Het wordt al gezelliger.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, die posts op het nationstates "forum" van ons gaat ook niet de goede kant op.
quote:
2200 delen pas. Daar kan nog meer bij.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het heeft wel lang genoeg geduurd vind je niet?
Ik vind Cuba wel wat voor je.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vakantiebestemming voor een week in september. Is Tunesië niets?
Agadir.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vakantiebestemming voor een week in september. Is Tunesië niets?
Hmmm, kan je daar een beetje bier zuipen aan het strand en naar lekkere meiden in bikini kijken?quote:
Ja en ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, kan je daar een beetje bier zuipen aan het strand en naar lekkere meiden in bikini kijken?
Ga lekker op de camping staan in Saïdia.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, kan je daar een beetje bier zuipen aan het strand en naar lekkere meiden in bikini kijken?
Je hebt al genoeg geld uitgegeven in Griekenland.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik het in overweging. Maar het zal toch wel Griekenland worden.
Even een eilandje kopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik het in overweging. Maar het zal toch wel Griekenland worden.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg geld uitgegeven in Griekenland.
Nah, we verbannen gewoon kLowJow.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |