ik zal aan je denken als ik in mn moeders vinger bijt!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
Succes Pat, denk maar aan leuke dingen!
Ik heb Banjo nog liggenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Mariokart64.
Zelda
Banjo Kazooie.
Maar wel bij een vriendje, ik had zo'n ding niet.
Ik zou het doen jaquote:Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ga twee weken naar Londen voor een game op en neer. Toch ook maar even langgs de M&M shop dan maar als ik de kans krijg
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag ik dan met Hans spelen in oktober?
Met jouw banjo snaar!quote:
Ja als ik de console heb laten maken voor die tijd, hij gaat niet aanquote:
Ik ben hier al diehard aan het Mario Kartenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ik de console heb laten maken voor die tijd, hij gaat niet aan
Die heb ik ook wat gespeeldquote:Op maandag 11 juli 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben hier al diehard aan het Mario Karten
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had altijd gruwelijke records met Toad. Wat een held.
Hier prima! En daar? Zat me laatst nog af te vragen hoe het nou allemaal ging, je was zo lang niet geweestquote:
wel, er gebeurt veel. huis in NL is verkocht en opgeleverd. afgelopen disndag een deel van de zooi in frankrijk laten komen en geprobeerd uit te pakken. ik zit nu alweer in India sinds Zaterdag en mijn vrouw in de klerezooiquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier prima! En daar? Zat me laatst nog af te vragen hoe het nou allemaal ging, je was zo lang niet geweest
Je hebt nog 3 andere spellen om te spelenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga huilen
Error bij Bad Company 2
35 graden en het regenseizoen is vandaag begonnenquote:
das ter beschermingquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga huilen
Error bij Bad Company 2
En wat zegt ie dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga huilen
Error bij Bad Company 2
Fijn dat het huis in ieder geval verkocht is!! Lijkt me toch een zorg minder.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef crv het volgende:
[..]
wel, er gebeurt veel. huis in NL is verkocht en opgeleverd. afgelopen disndag een deel van de zooi in frankrijk laten komen en geprobeerd uit te pakken. ik zit nu alweer in India sinds Zaterdag en mijn vrouw in de klerezooi
ja maar wilde deze spelenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 andere spellen om te spelen
Denk het.... ik zat er net zo lekker inquote:
ff niet gamen pleasequote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wilde deze spelen
Whehehehe
[..]
Denk het.... ik zat er net zo lekker in
35quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef crv het volgende:
[..]
35 graden en het regenseizoen is vandaag begonnen
ik zit iets zuid-oostelijkerquote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Avey het volgende:
[..]
35
Het lijkt hier wel 40. Vanavond waarschijnlijk dik onweer
quote:
Hallo Patjequote:
Zwitserland ofzo toch?quote:
Bijna goed, normaal Frankrijk tegen de Zwitserse grens aan, maar nu in Indiaquote:
quote:
Oh ik vond het al zo raar, ik had nog nooit van een Zwitsers regenseizoen gehoordquote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef crv het volgende:
[..]
Bijna goed, normaal Frankrijk tegen de Zwitserse grens aan, maar nu in India
Las ik nu goed dat jij in Amerika zit?quote:
ben jij ook "buiten" dan ?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Las ik nu goed dat jij in Amerika zit?
Lekker internationaal hier nu
Telt Gelderland-Zuid ook mee?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Blijdorp, daar liep ik wel door diverse werelddelenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Telt Gelderland-Zuid ook mee?
Het is wel net zo onverstaanbaar.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Telt Gelderland-Zuid ook mee?
Het is wel net zo onverstaanbaar.
ben ik 2 weken geleden nog geweestquote:Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Blijdorp, daar liep ik wel door diverse werelddelen
Jepquote:Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
ah ds ik moet goedemorgen tegen je zeggenquote:
Neeee, ze zijn nu net met dat zee-arenden verblijf bezigquote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef crv het volgende:
[..]
ben ik 2 weken geleden nog geweest![]()
waarschijnlijk voor het laatst
Leuk, vakantie of langer? En ik ben verder niet nieuwsgierig hoorquote:
Hoi PatriQuequote:
Het nieuwe wasberenverblijf is ook leukquote:Op maandag 11 juli 2011 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeee, ze zijn nu net met dat zee-arenden verblijf bezig
Het wordt met het jaar mooier, je komt toch nog wel een keer naar Nederland, dan zet je die gewoon op je lijst
Niet klikkenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef Kally het volgende:
O en ligt het aan mij of is het benauwd, of ik heb hot flashes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Langer, waarschijnlijk tot januari 2012quote:Op maandag 11 juli 2011 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk, vakantie of langer? En ik ben verder niet nieuwsgierig hoor
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef crv het volgende:
[..]
Het nieuwe wasberenverblijf is ook leuk![]()
Sprak een van de verzorgers daar die ik ken en die vertelde me al dat ondanks dat het net klaar is alweer op de schop moet![]()
De wonderen van het internet!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
ah ds ik moet goedemorgen tegen je zeggen![]()
Ik ga al bijna naar bed
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef crv het volgende:
[..]
Niet klikkenJa dat zou wat zijn, nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Dat is wel gaaf
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Bezig bijtje jijquote:
knijnquote:
Wel vermoeiendquote:
jaloersquote:
slechte smaak heb je danquote:Op maandag 11 juli 2011 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou ook erg knap, en zo.
quote:
ok slecht gegoktquote:
uitzetten danquote:
Is het nu al zo erg gesteld hier dat iedereen het met elkaar doet?quote:
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Is het nu al zo erg gesteld hier dat iedereen het met elkaar doet?
Nee hoor. Pfff. Ik distantieer mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja ik doe niet iedereen, eentje maarquote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Avey het volgende:
[..]
dat is al jaren zoquote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik doe niet iedereen, eentje maar tegelijk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |