Weet niet wat er van waar is maar ik dacht ik meld het hier even. Tweet komt van de 3fm-baas.quote:#prince speelt vannacht in de #melkweg zojuist bevestigd. Kaartverkoop start rond 23u #3FM
Zal wel. Was Viage 2010 ook. Cash aan de deur.quote:
twitter:melkweg twitterde op zondag 24-07-2011 om 21:18:10Ticketprijs is nog even niet bekend, zodra we het weten volgt een update reageer retweet
Ga je?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jups melkweg, euro of 100 inderdaad..
Oh, jaloers. Veel plezier daar!quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik het hoorde kon ik er al niet meer voor aanvang zijn
Wou dat ik in jouw schoenen stond. Alleen niet dat blut zijn dan. Maar dan heb ik eigenlijk nooit last vanquote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef bluejean het volgende:
[..]
Oh, jaloers. Veel plezier daar!
Ik sla 'm helaas toch even over, aangezien ik best wel blut ben. Jammer, want de Melkweg is hier vlakbij.
Da's nog maar 10% van wat er in kan.quote:
volgens mij verdeelt hij dat geld onder zijn muzikanten...quote:Op zondag 24 juli 2011 21:54 schreef Droopie het volgende:
Ik vind Prince wel baas hoor, ben geen fan van hem, maar hij vindt het gewoon heerlijk om op te treden. Geld zal wel mooi meegenomen zijn, maar daar doet hij het niet voor.
En gaat allemaal de broekzak in van de verkoper. Prince dus.quote:
Bingo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Je krijgt nu toch weer de geruchten dat hij een klein showtje komt doen omdat ie tijd over heeft nu Oslo uitgesteld is.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44186506quote:Op zondag 24 juli 2011 23:10 schreef Monco10 het volgende:
Wat heeft die vent nou aan 1500 X 100 euro? Daar kan ie nog niet eens de boodschappen van doen.
Dat kan ik me nog wel herinneren. Dan hoorde je 3 dagen later dat er een aftershow geweest was.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:03 schreef Monco10 het volgende:
Hoe ging dat in de tijd toen er nog geen social media waren?
http://twitter.com/#!/herbertkuiling/status/95236103665229824quote:Iedereen die daar heen gaat steunt dus het gedachtegoed van de #PVV. Wees daarvan bewust! Prince steunt de killer!
Dat moet, want het is een stichting, net als paradiso. Al zit het lidmaatschap in die 100 euro.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
En incl lidmaatschap voor de Melkweg? Wat is dat nou weer dan voor onzin.
Haha ja , en dan hoop ik dat ze morgen dr stem kwijt isquote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vanavond wordt het zeer wsl. meer een hitshow dan vannacht. Hopelijk dat Shelby vanavond maar een kwartiertje opent. Een half uur lijkt me al erg, laat staan een uur.
Ik dacht juist dat mensen vooral honderd euro betaalden omdat het vrij uniek is om er bij te zijn. Nu niet meer, dan kan je toch beter voor minder geld naar Ahoy. Maar zoals ik al zei: blijkbaar ben ik hier te nuchter voor. Ben sowieso geen fan van Prince, maar zelfs voor mijn favoriete bands zou ik dat niet doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk niet, waarom zou je je dan genaaid voelen?
Je hebt m toch mogen zien en als je mazzel hebt kun je nog een keer?
Das larie, voor de normale shows en NSJ ben je ook 96 euro kwijt, dus 100 euro voor een show met 1000 man publiek is een koopjequote:Op maandag 25 juli 2011 09:42 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat mensen vooral honderd euro betaalden omdat het vrij uniek is om er bij te zijn. Nu niet meer, dan kan je toch beter voor minder geld naar Ahoy. Maar zoals ik al zei: blijkbaar ben ik hier te nuchter voor. Ben sowieso geen fan van Prince, maar zelfs voor mijn favoriete bands zou ik dat niet doen.
Da's ook weer waar!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das larie, voor de normale shows en NSJ ben je ook 96 euro kwijt, dus 100 euro voor een show met 1000 man publiek is een koopje
Je kan je beter genaaid voelen als je 96 euro betaalt voor een show in Ahoy terwijl je m voor hetzelfde geld in Melkweg had kunnen zien
Ja dat is waar, al waren de goedkoopste tickets 77 euro maar dan ben je niet zo dichtbij. Maar dan heb je juist wel weer meer show lijkt mij.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das larie, voor de normale shows en NSJ ben je ook 96 euro kwijt, dus 100 euro voor een show met 1000 man publiek is een koopje
Je kan je beter genaaid voelen als je 96 euro betaalt voor een show in Ahoy terwijl je m voor hetzelfde geld in Melkweg had kunnen zien
Liever niet, nee: als ik er nu nog aan denk, krijg ik gewoon weer spontaan last van mijn oren.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Dag 2 en 3 van NSJ was het geluid prima, over dag 1 zullen we het maar niet meer hebben
Geen show??? Heb je die rare muts van hem niet gezien?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, show is hetzelfde, tenminste, er is geen show, wat licht effecten, naar Prince ga je niet voor de show maar voor de muziek
Met parkeergeld en reiskosten mee wel jaquote:Op maandag 25 juli 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, je hebt t dr gewoon voor over of niet vind ik hoor.
Er zullen zat die hard fans zijn die deze maand dus al minstens 600 eurootjes neertellen voor Prince
Hij leek Bakkertje Deeg wel...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:05 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Geen show??? Heb je die rare muts van hem niet gezien?
Naar ik heb begrepen (ik was al binnen...) stonden er nog honderden mensen buiten toen de deuren van de Melkweg dicht gingen...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:59 schreef ondeugend het volgende:
Moesten er veel mensen achterblijven gisteren eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |