It is zombiebaasquote:Op maandag 11 juli 2011 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Zombieclowns zijn de ergste.
Sowieso Clownsquote:Op maandag 11 juli 2011 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die ook ballonhondjes kunnen maken?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ballonhondjes on acid.quote:
Ik word er melig van.quote:
Hij wordt pas echt freaky na 2 minutenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Jezus fuck, ik had mijn gelijk nog een beetje hard staan.
Maar als je opeens vanuit het niets bijna van je stoel afgeblazen word.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij wordt pas echt freaky na 2 minuten
Neen.quote:
Ik ook.quote:
pffff my godquote:
Zag je er nog zo vertiefd uit?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pffff my god
Gelukkig kwam ik mijn nichtje tegen in de metro. Eerste wat ze vroeg, heb je niet geslapen ofzo?
Ik direct mijn zonnebril opgezet
Ik ga je wijsmaken dat het niet Japans isquote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga jij me nu wijsmaken dat dat filmpje compleet normaal is?
Waar komt het dan weg?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga je wijsmaken dat het niet Japans is
Geen idee, iemand met tijd te veelquote:
Dit is in ieder geval wel Japansquote:
Dat zijn nog eens ads.quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/158
Onder BUG in de index
Moet je een abo voor hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ohquote:
Mond spoelen met Listerine!quote:
quote:
Zout water werkt ookquote:Op maandag 11 juli 2011 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mond spoelen met Listerine!
Of sterke drank.
Ik heb alleen die sensodyne, maar die gebruik ik al elke dagquote:Op maandag 11 juli 2011 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of sterke drank.
Of pure alcohol. Ontsmet goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of sterke drank.
Dit is ook nieuw?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/158
Onder BUG in de index
SInds dit weekend geloof ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is ook nieuw?
ja nee dat zombieforum
Ik woon hier in een dorp zonder drogist, dus dat wordt wat lastig om aan te komenquote:
Dat dansje komt van Goldeneye, spel voor de Nintendo 64. Als je cassette er niet goed inzat gingen mensen in dat spel zo bewegen. Een japanner vond het wel een leuk idee om er een dansje van te makenquote:
Klopt, sinds gister.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is ook nieuw?
ja nee dat zombieforum
Die is vanmiddag online gegaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is ook nieuw?
ja nee dat zombieforum
Dat spel heb ik zoveel gespeeld, zo goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat dansje komt van Goldeneye, spel voor de Nintendo 64. Als je cassette er niet goed inzat gingen mensen in dat spel zo bewegen. Een japanner vond het wel een leuk idee om er een dansje van te maken
Waarom link je naar het strandhuisje?quote:
Jij hebt Goldeneye gespeeld?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat spel heb ik zoveel gespeeld, zo goed.
Ja, dan moet je ook iets anders intypenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, daar kom je op uit als je naar http://forum.fok.nl/ZOM gaat![]()
Er zijn nogal wat obscure subforaatjes geweest zo in de loop van de jaren.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, daar kom je op uit als je naar http://forum.fok.nl/ZOM gaat![]()
Dat filmpje wat je net postte, ik moest mijn broer erbij halen, dat spel is gewoon onze jeugd.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt Goldeneye gespeeld?
Bazenspel, niks minder.
Obscuur? nah.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat obscure subforaatjes geweest zo in de loop van de jaren.
Mariokart64.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat filmpje wat je net postte, ik moest mijn broer erbij halen, dat spel is gewoon onze jeugd.
Welke vier had je gehaald?quote:
De N64 was echt een geweldige console. Ik heb echt zoveel plezier van dat ding gehadquote:Op maandag 11 juli 2011 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat filmpje wat je net postte, ik moest mijn broer erbij halen, dat spel is gewoon onze jeugd.
Bad Company 2 (dat moest van Morpheusquote:
En van welke krijg ik een reviewquote:Op maandag 11 juli 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bad Company 2 (dat moest van MorpheusEn die ga ik nu even spelen, hou van shooters
)
Bayonetta
Bulletstorm
Dead Space 2
Ja, dat was echt fucking episch, voortzo maar eens van de zolder halen.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De N64 was echt een geweldige console. Ik heb echt zoveel plezier van dat ding gehad
Smakelijkquote:
Ik heb de SNES nog liggen, als je het dan toch over een epische console hebtquote:Op maandag 11 juli 2011 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat was echt fucking episch, voortzo maar eens van de zolder halen.![]()
En smakelijk!
Die ligt hier ook nog, en die spellen, man oh man.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de SNES nog liggen, als je het dan toch over een epische console hebt
Zelda link to a past, mario kart, mario world, donkey kon, killer instinctquote:Op maandag 11 juli 2011 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die ligt hier ook nog, en die spellen, man oh man.
hans gaat naar Rusland?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:18 schreef JJH het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ribunes-lokken.dhtml
Da's nie verkeerd nie.
Eerst nat maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. Als ik thuis ben pleister eraf halen.. Ik durf niet
ik zal aan je denken als ik in mn moeders vinger bijt!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
Succes Pat, denk maar aan leuke dingen!
Ik heb Banjo nog liggenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Mariokart64.
Zelda
Banjo Kazooie.
Maar wel bij een vriendje, ik had zo'n ding niet.
Ik zou het doen jaquote:Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ga twee weken naar Londen voor een game op en neer. Toch ook maar even langgs de M&M shop dan maar als ik de kans krijg
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag ik dan met Hans spelen in oktober?
Met jouw banjo snaar!quote:
Ja als ik de console heb laten maken voor die tijd, hij gaat niet aanquote:
Ik ben hier al diehard aan het Mario Kartenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ik de console heb laten maken voor die tijd, hij gaat niet aan
Die heb ik ook wat gespeeldquote:Op maandag 11 juli 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben hier al diehard aan het Mario Karten
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had altijd gruwelijke records met Toad. Wat een held.
Hier prima! En daar? Zat me laatst nog af te vragen hoe het nou allemaal ging, je was zo lang niet geweestquote:
wel, er gebeurt veel. huis in NL is verkocht en opgeleverd. afgelopen disndag een deel van de zooi in frankrijk laten komen en geprobeerd uit te pakken. ik zit nu alweer in India sinds Zaterdag en mijn vrouw in de klerezooiquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier prima! En daar? Zat me laatst nog af te vragen hoe het nou allemaal ging, je was zo lang niet geweest
Je hebt nog 3 andere spellen om te spelenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga huilen
Error bij Bad Company 2
35 graden en het regenseizoen is vandaag begonnenquote:
das ter beschermingquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga huilen
Error bij Bad Company 2
En wat zegt ie dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga huilen
Error bij Bad Company 2
Fijn dat het huis in ieder geval verkocht is!! Lijkt me toch een zorg minder.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef crv het volgende:
[..]
wel, er gebeurt veel. huis in NL is verkocht en opgeleverd. afgelopen disndag een deel van de zooi in frankrijk laten komen en geprobeerd uit te pakken. ik zit nu alweer in India sinds Zaterdag en mijn vrouw in de klerezooi
ja maar wilde deze spelenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 andere spellen om te spelen
Denk het.... ik zat er net zo lekker inquote:
ff niet gamen pleasequote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wilde deze spelen
Whehehehe
[..]
Denk het.... ik zat er net zo lekker in
35quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef crv het volgende:
[..]
35 graden en het regenseizoen is vandaag begonnen
ik zit iets zuid-oostelijkerquote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Avey het volgende:
[..]
35
Het lijkt hier wel 40. Vanavond waarschijnlijk dik onweer
quote:
Hallo Patjequote:
Zwitserland ofzo toch?quote:
Bijna goed, normaal Frankrijk tegen de Zwitserse grens aan, maar nu in Indiaquote:
quote:
Oh ik vond het al zo raar, ik had nog nooit van een Zwitsers regenseizoen gehoordquote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef crv het volgende:
[..]
Bijna goed, normaal Frankrijk tegen de Zwitserse grens aan, maar nu in India
Las ik nu goed dat jij in Amerika zit?quote:
ben jij ook "buiten" dan ?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Las ik nu goed dat jij in Amerika zit?
Lekker internationaal hier nu
Telt Gelderland-Zuid ook mee?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Blijdorp, daar liep ik wel door diverse werelddelenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Telt Gelderland-Zuid ook mee?
Het is wel net zo onverstaanbaar.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Telt Gelderland-Zuid ook mee?
Het is wel net zo onverstaanbaar.
ben ik 2 weken geleden nog geweestquote:Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Blijdorp, daar liep ik wel door diverse werelddelen
Jepquote:Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
ah ds ik moet goedemorgen tegen je zeggenquote:
Neeee, ze zijn nu net met dat zee-arenden verblijf bezigquote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef crv het volgende:
[..]
ben ik 2 weken geleden nog geweest![]()
waarschijnlijk voor het laatst
Leuk, vakantie of langer? En ik ben verder niet nieuwsgierig hoorquote:
Hoi PatriQuequote:
Het nieuwe wasberenverblijf is ook leukquote:Op maandag 11 juli 2011 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeee, ze zijn nu net met dat zee-arenden verblijf bezig
Het wordt met het jaar mooier, je komt toch nog wel een keer naar Nederland, dan zet je die gewoon op je lijst
Niet klikkenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef Kally het volgende:
O en ligt het aan mij of is het benauwd, of ik heb hot flashes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Langer, waarschijnlijk tot januari 2012quote:Op maandag 11 juli 2011 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk, vakantie of langer? En ik ben verder niet nieuwsgierig hoor
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef crv het volgende:
[..]
Het nieuwe wasberenverblijf is ook leuk![]()
Sprak een van de verzorgers daar die ik ken en die vertelde me al dat ondanks dat het net klaar is alweer op de schop moet![]()
De wonderen van het internet!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
ah ds ik moet goedemorgen tegen je zeggen![]()
Ik ga al bijna naar bed
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef crv het volgende:
[..]
Niet klikkenJa dat zou wat zijn, nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Dat is wel gaaf
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Bezig bijtje jijquote:
knijnquote:
Wel vermoeiendquote:
jaloersquote:
slechte smaak heb je danquote:Op maandag 11 juli 2011 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou ook erg knap, en zo.
quote:
ok slecht gegoktquote:
uitzetten danquote:
Is het nu al zo erg gesteld hier dat iedereen het met elkaar doet?quote:
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Is het nu al zo erg gesteld hier dat iedereen het met elkaar doet?
Nee hoor. Pfff. Ik distantieer mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja ik doe niet iedereen, eentje maarquote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Avey het volgende:
[..]
dat is al jaren zoquote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik doe niet iedereen, eentje maar tegelijk
quote:
Weet ik niks vanquote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:
Van jou vind ik dat dan weer niet verrassendquote:
quote:
Ah, om de beurt dus!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik doe niet iedereen, eentje maar
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Van jou vind ik dat dan weer niet verrassend
quote:
Jammer jaquote:Op maandag 11 juli 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is al gedaan
Radio 49 zit vol met metalheads tegenwoordig
Ach, die restjes zijn prima hoor, beter dan in [SINGLES]quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb dit topic veel te laat ontdekt lees ik wel
Ja, je hebt niet veel keus meer!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
Toen kende je ons nog nietquote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
Waarom, jij wil ook een stelletje zijn? Er zijn nog wel wat single ladies hier hoor, of ben je van de mannen?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
Wacht maar, voor je het weet wens je dat je het nooit ontdekt hadquote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
*noteertquote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij 1 en dezelfde
Maar er zijn wat stelletjes hier tegenwoordig ja
Heel verkapt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom, jij wil ook een stelletje zijn? Er zijn nog wel wat single ladies hier hoor, of ben je van de mannen?
Verkapte ben jij gay vraag
Ik heb die van mij uit een ander topic getrokkenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb die van mij uit een ander topic getrokken
Oooh interessant.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb die van mij uit een ander topic getrokken
De laatste keer dat ik het heb gecontroleerd was ik nog hetero.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom, jij wil ook een stelletje zijn? Er zijn nog wel wat single ladies hier hoor, of ben je van de mannen?
Verkapte ben jij gay vraag
Beter laat dan nooitquote:
quote:
quote:
Nou we gingen naar een zelfde meet en voor dat die meet er was hadden wij al gemeetquote:
jij verwoordt het zoquote:
En alleen jij denkt meteen weer aan datquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef Renesite het volgende:
Ik heb begrepen dat een bepaald iemand op vrouwen valt. Ik ben ook weer single.
Aha, een prive meet! Nicequote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou we gingen naar een zelfde meet en voor dat die meet er was hadden wij al gemeet
Partnerruil doen?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef Renesite het volgende:
Ik heb begrepen dat een bepaald iemand op vrouwen valt. Ik ben ook weer single.
Uhuhquote:
Hij zit je gewoon te pimpenquote:
ik ben de enige die het durft te melden bedoel jequote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
En alleen jij denkt meteen weer aan dat
Z'n... ring?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh![]()
En inmiddels heb ik zijn ring vanmorgen gejat enzo
Nou daar heb ik ook geen moeite meequote:Op maandag 11 juli 2011 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben de enige die het durft te melden bedoel je
Ik vond hem mij beter staanquote:
Tsssk, vrouwenquote:
Whehequote:
Uhm, heb ik jou al verteld van toen......quote:
Doe eensquote:Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, heb ik jou al verteld van toen......
Oma vertelt...quote:Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, heb ik jou al verteld van toen......
Nou Benny en Patrick....ow wacht ik doe wel ff dmquote:
'k 'kquote:Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Benny en Patrick....ow wacht ik doe wel ff dm
Doe het niehietquote:Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh Avey mag dat wel zeggenquote:
Ik heb nergens last vanquote:Op maandag 11 juli 2011 18:55 schreef crv het volgende:
is fok buggy of licht het aan mijn verbinding. quten doet raar, ik zie af en to de icons en messages door elkaar
Ja hai ik ook graag roddelenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Te laatquote:
roddeltantequote:
quote:
quote:
Hahahaha wat een klein aarsje dan!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, daarna was je aars zo uitgescheurd.. toen was ik er klaar mee..
NEXT!
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NEXT!
Omgquote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NEXT!
ah een ervaringsdeskundigequote:
33 hechtingen! Ik voel het nóg...quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NEXT!
Het normale geneuzel in TALquote:
quote:
je had dat prikkeldraad okok niet gelijk de eerste keer moeten gebruikenquote:
Ik hoopte stiekem op een beetje beginnersgelukquote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef crv het volgende:
[..]
je had dat prikkeldraad okok niet gelijk de eerste keer moeten gebruiken
Dat zeg ik niet, op basis van jouw opmerking meen ik te kunnen aannemen dat jij ervaring hebt met PatriQuequote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef crv het volgende:
[..]
je had dat prikkeldraad okok niet gelijk de eerste keer moeten gebruiken
He?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef crv het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, op basis van jouw opmerking meen ik te kunnen aannemen dat jij ervaring hebt met PatriQue
ja, lees nog maar eens grondig terugquote:
ik hoop het wel,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |