Het wordt al gezelliger.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, die posts op het nationstates "forum" van ons gaat ook niet de goede kant op.
quote:
2200 delen pas. Daar kan nog meer bij.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het heeft wel lang genoeg geduurd vind je niet?
Ik vind Cuba wel wat voor je.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vakantiebestemming voor een week in september. Is Tunesië niets?
Agadir.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vakantiebestemming voor een week in september. Is Tunesië niets?
Hmmm, kan je daar een beetje bier zuipen aan het strand en naar lekkere meiden in bikini kijken?quote:
Ja en ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, kan je daar een beetje bier zuipen aan het strand en naar lekkere meiden in bikini kijken?
Ga lekker op de camping staan in Saïdia.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, kan je daar een beetje bier zuipen aan het strand en naar lekkere meiden in bikini kijken?
Je hebt al genoeg geld uitgegeven in Griekenland.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik het in overweging. Maar het zal toch wel Griekenland worden.
Even een eilandje kopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik het in overweging. Maar het zal toch wel Griekenland worden.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg geld uitgegeven in Griekenland.
Nah, we verbannen gewoon kLowJow.quote:
quote:
Good luck with that.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nah, we verbannen gewoon kLowJow.
Ja, is die net dicht! Dat was Nadia trouwens.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
KlowJow, o.us roept je naar het Marokkanen slowchat-dingetje.
Ik vind die prinses in je avatar trouwens op een GroenLinks kamerlid lijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
KlowJow, o.us roept je naar het Marokkanen slowchat-dingetje.
Nadia inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, is die net dicht! Dat was Nadia trouwens.
Tofik Dibi?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind die prinses in je avatar trouwens op een GroenLinks kamerlid lijken
Vergeet de bankiers niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
Eigenlijk wel. Ik vind dat we POL en NWS moeten opheffen. En alleen klaagbaak open moeten houden. Dan kan iedereen schelden op Marokkanen, Homo's, Joden, Negers en Thaise manvrouwen.
Naïma Azough?quote:
Hehe ik moest lachen.quote:
Wat is die Thatcher een hoer zeg. Beetje die arme mijnwerkers af laten tuigen.quote:
Je kan het ook met schop naar ONZ oplossen. Werd ook wel eens op GAM gedaan met SC topics.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
2200 delen pas. Daar kan nog meer bij.
Ah je hebt onderzoek gedaan naar haar beleid?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is die Thatcher een hoer zeg. Beetje die arme mijnwerkers af laten tuigen.
Net effe In Europa gekeken, ging over de staking. Moet bekennen dat ik niet alle ins and outs weet van die tijdquote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah je hebt onderzoek gedaan naar haar beleid?
Ach, dat portretteert toch alleen de slechte kanten, en zelfs dan is slecht nog discutabel gezien de stakingscultuur in Britannie destijds.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net effe In Europa gekeken, ging over de staking. Moet bekennen dat ik niet alle ins and outs weet van die tijd
Toegegeven, vakbonden met teveel macht zijn ook niet wenselijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, dat portretteert toch alleen de slechte kanten, en zelfs dan is slecht nog discutabel gezien de stakingscultuur in Britannie destijds.
Daarom, de hele economie stond stil, ze moest wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toegegeven, vakbonden met teveel macht zijn ook niet wenselijk.
Sarcasm's a bitch isn't it?quote:
Yes, it isquote:
Heeft Saidia nog een camping dan? Het is een grote toeristenoord-festijn geworden met complete villawijken en al.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ga lekker op de camping staan in Saïdia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |