Sepo, fuck yeahhhquote:
VIEL MIJ OOK AL OP VRIENDquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef aight1 het volgende:
HEY IS DAT NIEUW
dat je op namen kan klikken in quotes
VOLGENS MIJ WEL
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef aight1 het volgende:
HEY IS DAT NIEUW
VOLGENS MIJ WEL
Ja, ik had al tijdje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef aight1 het volgende:
HEY IS DAT NIEUW
VOLGENS MIJ WEL
Oh, ik zie het alquote:
quote:
De tijd van FOK! loopt gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef vieze_freddie het volgende:
Kut mijn nachtbagger was veel te laat, wat een kut website:
http://www.dejuistetijd.nl/
Klopt niet eens, wat een faalhazensitequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef vieze_freddie het volgende:
Zal dat diertje in je UI vandaag nog leven? Behoorlijk oud filmpje, toch al.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef vieze_freddie het volgende:
Ja ik vraag het me ook afquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zal dat diertje in je UI vandaag nog leven? Behoorlijk oud filmpje, toch al.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
Gaan jullie allemaal nog van je zolder af deze zomer om lekker naar het buitenland op vakantie te gaan?
Waarnaartoeeeeee?quote:
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef JApieman het volgende:
Ja ik ga nu niet iedereen quoten en hoi zeggen hoor.
Nee toch niet he jammer hequote:
September pas.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
Gaan jullie allemaal nog van je zolder af deze zomer om lekker naar het buitenland op vakantie te gaan?
Straks krijg ik aids. :Squote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef MajorTom. het volgende:
Ik heb een bloedneus wie wil mij aanraken?
Zwitserland, officieël nu nog maar 7 dagenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
* remlof poft je op je neusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef MajorTom. het volgende:
quote:
Jouw username en ondertitel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef MajorTom. het volgende:
Over een week zit ik in Blanesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
el taco si senor hallon friespopquote:
Hoiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef JApieman het volgende:
Ja ik ga nu niet iedereen quoten en hoi zeggen hoor.
Waar ga jij heen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
Wat gaaf! Veel plezier in Corsica en Zwitserland!
Ik weet het.quote:
Zuipvakantie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Over een week zit ik in Blanes
Als jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |