Dit is confusing, ik snap het over een paar maanden.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is confusing, ik snap het over een paar maanden.
Ik wou het net zeggenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Smakelijk!quote:
Kweeniet, hij zal wel aanstaan of ik zet een film opquote:Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
Maar Kal, ga jij ook die serie kijken dan?
Doei doeiquote:
Hij is op tv vanaaf, met reclamequote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben gisteren met mijn HP marathon begonnen. Dus dat.
Nooooooooh!quote:
Die nietquote:
Okequote:Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Kweeniet, hij zal wel aanstaan of ik zet een film op
Jaquote:
Precies, overmorgenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nooooooooh!
Daarom dvdje d'rin, hoppa!
Kost net zoveel!
En daarna Extra's kijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nooooooooh!
Daarom dvdje d'rin, hoppa!
Kost net zoveel!
Woensdag. In de nacht al.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Zeroku het volgende:
Bellan, HP kwam woensdag toch uit? Of donderdag?
Gouwe ouwe. Doen het altijd goed.quote:
Ja.quote:
Hmm. Even mijn toverhoed weer uit de kast halen dan. Moet 'm deze keer wel snel zien.quote:
Ja ik ga donderdag, kon niet anders.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Even mijn toverhoed weer uit de kast halen dan. Moet 'm deze keer wel snel zien.
voor de TTquote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gouwe ouwe. Doen het altijd goed.
In het bejaardenhuis.
Die Gaia dinges van Armin van Buuren stond wel op Trance - The Ultimate Collection Volume 2 / 11. Die heb ik ookquote:
Eensquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ga donderdag, kon niet anders.
En ik vertik het om hem in 3d te zien, dat is de aids van de cinema.
Ja ik zag hetquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die Gaia dinges van Armin van Buuren stond wel op Trance - The Ultimate Collection Volume 2 / 11. Die heb ik ook.
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
3D is alleen tof met animaties films...quote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of in de Pandadroom. Met koude lucht in je nek.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
3D is alleen tof met animaties films...
Verschrikkelijke kut hype is dat jaquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word er echt niet goed van, alle films in 3D, wtfquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is gewoon griep combineren met rode hond. Dat doe je een mens niet aan.quote:
Bij zo'n films kan ik het me echt nog wel inkomen. Al krijg ik daar nog hoofdpijn van.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
3D is alleen tof met animaties films...
Vrijdagquote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of in de Pandadroom. Met koude lucht in je nek.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is gewoon griep combineren met rode hond. Dat doe je een mens niet aan.
Nicequote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is gewoon griep combineren met rode hond. Dat doe je een mens niet aan.
Brabantquote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice. Hoop dat het goed weer is
.
Brabant.
Precies.. met zulke dingenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of in de Pandadroom. Met koude lucht in je nek.
goeiequote:
quote:
Heb 1 film in 3d gezien, the last airbender. De film was kut en de 3d viel niet opquote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij zo'n films kan ik het me echt nog wel inkomen. Al krijg ik daar nog hoofdpijn van.
Maar ik vind het gewoon zo weinig toevoegen!
Al regent het, ik ga overal inquote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice. Hoop dat het goed weer is
.
Brabant.
Die film moet heel slecht zijn ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb 1 film in 3d gezien, the last airbender. De film was kut en de 3d viel niet op
Ofniet, meteen dood. Ook niet leuk.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
Zit je HP te kijken, opeens Avada Kedavra in je borst. Wordt je ook niet vrolijk van.
Dat is Avatar toch? Die moet ik nog zien en gaarne niet in 3Dquote:Op maandag 11 juli 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb 1 film in 3d gezien, the last airbender. De film was kut en de 3d viel niet op
Crucio prikkelt je geslachtsdelen tenminste nog!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
Zit je HP te kijken, opeens Avada Kedavra in je borst. Wordt je ook niet vrolijk van.
Gemaakt naar een tekenfilm he?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film moet heel slecht zijn ja.Van Shaymalan toch? The Happening was ook al gay.
quote:
Avatar is de film waarmee ik met een beugelfles Grolsch in m'n hand in slaap ben gevallen in de bios. Echt, als cholera een speelfilm was...quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film moet heel slecht zijn ja.Van Shaymalan toch? The Happening was ook al gay.
Nee dat is die kale die lucht kan buigen, avatar is met die blauwe die met de staarten in elkander kunnenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is Avatar toch? Die moet ik nog zien en gaarne niet in 3D
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Crucio prikkelt je geslachtsdelen tenminste nog!
The Last Airbender is wel die van de tekenfilmquote:Op maandag 11 juli 2011 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dat is die kale die lucht kan buigen, avatar is met die blauwe die met de staarten in elkander kunnen
Ja maar in de tekenfilm is hij DE avatarquote:Op maandag 11 juli 2011 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dat is die kale die lucht kan buigen, avatar is met die blauwe die met de staarten in elkander kunnen
Ik jank mee al kijk ik niet, maar gewoon omdat het kanquote:Op maandag 11 juli 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik ga nu Harry Potter 3 POA kijken ofzo, met tissues naast me!
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 20:23 schreef Zeroku het volgende:
Da's met die dwerg met een pijl op z'n bakkes.
Ohh dat, dat weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 11 juli 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar in de tekenfilm is hij DE avatar
die heb ik wel helemaal gezien, en die is best leukquote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dat, dat weet ik eigenlijk niet
Appaquote:
Sowieso Shaymalanquote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zie jequote:Op maandag 11 juli 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
Avatar de tekenfilm was wel bruut trouwens
Die is wel tof jaquote:Op maandag 11 juli 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
Avatar de tekenfilm was wel bruut trouwens
Tjongequote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
AH, NICE... donderdag rij 5 in het midden bij petticoat
Same here. Je had altijd van die Avatar weekends op Nickelodeonquote:Op maandag 11 juli 2011 20:27 schreef Zeroku het volgende:
Avatar de serie was pure epischheid. Twee keer gezien, helemaal.
Ik keek die ookquote:Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Same here. Je had altijd van die Avatar weekends op Nickelodeon
De hele zondag naar Avatar kijken
Geen idee.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
De Sleutels van Fort Boyard komt terug op tv. Wasda?
Nooit van gehoordquote:Op maandag 11 juli 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
De Sleutels van Fort Boyard komt terug op tv. Wasda?
Ken ik nietquote:Op maandag 11 juli 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw een spelprogramma...
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Sleutels_van_Fort_Boyard
Have funquote:
Owjeequote:Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als Doortje weer eens op t laatste moment afhaakt ( !) mag jij mee!
ff de wiki gelezen.. Klinkt wel grappigquote:Op maandag 11 juli 2011 20:35 schreef Patje1987 het volgende:
Met al die midgets met de sleutel, en die tijgers op het laatst vond ik altijd eng![]()
Kwam altijd op de Franse TV geloof ik, mijn pa keek dat altijd. We hadden er ook een computerspel vanquote:Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff de wiki gelezen.. Klinkt wel grappig
Ja maar dat wil niet zeggen dat ik er naar keekquote:Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wut, dat is van jouw tijd!
Ik kreeg er als kind nog wat van mee.
Opvallend! Maar deze nieuwe versie moet je gaan zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ik er naar keek
Mijn moeder hield nooit zo van dat soort dingen, dus daarom keek ik nietquote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Opvallend! Maar deze nieuwe versie moet je gaan zien.
Fort dinges wel jaquote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
word gepresenteerd door Art rooijakkers en Gerard Ekdom, toch?
In zwart wit moet het ook anders zijn geweest.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder hield nooit zo van dat soort dingen, dus daarom keek ik niet
Ik zal proberen nu te kijken
Ik had een zwart/wit tv op mijn kamer jaquote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In zwart wit moet het ook anders zijn geweest.
wat zeg ik nu
Haha. Heb ik ook een tijdje gehad. Ik vond het zo stoer een tv op de kamer te hebben. Alleen 1,2 en 3 erop en hele lijstjes maken van wat ik 's avonds kon kijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had een zwart/wit tv op mijn kamer ja
Jaaaaquote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha. Heb ik ook een tijdje gehad. Ik vond het zo stoer een tv op de kamer te hebben. Alleen 1,2 en 3 erop en hele lijstjes maken van wat ik 's avonds kon kijken.
Ja, hoorde erbij. Heel plan klaar als m'n ouders onverwacht boven kwamen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef Patje1987 het volgende:
En dan je bed uit om de zenders om te zetten
Ik had geen afstandsbediening FML
Die bestonden bij mij heul nog nietquote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef Patje1987 het volgende:
O ja, ook datquote:Op maandag 11 juli 2011 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, hoorde erbij. Heel plan klaar als m'n ouders onverwacht boven kwamen.
yeah ik ook. had wel een kleuren tv, maar was wel zonder afstandsbediening.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ja whahahahaha, al had ik een kleintjequote:Op maandag 11 juli 2011 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Van die zware loeiers als tv ook. Het was echt een stuk massief.
Die heksquote:Op maandag 11 juli 2011 20:50 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik ook. had wel een kleuren tv, maar was wel zonder afstandsbediening.
Ik ben weleens betrapt toen ik s'nachts SBS6 zat te kijken, zo'n hele foute erotische filmquote:Op maandag 11 juli 2011 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, hoorde erbij. Heel plan klaar als m'n ouders onverwacht boven kwamen.
Haha herkenbaarquote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben weleens betrapt toen ik s'nachts SBS6 zat te kijken, zo'n hele foute erotische film
Ik zo'n reisding. Soms ellendig geklooi met de antenne. Hoorde erbij, mooi stuk charme. Nu is er al ergernis bij het kleinste streepje door het beeld.quote:
Das best lulligquote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben weleens betrapt toen ik s'nachts SBS6 zat te kijken, zo'n hele foute erotische film
Die classics waren wel episch. Eerste stappen van een regisseur.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga jij lekker even drassenquote:
Je had er zo'n film, met een soort afstandsbediening. Als je dan aan een knop draaide werd iemand geil. Ik wilde ook zo'n ding.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die classics waren wel episch. Eerste stappen van een regisseur.
Ik stuur hooligan 1 op je af hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik jou even ondersteboven trauschen?
Die ken ik. Was o.a. een scene in een sportschool.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je had er zo'n film, met een soort afstandsbediening. Als je dan aan een knop draaide werd iemand geil. Ik wilde ook zo'n ding.
JA!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die ken ik. Was o.a. een scene in een sportschool.
Haha inderdaad. Eigenlijk vond ik de verhaallijn interessanter.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JA!
Echt geweldige films waren dat. Je zag ook alleen maar tieten
Mijn vader keek altijd die Tiroler soft-sex films, wat een drama was datquote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JA!
Echt geweldige films waren dat. Je zag ook alleen maar tieten
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn vader keek altijd die Tiroler soft-sex films, wat een drama was dat
hehe die haalde mijn vader vroeger ook weleens bij de videotheek.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn vader keek altijd die Tiroler soft-sex films, wat een drama was dat
Ja zoiets, en dan met humor erin die zo slecht wasquote:Op maandag 11 juli 2011 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik zie alleen maar wat mannen met groene hoedjes en een veer erop voor me.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik keek vroeger wel eens op rtl5 latin loverwas zo'n serie, met verhaallijn, en dan als ze sex hadden.. zag je gewoon slappe lullen die nergens in zaten
Dat komt overeen met die filmsquote:Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik keek vroeger wel eens op rtl5 latin loverwas zo'n serie, met verhaallijn, en dan als ze sex hadden.. zag je gewoon slappe lullen die nergens in zaten
hmm als jij alleen mannen voor je ziet, ligt je focus verkeerd hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik zie alleen maar wat mannen met groene hoedjes en een veer erop voor me.
Bummer.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ik de console heb laten maken voor die tijd, hij gaat niet aan
Ja irri, zomaar vanuit het niks ookquote:
Die met die bruine bonen in dat badjequote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ah daar heeft kally nog wel leuke linkjes voor geloof ik
Pin up clubquote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of hoe heette dat Veronica programma ook alweer? Boven de 18 ofzo?
Blote piemels van TVquote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OHJAAA dat keek mn moeder ook altijd.. en als er dan bloot was, deed ik alsof ik niet keek
Echt he?quote:
Ik wil hem echt laten maken, nu wil ik banjo doenquote:
Banjo is tof.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil hem echt laten maken, nu wil ik banjo doen
Ik was echt verslaafdquote:
hahahaha zie jou helemaal in gevechtstenu voor me met zo een zwaard om je nek de straten bij nacht onveilig makenquote:
Als hij het doet gaan wij Banjo doenquote:
heb je biotex in huis of ander korrel wasmiddel daar klein beetje in kommetje en je vinger erin houden goed nadrogen en pleister erop en maar weer een kusje van mij op je vingerquote:
en ondertussen hazes zingend?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha zie jou helemaal in gevechtstenu voor me met zo een zwaard om je nek de straten bij nacht onveilig maken
doen we deze daar moet ik omquote:
Ja boeienquote:Op maandag 11 juli 2011 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik nog wel zo goed ben hoor, ik was 13.
dit is dus een van zijn nrs waar ik niets mee heb.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doen we deze daar moet ik omohhhhhhh heb hem nu opstaan en galm hem mee
Precies, als wij maar kunnen lachenquote:
dit is mijn lievelingsnummer van Hazes de muziek de tekstquote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
dit is dus een van zijn nrs waar ik niets mee heb.
bij veel mensen favoriete hazes-song, maar ik heb er echt niets mee
ik zing heel vaak t laatste rondje.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is mijn lievelingsnummer van Hazes de muziek de tekst![]()
kan ik zo hard meezingen dat ik er zelf emo van wordt![]()
kally voor de arena?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij de Amsterdamse Arena voor de deur
Heb 'm net schoongespoeld, en zit nu een pleister op, en verband omquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je biotex in huis of ander korrel wasmiddel daar klein beetje in kommetje en je vinger erin houden goed nadrogen en pleister erop en maar weer een kusje van mij op je vinger
ja en dan gooien ze het grote felle licht ook aan, met andere woorden wegwezenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zing heel vaak t laatste rondje.
is verzoek in cafe waar ik vaak kom. weten ze zeker dat de zaak leegloopt
Bij mij thuisquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb 'm net schoongespoeld, en zit nu een pleister op, en verband om(zo doet het niet zo pijn als je je stoot, zegt mama
)
nah is niet eens nodig als ik zing hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en dan gooien ze het grote felle licht ook aan, met andere woorden wegwezen
wil wel mijn arcordeon meenemen, gezellig speel ik een riedeltje van dit of dat lekker inhaken en meezingenquote:
hahahha wordt gelijk de deur waag open gezet en wordt je onder dwang naar buiten geduwt zekerquote:
en buiten onsmakelijk als je dan iets eet bv zoute chips nou dat doet zeer hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
aan de ene kant wil k m eraf pulken, maar aan de andere kant.. dan ligt mn halve vinger bloot waar nagel zit.. onsmakelijk... ik wacht wel tot ie wat is gegroeid.
echt?quote:
yeah gewoon ff met rust laten nuquote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
aan de ene kant wil k m eraf pulken, maar aan de andere kant.. dan ligt mn halve vinger bloot waar nagel zit.. onsmakelijk... ik wacht wel tot ie wat is gegroeid.
Nog niet eens aan gedachtquote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en buiten onsmakelijk als je dan iets eet bv zoute chips nou dat doet zeer hoor.
nah meer van ze rennen zelf wel wegquote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha wordt gelijk de deur waag open gezet en wordt je onder dwang naar buiten geduwt zeker
he, ik denk aan alles he, ben hier de oudste dacht ik in TAL en heb werkelijk waar overal verstand vanquote:
Inderdaaaaaaddd!!!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he, ik denk aan alles he, ben hier de oudste dacht ik in TAL en heb werkelijk waar overal verstand van![]()
Lees jij ook HP de tijd, goed opinieblad he met goede verhalenquote:
gaat ie lezing houden of voorlezen uit eigen werkquote:
Oudejaarsconference in De La Marquote:Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaat ie lezing houden of voorlezen uit eigen werk
Die ventquote:
oh oke, nou ben benieuwt vind hem nou niet zo denderend maar zou best spannend kunnen worden.quote:
Die ja. Van Rossem is een heldquote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
Ik vind het een zuurpruim, of ik heb ik nu de verkeerde voor me?
Het is toch die Americakenner?
Ja maar hij heeft ook wel humor hoor, niet vaak maar tochquote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
quote:
Die kant van hem ken ik niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft ook wel humor hoor, niet vaak maar toch
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
Jep.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
vind je dat echt?quote:
Joah, zijn voorkomen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
vind je dat echt?
ik vind hem een van de leukste tv gasten.
weet zijn verhaal leuk te vertellen en altijd met kennis
hehehe, ok dat kan iddquote:
en eerste linkte ie door naar het topic met hetzelfde nummer als de userid, maar dat is inmiddels verholpen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht 'er is iets veranderd aan de quotes, maar de usernames zijn klikbaar geworden
Ja, bij DWDD volgens mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
en hadden ze t toen over hun zus?
ze moeten allemaal geweldig zijn
Dat vraag je aan iemand die 395 van de 512 staat in de Tourpool van Veghel, dat vast geen 512 tourpoolende inwoners heeft waardoor ik dus ook een kudde koeien verdenk van meedoen?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, ok dat kan idd
btw wie gaat er morgen winnen in de tdf?
moet nog invullen dus ms heb jij de gouden tip
Kijk... jij brengt me op de hoogtequote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
en eerste linkte ie door naar het topic met hetzelfde nummer als de userid, maar dat is inmiddels verholpen.
lol, die 117 onder zijn dus de koeien?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand die 395 van de 512 staat in de Tourpool van Veghel, dat vast geen 512 tourpoolende inwoners heeft waardoor ik dus ook een kudde koeien verdenk van meedoen?
Ik denk de bijna 400 boven mij ook! Ron en mama staan wel weer lager, dat wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, die 117 onder zijn dus de koeien?
maar ik heb dit jaar ook niet veel geluk met mijn meeste pooltjes.
hehe ah word je wel kampioen van de fam he.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk de bijna 400 boven mij ook! Ron en mama staan wel weer lager, dat wel.
Maar ik heb dus werkelijk geen idee..
hier niet met zijn 2en. die andere wel iddquote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
zitten wij nou met zijn 2e 2 topic`s vol te baggeren Gomi
Papa doet niet mee, die kan het helemaal niks schelenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ah wordt je wel kampioen van de fam he.
of staat je vader nog hoger? dan eerst die nog ff inhalen en ze dan uitlachen
morgen is lastige etappe om te voorspellen. kan echt van alles worden
ah dan kun je nu al lachen. thuis dan. die vriendin nog ff pakken en die dan ook uitlachenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Papa doet niet mee, die kan het helemaal niks schelenDie gaat van armoe maar vroeger naar bed 's avonds om niet ook nog de Avondetappe te hoeven kijken.
Ik hoop nu vooral boven mijn beste vriendin te komen, die stond vorig jaar ook al nèt boven me, en ze volgt het eigenlijk helemaal niet
Dat zul je altijd zien jaquote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dan kun je nu al lachen. thuis dan. die vriendin nog ff pakken en die dan ook uitlachen
maar is vaak zo dat mensen die niets volgen gewoon goed scoren.
speelde afgelopen voetbalseizoen ook zo een voetbalspel, ik volg t dus echt en wie wint de hele pool?
mijn toenmalige vriendin, die dus echt nooit voetbal kijkt
wk pool won ze ook al btw
yeah maar volgende keer ga ik dus ook zo invullen. gewoon blind wat invullen ipv na te denken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zul je altijd zien jaBij ons won oma de EK en WK poule, nou ik zat erbij toen ze hem invulde, ik snapte er niks van
Ik win ze echt op basis van kennis.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zul je altijd zien jaBij ons won oma de EK en WK poule, nou ik zat erbij toen ze hem invulde, ik snapte er niks van
yeah met mijn stem zou mannenkoor karrespoor ws beter passend zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef Toverheks het volgende:
of deze echt de tekst voor marvin met een prachtstem goffer de goffer en dan dat ranke lijf van Diana op het end in de clip, zucht zag ik er maar zo uit en had ik ook maar zo een stem![]()
Het schijnt te werken, ging het bij Tour du Jour nog overquote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar volgende keer ga ik dus ook zo invullen. gewoon blind wat invullen ipv na te denken.
Jaaa dat is mooi, mooi mooi man! Het leven dat is één groot feest.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah met mijn stem zou mannenkoor karrespoor ws beter passend zijn
ja maar ik win ook wel op basis van kennis als ik tegen mijn neefje speel he. ik speel graag in de pooltjes met kennersquote:
Jij hebt daar dan ook wel echt verstand vanquote:
En dan krijg je een vraag over nagellak.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt daar dan ook wel echt verstand van
Doe ik mee aan Weekend Miljonairs dan zal ik jou wel als een van de contacten opgeven mocht ik de hulplijn in mogen zetten
dat van die beurs klopt idd. doen ze elk jaar wel en ze scoren dus altijd goedquote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het schijnt te werken, ging het bij Tour du Jour nog over
Ron vertelde ook dat ze een keer een stel apen en een stel doorgestudeerde beursmensjes dingen voor de beurs in hadden laten vullen en de winst/het verlies waren bij beide groepen gelijk.
En de eerste alweer betrapt op doping
heb ik vroeger ooit gedaan met vrienden. bestaan nog videobeelden vanquote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Jaaa dat is mooi, mooi mooi man! Het leven dat is één groot feest.
Het stond op een van de eerste cassettebandjes die ik kreeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik vroeger ooit gedaan met vrienden. bestaan nog videobeelden van
Als ze tourrijders er in zouden zetten zou ik het nog niet doorhebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet na een uur sportenquote:
kan dat nr nu nog meezingenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Het stond op een van de eerste cassettebandjes die ik kreeg.
Dat doe ik nu. Vandaag drie uur gesport, therapie gehad en nog het huishouden gedaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot rust komen op de bank ofzo en dan pitten?
Ah, flink drukke dag geweest dusquote:Op maandag 11 juli 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik nu. Vandaag drie uur gesport, therapie gehad en nog het huishouden gedaan.
Ja, en ik denk dat ik dat voortaan op maandag aanhoud. En dan vanaf nu ook om 5 uur gaan sporten, tot een uur of half 7 of zo.quote:
tvquote:
Laat ze mooi daar blijven.quote:
Rickroll. Ban.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
gooi er nog ff een nummertje in en wens jullie slaap lekker vast![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |