Nieuwsuurquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kunnen jullie al zien bij mij zie ik nog niks over 'Avondetappe'
Dat vraag ik me ook af. Ik zit nog gewoon kansloos RTL5 te kijken. Engelsen op visvakantie in Thailandquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kunnen jullie al zien bij mij zie ik nog niks over 'Avondetappe'
en een kutbrilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
O btw wat heeft die arts een kutstem...
Vind hem ook wel prettig om naar te luisteren, maar hij heeft een bepaalde air en betweterigheid over zich die niet prettig is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:43 schreef Eenskijken het volgende:
wat heeft iedereen tegen thijs? die gast is briljant
Zijn battle met Kerckhofs van de Telegraaf was ook wel prima. Ze gingen gisteren ook nog even lekker door op Radio Tour.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vind hem ook wel prettig om naar te luisteren, maar hij heeft een bepaalde air en betweterigheid over zich die niet prettig is.
I rest my case.quote:
Ik durf wel te stellen dat Mart een betere acteur is dan die overdreven burgertrutjes die nu te zien zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moeten wij hebben van zo'n kutprogramma dat op N1 wordt uitgezonden
waar de wekker om 5:45 gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja de gewone werkende man moet morgen weer zien te overleven als die 8 uur begint.
Bij mij gaat dat rotding morgen weer om 6 uur afquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja de gewone werkende man moet morgen weer zien te overleven als die 8 uur begint.
Ja, dat mag volgens Mart.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
Mag ik weer even zeuren over dat het zo laat begint
niet zo klagen, dan ben ik al onderwegquote:
Dat vind ik dan weer niet leuk om te kijken.quote:
Ja, moet hij niet bijtijds naar bed?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is dan ook zowat gepensioneerd.
Het hoort er een keer per jaar bij, dit lollig geimproviseerde.quote:
Grote bedragen uitgeven aan op locatie zitten en dan steeds falen.quote:
Martshow is het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:07 schreef Cara het volgende:
Mart werd afgekapt, de pleuris breekt zo uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |