iemand riep?quote:
Och vraag Whiskers, heb net 2 uur met haar zitten lullen over advies die ik nodig had met een kerel, dus iedereen heeft dat wel. Dus wederom, Robin schaam je nergens voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geloof mij, vroeger was ik een stuk naïever en onhandiger bij de dames dan dat ik nu ben.
Hij vroeg zelf af of hij hier van de vakantie zou genieten ( "zal ik") . Robin beantwoordde hem: "Je hebt vakantie". Daarop was mijn reactie: "Wie zegt dat hij geniet ?"quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking
quote:
Wat lief van je Friek_quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alcohol is wel een drug hè.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
Nu heb ik advies nodig over m'n drankgebruik, is een fles wijn per avond nog te doen?
Ik hou mijn mond.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
Nu heb ik advies nodig over m'n drankgebruik, is een fles wijn per avond nog te doen?
Ach het vermindert je zorgen tijdelijk, altijd goed.quote:
Er was geloof ik sprake van misinterpretatiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, daar is ook niks "Katholiek" aan.
Je gaat me toch niet met Maxime Verhagen vergelijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Mwoah, op dat gebruik zit ik op het moment ook. Vandaag expres geen drank gehaald omdat het me een beetje teveel werd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
Zit je in de schulden?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het vermindert je zorgen tijdelijk, altijd goed.
Makkelijk te doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
Je hebt gelijk, ja echt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Robin, even ter bevestiging van het stereotype hoor, maar, zaten er twee leden van het vrouwelijk geslacht bij met een sigaretje?
Gezien ons gestrompel donderdag na een fles jonge jenever lijkt me dat verstandig.quote:
!quote:
'De Niro-wijven van de leerfabriek'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er waren ook niet-rook meisjes hoor
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien ons gestrompel donderdag na een fles jonge jenever lijkt me dat verstandig.
Nee hoor, maar ben altijd constant bezig met m'n toekomst, geld, zaken, blablabla.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er was geloof ik sprake van misinterpretatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen geld problemen, ik wil gewoon altijd meer.quote:
Je kan altijd nog naar de fles grijpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shoot, ik moet morgen werken + meerdere lastige gesprekjes voeren + nog een cursusje in de avond (huiswerk nog doen).. Kan beter gaan pitten![]()
Maar ik ben zo wakker
De crisis is al uitgebroken, maar voor nu nog bij-me-kaar ge-papier-maché-ed gehouden is met nep geld dat ff snel bij getyped en gedrukt werd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:45 schreef Friek_ het volgende:
Vervolgens gaat VS wat met de cijfertjes spelen en breekt er een crisis uit in Amsterdam.
Whiskas, ga nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shoot, ik moet morgen werken + meerdere lastige gesprekjes voeren + nog een cursusje in de avond (huiswerk nog doen).. Kan beter gaan pitten![]()
Maar ik ben zo wakker
Meneer heeft sinds kort een relatie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en daar komt sedert een aantal dagen overheen dat ik nog moet werken aan een relatie, ugh.
Ik zei dat ik er aan moest werken, maar het gaat de goede kant op, beetje sneltreinvaart.quote:
Forex met hefboom (eToro) en goede affiliate marketing programs.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen geld problemen, ik wil gewoon altijd meer.
Dat helpt nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar de fles grijpen.
Warme melk en een kruik bij je voeten, new age muziek, helpt echt. Vooral als je wakker wil blijven, want dat lukt dan niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat helpt niet![]()
En zo wel dan heb ik er morgen last van
Ja, jij hebt vakantiequote:
Och arme VS toch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:48 schreef Voorschrift het volgende:
Bovendien is mijn koude stenen kolen hart het niet gewend die rare affectie gevoelens, bah.
Ahwwquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:48 schreef Voorschrift het volgende:
Bovendien is mijn koude stenen kolen hart het niet gewend die rare affectie gevoelens, bah.
Heb ik met FF op fok ook wel eens, meestal dan iets met het cache gebruik / missers / dubbele info.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, nee. M'n Firefox deed vreemd. Vaag.
Vertelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:
Ahw shittt..
Robin had hetzelfde feestje kunnen vieren als ik
HAD?, de kans is nu verkeken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:
Ahw shittt..
Robin had hetzelfde feestje kunnen vieren als ik
quote:
Ja is goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind? Als meisjes vragen of iets ze goed staat. Dan zeg ik altijd gewoon 'ja'.
Alsof ik daar verstand van heb, mij boeit het geen flikker. Zolang ze maar fatsoenlijk gekleed is
Post jij dan eens wat, Eriksd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef eriksd het volgende:
Wat een grafherrie wordt er weer gepost zeg.
Les 1: beaam he tmet een een heel kleine maar.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind? Als meisjes vragen of iets ze goed staat. Dan zeg ik altijd gewoon 'ja'.
Alsof ik daar verstand van heb, mij boeit het geen flikker. Zolang ze maar fatsoenlijk gekleed is
Grumpyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef eriksd het volgende:
Wat een grafherrie wordt er weer gepost zeg.
Vraag het Robin.quote:
Staat niet op youtube, is verwijderd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Grumpy![]()
Post dan na 12 uur die nieuwe van GM eens dan
Ik zie het alleen als kans om naar de tieten te kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Les 1: beaam he tmet een een heel kleine maar.....
Dan let je namelijk echt op en laat zien dat je weet hoe een vrouw er nog beter uit kan zien.
Vergezel je idee bij opvolging van een compliment en voila, je condoom verpakking maakt zichzelf al iets verder open
quote:
1x?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Heb het er dan ook niet over 383x
Tja, kan ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie het alleen als kans om naar de tieten te kijken
Leuk shirt!
Nee, ik reageerde de eerste keer en VS de 2e of 3equote:
Geen idee, wel zorgsector geval.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och arme VS toch.
Ik hoop zo dat het een GroenLinkser is.
Wat moet die van jou eigenlijk voorstellen?quote:
Dat vind ik een tikje gay.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Les 1: beaam he tmet een een heel kleine maar.....
Dan let je namelijk echt op en laat zien dat je weet hoe een vrouw er nog beter uit kan zien.
Vergezel je idee bij opvolging van een compliment en voila, je condoom verpakking maakt zichzelf al iets verder open
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vind ik een tikje gay.
onzekere vrouw: "Staat me dit?"
Ja, maar meid, als je nu die sandaaltjes bij je nieuwe ceintuur draagt en je stoute shirtje laat je zeker weten alle mannen gek"
Een vrouw die vragen stelt aan een heteroseksuele man hengelt naar complimenten, niets meer en niets minder. Een complete roedel vriendinnen hebben haar al kritisch geadviseerd, jij moet blijk geven van waardering in de energie die zij in haar outfit heeft gestopt. Een betere tip is, in mijn ogen, het meest opvallende detail beaccentueren in je antwoord. Dan ziet ze ook dat je oog voor detail hebt. Een goede plagerige opmerking over hoe het nog beter kan, kan je beter op de persoon betrekken.
Ja een lichtelijk geïrriteerde Iron Lady tijdens een interview is een perfecte UI.quote:
Daadkrachtigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja een lichtelijk geïrriteerde Iron Lady tijdens een interview is een perfecte UI.
quote:
Dat is denk ik het beste jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vind ik een tikje gay.
onzekere vrouw: "Staat me dit?"
Ja, maar meid, als je nu die sandaaltjes bij je nieuwe ceintuur draagt en je stoute shirtje maak je zeker weten alle mannen gek"
Een vrouw die vragen stelt aan een heteroseksuele man hengelt naar complimenten, niets meer en niets minder. Een complete roedel vriendinnen hebben haar al kritisch geadviseerd, jij moet blijk geven van waardering in de energie die zij in haar outfit heeft gestopt. Een betere tip is, in mijn ogen, het meest opvallende detail beaccentueren in je antwoord. Dan ziet ze ook dat je oog voor detail hebt. Een goede plagerige opmerking over hoe het nog beter kan, kan je beter op de persoon betrekken.
Inderdaad, ik hou zo van haar hè, ze is de idool voor de wat meer onderwezen kapitalist.quote:
Dat mag!quote:
Jij neemt advies aan van mannen in deze??quote:
Ik zou hetzelfde hebben gezegd als GS eerlijk gezegd, en ik tel als half vrouw.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij neemt advies aan van mannen in deze??
GSbrder is denk ik wel een alpha-malequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij neemt advies aan van mannen in deze??
Prachtig shirt heb je. Verbloemd ook precies dat schattige moedervlekje op je schouder.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat mag!![]()
Voorbeeldje:
"en zie ik er zo leuk uit'?
"Ja zeker, maar wat je nog leuker maakt, met die sexy nek van je, is een korte halsketting"
Nou nee, jij telt voor geen meter als vrouwquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde hebben gezegd als GS eerlijk gezegd, en ik tel als half vrouw.
Die lijkt goed, maar is minder : goede keuze van kleding, want doet een tekortkoming bedekken....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
Prachtig shirt heb je. Verbloemd ook precies dat schattige moedervlekje op je schouder.
En jij denkt dat dat een pre zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GSbrder is denk ik wel een alpha-male
Mja, echter kennis van de vrouwen heb je meeerrr aan hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:10 schreef robin007bond het volgende:
Domme opmerkingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prachtig shirt heb je. Verbloemd ook precies dat schattige moedervlekje op je schouder.
Dat werkt geweldig voor vrouwen die blaken van de zelfverzekerdheid en denken de 6e flauwe zin van de avond te moeten aanhoren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die lijkt goed, maar is minder : goede keuze van kleding, want doet een tekortkoming bedekken....
Gelulquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat werkt geweldig voor vrouwen die blaken van de zelfverzekerdheid en denken de 6e flauwe zin van de avond te moeten aanhoren.
Een vrouw die gewend is op handen te worden gedragen raakt geintrigeerd van een goede "neg".
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb het idee dat GSbrder het wel goed voor elkaar heeftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat een pre zou kunnen zijn![]()
Rouwe eerlijkheid is alleen goed als je het met een vrouwelijke touch af weet te leveren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
Dat werkt geweldig voor vrouwen die blaken van de zelfverzekerdheid en denken de 6e flauwe zin van de avond te moeten aanhoren.
Een vrouw die gewend is op handen te worden gedragen raakt geintrigeerd van een goede "neg".
Robin, laat je nou niet meeslepenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb het idee dat GSbrder het wel goed voor elkaar heeft
En nu zit ik me in eens te bedenken dat ik misschien wel wat zou durven met alcohol
Hm, oke ik ben ook maar een alfa mannetje dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou nee, jij telt voor geen meter als vrouw![]()
En daarbij ben je een kille klootzak
Werkt prima. Vooral voor 8, 9 of 10en.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Domme opmerkingGaat je niet in dank afgenomen worden
Als het schattig is hoeft het niet verbloemd te worden
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Robin, laat je nou niet meeslepen
Mocht dit dreigen te gebeuren, denk dan aan mij.
Ik dacht dat ik de enige was die meisjes een cijfer gaf op uiterlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkt prima. Vooral voor 8, 9 of 10en.
Verwacht niet dat jij dat bent, dus bij jou moet je wellicht blinde adoratie en kritiekloze interesse veinzen.
Mannen vertrouwen over vrouwenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, oke ik ben ook maar een alfa mannetje dan.
Maar GS is hetero dus hem zou ik eerder vertrouwen m.b.t. vrouwen hoor.
Moet je ze eens vertellen en dan naar jouw cijfer vragen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die meisjes een cijfer gaf op uiterlijk
Heb ik bij 2 gedaan. Eentje zei 8 en de ander 10quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Moet je ze eens vertellen en dan naar jouw cijfer vragen!
Die hadden humor of waren nog geen 21 geweest?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:18 schreef robin007bond het volgende:
Heb ik bij 2 gedaan. Eentje zei 8 en de ander 10
Nou nou, als we alles verkeerd zouden doen bleef er ook geen stel meer over he schat.quote:
Niet serieus nemenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb ik bij 2 gedaan. Eentje zei 8 en de ander 10
Owh, het moet weer persoonlijk om te kunnen "winnen"quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkt prima. Vooral voor 8, 9 of 10en.
Verwacht niet dat jij dat bent, dus bij jou moet je wellicht blinde adoratie en kritiekloze interesse veinzen.
Ik heb zojuist een grotere cynist dan mij ontmoet, wow.quote:
Kom op zegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die meisjes een cijfer gaf op uiterlijk
Hij is 15 of 16quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die hadden humor of waren nog geen 21 geweest?
Dat is dan wel weer typisch hetero, ga lollerig doen over een homo z'n uiterlijk en 't is meteen gedaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef GSbrder het volgende:
Robin, een goede tease of neg doet echt wonderen. Geen zelfverzekerde meid kan ze weerstaan
En dank voor je vertrouwen, heb de wijsheid ook niet in pacht, maar ik weet dat voor mij een plagerige aanpak en niet de voetstuk-methode die fts noemde voor het meeste succes heeft gezorgd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef GSbrder het volgende:
Robin, een goede tease of neg doet echt wonderen. Geen zelfverzekerde meid kan ze weerstaan
En dank voor je vertrouwen, heb de wijsheid ook niet in pacht, maar ik weet dat voor mij een plagerige aanpak en niet de voetstuk-methode die fts noemde voor het meeste succes heeft gezorgd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een grotere cynist dan mij ontmoet, wow.
Dat is een minderheid. Zelfverzekerde dames.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef GSbrder het volgende:
Voetstuk methode? doe ik niet aan, wel aan positieve verbeteringquote:En dank voor je vertrouwen, heb de wijsheid ook niet in pacht, maar ik weet dat voor mij een plagerige aanpak en niet de voetstuk-methode die fts noemde voor het meeste succes heeft gezorgd.
Die blijven er ook amper over, over een langer tijdsbestek gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, als we alles verkeerd zouden doen bleef er ook geen stel meer over he schat.
Jij was hier puur vanwege de persoonlijke aantijgingen en muziek, liet ik mij laatst vertellen. Dan geef ik je ook waar je voor komt, moederkequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, het moet weer persoonlijk om te kunnen "winnen"![]()
Maar denk gerust wat je wilt denken hoor, ik wordt er niet lelijker of knapper van
Ja ja, de homo in mij komt naar voren na een fles wijn, lieverd, schat, darling komen allemaal voorbij zometeen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die blijven er ook amper over, over een langer tijdsbestek gezien![]()
Schat
Realistquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een grotere cynist dan mij ontmoet, wow.
Ach wat, alsof er geen mensen rondlopen die een 10 verdienen.quote:
Nee, Engels is m'n eerste taal dus suck it up.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:24 schreef fokthesystem het volgende:
Moet er niemand komma neucken over : cynist????
1. Weer persoonlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij was hier puur vanwege de persoonlijke aantijgingen en muziek, liet ik mij laatst vertellen. Dan geef ik je ook waar je voor komt, moederke
Laten we het lief houden dames en herenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Weer persoonlijk
2. Liet je je vertellen??
3. Ik heb geen kinderen
Maar wat wat precies je punt GS??
Punt 3 is het leukst, daar heb je alle vrouwen mee op de kast.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Weer persoonlijk
2. Liet je je vertellen??
3. Ik heb geen kinderen
Maar wat was precies je punt GS??
Weinig, erg weinig (voor mij dan)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach wat, alsof er geen mensen rondlopen die een 10 verdienen.
Hm, ben blij dat ik nog wel mensen tegen kom who tick all the boxes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig, erg weinig (voor mij dan)
Mij niet hoor, in zoverre dat ik er niet direct behoefte aan hebquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Punt 3 is het leukst, daar heb je alle vrouwen mee op de kast.
Meer dan je denkt en op andere dan de zichtbare gronden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:24 schreef Voorschrift het volgende:
Ach wat, alsof er geen mensen rondlopen die een 10 verdienen.
Weinig en oppervlakkige boxjes soms?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ben blij dat ik nog wel mensen tegen kom who tick all the boxes.
Zal wel, maar ik ga me altijd ergeren na verloop van tijd als het uiterlijk niet is wat ik zoek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Meer dan je denkt en op andere dan de zichtbare gronden.
Bah, jij denkt enkel in Dollartekensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef robin007bond het volgende:
Kinderen kosten zo veel geld en geven je later geen eens een goed rendement
Weet je wat vagina correcties kosten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bah, jij denkt enkel in Dollartekens
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je wat vagina correcties kosten?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weinig en oppervlakkige boxjes soms?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik ga me altijd ergeren na verloop van tijd als het uiterlijk niet is wat ik zoek.
Mooi verveeld en lelijk wen je aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
Zal wel, maar ik ga me altijd ergeren na verloop van tijd als het uiterlijk niet is wat ik zoek.
Whatever rocks your boat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mooi verveeld en lelijk wen je aan.
De lekkerste sex die ik ooit had "was een 7" in uiterlijk maar een 10 in bed.
Feitelijk gezien is het toch ook zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Belangrijk voor kinderen krijgen? Of ben je in de war met, mooi vinden om naar te kijken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever rocks your boat.
Ik vind uiterlijk nog steeds belangrijk.
Rotkinderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
En waarom waren die kennelijk ook alweer nodig
Zeg jij tegen een model:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer typisch hetero, ga lollerig doen over een homo z'n uiterlijk en 't is meteen gedaan.
Dude, ik ben homo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Belangrijk voor kinderen krijgen? Of ben je in de war met, mooi vinden om naar te kijken?
Belangrijk en cosmetische wensen zijn 2 aparte werelden.
Je kunt ook kastraat worden, als je het zo erg vind.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Feitelijk gezien is het toch ook zo.
Daar ben ik gewoon wat rationeler in, vrouwen denken vaak alleen om emotionele redenen aan een kind. Maar echt voordelen heb je er niet mee. Kinderen naar school brengen, opvoeden, oppassen dat je kinderen je niet horen neuken, vriendjes die komen spelenEn zo kan ik nog wel even door gaan..
Neither.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg jij tegen een model:
"Je vader is een dief. Hij heeft alle sterretjes uit de hemel gestolen en in jouw oogjes gestopt."
Of als hij binnen komt met een rood shirt
"Waarom proberen er vandaag toch steeds aantrekkelijke jongens in een rood shirt me te versieren."
Dan ben je net ff anders dan de homo's die ik ken. Die vallen wel op uiterlijkheden, maar snappen ook wel dat "belangrijk" toch wel wat heel anders is.quote:
Ja klopt hoor, naar jouw maatstaven vast wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar jij bent (volgens eigen zeggen) ook nog maar een jonkie VS
Hak die ballen er gewoon maar vanaf dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef robin007bond het volgende:
En een kind van mij zou ik dan wel heel kapitalistisch opvoeden, zodat ze hun uiterste best gaan doen op school. "Als je goed leert krijg je later heeeeel veel centjes en kan je allemaal speelgoed, auto's en computerspelletjes kopen!"
Jullie hebben het makkelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neither.
Ik versier nooit mensen, ik laat me versieren. Bij die ober laatst zei ik gewoon dat hij een schat was, knipoogde ik een paar keer en vroeg ik om een knuffel en z'n nummer. Ik geef nooit complimenten eigenlijk.
Ben zelf een kille klootzak, ik hecht vrij weinig waarde aan handje in handje rondlopen door de straten en elkaar ijs lopen voeren uit verliefdheid. Geef me goed uiterlijk, ambitie, intellect, leuke gozer in de omgang en ik ben verkocht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan ben je net ff anders dan de homo's die ik ken. Die vallen wel op uiterlijkheden, maar snappen ook wel dat "belangrijk" toch wel wat heel anders is.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hsk die ballen er gewoon maar vanaf dan.
