Het zal wel houtje bijten zijn inderdaad.quote:
Geen idee wat vermoeiender is bij jullie soortquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal wel houtje bijten zijn inderdaad.
Nee onderop vond hij niks toch??quote:
Geen idee, nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee wat vermoeiender is bij jullie soort
En geef hem een Maes pilsjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:16 schreef eriksd het volgende:
Volgende keer dat ik Huub zie al ik hem complimenteren.
Haha die draaiden ze laatst in de Ierse pub, stond helemaal oldschool te swingen met wat vrienden daar.quote:
quote:
Ik vond het echt niksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
Frankie bracht de zeitgeist destijds erg goed.
Nee, ik doe het gewoonquote:
Dan liever Billy Joel - We Didn't Start the Fire.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
Frankie bracht de zeitgeist destijds erg goed.
Dat is al uit het Gorbatsjov-tijdperk, toen hielden we geen airraid drills meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan liever Billy Joel - We Didn't Start the Fire.
Als je toch dat genre wilt.
Toch jammer dat ik het heb moeten missen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is al uit het Gorbatsjov-tijdperk, toen hielden we geen airraid drills meer.
Heb je nou al eens gezopen?quote:
Jonkiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het heb moeten missen.
Leek me wel een leuke tijd.
Zo te zien was het leukquote:
Dan was het ook geen feest.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
QFT, vooral grote militaire oefeningen leken me helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het heb moeten missen.
Leek me wel een leuke tijd.
Ach, de hetze tegen het Midden-Oosten is ook een leuke tijd.quote:
Jaquote:
Mwah dat kan me dan weer minder boeien, maar die tegenstelling oost/west en complete haat en angst lijkt me een politiek interessante tijd. Op je puntje van je stoel kijken naar een JFK speech terwijl je de schepen ziet varen richting Cuba, hoe geweldig moet dat geweest zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
QFT, vooral grote militaire oefeningen leken me helemaal geweldig.
Er zitten hier in de buurt nog 2 bunkers waar het regionale bestuur in geval van oorlog ondergebracht zou moeten worden, dat waren nog eens andere tijden.
En operatie Gladio natuurlijk.
R&P is na het stoplicht rechts, dat weet je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
Er was een meisje dat ik wel kon waarderen, maar ik was te pussy om iets te doen![]()
Ze zei wel tegen mij: "Robin je facebook foto is echt lekker".
En ze gaat ergens verder studeren en ik zei dat ik dat knap vond, toen zei ze: "jij bent knap!".
Maar vooralsnog ben ik te pussy om een move te maken
Ja I know, maar dit is even luchtig laat op de avond. En R&P is al zo vervuild met van die topicsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
R&P is na het stoplicht rechts, dat weet je?
Awhhhhhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
Er was een meisje dat ik wel kon waarderen, maar ik was te pussy om iets te doen![]()
Ze zei wel tegen mij: "Robin je facebook foto is echt lekker".
En ze gaat ergens verder studeren en ik zei dat ik dat knap vond, toen zei ze: "jij bent knap!".
Maar vooralsnog ben ik te pussy om een move te maken
Dat was ook een opmerkelijk moment iddquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, de hetze tegen het Midden-Oosten is ook een leuke tijd.
Mijn "The Red Bear!" moment was gewoon 9/11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |