abonnement Unibet Coolblue
pi_99319648


Albums:
1978 - For You
1979 - Prince
1980 - Dirty Mind
1981 - Controversy
1982 - 1999
1984 - Purple Rain
1985 - Around The World In A Day
1986 - Parade
1987 - Sign "O" The Times (2CD)
1988 - Lovesexy
1989 - Batman
1990 - Graffiti Bridge
1991 - Diamonds And Pearls
1992 - O(->
1993 - The Hits / The B-sides
1994 - Come
1994 - Black Album
1995 - The Gold Experience
1996 - Girl 6
1996 - Chaos And Disorder
1996 - Emancipation (3CD)
1998 - Crystal Ball /The Turth / Kamasutra (5CD)
1999 - The Vault: Old Friends 4 Sale
1999 - Rave Un2 The Joy Fantastic
2000 - Rave In2 The Joy Fantastic
2001 - The Very Best Of Prince
2001 - The Rainbow Children
2002 - One Nite Alone
2002 - One Nite Alone...Live!
2002 - It Ain't Over
2003 - Xpectation
2003 - C-Note
2003 - N.E.W.S.
2004 - Musicology
2004 - The Chocolate Invasion
2004 - The Slaughterhouse
2006 - 3121
2006 - Ultimate Prince (2CD)
2007 - Planet Earth
2008 - Indigo Nights
2009 - Lotusflow3r / MPLSound
2010 - 20Ten

Gerelateerde albums:
1987 - 8 (Madhouse)
1987 - 16 (Madhouse)
1993 - Gold Nigga (New Power Generation)
1995 - Exodus (New Power Generation)
1998 - Newpower Soul (New Power Generation)

Nooit uitgebrachte albums:
1986 - Dream Factory
1986 - Camille
1987 - Crystal Ball (niet gelijk aan de later uitgegeven set)
1987 - Black Album (in 1994 alsnog als limited edition uitgegeven)
1988 - 24 (Madhouse)
1989 - Rave Unto The Joy Fantastic
1998 - Roadhouse Garden
2000 - High

Films:
1984 - Purple Rain
1986 - Under The Cherry Moon
1989 - Graffiti Bridge

Video's:
1984 - Purple Rain
1985 - Prince & The Revolution: Live
1990 - Graffiti Bridge
1991 - Sign "O" The Times concert movie
1991 - Gett Off
1992 - Diamonds And Pearls Video Collection
1992 - Sexy MF
1994 - 3 Chains O' Gold
1994 - The Undertaker
1994 - The Sacrifice Of Victor

DVD's:
1993 - The Hits Collection
2000 - Rave Un2 The Year 2000
2003 - Live At The Aladdin Las Vegas

Awards:
Academy Awards (Oscars)
1985: Best Original Song Score: Purple Rain

American Music Awards
1985: Best Pop Album: Purple Rain
1985: Best P&B Single: When Doves Cry
1985: Best Soul/R&B Album: Purple Rain
1990: Award of Achievement
1995: Award of Merit

ASCAP Awards
1990: Most Performed Song From A Motion Picture: Partyman
1991: Most Performed Song From A Motion Picture: Thieves in the Temple

Billboard Awards
2007: The Boxscore Award: The Earth Tour (21 sell-out London arena shows)

Black Entertainment (BET) Awards
2006: Best Male R&B Artist
2010: Lifetime Achievement Award

The Brit Awards
1985: Best International Act
1992: Best International Male Solo Artist
1993: Best International Male Solo Artist
1995: Best International Male Solo Artist
1996: Best International Male Solo Artist

British Pop Industry Awards
1985: Best International Artist
1985: Best Soundtrack Album: Purple Rain

The Golden Globe Awards
2007: Best Original Song For A Motion Picture: Song Of The Heart

The Grammy's
1984: Best Original Album: Purple Rain
1984: Best R&B Song: I Feel For You
1984: Best Rock and Roll Vocal Performance: Purple Rain
1986: Best R&B Vocal Performance: Kiss
2005: Best Male R&B Performance: Call My Name
2005: Best Traditional R&B Performance: Musicology
2008: Best Male R&B Performance: Future Baby Mamma

Internet Awards
1999: Yahoo - Best Internet Single: The War
2000: Yahoo - Best Internet Single: One Song
2001: Yahoo - Best Internet Single: The Work, Part 1
2004: Billboard Digital - Best Use of Technology by an Artist
2005: Horizon Interactive - Best Entertainment Website
2006: Webby - Lifetime Achievement

MTV Video Music Awards
1986: Best Dance Video: Raspberry Beret
1988: Best Male Video: U Got The Look
1992: Best Dance Video: Cream

National Association for the Advancement of Coloured People (NAACP) Image Awards
1997: Special Achievement Award
2005: Outstanding Album: Musicology
2005: Vanguard Award
2007: Outstanding Male Artist

Pollstar Awards
2004: Most Innovative Stage Design: Musicology
2004: Major Tour of the Year Award: Musicology

Q Awards:
1990: Best Songwriter

Rock and Roll Hall of Fame
2004: Inducted (US)
2006: Inducted (UK)

Soul of American Music Awards
1994: The Living Legend Award

Soul Train Awards
1992: Heritage Award
2000: Male Artist of the Decade

World Music Awards
1994: Outstanding Contribution to the Pop Industry

World Soundtrack Awards
2004: Special 20th Anniversary Award: Purple Rain

En weer verder.
Calmer than you are
pi_99319674
Ik dacht, ik maak wel even een nieuwe id reeks aan. :+
Calmer than you are
  maandag 11 juli 2011 @ 14:33:27 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99319711
*O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99320603
Alpine oordopjes zijn aan te raden :Y
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2011 @ 16:34:11 #5
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99324317
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 09:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Huubtuup stond dr weer naast in de rij en bij t concert ook _O-
Hoe zie jij dr uit dan?
Ik hoop dat je geen last had van mij camera :@ :') _O-
Duurde weer even, moest werken. Ben nu 27,5 uur wakker. Dat voel je wel, zeker na de 22 van vrijdag nog in de benen :')
Lang, bril en lange paardenstaart. Ik kijk over de camera's heen. Meestal. Gister stond er een voor me die zelfs mijn uitzicht blokte, maar gelukkig deed hij dat alleen bij het begin van het eerste nummer. Gister veel minder camera's gezien trouwens. De sfeer leek ook beter, het was net of het gister fan-night was. In elk geval vooraan.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 11 juli 2011 @ 16:36:32 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99324413
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Duurde weer even, moest werken. Ben nu 27,5 uur wakker. Dat voel je wel, zeker na de 22 van vrijdag nog in de benen :')
Lang, bril en lange paardenstaart. Ik kijk over de camera's heen. Meestal. Gister stond er een voor me die zelfs mijn uitzicht blokte, maar gelukkig deed hij dat alleen bij het begin van het eerste nummer. Gister veel minder camera's gezien trouwens. De sfeer leek ook beter, het was net of het gister fan-night was. In elk geval vooraan.
Lang en smal?
Dan weet ik t wel denk ik, volgens mij heb ik je vrijdag ook al gezien :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99325916
Omg, JeePee op fok. :D
  maandag 11 juli 2011 @ 17:19:48 #8
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99326194
:') Uit de Volkskrant:

Het was door de organisatie van North Sea Jazz al aangekondigd. De nachtconcerten waarmee Prince elke festivaldag afsloot, zouden alle drie anders zijn. Maar dat het verschil zo groot was, kwam toch als een verrassing.

Vrijdagnacht, toen de popster uit Minneapolis een tienduizendkoppig Ahoy even na half twee welkom heette, stond in het teken van disco en funk. Het zou aardig kunnen worden als Prince zijn eigen catalogus had geraadpleegd, maar hij vergreep zich aan platgespeelde covers als Le Freak van Chic en Play That Funky Music van Wild Cherry. Voordat er een compleet liedje van hemzelf kwam, Pop Life, waren we al snel een uur verder. En het werd er niet beter op. Zelden zo'n belabberde Prince gezien.

Het geluid was erbarmelijk: veel te hard en lelijk afgesteld. Maar ook de repertoirekeuze, met te veel covers, hielp niet. Het concert ontaardde stilaan in een ellenlange jam, waarin weinig nuance te bespeuren was. Prince leek het net als zijn publiek, dat na anderhalf uur de tribunes al begon te verlaten, ook weinig naar zijn zin te hebben. Hij snauwde voortdurend over lichten die aan dan wel uit moesten, en liet net te vaak zijn gastmuzikant Maceo Parker opdraven om wat gaten te dichten met zijn weinig variatie brengende scheursax.

Toen er tegen vieren eindelijk enkele hits voorbijkwamen, was het te laat.

Zaterdag
Dat moest zaterdag anders, en het werd ook anders. De setlist kende geen enkele overlap. Het oogde al meteen een stuk beter op het podium, Prince had zijn zwarte pak vervangen door rood, en ook het geluid was iets beter.

Vanaf de eerste minuut wist Prince met weinig voor de hand liggend eigen werk de spanning vast te houden. Joy In Repetition en The Love We Make benadrukten dat deze nacht in het teken zou staan van zijn psychedelische gitaarrock. De bijdragen van Maceo Parker waren minder talrijk, en als enige gast mocht Seal Mountains zingen. Mooi was de manier waarop Prince Come Together van de Beatles gebruikte om zich met het publiek te verenigen, waar hij een avond eerder nog zo afstandelijk leek.

Sly Stone werd geëerd met een gloedvol Stand!, Michael Jackson met een minder I Want You Back. Maar het was vooral zijn eigen, wat onbekendere werk waarmee Prince imponeerde.

In de vorm van zaterdag is Prince een artiest die ver boven de rest uitstijgt. Zelfs een kleine inzinking (een discoversie van The Look Of Love door een van zijn zangeressen) kon de indruk niet wegnemen dat hij zich zaterdag wilde revancheren. Het leverde in de toegift een kippenvelmoment op, tijdens The Beautiful Ones.


Maceo afzeiken, Larry niet eens noemen, etc. etc.
Wat een huilie :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99327696
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:

Maceo afzeiken, Larry niet eens noemen, etc. etc.
Wat een huilie :P
Je alleen op het negatieve richten is ook een kunst. En te horen van de mensen hier was vrijdag ook gewoon beneden maats.
Niet zo gek dat het dan ook zo terug komt in een recensie.


Over zaterdag is de recensie toch behoorlijk enthousiast
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2011 @ 18:00:22 #10
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99327709
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Lang en smal?
:Y
quote:
Dan weet ik t wel denk ik, volgens mij heb ik je vrijdag ook al gezien :D
Toen was ik er ook :)
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:12 schreef psychosomatic het volgende:
Omg, JeePee op fok. :D
Al jaren :) Waar ken jij mij van dan? p.org?
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_99327751
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
:') Uit de Volkskrant:

Het was door de organisatie van North Sea Jazz al aangekondigd. De nachtconcerten waarmee Prince elke festivaldag afsloot, zouden alle drie anders zijn. Maar dat het verschil zo groot was, kwam toch als een verrassing.

Vrijdagnacht, toen de popster uit Minneapolis een tienduizendkoppig Ahoy even na half twee welkom heette, stond in het teken van disco en funk. Het zou aardig kunnen worden als Prince zijn eigen catalogus had geraadpleegd, maar hij vergreep zich aan platgespeelde covers als Le Freak van Chic en Play That Funky Music van Wild Cherry. Voordat er een compleet liedje van hemzelf kwam, Pop Life, waren we al snel een uur verder. En het werd er niet beter op. Zelden zo'n belabberde Prince gezien.

Het geluid was erbarmelijk: veel te hard en lelijk afgesteld. Maar ook de repertoirekeuze, met te veel covers, hielp niet. Het concert ontaardde stilaan in een ellenlange jam, waarin weinig nuance te bespeuren was. Prince leek het net als zijn publiek, dat na anderhalf uur de tribunes al begon te verlaten, ook weinig naar zijn zin te hebben. Hij snauwde voortdurend over lichten die aan dan wel uit moesten, en liet net te vaak zijn gastmuzikant Maceo Parker opdraven om wat gaten te dichten met zijn weinig variatie brengende scheursax.

Toen er tegen vieren eindelijk enkele hits voorbijkwamen, was het te laat.

Zaterdag
Dat moest zaterdag anders, en het werd ook anders. De setlist kende geen enkele overlap. Het oogde al meteen een stuk beter op het podium, Prince had zijn zwarte pak vervangen door rood, en ook het geluid was iets beter.

Vanaf de eerste minuut wist Prince met weinig voor de hand liggend eigen werk de spanning vast te houden. Joy In Repetition en The Love We Make benadrukten dat deze nacht in het teken zou staan van zijn psychedelische gitaarrock. De bijdragen van Maceo Parker waren minder talrijk, en als enige gast mocht Seal Mountains zingen. Mooi was de manier waarop Prince Come Together van de Beatles gebruikte om zich met het publiek te verenigen, waar hij een avond eerder nog zo afstandelijk leek.

Sly Stone werd geëerd met een gloedvol Stand!, Michael Jackson met een minder I Want You Back. Maar het was vooral zijn eigen, wat onbekendere werk waarmee Prince imponeerde.

In de vorm van zaterdag is Prince een artiest die ver boven de rest uitstijgt. Zelfs een kleine inzinking (een discoversie van The Look Of Love door een van zijn zangeressen) kon de indruk niet wegnemen dat hij zich zaterdag wilde revancheren. Het leverde in de toegift een kippenvelmoment op, tijdens The Beautiful Ones.


Maceo afzeiken, Larry niet eens noemen, etc. etc.
Wat een huilie :P
Ook hier een beetje gehuil dat er weinig hits werden gespeeld...kom op zeg, dat is juist de reden dat Prince cult is, dat hij dat niet hoeft _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † maandag 11 juli 2011 @ 18:02:24 #12
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_99327791
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

:Y

[..]

Toen was ik er ook :)

[..]

Al jaren :) Waar ken jij mij van dan? p.org?
Lang als in 1.97, en zaterdag stond er twee meter links van je ook een lange gast die commentaar kreeg van de kortere mensen achter hem? Dat was ik *)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_99327841
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:01 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ook hier een beetje gehuil dat er weinig hits werden gespeeld...kom op zeg, dat is juist de reden dat Prince cult is, dat hij dat niet hoeft _O_
Volgens mij vooral de covers en geen eigen werk.
Zaterdag waren er ook geen hits in die zin en daar zijn ze bijna lyrisch over.
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2011 @ 18:04:52 #14
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99327873
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je alleen op het negatieve richten is ook een kunst. En te horen van de mensen hier was vrijdag ook gewoon beneden maats.
Niet zo gek dat het dan ook zo terug komt in een recensie.


Over zaterdag is de recensie toch behoorlijk enthousiast
Dat vrijdag slecht werd ontvangen komt alleen door het geluid, maar de setlist was absoluut niet slecht, verre van dat. Alleen voor de casual fan die wel eens een b-side heeft gehoord misschein wennen, laat staan voor de nauwelijks fan die alleen de hits kent.
Aan de andere kant mag je tegenwoordig toch wel veronderstellen dat je van Prince weet wat hij doet. Zijn aftershows zijn alom bekend (legendarisch misschien wel) en dat hij daar andere dingen speelt ook. Dan moet je niet raar opkijken als je een keer in de zaal zit en hij speelt eens wat anders dan wat je normaal op de radio hoort.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2011 @ 18:05:22 #15
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99327890
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:02 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Lang als in 1.97, en zaterdag stond er twee meter links van je ook een lange gast die commentaar kreeg van de kortere mensen achter hem? Dat was ik *)
Goedemiddag :D
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 11 juli 2011 @ 18:13:48 #16
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99328222
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Dat vrijdag slecht werd ontvangen komt alleen door het geluid, maar de setlist was absoluut niet slecht, verre van dat. Alleen voor de casual fan die wel eens een b-side heeft gehoord misschein wennen, laat staan voor de nauwelijks fan die alleen de hits kent.
Aan de andere kant mag je tegenwoordig toch wel veronderstellen dat je van Prince weet wat hij doet. Zijn aftershows zijn alom bekend (legendarisch misschien wel) en dat hij daar andere dingen speelt ook. Dan moet je niet raar opkijken als je een keer in de zaal zit en hij speelt eens wat anders dan wat je normaal op de radio hoort.
Als 'nauwelijks-fan' vond ik het, op het geluid na, uitermate goed te pruimen!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99328331
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:

Al jaren :) Waar ken jij mij van dan? p.org?
Ja, maar eigenlijk van AMP. Je mag me Joey noemen. ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 18:21:56 #18
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99328606
Hallo Joey.

Het lijkt wel de AA. :P
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99328677
Ik ben Joey en ik ben een...Prince f...
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2011 @ 18:37:29 #20
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99329278
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:16 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ja, maar eigenlijk van AMP. Je mag me Joey noemen. ;)
Holy fuck Joey!!! Haha, hoe is het man?
Ben je ook op de facebook AMP reincarnatie?
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_99329534
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Holy fuck Joey!!! Haha, hoe is het man?
Ben je ook op de facebook AMP reincarnatie?
Ik mis weer een hoop geloof ik. Ik heb wel een paar ex-AMP'ers op m'n FB, oa m'n ex :') , maar die AMP groep ken ik nog niet. :@
pi_99329872
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Dat vrijdag slecht werd ontvangen komt alleen door het geluid, maar de setlist was absoluut niet slecht, verre van dat. Alleen voor de casual fan die wel eens een b-side heeft gehoord misschein wennen, laat staan voor de nauwelijks fan die alleen de hits kent.
Aan de andere kant mag je tegenwoordig toch wel veronderstellen dat je van Prince weet wat hij doet. Zijn aftershows zijn alom bekend (legendarisch misschien wel) en dat hij daar andere dingen speelt ook. Dan moet je niet raar opkijken als je een keer in de zaal zit en hij speelt eens wat anders dan wat je normaal op de radio hoort.
Het probleem (buiten het geluid) die eerste avond was het grote aantal covers dat hij speelde, niet dat hij geen hits speelde. Als ik naar Prince ga (en ik ben vaak geweest en het was altijd meer dan goed) wil ik Prince nummers horen, geen top 2000 covers.
Als ik dan zie dat hij zondag Joy in Repetition, The Question Of U, Girl en She's Always In My Hair dan baal ik wel een beetje...
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2011 @ 19:10:02 #23
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99330795
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik mis weer een hoop geloof ik. Ik heb wel een paar ex-AMP'ers op m'n FB, oa m'n ex :') , maar die AMP groep ken ik nog niet. :@
LOL @ ex
Is een besloten groep. Lorne heeft die opgezet geloof ik. Heel veel zitten erop, Rhastus, HiRizeBear, Lee Harris, RD zelfs. Geen Ernest :). Als je d'r bij wil pm me dan je facebook account dan kan ik je toe laten voegen.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 11 juli 2011 @ 19:17:16 #24
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_99331170
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 05:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

:Y kleine wereld. Duurde even voor ik antwoord kon geven, ik was naar een concert toe :)
En ik heb een t-shirt gevangen!
Voor het eerst Empty Room, waar ik al 16 jaar op zit te wachten en dan speelt ie als bonus ook nog Girl en Something In The Water. Ruim 7 uur Prince en slechts 2 nummers die dubbel gespeeld zijn Pass The Peas en Controversy. En nu maar wachten tot de 26e :)
edit:
Oh, en die huilebalk was er ook weer. Stond een paar rijen achter me.
Die huilebalk en haar zus Bonfire stonden buiten voor/naast/achter mij (in die volgorde) en toen eenmaal de deuren opgingen hadden ze ook weer issues. Bonfire ging eerst en toen werd de rest tegen gehouden incl. Zus Huilie. Ging Bonfire weer hysterisch gillen tegen de beveiliging.
Binnen ben ik ze gelukkig kwijt geraakt, wel goed om mij heen gekeken of ze niet in de buurt zouden staan.
Tegen het eind van het concert kwam weer een andere groep aangeschoten types proberen om zich naar voren te wurmen. En agressief reageren op de mensen die hun niet doorlieten. Het scheelde weinig of er waren wellicht nog een paar klappen gevallen.

Ik had gisteren het gevoel of Prince verder ging waar hij de vorige avond was gestopt. Met Lay Down zat de stemming er meteen in.
Empty Room was meteen kippenvel
Zijn improvisatie jazz vond ik echt leuk om te zien hoe dat allemaal tot stand kwam. Of het nu wel of niet ingestudeerd was, dat maakt niet uit.
De rits hits die aan het einde voorbij kwamen waren leuk maar niet echt waar voor ik was gekomen. Dat doen we de 26ste wel...

Het was een beetje zware dag op kantoor maar oh so worth it.
could you just [i]not[/i] breathe?
  maandag 11 juli 2011 @ 19:26:00 #25
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99331663
Ik vond vrijdag echt alleen het geluid een kritiekpuntje, en dat saaie publiek, maar ik had niet het idee dat de man zelf daar veel aan kon doen hoor.
Hij had het zich makkelijk kunnen maken en er een paar hits in kunnen mikken om de massa te pleasen, maar dat ie dat niet deed pleit juist voor hem ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 11 juli 2011 @ 19:31:41 #26
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_99331983
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Duurde weer even, moest werken. Ben nu 27,5 uur wakker. Dat voel je wel, zeker na de 22 van vrijdag nog in de benen :')
Lang, bril en lange paardenstaart. Ik kijk over de camera's heen. Meestal. Gister stond er een voor me die zelfs mijn uitzicht blokte, maar gelukkig deed hij dat alleen bij het begin van het eerste nummer. Gister veel minder camera's gezien trouwens. De sfeer leek ook beter, het was net of het gister fan-night was. In elk geval vooraan.


dan stond ik net een paar rijen achter je
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2011 @ 19:33:20 #27
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99332079
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef HuubTuub het volgende:

[..]
zus Bonfire
_O-
quote:
Ik had gisteren het gevoel of Prince verder ging waar hij de vorige avond was gestopt. Met Lay Down zat de stemming er meteen in.
Empty Room was meteen kippenvel
Zijn improvisatie jazz vond ik echt leuk om te zien hoe dat allemaal tot stand kwam. Of het nu wel of niet ingestudeerd was, dat maakt niet uit.
Zondag was het beste publiek, qua sfeer.
quote:
De rits hits die aan het einde voorbij kwamen waren leuk maar niet echt waar voor ik was gekomen. Dat doen we de 26ste wel...
Nee, maar na die 1,5 uur ervoor (en die 2 dagen daarvoor) was dat geen probleem. Ik kon zelfs met NC2U meezingen :)

quote:
Het was een beetje zware dag op kantoor maar oh so worth it.
Het is nog steeds zwaar. Ben sinds 13:00 zondagmiddag wakker en voorlopig nog geen kans op een tukje :') Maar ik zou het zo weer doen :Y
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 11 juli 2011 @ 19:37:33 #28
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_99332280
Heel de zondag op NSJ rondgelopen, maar Prince is toch echt onvergelijkbaar met de rest. Vind dat ik getuige ben geweest van een klein wonder zondagnacht. Empty Room O+ Geen woorden om te beschrijven hoe goed het was. 26e natuurlijk weer _O_
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2011 @ 19:40:34 #29
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99332445
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef hmmmz het volgende:

[..]

dan stond ik net een paar rijen achter je
Had even gedag gezegd :P

Stond ik niet in de weg? :@
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_99332588
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:37 schreef hmmmz het volgende:
Heel de zondag op NSJ rondgelopen, maar Prince is toch echt onvergelijkbaar met de rest. Vind dat ik getuige ben geweest van een klein wonder zondagnacht. Empty Room O+ Geen woorden om te beschrijven hoe goed het was. 26e natuurlijk weer _O_
Ik ga de 26e niet. Ik verwacht een spetterende afterparty en dan wil ik vooraan staan. :Y
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2011 @ 19:51:29 #31
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99333039
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik ga de 26e niet. Ik verwacht een spetterende afterparty en dan wil ik vooraan staan. :Y
Maar waar? Paradiso? 26 en 27 staat Erykah Badu in Paradiso. de 25e Joss Stone.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 11 juli 2011 @ 19:52:39 #32
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_99333102
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Had even gedag gezegd :P

Stond ik niet in de weg? :@
Ik wist toch niet dat jij dat bent :p Daarbij ben ik zelf 1,98 dus kan ik overal overheen kijken :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 19:56:11 #33
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99333299
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Maar waar? Paradiso? 26 en 27 staat Erykah Badu in Paradiso. de 25e Joss Stone.
Ja maar die zijn al lang klaar als Prince dr in wil, kunnen ze mooi ff meezingen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 11 juli 2011 @ 19:59:04 #34
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_99333459
28e staat ie wel weer in duitsland. De dagen daarvoor zijn er ook wat tussendagen in Finland en Noorwegen. Ben benieuwd of ie daar een aftershow gaat geven
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_99333635
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja maar die zijn al lang klaar als Prince dr in wil, kunnen ze mooi ff meezingen!
Precies en zelfs de Setena show begint al om 22:15. Dus ook die zijn voor middernacht klaar met spelen. Moet kunnen. :Y
  maandag 11 juli 2011 @ 20:02:43 #36
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_99333703
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik ga de 26e niet. Ik verwacht een spetterende afterparty en dan wil ik vooraan staan. :Y
Je loopt liever het risico dat hij geen of op een heel andere locatie een aftershow geeft dan dat je gaat?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_99333770
quote:
11s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je loopt liever het risico dat hij geen of op een heel andere locatie een aftershow geeft dan dat je gaat?
Ja, de gewone shows boeien me niet zoveel meer. Daarom ben ik in november ook niet geweest, maar NSJ wilde ik niet missen.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:13:37 #38
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_99334318
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ja, de gewone shows boeien me niet zoveel meer. Daarom ben ik in november ook niet geweest, maar NSJ wilde ik niet missen.
Ik hoop voor je dat je op de goede plek bent dan en dat hij een aftershow geeft.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_99335902
Puik wkd! Kijken of ik nog kaartje voor de 26e kan scoren: dan wordt het na maart 1995 mijn meest Prince concertvolle maand :7
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2011 @ 20:59:17 #40
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99337247
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef NeedNoUserName het volgende:
Puik wkd! Kijken of ik nog kaartje voor de 26e kan scoren: dan wordt het na maart 1995 mijn meest Prince concertvolle maand :7
Mooi als records gebroken kunnen worden :)
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 11 juli 2011 @ 22:21:04 #41
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99342562
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef NeedNoUserName het volgende:
Puik wkd! Kijken of ik nog kaartje voor de 26e kan scoren: dan wordt het na maart 1995 mijn meest Prince concertvolle maand :7
Je kunt ze gewoon nog kopen, zijn wel rotplekken maar ok, jouw record heb je dan ;)
!!! Go 49-ers !!!
  maandag 11 juli 2011 @ 22:23:13 #42
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_99342679
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 22:47:59 #43
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_99343930
Kan niet wachten op de boot })
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_99343980
Maart 1995 staat op 7 concerten, juli 2011 wordt het hooguit 4 :)

Maar rotplekken, daar doe ik het niet voor. Ik hoop dan ook maar op uitvallers. :7
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:58:57 #45
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_99358596
Ik heb staanplaatsen voor de 26e, iemand enig idee hoe laat je het beste kan komen om voor de grootste drukte aan te zijn? Ik hoef niet helemaal vooraan te staan, maar een mooie plek voor m'n eerste keer Prince zou tof zijn :)
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_99358659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:58 schreef Sequencial het volgende:
Ik heb staanplaatsen voor de 26e, iemand enig idee hoe laat je het beste kan komen om voor de grootste drukte aan te zijn? Ik hoef niet helemaal vooraan te staan, maar een mooie plek voor m'n eerste keer Prince zou tof zijn :)
Als het net zo druk is als bij NSJ dan 5 minuten voor aanvang.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:02:24 #47
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99358691
_O- Ik ga er maar vanuit dat het nu wel drukker is, en dat er ook meer kaarten zijn verkocht voor Ahoy toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:06:31 #48
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99358817
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
_O- Ik ga er maar vanuit dat het nu wel drukker is, en dat er ook meer kaarten zijn verkocht voor Ahoy toch?
Bijna uitverkocht, wordt flink drukker dus...
!!! Go 49-ers !!!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:11:12 #49
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_99358955
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als het net zo druk is als bij NSJ dan 5 minuten voor aanvang.
Heh :')

Het plan is toch echt wel om er een paar uur van tevoren te zijn.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_99359200
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef hmmmz het volgende:
Kan niet wachten op de boot })
Soon the boat will sail and take us all away.

Die boot? :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:21:46 #51
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99359297
Get on the boat peopleeeeeeeee
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99359574
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Bijna uitverkocht, wordt flink drukker dus...
NSJ plusconcerten waren ook uitverkocht dus waarom zou het drukker zijn?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:32:57 #53
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99359687
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

NSJ plusconcerten waren ook uitverkocht dus waarom zou het drukker zijn?
De zaal was echt flink verkleind, en er waren denk ik ook niet zo veel arenakaarten verkocht, er was nog heel veel ruimte over.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:48:53 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99372321
Look of Love van zaterdag , op de trommeltjes.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:50:07 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99372385
Stukkie Bambi.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99373036
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Stukkie Bambi.
Dank u, dank u! _O_

Ik heb bijna 2 gig aan filmpjes van YouTube getrokken (zit echt heel goed spul bij), maar Bambi had ik nog niet en die wilde ik juist heel graag hebben.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:10:12 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99373353
Ik ben al mijn filmpjes aan t uppen, ik geef ze expres geen naam ff, blijven ze wat langer staan , je kan gewoon ff in mijn account kijken voor de rest ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99374831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

De zaal was echt flink verkleind, en er waren denk ik ook niet zo veel arenakaarten verkocht, er was nog heel veel ruimte over.
Zuccccht
Dus je weet nog steeds niet tot welke bezettingsgraad ze dit concert hebben verkocht.
Je analyses kloppen wel maar heeft er geen fuck mee te maken.

Ik zie steeds vaker dat ze zalen niet zo propvol stampen. Sociaal minder geaccepteerd.
Dit was wel heel extreem maar blijft afwachten.

Dit weekend kon je echt makkelijk en makkelijk terecht
pi_99377324
Drie filmpjes die ik vrijdag en zondag heb gemaakt:




Het geluid is niet best maar toch:) Er komt t.z.t. meer op maar mijn upload is niet snel.
pi_99377504
Ik vond zondag beter dan vrijdag, was over vrijdag te enthousiast, zondag was het geluid ook beter! Indrukwekkende rasentertainer, ook als je zoals ik niet echt fan bent maar het gewoon erg leuk vind om zo'n grote naam twee keer in het echte te zien.
pi_99445676
Wou dat het nog vorige week was en we alles nog moesten meemaken :P
  donderdag 14 juli 2011 @ 09:41:32 #62
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99445699
Ah joh, over 12 dagen mogen we weer O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99446117
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, over 12 dagen mogen we weer O+
Kan ik ook nog ergens kaartjes winnen? :7
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:12:37 #64
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_99450353
"Ooh Holland" en "Dancing with Dracula" waren daags na het concert redelijk snel te vinden. NSJ laat op zich wachten.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_99453566
Er gaat wel een flac rond op demonoid van het concert van afgelopen vrijdag, maar ik heb ook nog geen beelden gezien.
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:30:37 #66
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_99453702
met beelden ben ik nu bezig van de zondagnacht, maar dat gaat traag. Ik heb wel al een van de 3e gevonden. vrijdag en zaterdag onvindbaar compleet...

[ Bericht 11% gewijzigd door HuubTuub op 14-07-2011 13:31:27 (gevonden!) ]
could you just [i]not[/i] breathe?
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:51:17 #67
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_99454597
http://dai.ly/nYeMMr
dan klikken bij de filmpjes die daar rechts bij suggestions staan (future soul song, empty room, when i lay man hands on you) in goede kwali *O*
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_99454692
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef hmmmz het volgende:
http://dai.ly/nYeMMr
dan klikken bij de filmpjes die daar rechts bij suggestions staan (future soul song, empty room, when i lay man hands on you) in goede kwali *O*
Even downloaden ^O^
pi_99456135
Dat gaan hele mooie dvd's worden. :Y
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:39:42 #70
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99456682
Zo, dat is leuke kwaliteit ja _O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99461622
Hè beh, alleen nog maar tickets voor slechte zitplaatsen te koop. Eigenlijk zou ik 'm toch wel graag eens live willen zien/horen, maar achterin de Ahoy vind ik dan weer niks. Dilemma's.
pi_99466206
Tja, ik ga ook niet achteraan zitten. Het is vooraan staan of niet gaan. :)
pi_99469229
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:30 schreef HuubTuub het volgende:
met beelden ben ik nu bezig van de zondagnacht, maar dat gaat traag. Ik heb wel al een van de 3e gevonden. vrijdag en zaterdag onvindbaar compleet...
Got the videos. Heel erg puike kwaliteit. En mooi om Girl weer 's te horen; dat was toch een van de weinige nummers die ik wilde terug zien, maar nog niet eerder had gevonden.
pi_99469604
van alledrie is de audio op het internet te downloaden
  Redactie Frontpage donderdag 14 juli 2011 @ 19:44:15 #75
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99471757
You got to love the internet ;)
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:38:26 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_99474270
die Joy in repetition is echt sweet O+
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:40:19 #77
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_99481493
Ik kan niks vinden van vrijdag? De andere avonden was ik er(helaas!!!!) niet bij
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:10:58 #78
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_99483193
ff de boot van zondag downloaden *)
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 07:09:34 #79
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_99491007
Op de facebook van Andy Allo staat nu een acoustic versie van Guitar van haar samen met Prince.
http://www.facebook.com/andyallo

Als je die met Firefox via flashgot van het interweb plukt en dan in iTunes afspeelt dan heeft die ook meteen een album titel, The L/C. Ben benieuwd of het olijke duo een album samen aan het opnemen is.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_99492316
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:10 schreef bluejean het volgende:
Hè beh, alleen nog maar tickets voor slechte zitplaatsen te koop. Eigenlijk zou ik 'm toch wel graag eens live willen zien/horen, maar achterin de Ahoy vind ik dan weer niks. Dilemma's.
Er zijn nieuwe zitplaatsen vrijgekomen, eerste en tweede ring vlak t.h.v. het podium:

http://www.ticketmaster.nl/event/PRINCE-tickets/PR260711

:)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_99495359
Zo te zien kun je ook nog gewoon staanplaatsen voor de Arena bestellen. Ik hoef iig alleen nog maar op Checkout te klikken.
Calmer than you are
pi_99737113
Nog maar een paar dagen. :)
Ik heb een staan plek, maar ik wil ergens in het midden staan denk ik.
pi_99739266
En prince komt naar het sziget festival :)
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:31:49 #84
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99739333
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo te zien kun je ook nog gewoon staanplaatsen voor de Arena bestellen. Ik hoef iig alleen nog maar op Checkout te klikken.
Ik heb maar eens op checkout geklikt, maar dat werkt niet...
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:33:22 #85
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99739363
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:28 schreef theclansman het volgende:
En prince komt naar het sziget festival :)
Gaat ie jammen op de afterparty met De Jeugd van Tegenwoordig :Y :Y
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:41:53 #86
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99739545
Nou hij is weer niet te stuiten he :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage vrijdag 22 juli 2011 @ 17:09:51 #87
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99803000
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:28 schreef theclansman het volgende:
En prince komt naar het sziget festival :)
Gaaf
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:20:47 #88
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_99806347
gelukkig niet in NL, anders moest ik weer gaan...
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_99810975
Wat is die Montreux boot goed zeg. :o
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:37:11 #90
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_99811806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef psychosomatic het volgende:
Wat is die Montreux boot goed zeg. :o
:Y
pi_99812118
Vertel..wat is een Montreux boot? :7
Calmer than you are
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juli 2011 @ 09:42:12 #93
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99829997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef HuubTuub het volgende:
gelukkig niet in NL, anders moest ik weer gaan...
Je krijgt nu toch weer de geruchten dat hij een klein showtje komt doen omdat ie tijd over heeft nu Oslo uitgesteld is.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_99831489
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Je krijgt nu toch weer de geruchten dat hij een klein showtje komt doen omdat ie tijd over heeft nu Oslo uitgesteld is.
Wie zegt dat? Giel? :P
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:38:44 #95
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99832269
De 91 hun dood is de anderen hun concert.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage zondag 24 juli 2011 @ 09:32:19 #96
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99868457
Op de Facebook pagina van Andy Allo een versie van Love Is A Losing Game samen met Prince.
http://www.facebook.com/andyallo

Hopelijk spelen ze dat dinsdag ook, maar dan Shelby als zangeres.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  zondag 24 juli 2011 @ 10:13:23 #97
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_99869023
tevens post Andy op d'r facebook:
quote:
Safe in Amsterdam. 2 days of rehearsal then New Show... New Songs... New Memories....
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_99884945
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:32 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Op de Facebook pagina van Andy Allo een versie van Love Is A Losing Game samen met Prince.
http://www.facebook.com/andyallo

Hopelijk spelen ze dat dinsdag ook, maar dan Shelby als zangeres.
Zeg, wat heb jij tegen Andy? ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 18:30:15 #99
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99886462
Ik zie en hoor liever Andy dan Shelby hoor :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage zondag 24 juli 2011 @ 19:46:28 #100
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99889476
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:55 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Zeg, wat heb jij tegen Andy? ;)
Helemaal niets. Leuk koppie, kan mooi zingen, alleen een beetje iel stemmetje. Shelby heeft meer volume.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_99893040
Vanavond, Melkweg, kaartverkoop 23:00.

Vanaf de persoonlijke Facebook-pagina van programmeur Edwin van Andel.
  ESF Reporter zondag 24 juli 2011 @ 20:51:33 #102
87554 Cee
Welluk?
pi_99893050
Ik lees net dit op twitter:
quote:
#prince speelt vannacht in de #melkweg zojuist bevestigd. Kaartverkoop start rond 23u #3FM
Weet niet wat er van waar is maar ik dacht ik meld het hier even. Tweet komt van de 3fm-baas.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:55:34 #103
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_99893263
100 euro per ticket ongeveer?
  Redactie Frontpage zondag 24 juli 2011 @ 21:00:29 #104
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99893540
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:55 schreef Pink_Floyd het volgende:
100 euro per ticket ongeveer?
Zal wel. Was Viage 2010 ook. Cash aan de deur.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  zondag 24 juli 2011 @ 21:04:37 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99893771
Soms is het best balen als je helemaal in Maastricht woont :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99894529
Melkweg? :D
Calmer than you are
pi_99894633
melkweg twitterde op zondag 24-07-2011 om 21:18:10 Ticketprijs is nog even niet bekend, zodra we het weten volgt een update reageer retweet
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_99894651
Twijfel..
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2011 @ 21:25:18 #109
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99894968
Jups melkweg, euro of 100 inderdaad..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_99895342
Hmmmm......dikke kans dat als ik nu ga rijden ik ergens ah end vd rij beland en zonder kaartje weer naar huis moet gaan.
Calmer than you are
  zondag 24 juli 2011 @ 21:31:51 #111
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99895400
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jups melkweg, euro of 100 inderdaad..
Ga je?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 24 juli 2011 @ 21:34:55 #112
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_99895766
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Ben nu onderweg... :W
Oh, jaloers. Veel plezier daar!

Ik sla 'm helaas toch even over, aangezien ik best wel blut ben. Jammer, want de Melkweg is hier vlakbij. ;(
pi_99895819
Ik ga dit niet redden; had het graag wat eerder geweten, want dan had ik al een uurtje id rij gestaan.
Calmer than you are
  zondag 24 juli 2011 @ 21:39:24 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99895907
:') Toen ik het hoorde kon ik er al niet meer voor aanvang zijn _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99895979
man onderweg naar prince, jammer dat er niemand mee wilde maar fuck dat :) i'm gonna see prince live again :)
pi_99896006
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
:') Toen ik het hoorde kon ik er al niet meer voor aanvang zijn _O-
:D

De Meta of de Allah is geen optie voor Prince vrees ik :P
Calmer than you are
pi_99896046
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef bluejean het volgende:

[..]

Oh, jaloers. Veel plezier daar!

Ik sla 'm helaas toch even over, aangezien ik best wel blut ben. Jammer, want de Melkweg is hier vlakbij. ;(
Wou dat ik in jouw schoenen stond. Alleen niet dat blut zijn dan. Maar dan heb ik eigenlijk nooit last van :P
Calmer than you are
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2011 @ 21:43:52 #119
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99896158
150 man voor de deur ongeveer :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_99896259
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
150 man voor de deur ongeveer :)
Da's nog maar 10% van wat er in kan.
Maar toch niet slecht zo'n uurtje na de aankondiging!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:46:19 #121
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99896305
Joh, das echt niet veel, sta je in de rij DA?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99896667
Love is a losing game dan maar vanavond?
Calmer than you are
pi_99896767
Ik vind Prince wel baas hoor, ben geen fan van hem, maar hij vindt het gewoon heerlijk om op te treden. Geld zal wel mooi meegenomen zijn, maar daar doet hij het niet voor.
Hell To The Liars
  zondag 24 juli 2011 @ 22:02:10 #124
123170 alors
zlata1234
pi_99897177
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:54 schreef Droopie het volgende:
Ik vind Prince wel baas hoor, ben geen fan van hem, maar hij vindt het gewoon heerlijk om op te treden. Geld zal wel mooi meegenomen zijn, maar daar doet hij het niet voor.
volgens mij verdeelt hij dat geld onder zijn muzikanten...
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:02:43 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_99897212
vrienden van ons staan al in de rij denk ik, wij zelf gaan niet, heb geen 200 euro liggen helaas.
zal wel gaaf worden vanavond denk ik!
stormy waters...
sailin'
  zondag 24 juli 2011 @ 22:04:29 #126
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99897335
Petje af voor die die hard fans die deze maand gewoon 500 euro uitgeven aan 1 artiest hoor :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99898666
Van Twitter:

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_99898875
http://4sq.com/qHSNMu behoorlijk druk daar
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_99899233
En inderdaad 100 euro...

melkweg twitterde op zondag 24-07-2011 om 22:32:16 Tickets voor #Prince @melkweg kosten 100 eur incl. lidmaatschap reageer retweet
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_99899343
Onderweg :7
  zondag 24 juli 2011 @ 22:39:15 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99899407
Dapper, zo laat nog :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99899485
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  zondag 24 juli 2011 @ 22:42:10 #133
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99899569
Haha drukjes!
Feel the buzzzzzzzz :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99899601
Zo hee, wat een mensen! Die staan al tot op het Leidseplein. :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_99899709
De Telegraaf weet al wat Prince gaat doen vanavond:

'Prince geeft zondagavond een verrassingsconcert in de Melkweg in Amsterdam. Dat heeft een woordvoerster van Mojo Concerts laten weten. De Amerikaanse popartiest begint omstreeks middernacht met spelen en zingen.'
pi_99899990
Spelen?! Da's leuk!
Een spelletje Monopoly met Prince lijkt me wel gezellig.
Of ganzenborden of zo.
:')
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:52:37 #137
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_99900062
Zaal van binnen (door @jobdewit) http://moby.to/lwpa46
pi_99900412
zal wel een run op pin automaten zijn nu het is cash only volgens mensen op twitter.
volgens mij is dat altijd bij die nacht concerten toch
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_99900538
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_99900582
Haha wat mooi :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99900620
Hoe ging dat in de tijd toen er nog geen social media waren? :')
  zondag 24 juli 2011 @ 23:04:41 #142
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_99900679
Tja, die aankondiging is inderdaad wat laatjes, want mijn oom zou er wel heen gegaan zijn als het om 7 uur bijv bekend werd.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2011 @ 23:08:27 #143
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99900863
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef Felixa het volgende:
En inderdaad 100 euro...

melkweg twitterde op zondag 24-07-2011 om 22:32:16 Tickets voor #Prince @melkweg kosten 100 eur incl. lidmaatschap reageer retweet
En gaat allemaal de broekzak in van de verkoper. Prince dus.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 24 juli 2011 @ 23:08:42 #144
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_99900882
Vet zeg :D
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 24 juli 2011 @ 23:10:12 #145
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_99900957
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Je krijgt nu toch weer de geruchten dat hij een klein showtje komt doen omdat ie tijd over heeft nu Oslo uitgesteld is.
Bingo.
pi_99900967
Wat heeft die vent nou aan 1500 X 100 euro? Daar kan ie nog niet eens de boodschappen van doen.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:10:53 #147
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_99900992
En incl lidmaatschap voor de Melkweg? Wat is dat nou weer dan voor onzin. :')
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2011 @ 23:11:30 #148
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99901029
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:10 schreef Monco10 het volgende:
Wat heeft die vent nou aan 1500 X 100 euro? Daar kan ie nog niet eens de boodschappen van doen.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44186506
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 24 juli 2011 @ 23:12:17 #149
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_99901071
Leuk om te zien dat Prince nog zo populair is dat de gemiddelde student er zonder problemen 100 euro aan uitgeeft. Is natuurlijk ook wel een unieke gebeurtenis.
Find hungry samurai...
pi_99901242
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:03 schreef Monco10 het volgende:
Hoe ging dat in de tijd toen er nog geen social media waren? :')
Dat kan ik me nog wel herinneren. Dan hoorde je 3 dagen later dat er een aftershow geweest was.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:19:54 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99901452
Nee dat hoorde je toen altijd viaviavia als je de wegging waar ie gespeeld had, dat weet ik nog wel hoor.
Mooi gezicht daar _O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99902092
Schiet niet op in de rij, maar sta er goed voor...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_99902402
Succes, hopelijk lukt het!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:51:42 #154
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_99903276
Binnen!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 25 juli 2011 @ 00:15:27 #156
55350 Reena
Angelcrusher
pi_99903684
jeetje...ben ook erg sloom, zie nu pas dat hij strakkies optreedt...als ik dat nou eens eerder ontdekt had, dan was ik ook in de rij gaan staan.
Melkweg is toch wel stukken leuker dan Ahoy! Maar goed, mag niet zeuren, dinsdag zie ik hem in een "iets" grotere zaal...

Veel plezier iedereen die het gelukt is binnen te komen!
pi_99903970
Aldus de PvdA zit het daar dus vol met PVV aanhangers :')
quote:
Iedereen die daar heen gaat steunt dus het gedachtegoed van de #PVV. Wees daarvan bewust! Prince steunt de killer!
http://twitter.com/#!/herbertkuiling/status/95236103665229824

:')


Maar veel plezier allemaal daar :D *O*
pi_99907076
Tis begonnen met :

  maandag 25 juli 2011 @ 03:10:45 #159
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_99908606
Nou ik was er net telefonisch even live bij... zo lief altijd als iemand slecht geluid wil delen. O+
Toch kon ik niet ophangen. :D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_99908733
Voor wie het heeft gemist, hij komt morgen terug.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Redactie Frontpage maandag 25 juli 2011 @ 04:15:32 #161
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99909190
Net terug. Allemachtig wat een feest!! En morgen weer, al ga ik dat niet trekken waarschijnlijk. Als ik al op tijd in de rij kan staan. Maar wat een muziekant, wat een band!
Eerst 1 uur Shelby & NPG en dan 2 uur Prince.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage maandag 25 juli 2011 @ 04:18:42 #162
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99909211
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
En incl lidmaatschap voor de Melkweg? Wat is dat nou weer dan voor onzin. :')
Dat moet, want het is een stichting, net als paradiso. Al zit het lidmaatschap in die 100 euro.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_99909318
wow wat was het vet keiharde prince gitaar :)
  maandag 25 juli 2011 @ 06:30:16 #164
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_99910251
Was wel leuk dat hij ook even stil stond bij Amy Winehouse en haar eerde.

(doof)
pi_99911592
Beetje geradbraakt van twee uurtjes slaap, maar het was weer super!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 25 juli 2011 @ 08:44:45 #166
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99911596
Oh echt, een uur Shelby?
Hulde aan de doorzetters, maar 2 uur Prince maken veel goed natuurlijk :D
Ik ben heeeeeeeel benieuwd hoe druk dat vandaag gaat worden daar :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99912284
Je voelt je toch ontzettend genaaid dat je je best heb gedaan om gister op tijd in de rij te gaan staan en 100 euro betaald heb om een unieke show van Prince in de Melkweg te gaan zien, en hij komt gewoon nog een keer?
Of zie ik dat verkeerd en ben ik hier te nuchter voor :P ?
pi_99912323
Vanavond wordt het zeer wsl. meer een hitshow dan vannacht. Hopelijk dat Shelby vanavond maar een kwartiertje opent. Een half uur lijkt me al erg, laat staan een uur.
Calmer than you are
  maandag 25 juli 2011 @ 09:34:57 #170
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99912330
Tuurlijk niet, waarom zou je je dan genaaid voelen?
Je hebt m toch mogen zien en als je mazzel hebt kun je nog een keer?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 juli 2011 @ 09:35:31 #171
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99912343
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vanavond wordt het zeer wsl. meer een hitshow dan vannacht. Hopelijk dat Shelby vanavond maar een kwartiertje opent. Een half uur lijkt me al erg, laat staan een uur.
Haha ja , en dan hoop ik dat ze morgen dr stem kwijt is _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99912475
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk niet, waarom zou je je dan genaaid voelen?
Je hebt m toch mogen zien en als je mazzel hebt kun je nog een keer?
Ik dacht juist dat mensen vooral honderd euro betaalden omdat het vrij uniek is om er bij te zijn. Nu niet meer, dan kan je toch beter voor minder geld naar Ahoy. Maar zoals ik al zei: blijkbaar ben ik hier te nuchter voor. Ben sowieso geen fan van Prince, maar zelfs voor mijn favoriete bands zou ik dat niet doen.
pi_99912504
Toegegeven, ik heb ook het idee dat vroeger wat unieker was: Voorst 1995, Tivoli, Paradiso. En dan speelde ie nummers die ie tijdens concerten niet speelde. Afgaande op de setlist (elk nummer m.i. al gehoord de afgelopen weken) en een uur Shelby J had ik me ook wat bekocht gevoeld.

Ik ga dan zeer wsl. vandaag niet richting Amsterdam.
Calmer than you are
  maandag 25 juli 2011 @ 09:59:42 #174
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99912826
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:42 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat mensen vooral honderd euro betaalden omdat het vrij uniek is om er bij te zijn. Nu niet meer, dan kan je toch beter voor minder geld naar Ahoy. Maar zoals ik al zei: blijkbaar ben ik hier te nuchter voor. Ben sowieso geen fan van Prince, maar zelfs voor mijn favoriete bands zou ik dat niet doen.
Das larie, voor de normale shows en NSJ ben je ook 96 euro kwijt, dus 100 euro voor een show met 1000 man publiek is een koopje :D
Je kan je beter genaaid voelen als je 96 euro betaalt voor een show in Ahoy terwijl je m voor hetzelfde geld in Melkweg had kunnen zien :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99912881
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Das larie, voor de normale shows en NSJ ben je ook 96 euro kwijt, dus 100 euro voor een show met 1000 man publiek is een koopje :D
Je kan je beter genaaid voelen als je 96 euro betaalt voor een show in Ahoy terwijl je m voor hetzelfde geld in Melkweg had kunnen zien :D
Da's ook weer waar!
Calmer than you are
  maandag 25 juli 2011 @ 10:05:07 #176
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99912961
Maar goed, je hebt t dr gewoon voor over of niet vind ik hoor.
Er zullen zat die hard fans zijn die deze maand dus al minstens 600 eurootjes neertellen voor Prince :o
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99913207
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Das larie, voor de normale shows en NSJ ben je ook 96 euro kwijt, dus 100 euro voor een show met 1000 man publiek is een koopje :D
Je kan je beter genaaid voelen als je 96 euro betaalt voor een show in Ahoy terwijl je m voor hetzelfde geld in Melkweg had kunnen zien :D
Ja dat is waar, al waren de goedkoopste tickets 77 euro maar dan ben je niet zo dichtbij. Maar dan heb je juist wel weer meer show lijkt mij.

Maar wat doe ik ook in dit topic, als jullie het maar leuk vinden.
  maandag 25 juli 2011 @ 10:16:36 #178
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99913233
Nee hoor, show is hetzelfde, tenminste, er is geen show, wat licht effecten, naar Prince ga je niet voor de show maar voor de muziek :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 juli 2011 @ 10:20:03 #179
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_99913312
En dan heb je in de Melkweg nog de mogelijkheid op fatsoenlijk geluid. Ahoy is op voorhand al vrij kansloos ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 10:21:27 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99913344
Dag 2 en 3 van NSJ was het geluid prima, over dag 1 zullen we het maar niet meer hebben :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99913384
Krijgen jullie onderhand niet een Prince overkill? :D Jeetje, wat is ie er ineens vaak :o

Maar wel cool :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99913727
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Dag 2 en 3 van NSJ was het geluid prima, over dag 1 zullen we het maar niet meer hebben :')
Liever niet, nee: als ik er nu nog aan denk, krijg ik gewoon weer spontaan last van mijn oren.
Calmer than you are
  maandag 25 juli 2011 @ 11:05:08 #183
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_99914430
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, show is hetzelfde, tenminste, er is geen show, wat licht effecten, naar Prince ga je niet voor de show maar voor de muziek :P
Geen show??? Heb je die rare muts van hem niet gezien? ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Redactie Frontpage maandag 25 juli 2011 @ 12:40:17 #184
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99917432
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, je hebt t dr gewoon voor over of niet vind ik hoor.
Er zullen zat die hard fans zijn die deze maand dus al minstens 600 eurootjes neertellen voor Prince :o
Met parkeergeld en reiskosten mee wel ja _O-
Heb het er graag voor over.
Geluid was prima! En Shelby was gewoon goed. Net als Prince de baas op het podium.
Andy is toch minder, vooral tijdens Love Is A losing Game zatze niet helemaal in het ritme en klonk ze veel te zacht.
Weet iemand of er al een grote rij staat voor vanavond? Ik wil er wel heen, maar niet als ik toch voor niets ga. Ik vrees wel het ergste voor het concert in Ahoy, na twee van deze nachten heb ik het idee dat hij er een makkelijk avondje van gaat maken dinsdag.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 25 juli 2011 @ 12:42:01 #185
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_99917486
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Geen show??? Heb je die rare muts van hem niet gezien? ;)
Hij leek Bakkertje Deeg wel... :P



Leuk om meegemaakt te hebben, maar vanavond geef ik een ander weer de kans...
pi_99919101
Ben geen fan van Prince, maar was wel ongelofelijk druk zeg :D
Heb ooit eens naast hem op de dansvloer gestaan, was denk ik zo een 20 jaar terug, kwam ie na een optreden nog even feesten in wat toendertijd Metropool in Zaandam was, hahaha hij is in het echt idd nog kleiner :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 25 juli 2011 @ 13:57:51 #188
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99919899
Hoe druk is het nu al?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 juli 2011 @ 13:59:04 #189
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_99919937
Moesten er veel mensen achterblijven gisteren eigenlijk?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 25 juli 2011 @ 14:03:21 #190
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_99920079
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:59 schreef ondeugend het volgende:
Moesten er veel mensen achterblijven gisteren eigenlijk?
Naar ik heb begrepen (ik was al binnen...) stonden er nog honderden mensen buiten toen de deuren van de Melkweg dicht gingen...
  maandag 25 juli 2011 @ 14:04:24 #191
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99920118
:D Oh brother!
Ik ben benieuwd of er mensen gelijk weer zijn gaan zitten :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99920260
Als hij vannacht weer speelt, hoe wordt het dan in Ahoy? Korte show? :P
  maandag 25 juli 2011 @ 14:08:56 #193
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99920298
Waarom zou dan zo zijn dan?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99920433
Is hij workaholic dan? Lijkt mij best veel op 1 dag te spelen.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:15:22 #195
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99920560
Prince die gaat maar door hoor.
Van de band vind ik het knap.
Doet Maceo nog altijd mee eigenlijk?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 juli 2011 @ 14:22:54 #196
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_99920888
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 25 juli 2011 @ 14:24:34 #197
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99920952
Calhoun Square O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99921112
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Hoe druk is het nu al?
http://twitpic.com/5vl8th
Calmer than you are
  maandag 25 juli 2011 @ 14:30:56 #199
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99921195
Oh, dat valt me wel tegen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99921215
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh, dat valt me wel tegen :D
Foto is volgens mij al zo'n anderhalf uur geleden genomen ;)
Calmer than you are
  maandag 25 juli 2011 @ 14:33:31 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99921289
Maar was Maceo dr nou bij?
:P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 juli 2011 @ 14:35:00 #202
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 25 juli 2011 @ 14:35:36 #203
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99921376
Oh noes :o
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99923673
Op de site van RTVNH staat nu deze foto.
Wel iets drukker al, maar je kunt natuurlijk niet zien hoeveel mensen er al om de hoek staan. :P

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2011 @ 16:03:10 #205
128220 Peter6000
pi_99924669
Het zijn wel topsporters dan, als je het kan opbrengen 8 uur te staan wachten.

Ik ga morgen voor het eerst naar Prince.
Dus wat bekende hits vind ik niet erg.
Ik raak de weg toch al een beetje kwijt tussen die ruim 30 albums. :')
pi_99926665
Van twitter:
quote:
melkweg
Zaal open en aanvang verkoop 22.30, aanvang show rond middernacht. 1 kaart p.p., alleen cash betalen #prince
  Redactie Frontpage maandag 25 juli 2011 @ 17:50:27 #207
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99928265
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef Felixa het volgende:
Op de site van RTVNH staat nu deze foto.
Wel iets drukker al, maar je kunt natuurlijk niet zien hoeveel mensen er al om de hoek staan. :P

[ afbeelding ]
Die bril links onder ben ik :)
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage maandag 25 juli 2011 @ 17:53:17 #208
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99928336
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
Het zijn wel topsporters dan, als je het kan opbrengen 8 uur te staan wachten.

Ik ga morgen voor het eerst naar Prince.
Dus wat bekende hits vind ik niet erg.
Ik raak de weg toch al een beetje kwijt tussen die ruim 30 albums. :')
Prince fan zijn is topsport. Na het laatste NSJ concert meteen door naar werk gegaan en 33 uur wakker. Na vannacht staat de teller nu op 33,5 uur, maar wel met twee uurtjes slaap van 5 tot 7. Waanzin :') En het kost nog geld ook.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage maandag 25 juli 2011 @ 17:55:44 #209
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99928403
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Foto is volgens mij al zo'n anderhalf uur geleden genomen ;)
Dit was het rond kwart voor vier
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_99929258
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:50 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Die bril links onder ben ik :)
Wees maar blij dat je niet die bril in het midden bent :P
Calmer than you are
pi_99929312
NOES, waarom nu net 2 dagen dat ik niet kan. :'(
full stops and exclamation marks
  maandag 25 juli 2011 @ 18:42:26 #212
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99929733
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:53 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Prince fan zijn is topsport. Na het laatste NSJ concert meteen door naar werk gegaan en 33 uur wakker. Na vannacht staat de teller nu op 33,5 uur, maar wel met twee uurtjes slaap van 5 tot 7. Waanzin :') En het kost nog geld ook.
Oh you lucky bastard!
Is het wel een bietje gezellig daaro?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99929885
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:


Dit was het rond kwart voor vier
[ afbeelding ]
Doet het hier niet?
  Redactie Frontpage maandag 25 juli 2011 @ 19:04:08 #214
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99930534
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh you lucky bastard!
Is het wel een bietje gezellig daaro?
Ben er nou niet bij. Zit voor dood achter mij PC. Maar nog wel steeds wakker :')
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Doet het hier niet?
In de preview wel. Maar ik kan hem nu niet meer vinden. Hmm.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2011 @ 19:09:24 #215
128220 Peter6000
pi_99930701
Lekker hoor, dat Crimson and Clover van het album LotusFlow3r.

Kwam me al zo bekend voor, blijkt het gewoon een cover uit 1968 te zijn. :o
  maandag 25 juli 2011 @ 19:21:39 #216
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_99931153
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Lekker hoor, dat Crimson and Clover van het album LotusFlow3r.

Kwam me al zo bekend voor, blijkt het gewoon een cover uit 1968 te zijn. :o
En er zit nog een stukje "wild thing" van de Throggs (toch?) in. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_99942149
quote:
melkweg melkweg
De rij slinkt snel en er zijn voorlopg nog voldoende kaarten @melkweg dus... #prince
Dus minder druk dan gister. :)
pi_99942233
Zal er ook wel mee te maken hebben dat je nu per persoon maar één kaart kunt kopen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_99942352
Denk het ook ja, maar wel lullig voor die mensen die weggegaan zijn omdat ze het een te lange rij vonden! ;)
pi_99942465
Zo zie je maar: never give up! :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_99945451
Op twitter gaat het rond dat er nog zo'n 200 kaartjes over zouden zijn. Had ik niet verwacht.
pi_99945498
Twitter melkweg:
Rij is weg, er zijn nog kaarten! #prince
pi_99948118
quote:
melkweg melkweg
#Prince @melkweg alsnog uitverkocht! We hebben nog veel mensen blij kunnen maken in het laatste uur. Nu verder genieten van te gekke show!
pi_99949728
Geweldig al die reacties van zeikerds op nieuwssites. Mensen die verwachten dat ze Prince in de Melkweg kunnen zien voor 3 tientjes. :D
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:44:23 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_99950247
Afgelopen nacht:

quote:
What's My Name . .
The Ballad Of Dorothy Parker . .
Beautiful Strange . .
Guitar . .
Kiss . .
Chocolate . .
Mutiny . .
When We're Dancing Close And Slow . .
I Like It There . .
Bambi . .
Colonized Mind . .
Dear Mr. Man . .
Outstanding . .
Flash Light incl. Take This Beat interpolation ???
unidentified instrumental jam incl. What's My Name (lyrics) reprise .
Strange Relationship incl. America bass interpolation .
If I Was Your Girlfriend . .
Controversy . .
Sexy Dancer .
Skin Tight . .
Play That Funky Music
Nice!!







Pics by FB...
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:50:36 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99950331
Ja ik hoorde t ook vanmorgen op de radio, pas toen ie al begonnen was was het uitverkocht :o
Ik denk dat veel mensen gedacht hebben dat t kansloos was.
Setlist ziet dr puik uit ^O^
Ik dacht ff dat Rhonda terug was maar tis alleen het Rhondakapsel vrees ik he :+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:02:02 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_99950502
Nou he he, Vanavond mag ik dan ook eindelijk *O*
Ik had echt geen geld (en oppas :') ) voor nog ff wat extra concerten.
Setlist van gisteravond ziet er goed uit O+

Vanavond sta ik iig in de arena, das beter dan op de tribune waar ik vorig jaar zat. Maarja, toen hadden we onze toen 6 jarige zoon mee O+
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:03:17 #228
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99950521
Oh echt, issie mee geweest? Wauw, hoe vond ie het?
Ik had arena kaarten, maar die heb ik geruild voor sta kaarten 1e ring, want ik vertrek pas om 17.00 hier :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:36:58 #229
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_99951266
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:00:27 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_99953452
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, issie mee geweest? Wauw, hoe vond ie het?
Ik had arena kaarten, maar die heb ik geruild voor sta kaarten 1e ring, want ik vertrek pas om 17.00 hier :')
ja we hadden zoiets van, kan wel de laatste keer zijn dat ie komt, je weet het niet met die man. of er gaan weer zoveel jaar overheen. en je weet, Liam en Prince= O+
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:02:13 #232
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99953502
Ik ben echt van kleins af aan met mn ouders meegeweest naar concerten, nu neem ik mn moeder mee _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99954277
http://www.twitvid.com/GQLVO

Ouch...best slecht van Andy.
Calmer than you are
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:31:35 #234
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99954420
:') Ze had denk ik liever in dr bedje gelegen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:24:56 #235
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_99956104
Potverdikkie. The Ballad of Dorothy Parker had ik nog wel graag meegepakt. Maar twee dagen achter elkaar is (voor mij) te veel van het goede.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 juli 2011 @ 12:47:23 #236
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99956816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.twitvid.com/GQLVO

Ouch...best slecht van Andy.
Deze zat ze er een paar keer naast. Beetje te traag was ze. Improviseren ligt haar nog niet zo, net als gitaarspelen.
Ik hoop dat ie vanavond Mutiny ook doet. Dat is de enige waarom ik het jammer vind gister niet gegaan te zijn.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:48:56 #237
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_99956862
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Deze zat ze er een paar keer naast. Beetje te traag was ze. Improviseren ligt haar nog niet zo, net als gitaarspelen.
Ik hoop dat ie vanavond Mutiny ook doet. Dat is de enige waarom ik het jammer vind gister niet gegaan te zijn.
Behalve een enorme kroeskop en een lief koppie zie ik helemaal iets in deze trekpop... :N
  Jubileum moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 13:07:38 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_99957548
Ik tel de uren af tot vanavond *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_99957869
Shelby is kut, Maceo wordt te vaak geroepen om mee te doen, Allo is lekker, maar kan er niets van...

Af en toe vraag je je af of Prince een slechte hand heeft in het kiezen van zijn band, of dat de fans een beetje heel erg overdreven kritisch zijn...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:27:30 #240
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99958329
Zeker weten dat laatste hoor, maar goed, Prince fans zijn dan ook verwend natuurlijk.
Ik ben GEEN klager maar ik vind dit wel de zwakste band waarmee ik hem heb zien touren, sinds '88.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99958735
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Zeker weten dat laatste hoor, maar goed, Prince fans zijn dan ook verwend natuurlijk.
Ik ben GEEN klager maar ik vind dit wel de zwakste band waarmee ik hem heb zien touren, sinds '88.
Indertijd met Levi, Fink, Miko, Sheila, Eric Leeds, enz. Ja, dat was super (hoewel ik het gekrijs van Boni mis als kiespijn en Cat was ook niet veel meer dan een leuk plaatje). Maar of ik dit nu zijn zwakste band vind? Indertijd waren de shows vrij strak geregisseerd en was 90% "standaard". Ok, niet bij de aftershows, maar die waren ook niet altijd even strak...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:42:32 #242
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99958946
Ik vind de dames in deze laatste band niet echt geweldige muzikanten hoor.
Maar ik denk ook dat ze moeten groeien, ze zullen heus wel kunnen spelen.
Toch had ik juist deze onwijs gave setlisten liever door elke willekeurige band uit het verleden van hem gespeeld zien worden :@
Andy vind ik trouwens wel enig, echt, leuk om te zien, ze zingt heel lekker, maar dr gitaarspel is echt zwakjes.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:45:55 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_99959096
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Lois het volgende:
Ik tel de uren af tot vanavond *O*
de kaartjes zijn geprint en gaan NU mijn tas in *O*
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:46:36 #244
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99959126
Blaaaaaaaaantje, als ik je na afloop ergens zie wil ik je knuffen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99967972
Zo...eindelijk wat bijgekomen: waren mooie avonden in de Melkweg. Vijf keer Prince in 2011 en 8 keer ih laatste jaar: ik kan wel weer even vooruit.

Veel plezier in Ahoy voor degenen die gaan :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:36:58 #246
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_99977730
Ik weet niet of deze al gepost is, maar voor de zekerheid.

Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_99985373
Net terug uit Ahoy.
Ik ben geen Prince-fan maar dit was gewoonweg top. Wat een energie!
We hadden zitplaatsen maar gezeten hebben we niet.
In 1 woord: geweldig!!!
  Redactie Frontpage woensdag 27 juli 2011 @ 00:00:45 #248
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_99985811
Gold! Verrassende opening!
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:08:15 #249
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_99986191
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Gold! Verrassende opening!
Mooi nummer !
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_99988242
Ik vond het veel te kort, maar wat ie speelde was geweldig en idd de energie! :)
  woensdag 27 juli 2011 @ 02:19:31 #251
55350 Reena
Angelcrusher
pi_99990565
Het was een geweldige show...maar vond het wel kort voor Prince-begrippen...en voor mijn gevoel was het nog niet helemaal af...maar dat kwam misschien omdat het zo goed was en ik gewoon MEER wilde!
  woensdag 27 juli 2011 @ 03:10:24 #252
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_99991142
Prince was in goede doen echter het geluid was niet best [imho]
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:02:31 #253
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99992848
Het was idd kort, en alleen maar hits, maar erg leuk, sfeer zat er ook goed in O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99993186
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Het was idd kort, en alleen maar hits, maar erg leuk, sfeer zat er ook goed in O+
En nog teruggekomen in Maastricht? :)
Calmer than you are
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:27:38 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_99993213
Hij begon met Gold (All that glitters) en toen vielen er allemaal glitters uit het plafond en dan ook echt veel zeg maar, dat was prachtig! Daarna een uur lang greatest hits van red corvette tot raspberry baret. Geweldig feest! Heerlijk staan meebleren en dansen. Toen volgde er een lange jam en was het geluid ineens te hard. en toen was het 10 voor 10 (hij had net een uur en 10 minuten gespeeld) en zei hij thank you en good night...
lichten aan en toen stonden we allemaal een beetje vreemd te kijken... hij kwam na een tijdje wel terug om Kiss te doen en ging weer. lichten weer aan. huh? voelde echt raar. kwam ie wel weer terug, controversy... en weer weg. bleven de lichten uit. dat heeft bijna een kwartier geduurd. toen kwam ie wel terug, om nog 1 nummer te doen en toen was het echt af. Dit hele gebeuren gaf mij een nare smaak. en deed echt af aan het feestje, dat was zo jammer! Maar het 1e uur was heel heel tof!

Maar als ik op twitter lees e.d. dan hebben weinig mensen er last van.

Overigens was de sfeer wel echt heel goed, aan het publiek lag het niet.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:32:47 #256
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99993325
De sfeer was tonnen beter dan op NSJ ^O^
@ Walter, ja hoor, ik heb uiteindelijk mn moeder meegenomen _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:33:10 #257
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99993337
En Blaantje, ik vond het echt leuk dat we elkaar nog ff gedag konden zeggen :D O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Jubileum moderator woensdag 27 juli 2011 @ 09:36:55 #258
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_99993418
Ik heb echt ongelooflijk genoten!! Wat een show!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:41:29 #259
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99993497
Mooi!
Heb je m al vaker gezien?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99993542
Ja, dat 10 keer weggaan en weer terugkomen deed ie vorig jaar in Werchter ook. Hoeft van mij ook niet. Knallen, weggaan, en nog een keer terugkomen.

En stond het geluid in Ahoy weer veel te hard? :{
Calmer than you are
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:48:33 #261
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99993633
Op het eind was het wat hard en knetterend ja, maar maar even volgens mij.
Die lange pauze's op t eind zijn idd vreemd, mss heeft ie toch wat langere adempauze's nodig tegenwoordig :P
Zn schoenen met lichtjes zijn tof trouwens O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Jubileum moderator woensdag 27 juli 2011 @ 09:54:49 #262
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_99993774
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Mooi!
Heb je m al vaker gezien?
Ja! Niet zo vaak als Belaan maar toch wel redelijk vaak! De laatste keer was alleen jaren geleden. Ik vond het super!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_99993857
Ik ben alleen 'bang' dat ie nu deze overdaad voorlopig niet meer deze kant op komt.

En dat is wellicht maar beter ook, want ik kan nu al wel raden dat na Let's go Crazy i Delirious, (ii) Let's go crazy (oh no let's go), en (iii) 1999 komt en dat na Purple Rain Kiss komt. En dat Controversy een beetje een showbizz einde kent en begint met 'Clap your hands', 'Stamp your feet'

Nieuwe liedjes, nieuwe versies graag Prince R. Nelson.
Calmer than you are
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:05:08 #264
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99994008
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben alleen 'bang' dat ie nu deze overdaad voorlopig niet meer deze kant op komt.

En dat is wellicht maar beter ook, want ik kan nu al wel raden dat na Let's go Crazy i Delirious, (ii) Let's go crazy (oh no let's go), en (iii) 1999 komt en dat na Purple Rain Kiss komt. En dat Controversy een beetje een showbizz einde kent en begint met 'Clap your hands', 'Stamp your feet'

Nieuwe liedjes, nieuwe versies graag Prince R. Nelson.
Tis toch best flauw om te zeiken over die hits.
Hij heeft nu 6 keer in 1 maand hier gespeeld en 1 avond hits gespeeld, en dan nog wordt daar over gemauwd door die nooit tevreden te stellen fans :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99994140
Hits mag ie van mij spelen, maar inmiddels wordt Controversy al vier jaar lang op dezelfde wijze gespeeld.

Ik zeg: de volgende ronde hits als Get Off, Thieves in the Temple en Pussy Control ^O^
Calmer than you are
pi_99994943
Thieves in the temple en dat soort nummers is juist waarom ik jarenlang ben afgehaakt... dus van mij hoeft dat niet...

Maar het is wel weer even genoeg geweest inderdaad. Na Gelredome en 3x NSJ zat ik wel te denken aan nog een keer Ahoy, maar na een avondje Melkweg had ik zoiets van, mooi slot voor een reeks.

Volgend jaar ga ik graag weer, maar nu heb ik het kunstje wel weer even gezien.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:36:48 #267
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_99996860
filmpjes zolang ze er nog opstaan

http://www.youtube.com/re(...)_categories=10&uni=3
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:54:09 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_99997568
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, dat 10 keer weggaan en weer terugkomen deed ie vorig jaar in Werchter ook. Hoeft van mij ook niet. Knallen, weggaan, en nog een keer terugkomen.

En stond het geluid in Ahoy weer veel te hard? :{
In het begin ging het wel, ik vond het ineens te hard gaan aan het eind van het eerste uur en daarna is het niet meer goed gekomen.
stormy waters...
sailin'
pi_99998788
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hits mag ie van mij spelen, maar inmiddels wordt Controversy al vier jaar lang op dezelfde wijze gespeeld.

Ik zeg: de volgende ronde hits als Get Off, Thieves in the Temple en Pussy Control ^O^
Zolang hij maar eigen nummers speelt. Alles beter dan die covershows die hij er nu tussendoor gooit.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 12:56:42 #270
128220 Peter6000
pi_100001059
Remember the eighties?
Raspberryyyyyyyyy beret *O* *O* *O*

Prince = feest.

Een goed optreden gezien, wat een energie.
Hij kreeg ook gewoon de hele zaal plus de complete tribune mee.

Best wel veel bekende nummers, ik herkende ongeveer de helft, en voor de rest een beetje meegaan in het ritme.

Ondanks mijn enthousiasme verwacht ik niet nogmaals te gaan als hij weer eens in Nederland is.
Zijn muziek vind ik voor een groot deel goed en interessant, ook de minder bekende nummers (zoals dat album met B-sides uit 1993). Ik ga het zeker vaker luisteren.

Maar een echte klik tijdens het optreden waardoor er een drang ontstaat om hem veel vaker te gaan zien had ik niet.
Al zegt dat waarschijnlijk meer over mij dan over Prince.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 13:23:10 #271
128220 Peter6000
pi_100002226
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:27 schreef Belana het volgende:
en toen was het 10 voor 10 (hij had net een uur en 10 minuten gespeeld) en zei hij thank you en good night...
lichten aan en toen stonden we allemaal een beetje vreemd te kijken... hij kwam na een tijdje wel terug om Kiss te doen en ging weer. lichten weer aan. huh? voelde echt raar. kwam ie wel weer terug, controversy... en weer weg. bleven de lichten uit. dat heeft bijna een kwartier geduurd. toen kwam ie wel terug, om nog 1 nummer te doen en toen was het echt af. Dit hele gebeuren gaf mij een nare smaak. en deed echt af aan het feestje, dat was zo jammer! Maar het 1e uur was heel heel tof!

Maar als ik op twitter lees e.d. dan hebben weinig mensen er last van.

Overigens was de sfeer wel echt heel goed, aan het publiek lag het niet.
Het beginnen met "toegiften" na ruim een uur spelen had van mij ook niet gehoeven.

Ben het er ook mee eens dat het hoogtepunt van het optreden in het complete eerste uur zat.
pi_100011410
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tis toch best flauw om te zeiken over die hits.
Hij heeft nu 6 keer in 1 maand hier gespeeld en 1 avond hits gespeeld, en dan nog wordt daar over gemauwd door die nooit tevreden te stellen fans :D
Ik denk dat op dit gebied Prince fans waarschijnlijk de meest veeleisende fans zijn. Is het niet de setlist, dan is het wel dat de nummers al jaren op dezelfde manier gespeeld worden. Tja...
  Redactie Frontpage woensdag 27 juli 2011 @ 19:17:36 #273
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_100015514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Op het eind was het wat hard en knetterend ja, maar maar even volgens mij.
Die lange pauze's op t eind zijn idd vreemd, mss heeft ie toch wat langere adempauze's nodig tegenwoordig :P
Zn schoenen met lichtjes zijn tof trouwens O+
Ik denk dat die twee nachten Melkweg hem niet in de koude kleren zijn gaan zittten. Hij wordt inderdaad ook ouder. Net als ik. Ik heb genoten van de vijf keer dat ik hem gezien heb. De eerste vier waren zo mooi dat ik gister ook nog wel kon pruimen :P Gold! O+
Maar ik hoop dat hij dit nooit meer doet! Omdat ik geen vrij kon nemen heb ik de beide maandagen na de zondagnachten gewoon gewerkt met geen en twee uurtjes slaap ertussen. Ik ben volkomen naar de kloten. (en als ie volgende maand nog zo'n serie doet zal ik waarschijnlijk ook weer gewoon kaarten kopen)
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik denk dat op dit gebied Prince fans waarschijnlijk de meest veeleisende fans zijn. Is het niet de setlist, dan is het wel dat de nummers al jaren op dezelfde manier gespeeld worden. Tja...
Ik denk ook dat dit komt omdat veel "echte" fans naar heel veel concerten in andere landen gaan en de vele bootlegs verzamelen, zodat ze dus al die nummers, de volgorde en de manier waarop ze gespeeld worden kunnen dromen.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage woensdag 27 juli 2011 @ 19:20:38 #274
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_100015652
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
Remember the eighties?
Raspberryyyyyyyyy beret *O* *O* *O*

Prince = feest.

Een goed optreden gezien, wat een energie.
Hij kreeg ook gewoon de hele zaal plus de complete tribune mee.

Best wel veel bekende nummers, ik herkende ongeveer de helft, en voor de rest een beetje meegaan in het ritme.

Ondanks mijn enthousiasme verwacht ik niet nogmaals te gaan als hij weer eens in Nederland is.
Zijn muziek vind ik voor een groot deel goed en interessant, ook de minder bekende nummers (zoals dat album met B-sides uit 1993). Ik ga het zeker vaker luisteren.

Maar een echte klik tijdens het optreden waardoor er een drang ontstaat om hem veel vaker te gaan zien had ik niet.
Al zegt dat waarschijnlijk meer over mij dan over Prince.
Wat miste je dan om wel een klik te hebben?
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 20:20:09 #275
128220 Peter6000
pi_100018081
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Wat miste je dan om wel een klik te hebben?
Zoiets is moeilijk te doorgronden.
Ik kan niet iets concreets aanwijzen.

Maar bij Eels en Sigur Rós had ik het wel: meteen denken 'Dit is het', en vervolgens de eerst volgende gelegenheid er weer heengaan.

Misschien een gevoelskwestie, of nuances in muzieksmaak.

Ik bedoel hiermee zeker niet te zeggen dat het ene beter of slechter is dan het andere.
Het zijn allemaal gedreven muzikanten die een topprestatie neerzetten.
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:45:58 #276
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_100019037
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door krioro op 27-07-2011 20:48:17 ]
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_100019371
Ik was wel verbaasd dat ie een nr van Michael Jackson coverde. Doet ie dat vaker?
pi_100021287
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik denk dat op dit gebied Prince fans waarschijnlijk de meest veeleisende fans zijn. Is het niet de setlist, dan is het wel dat de nummers al jaren op dezelfde manier gespeeld worden. Tja...
Je mag toch wel wat eisen als je 100 euro neertelt. Deze live reeks was qua setlists, sfeer en technische kwaliteit nogal wisselvallig.
pi_100021458
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef Bostonian het volgende:
Ik was wel verbaasd dat ie een nr van Michael Jackson coverde. Doet ie dat vaker?
Ik zag onlangs een interview waarin hij aangaf dat hij graag een soort van boodschapper wil zijn van de kwaliteit van de zwarte muziekgeschiedenis (funk, soul). Dus speelt hij veel covers uit de hoogtijperiode van die muziek, artiesten als James Brown, Jimi Hendrix, Sly Stone, Marvin Gaye en dus ook Michael Jackson.
pi_100022235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:37 schreef Meganog500 het volgende:

[..]

Je mag toch wel wat eisen als je 100 euro neertelt. Deze live reeks was qua setlists, sfeer en technische kwaliteit nogal wisselvallig.
Je mag van mij vanalles eisen, de vraag is alleen of het wel realistisch is. Dat deze show een greatest hits show zou worden was te verwachten en over de uitvoering van de hits kan je als fan ook niet verbaasd zijn. Je weet precies wat hij de afgelopen maanden heeft gedaan. Het zou erg vreemd zijn als hij ineens met hele andere arrangementen zou komen.

Als er overal bij wilt zijn en elke bootleg wilt hebben, dan moet je niet klagen als je het allemaal al eens hebt gehoord. Ik denk dat sommige mensen er meer van zouden genieten als ze eens wat minder obsessief met Prince bezig zouden zijn.
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:09:23 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_100022833
Ik zag hem in 2002 in Ahoy, voor het eerst sinds god weet hoe lang. we waren lid van NPG Music Club en stonden met VIP kaarten via de club helemaal vooraan. Dat was een geweldig concert, maar natuurlijk ook al omdat ik hem zo lang niet gezien had. Days of Wild zal ik niet snel vergeten O+
Daarna kwam ie ook pas weer na 5 jaar terug en gingen we naar London. Meteen 2 avonden, want ja... en wow wat was dat goed! Met nummers als 3121 en toen speelde hij voor het eerst de vernieuwde versie van controversy. Kolere wat een feest. En bij beide concerten 2,5 uur spelen.

Ik was vorig jaar al lichtelijk teleur gesteld in Arnhem en gisteravond vond ik gewoon ook niet legendarisch. Het eerste uur was goed hoor, een heus hits feestje en daar vind ik op zich ook niks mis mee. Maar persoonlijk zit ik niet te wachten op die James Brown, Sly Stone en Michael Jackson nummers. Hij heeft zelf zo verschrikkelijk veel goeie muziek.

Ik was en ben teleurgesteld door het korte concert en die idiote pauzes waardoor ik helemaal uit de sfeer was, terwijl het wel als een feest begon.

Ik vind dat echt heel jammer en een aardige anticlimax. Maarja, jammer, moving on...
Volgende keer ga ik toch wel weer heen ;)
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage woensdag 27 juli 2011 @ 22:35:57 #282
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_100024246
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef Bostonian het volgende:
Ik was wel verbaasd dat ie een nr van Michael Jackson coverde. Doet ie dat vaker?
:Y
Het rare is dat hij vele covers zelfs zingt, maar die Jackson(s) covers vaak niet,
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage woensdag 27 juli 2011 @ 22:45:56 #283
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_100024772
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Belana het volgende:
Ik was vorig jaar al lichtelijk teleur gesteld in Arnhem en gisteravond vond ik gewoon ook niet legendarisch.
Ik was juist prettig verrast door Arnhem. Ik had dankzij alle boots wel genoeg van al die greatest hits shows en juist dankzij het begin met Stratus en al die covers pasten die hits er prima bij.
Grappig hoe iedereen het anders ervaart.
2002 en 1995 waren mooie shows en de hele 1986-1988 periode natuurlijk. Terwijl juist die shows de setlists bijzonder weinig varrieerden per show. Pas vanaf Musicology/3121 komt er enige variatie in.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:49:01 #284
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100024960
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Je mag van mij vanalles eisen, de vraag is alleen of het wel realistisch is. Dat deze show een greatest hits show zou worden was te verwachten en over de uitvoering van de hits kan je als fan ook niet verbaasd zijn. Je weet precies wat hij de afgelopen maanden heeft gedaan. Het zou erg vreemd zijn als hij ineens met hele andere arrangementen zou komen.

Als er overal bij wilt zijn en elke bootleg wilt hebben, dan moet je niet klagen als je het allemaal al eens hebt gehoord. Ik denk dat sommige mensen er meer van zouden genieten als ze eens wat minder obsessief met Prince bezig zouden zijn.
:D Helemaal mee eens hoor.
Bovendien vind ik de prijs losstaan van wat Prince doet, dat betaal je nu voor al die grote concerten, niet alleen voor Prince. En hoeveel artiesten zijn er die zo gevarieerd spelen als Prince?
En ja hoor, ik heb ook wel wat dingetjes aan te merken, maar ik ga echt niet lopen azijnpissen, ik ken persoonlijk echt geen andere artiest die zulke energieke en goede concerten geeft _O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:58:19 #285
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100025443

Was dat trouwens nou Andy dr ma waarmee ze stond te dansen op een gegeven moment?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100027206
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:

Ik was juist prettig verrast door Arnhem.
Me2.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_100033386
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:35 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

:Y
Het rare is dat hij vele covers zelfs zingt, maar die Jackson(s) covers vaak niet,
Waarom denk jij van niet? Vraag me het nu af. ;)
  donderdag 28 juli 2011 @ 08:20:43 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_100035471
Iedereen ervaart het anders, dat is ook zo :Y
Ik stond vorig jaar hoog op de tribune, dat maakt de ervaring ook al anders hoor.
En ik had mijn zoon bij me en was uiteraard veel op hem aan het letten, dat maakt ook dat ik er anders stond.
Blijf zeggen, hij speelde geweldig dinsdag, maar die achterlijke pauzes maakte het voor mij irritant, en het overschaduwde voor mij de geweldige sfeer.
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage donderdag 28 juli 2011 @ 08:32:16 #289
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_100035606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 03:03 schreef Bostonian het volgende:

[..]

Waarom denk jij van niet? Vraag me het nu af. ;)
Geen idee.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_100054541
Little Red Corvette van 26 juli:

pi_100055345
Lijkt dus verdomd veel op die uit Werchter en Arnhem. Is er trouwens al een full version van de NSJ concerten te downen?
Calmer than you are
  Redactie Frontpage donderdag 28 juli 2011 @ 20:26:04 #292
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_100060883
In het najaar komt hij weer terug schijnt....
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Jubileum moderator donderdag 28 juli 2011 @ 20:27:59 #293
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_100060958
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef Days-Of-Wild het volgende:
In het najaar komt hij weer terug schijnt....
Call me stupid maar dan wil ik gewoon weer heen *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:34:10 #294
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_100061204
hij mag hier ook wel komen wonen anders.. heeft Bea geen paleisje voor m leegstaan?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:35:09 #295
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100061233
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef Days-Of-Wild het volgende:
In het najaar komt hij weer terug schijnt....
Lente 2012 ook..... schijnt
!!! Go 49-ers !!!
  Redactie Frontpage donderdag 28 juli 2011 @ 20:37:37 #296
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_100061316
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:35 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Lente 2012 ook..... schijnt
Serieus?! Moet niet gekker worden. Van mij mag het hoor :)
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_100061521
Het mooiste concert blijft Dortmund 1988!
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:47:07 #298
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_100061675
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:

Was dat trouwens nou Andy dr ma waarmee ze stond te dansen op een gegeven moment?
Op het laatste toen Philip ook op het podium stond? Dat was Floor, daar hebben we de hele middag mee voor de Ahoy gezeten. Ze mailde mij dat Andy zei dat zij/Floor op haar zus leek en toen nam ze Floor mee naar Prince en vroeg aan Prince, doesn't she look exactly like my sis? "wow" zei Prince. Floor was helemaal in de wolken.

Heeft iemand toevallig een paar goede foto's kunnen maken van die laatste groep dansers op het podium? De vriend met wie ik was stond op het podium, met mijn telefoon wel wat foto's gemaakt, maar die zijn bagger.
could you just [i]not[/i] breathe?
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:51:05 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_100061841
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:27 schreef Lois het volgende:

[..]

Call me stupid maar dan wil ik gewoon weer heen *O*
ik ook weer hoor :@
stormy waters...
sailin'
pi_100063253
Geluidsproblemen in Keulen lees ik net. Show stilgelegd. :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:25:56 #301
24188 Belana
kloon van belana
pi_100063477
het is wel wat met het geluid he...
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')