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef robin007bond het volgende:
En een kind van mij zou ik dan wel heel kapitalistisch opvoeden, zodat ze hun uiterste best gaan doen op school. "Als je goed leert krijg je later heeeeel veel centjes en kan je allemaal speelgoed, auto's en computerspelletjes kopen!"
Hah, je kon m'n vader zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef robin007bond het volgende:
Je dochter ook ook, of vertel je die dat dat jurkje haar 2 x dikker maakt dan barbie en lange mouwen beter zijn ivm haar sproetjes?quote:
Ja, ik denk dat ik die kapitalistische opvoeding heb gemistquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
En natuurlijk positief gedrag belonen
Mannen zijn oppervlakkiger, dat is makkelijker maar ook moeilijker om iets te onderhouden.quote:
Midlife crisis nu al?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, ik wil weer een dagstudent zijn
WhatsApp lieverd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:36 schreef GSbrder het volgende:
Flirten is nu gelukkig weer gratis.
Sextexten per sms was vreselijk.
Ligt er aan wie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:36 schreef robin007bond het volgende:
En wat haat ik mensen die continu tegen je aan lopen te zeuren met Whatsapp![]()
Als je er tijd in steekt ipv ze naar de dagopvang te doen omdat je er een dubbele baan voor nodig hebt,lijkt het mij snel opgelost eilk, als, dat wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Anders krijg je kinderen die lekker creatief zijn maar er niks mee kunnen doen.
Daar heeft ze een moeder voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je dochter ook ook, of vertel je die dat dat jurkje haar 2 x dikker maakt dan barbie en lange mouwen beter zijn ivm haar sproetjes?
Of course. Maar meestal zijn het van die vrienden die net iets te plakkerig zijn en continu willen afspreken, 1 keer per week elkaar zien voor een goede vriend vind ik wel het maximum. Er zijn echter gevallen die blijven zeurenquote:
Ik ken ze, gewoon negeren en zeggen dat je bezig bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of course. Maar meestal zijn het van die vrienden die net iets te plakkerig zijn en continu willen afspreken, 1 keer per week elkaar zien voor een goede vriend vind ik wel het maximum. Er zijn echter gevallen die blijven zeuren
Dat zou wel goed zijn jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:37 schreef Voorschrift het volgende:
Als je vriendinnetje van zonet je continue lastig viel met complimenten over hoe leuk, knap, lekker, interessant en geil je wel niet bent dan vind je 't niet erg denk ik.
Ik bedoel maar.quote:
Soms heb ik echt een pesthekel aan jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar heeft ze een moeder voor.
Ik vertel haar wel dat zwanger worden van een marokkaan op haar 16e geen verstandige route is en één die haar erfenis danig zal doen laten slinken.
Welterusten manquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, morgen vroeg dag dus ik ga weer pleite (heeft niks te maken met dat m'n fles wijn op is).
Trusten!
Fijn om te weten dat jij geen kinderen hebt. Dochters die dit soort basale opvoedkundige boodschappen niet meekrijgen van hun Fok!-moeder zijn een gevaar voor deze samenleving.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soms heb ik echt een pesthekel aan je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was die slecht![]()
Mocht je willenquote:
Kalluman (zoiets zeggen ze toch in Enschede?)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, morgen vroeg dag dus ik ga weer pleite (heeft niks te maken met dat m'n fles wijn op is).
Trusten!
Ja, ja, bla, bla, truste GSquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat jij geen kinderen hebt. Dochters die dit soort basale opvoedkundige boodschappen niet meekrijgen van hun Fok!-moeder zijn een gevaar voor deze samenleving.
Ik zou inderdaad hetzelfde doen, qua opvoeding. Hopelijk wordt de man van Whiskers wat meer conservatief als het om opvoeding gaat, dat compenseert de boelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat jij geen kinderen hebt. Dochters die dit soort basale opvoedkundige boodschappen niet meekrijgen van hun Fok!-moeder zijn een gevaar voor deze samenleving.
Waarom zou ik dat willenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mocht je willen![]()
Nee, morgen werken en glas is nog niet geheel leeg
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als je niet 86 jaar jonger was ontvoerde ik je (DN)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |