als je in slaap zou vallen van dansen klopt er ook iets nietquote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
Ik wilde wel maar alleen gaan is ook zo wat.Op een gegeven moment viel ik in slaap van dat suffe bankzitten met bier, als ik wat kan dansen word ik altijd wel weer wakker.
jojo?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Waarom vindt iedereen het toch zo boeiend welke kerel jojo in zijn hol neemt?
Roddelen zit in onze genenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Waarom vindt iedereen het toch zo boeiend welke kerel jofu in zijn hol neemt?
Is die homo dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Waarom vindt iedereen het toch zo boeiend welke kerel jojo in zijn hol neemt?
Het RTL-4 gen is inderdaad geslachts ongebonden, maar het SBS-6 gen is verbonden aan de borsten.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Roddelen zit in onze genen
Het zogeheten RTL-4 gen
FOBO willen we!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Owww wacht jojo..
dat werd toch gedaan door Royco?
Ik klop sowieso niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als je in slaap zou vallen van dansen klopt er ook iets niet
hij heeft me nog niet versierd, dus ja.quote:
En ik begrijp dat Jofu zwanger van hem is? Wat een sensatie weer zo op de maandagochtendquote:Op maandag 11 juli 2011 10:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij heeft me nog niet versierd, dus ja.![]()
Is dat het criterium ja?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij heeft me nog niet versierd, dus ja.![]()
Kleine jofu'tjes!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik begrijp dat Jofu zwanger van hem is? Wat een sensatie weer zo op de maandagochtend
uiteraardquote:
Hij is echt kleinquote:
die ken ikquote:Op maandag 11 juli 2011 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die Jojo... GDVR...
Zat al te googlen en kwam hierop
[ afbeelding ]
quote:
Oh, goede tipquote:Op maandag 11 juli 2011 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je op je kop gaan staan.
Dan is het zaad er sneller.
Ik begreep via het circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels merk ik weerquote:
proficiat met de kleinequote:
Jij laat je ook makkelijk afschepen. ...quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begreep via circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels hoor ik weer
En van de rest van de treinreizigers. Wat een bende weerquote:
Natuurlijk kloppen die niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begreep via het circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels hoor ik weer
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij laat je ook makkelijk afschepen. ...
Oh wacht.....![]()
oh, die was onduidelijk denk ikquote:
is die relatie nu alweer voorbij? wanneer krijgen we de ruzie?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begreep via het circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels merk ik weer
Nee hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 11:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, die was onduidelijk denk ik
Kakkerlakkenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat bezielt jou om mijn zoon geld te bieden zodat ie overloopt naar Feyenoord![]()
Hahahaquote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens Roy.
Wat bezielt jou om mijn zoon geld te bieden zodat ie overloopt naar Feyenoord![]()
En waarom dacht je dat dat zou lukken??
Wil je mijn Feyenoord plaatjes zien heeft niks te maken met hem van club over laten lopen hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens Roy.
Hoho, geen geld om over te lopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens Roy.
Hij zou het kind 30 euro geven als ie in feyenoordtenue mee zou gaan naar de kuipquote:Op maandag 11 juli 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil je mijn Feyenoord plaatjes zien heeft niks te maken met hem van club over laten lopen hoor.
tenzij slotjequote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
Het lijstje met kast homo's is wel steeds langer aan het worden.
Ze kunnen er toch gewoon voor uit komen.
Ik ben trots op mijn zoonquote:Op maandag 11 juli 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, geen geld om over te lopen.
Hij moest alleen even een feyenoord shirt aandoen en tegen jou gaan zeggen dat hij voor feyenoord was geworden.
Maar dat wilde hij niet.
Heb hem geloof ik nog 40 euro geboden.
Wellicht doen ze dat niet omdat Angel liever "hetero's" aan de haak slaat?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
ik had het gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, geen geld om over te lopen.
Hij moest alleen even een feyenoord shirt aandoen en tegen jou gaan zeggen dat hij voor feyenoord was geworden.
Maar dat wilde hij niet.
Heb hem geloof ik nog 40 euro geboden.
Ik moest zaterdag door stadseel feijenoordquote:
Boeiende tactiek.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Wellicht doen ze dat niet omdat Angel liever "hetero's" aan de haak slaat?
Mijn zoon heeft principesquote:
Dat is toch ook een principe.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, de prijs was gewoon te laag.
Vind je het niet gezellig in de kast?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
ik heb een hekel aan voetbalquote:
ik zou me rot schamen.quote:
Voor die 40 euro kunnen ze ook beter een nieuwe speler halen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou me rot schamen.
ik hoop dat ik mijn kind toch wel leer hoe hij die feyenoorder 40 euro afpakt
hell, voor die 40 euro kunnen ze zelfs een betere nieuwe speler halenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor die 40 euro kunnen ze ook beter een nieuwe speler halen.
En een jaarsalaris.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
hell, voor die 40 euro kunnen ze zelfs een betere nieuwe speler halen
Muziekfestivals slopen de stad.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wijken. En elkaar. En onschuldige bijstaanders.
Mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziekfestivals slopen de stad.
Concerten verzieken de treinen.
Dat laatste doet de NS zelf alquote:Op maandag 11 juli 2011 11:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Behalve het hoofdje dat op en neer gaat in mijn schoot.quote:
Alleen de muziekfestivals met house, want drugsquote:Op maandag 11 juli 2011 11:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jupquote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
En drank sloopt hersencellen en levers![]()
Of niet Samzz?
Sja, donderdag wilde B. naar mij toekomen, maar dat was onmogelijk (via Rotterdam naar Aachen vanuit Amsterdam). Vrijdag lag heel DH Centraal plat.quote:
Je lag er wel lief bij!!quote:
bullshit. alcohol is erger.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen de muziekfestivals met house, want drugs
Incompetentie van de NS, echtquote:Op maandag 11 juli 2011 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, donderdag wilde B. naar mij toekomen, maar dat was onmogelijk (via Rotterdam naar Aachen vanuit Amsterdam). Vrijdag lag heel DH Centraal plat.
Vast iets met bladeren of warme wissels ofzo.
Meestal is het niet eens de schuld van de NS, maar van ProFail.quote:
Uiteraard!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen de muziekfestivals met house, want drugs
nee, die kunnen niet voetballen, winnen zelden geloof ik..quote:
Ik heb 100% van de tijd dat ik pillen heb gebruikt de stad vervuild.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard!
Alcoholdrinkers zijn zonder uitzondering vrolijke verantwoordelijke mensen die achteloos een cidertje of biertje wegtikken hun haar losgooiend in de wind.
Geloof 't of niet, het lag lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je lag er wel lief bij!!
Zo onder Huppelkind zn dekentje
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 100% van de tijd dat ik pillen heb gebruikt de stad vervuild.
Met drank kom ik misschien op 1%.
OVquote:Op maandag 11 juli 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, godverdomme. Nu rijdt de trein naar Tilburg opeens niet meer
.
Klote zooi!
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
.
Klote zooi!
Dr meeste mensen zijn blij als ze niet naar Tilburg hoeven.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
.
Klote zooi!
Ik had vandaag m'n afscheidsborrel en laatste gesprek met m'n stage baas. Dus ja, ik baal enorm.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dr meeste mensen zijn blij als ze niet naar Tilburg hoeven.
Ach ja, zo zie je nog eens wat van de wereldquote:Op maandag 11 juli 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ben op weg naar huis, afscheidsborrel verplaatst naar woensdag.
Thanks, Pro-rail
Ik had liever gewoon vandaag m'n laatste dag gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, zo zie je nog eens wat van de wereld
Dat snap ikquote:Op maandag 11 juli 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had liever gewoon vandaag m'n laatste dag gehad..
Het is een teken!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had vandaag m'n afscheidsborrel en laatste gesprek met m'n stage baas. Dus ja, ik baal enorm.
Maar, nu woensdag. Mijn baas is tof!
Nee, die zijn dan niet meer goedquote:Op maandag 11 juli 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Dat snap ik
Neem je je taarten woensdag weer mee, of hebben jullie hem vanavond als avondeten?
Een teken dat ik er niet weg moet gaan?quote:
Wrong.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 100% van de tijd dat ik pillen heb gebruikt de stad vervuild.
Met drank kom ik misschien op 1%.
Nou nee hoorquote:
Het is OF OF, niet EN EN.quote:
Als je je eerst katslam zuipt en er dan een half pilletje op gooit, dan gaat het niet goed natuurlijk.quote:
Ik was verre van katslamquote:Op maandag 11 juli 2011 12:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je je eerst katslam zuipt en er dan een half pilletje op gooit, dan gaat het niet goed natuurlijk.
Niet dat ik zou willen beweren dat babs zo was.
Ja dumdum om niets te overleggenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh wacht ja, was ook wat drank in het spel...
Ik zie ze wel es zwalken op een feest en raad ze dan altijd aan wat af te koelen, water te drinken en voortaan geen alcohol erbij te drinken. Het is zo zonde en onnodig.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh wacht ja, was ook wat drank in het spel...
Erna wel.quote:
En erna voelde je je in de zevende hemel!quote:
We waren in Duitsland, als ik er al fietsers had gezien, had ik mijn opa's fiets terug gejatquote:Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En erna voelde je je in de zevende hemel!
heb jij op dat moment gedacht een ander persoon "voor de lol" van zijn fiets te rossen?
*toevoegt aan Watch Laterquote:
Niet gestreched?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef Spijker83 het volgende:
Hoelang duurt normaal spierpijn??
Heb al drie dagen mijn kuitspieren vast zittenLoopt zo lastig..
Oh dat kan wel even duren ja. Na een hele dag dansen heb ik ook wel eens een aantal dagen spierpijnquote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef Spijker83 het volgende:
Hoelang duurt normaal spierpijn??
Heb al drie dagen mijn kuitspieren vast zittenLoopt zo lastig..
Haha eens. Maar sommige koektrommels zijn wel mooi..quote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
Met hun "getunede" voertuigen ook echt....Ze bedoelen; hun 1.3 koektrommels met plastic opbouw troep....
Mja, het blijven koektrommels......quote:Op maandag 11 juli 2011 13:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha eens. Maar sommige koektrommels zijn wel mooi..
Jawel, of je nu een goede of slechte conditie hebt.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:02 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 500m zwemmen en dan 5 km hardlopen..
Hoef je toch niet voor te stretchen..
Conditie is inderdaad prima..quote:Op maandag 11 juli 2011 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Jawel, of je nu een goede of slechte conditie hebt.
Dat je spierpijn hebt, is al het signaal dat je het kennelijk wel had moeten doen
Veel plezier dan met je spierpijn en mogelijke blessures dit jaarquote:Op maandag 11 juli 2011 13:04 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Conditie is inderdaad prima..
Maar zal het eens proberen volgend jaar..
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
Met hun "getunede" voertuigen ook echt....Ze bedoelen; hun 1.3 koektrommels met plastic opbouw troep....
Nee ga volgend jaar pas weer zoiets doenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Veel plezier dan met je spierpijn en mogelijke blessures dit jaar
Zonde van je prima conditie danquote:Op maandag 11 juli 2011 13:08 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee ga volgend jaar pas weer zoiets doen
Klopt, maar het beste moment natuurlijk om te stretchen is in ieder geval je spieren (nog) warm zijn. Net na de training dus.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
Strechen is nooit te laat, als je spierpijn voelt (opkomen), kun je alsnog gaan strechen. En ja, dat doet wel pijn. Succes
Haha, nee doe nog wel andere sporten.. Dus conditie blijft wel. Maar is geen duurloop of zo. Normaal heb ik ook bijna nooit spierpijn. Vandaar mijn eerste vraag..quote:
Bedanktquote:Op maandag 11 juli 2011 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
Strechen is nooit te laat, als je spierpijn voelt (opkomen), kun je alsnog gaan strechen. En ja, dat doet wel pijn. Succes
Ah kijk daar zit dus de fout.. Ik begon direct aan het bier..quote:Op maandag 11 juli 2011 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, maar het beste moment natuurlijk om te stretchen is in ieder geval je spieren (nog) warm zijn. Net na de training dus.
Zal er dan wel mee te maken hebben dat je normaal gesproken andere spieren gebruikt of spieren anders gebruiktquote:Op maandag 11 juli 2011 13:12 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha, nee doe nog wel andere sporten.. Dus conditie blijft wel. Maar is geen duurloop of zo. Normaal heb ik ook bijna nooit spierpijn. Vandaar mijn eerste vraag..
Zeer begrijpelijk, het is je vergevenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:12 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ah kijk daar zit dus de fout.. Ik begon direct aan het bier..
'quote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
werk jij bij automaxx ofzo? dat je je zo aangesproken voelt?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
'
een maat van mij met zijn 340PK civic heeft een prijs gewonnen met drag.
een andere maat van mij heeft een show and shine prijs gewonnen, met een auto waar wij optische veranderingen op hebben aangebracht
voel ik mij aangesproken? ik lees iets over automaxx en vertel wat ik daar van weet. namelijk dat er 2 bekenden van mij met een prijs naar huis zijn gegaan. waarvan 1 mede dankzij mijn werkzaamhedenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
werk jij bij automaxx ofzo? dat je je zo aangesproken voelt?
sorry, maar automaxx staat nou eenmaal bekend om zijn pauper sjonnie imago....
Mja, ik rij in ieder geval niet in een koekblik dat er niet uitziet door automaxx rommel.... en dat zich voor moet doen als iets snels terwijl het slechts een 1.3 blok heeftquote:Op maandag 11 juli 2011 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
voel ik mij aangesproken? ik lees iets over automaxx en vertel wat ik daar van weet. namelijk dat er 2 bekenden van mij met een prijs naar huis zijn gegaan. waarvan 1 mede dankzij mijn werkzaamheden
Daarna vroeg ik wat voor auto je hebt.
Ik heb in Utrecht ook wel es 100 gereden waar je 50 mag.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:57 schreef Spezza19 het volgende:
Automaxxx
Je kan ook wel raden wat daar voor paupervolk op af komt
Negentig verkeersboetes rond auto-evenement
maandag 11 juli 2011 | 12:17 | Laatst bijgewerkt op: maandag 11 juli 2011 | 12:19
Tekstgrootte
FLEVOLAND - Verkeerscontroles rond een Automaxx-meeting bij Biddidnghuizen hebben het afgelopen weekeinde een regen van boetes opgeleverd.
De politie deelde in totaal negentig boetes uit en nam daarnaast ook nog eens negen rijbewijzen in.
In alle gevallen ging het om snelheidsovertredingen. De hoogst gemeten snelheid was 158 kilometer ter uur op een stuk weg waar een limiet geldt van tachtig kilometer per uur.
De rijbewijzen werden ingevorderd voor automobilisten die minimaal vijftig kilometer te hard hadden gereden. Tussen de dertig en vijftig kilometer te hard betekende een geldboete.
De politie controleerde op de Harderdijk enDrontermeerdijk in Biddinghuizen, de Elburgerweg in Elburg en de Karekietweg in Zeewolde.
Automaxx Summer Edition trok zaterdag en zondag duizenden autoliefhebbers die met hun getunede voertuigen naar het evenemententerrein bij Walibi World waren gekomen.
De naam van het evenement verwijst naar het tijdschrift Automaxx dat geregeld meetings organiseert.
Ja, daarom kopen ze die automaxx bagger....quote:Op maandag 11 juli 2011 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb in Utrecht ook wel es 100 gereden waar je 50 mag.
Sja.
Paupers hebben geen geld voor tuning.
Boefje! Beloof je het nooit weer te doen?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb in Utrecht ook wel es 100 gereden waar je 50 mag.
Sja.
Paupers hebben geen geld voor tuning.
Ik beloof dat ik nooit meer in een Amerikaanse Honda Civic 1.6 zo hard door Utrecht zal rijden.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:32 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Boefje! Beloof je het nooit weer te doen?
In een Honda mag je hard rijdenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik nooit meer in een Amerikaanse Honda Civic 1.6 zo hard door Utrecht zal rijden.
Dat wou ik zeggen. Wat een weglegging had die bak man. Enorm laag zwaartepunt, niet normaal. Auto uit 1993 met Cruise Control (nooit gebruikt, houd er niet van), aircoquote:
Maar je schaamt je er genoeg voor om niet te zeggen wat je wél rijdt.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:31 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik rij in ieder geval niet in een koekblik dat er niet uitziet door automaxx rommel.... en dat zich voor moet doen als iets snels terwijl het slechts een 1.3 blok heeft
Je vergeet er nog de kleur en het kenteken erbij te vermeldenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik nooit meer in een Amerikaanse Honda Civic 1.6 zo hard door Utrecht zal rijden.
dat vraag ik toch helemaal nietquote:Op maandag 11 juli 2011 13:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik rij in ieder geval niet in een koekblik dat er niet uitziet door automaxx rommel.... en dat zich voor moet doen als iets snels terwijl het slechts een 1.3 blok heeft
Mja, het gros van de automaxx sjonnies vallen gewoon in die categorie.... Enkele uitzondering daar....quote:Op maandag 11 juli 2011 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat vraag ik toch helemaal niet
en ik zei er niet voor niets bij dat die civic 340 PK heeft. zal ook een auto zijn waarvan jij denkt dat ie een 1.3 heeft namelijk
Lol!!!quote:Nu weet ik waar je werkt, elke x tijdens mijn pauze vraag ik me af waar jij werkt, maar heb je gevonden haha
ik probeer het nog 1 keer, wat rij jij?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het gros van de automaxx sjonnies vallen gewoon in die categorie.... Enkele uitzondering daar....
En Honda's, vooral Civic's, zijn over het algemeen wel koektrommels ja... vooral die oude meuk... die nieuwe Civic en de S2000 zijn wel te pruimen.
Gewoon je naam intypen toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik heb er niet eens een foto op staan![]()
dus hij heeft logisch moeten nadenken
Boeit dat? Is mijn mening dan opeens meer of minder waard?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik probeer het nog 1 keer, wat rij jij?
hij is wel met je bezig iigquote:Op maandag 11 juli 2011 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik heb er niet eens een foto op staan![]()
dus hij heeft logisch moeten nadenken
je lijkt wel een wijf manquote:Op maandag 11 juli 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boeit dat? Is mijn mening dan opeens meer of minder waard?
Ik schaam mij er niet voor hoor, heb het hier al vaker een keer gemeld....
Hij is waarschijnlijk bang dat na het lezen van z'n auto we hem dan helemaal niet meer serieus nemenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf man
ik stel gewoon een doodnormale vraag, krijg ik dit als antwoord
Je hebt een fan! En die doet ook nog moeite voor jequote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat ie de bedrijfssite heeft gecheckt. Staan we ook allemaal op
Op internet of intranet?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat ie de bedrijfssite heeft gecheckt. Staan we ook allemaal op
deed iemand dat nog dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk bang dat na het lezen van z'n auto we hem dan helemaal niet meer serieus nemen
Daar heeft Cue_ niets mee. Hij moet bezet en hard-to-get zijn. En woest aantrekkelijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:59 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je hebt een fan! En die doet ook nog moeite voor je
Hij is vast lelijkquote:Op maandag 11 juli 2011 13:59 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je hebt een fan! En die doet ook nog moeite voor je
quote:
dan zou dat toch op moeten zijn gevallen tijdens het lopen, de meesten zijn lelijk die ik zie.. Of tenminste, niet interessant voor mijquote:Op maandag 11 juli 2011 14:03 schreef Spijker83 het volgende:
Ja ach dat is de gok heMaar wat als hij nou erg knap is?
Ja is lastig onthouden he.. Al die eisenlijsten van de damesquote:Op maandag 11 juli 2011 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heeft Cue_ niets mee. Hij moet bezet en hard-to-get zijn. En woest aantrekkelijk.
Oh wacht, dat was Spirit
There's always a catchquote:
Als ze mijn eisenlijstje maar onthouden, dan is het goedquote:Op maandag 11 juli 2011 14:04 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja is lastig onthouden he.. Al die eisenlijsten van de dames
Niet in geintresserd, mag dat ook?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze mijn eisenlijstje maar onthouden, dan is het goed
Of issues hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heeft Cue_ niets mee. Hij moet bezet en hard-to-get zijn. En woest aantrekkelijk.
Oh wacht, dat was Spirit
Je eigen lijstje?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:07 schreef STING het volgende:
Graag zelfs, ik wil het overzicht nog weleens kwijt raken
Hoi Spiritquote:Op maandag 11 juli 2011 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
als ik maar weet dat het niets wordt in elk geval
Heb jij die dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze mijn eisenlijstje maar onthouden, dan is het goed
Dat is wel zo veilig natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of issues hebbenOf bindingsangst... als ik maar weet dat het niets wordt in elk geval
Haha en vrouw is..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze maar van puzzelen houdt. En treinen
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 11 juli 2011 14:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin het langzamerhand aardig zat te worden
Je mag hem hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gun mij deze kleine snelheidsvictorie nou
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze maar van puzzelen houdt. En treinen
Maar ik val gewoon niet op softiesquote:Op maandag 11 juli 2011 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Beetje kip en ei.
Je valt op de woest aantrekkelijke teddyberen, omdat die veilig lijken.
Maar tegelijkertijd zullen die over het algemeen je het vertrouwen in het 'binden' niet snel laten terugwinnen
Hoorde al iets van afgelopen meeting..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat hoefde toch niet?
Ohnee wacht, dat was Royco
Ze raken op, op zeg ik je!quote:
Ik heb geen idee!! Ik hoor een half woord en plak daar zelf verregaande, onwaarschijniljke conclusies aan vastquote:Op maandag 11 juli 2011 14:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoorde al iets van afgelopen meeting..
Je valt niet op softies, omdat je een meer dan gemiddeld zelfverzekerde / arrogante gozer wil, die je eigen onzekerheid kan compenseren en je een veilig gevoel geeftquote:
quote:
Ik las er iets over in onzin.. Iets van de wandelgangen..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee!! Ik hoor een half woord en plak daar zelf verregaande, onwaarschijniljke conclusies aan vast
Zeg, hoe zit het nu met Roy, Jofu en de hond?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:15 schreef Spijker83 het volgende:
Ik las er iets over in onzin.. Iets van de wandelgangen..
Ach ja natuurlijkquote:
Mjah, jofu had gezegd dat huppel naakt had geslapen, die ontkende dat en zei dat jofu helemaal niet naast haar had gelegen, maar naast royco.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg, hoe zit het nu met Roy, Jofu en de hond?
Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo ongeveer van mn stoel af glij als iemand naar tegen me doet en hij zegt vervolgens: "Daar zal ik eens even een hartig woordje mee gaan wisselen!" (wat ie natuurlijk nooit doet, maar het gaat om het idee)quote:Op maandag 11 juli 2011 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Je valt niet op softies, omdat je een meer dan gemiddeld zelfverzekerde / arrogante gozer wil, die je eigen onzekerheid kan compenseren en je een veilig gevoel geeft
En ik heb weer zo'n anti-hoofdpijnmassage gehad. Dus vanmiddag ga ik weer dood van de migraine, de ironie.quote:
Meets.....quote:Op maandag 11 juli 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, jofu had gezegd dat huppel naakt had geslapen, die ontkende dat en zei dat jofu helemaal niet naast haar had gelegen, maar naast royco.
Heej, kap eens, we hadden het over mij!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, jofu had gezegd dat huppel naakt had geslapen, die ontkende dat en zei dat jofu helemaal niet naast haar had gelegen, maar naast royco.
Oh, dat het eerst erger wordt, voor het beter wordt?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:17 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik heb weer zo'n anti-hoofdpijnmassage gehad. Dus vanmiddag ga ik weer dood van de migraine, de ironie.
Achter de schermen gaat het uiteraard nog steeds altijd over jou lieverd.quote:
Heer-lijk, nietwaar?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dat het eerst erger wordt, voor het beter wordt?
En zij waren wel naakt? Want Jofu had gepost dat ie wel gebatst had. Maar was dat met Roy of de hond?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Doe eens een gok.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
En zij waren wel naakt? Want Jofu had gepost dat ie wel gebatst had. Maar was dat met Roy of de hond?![]()
Ja dat heeft hij niet gezegd!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
En zij waren wel naakt? Want Jofu had gepost dat ie wel gebatst had. Maar was dat met Roy of de hond?![]()
Waarom moet iedereen altijd zo geheimzinnig doen over batsen enzo.. Het is net zoiets als tennis.. Lichamelijke oefening die je met zijn 2en doet en soms met meer..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Jofu beweerde dat ie met Carooltje gebatst had.... Monopoly lukte het op de wc niet, maar later ook weer wel....quote:Op maandag 11 juli 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij niet gezegd!Flauw, halve info verschaffen... En die hond, geen idee. Ms was het wel een dame die zich niet geschoren had ofzo..
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jofu beweerde dat ie met Carooltje gebatst had.... Monopoly lukte het op de wc niet, maar later ook weer wel....
In dit geval denk ik dan eerder dat het een solo-actie was....aangezien fappen ook onder sex valt....quote:Op maandag 11 juli 2011 14:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen altijd zo geheimzinnig doen over batsen enzo.. Het is net zoiets als tennis.. Lichamelijke oefening die je met zijn 2en doet en soms met meer..
Mja, het waarheidsgehalte van Jofu is natuurlijk in twijfel te trekkenquote:
Noem jij huppels poes nu een hamster?!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of en waar Huppel zich scheert.
Ik zei toch, potje met meerdere dekseltjes!quote:
Ik denk niet scheren en lekker goedkoop shag oogsten.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of en waar Huppel zich scheert.
Zeker de potjes van Hak,.....quote:Op maandag 11 juli 2011 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei toch, potje met meerdere dekseltjes!
Of het was de kat van de buren ,dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat heeft hij niet gezegd!Flauw, halve info verschaffen... En die hond, geen idee. Ms was het wel een dame die zich niet geschoren had ofzo..
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk niet scheren en lekker goedkoop shag oogsten.
Ja het wordt te ingewikkeld zo!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Noem jij huppels poes nu een hamster?!
Ik ben het kwijt
Aangezien hij nog kan lopen was het niet met mijquote:Op maandag 11 juli 2011 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Hou op, ik zit op mn werkquote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat elke vrouw dat wel kan waarderen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo ongeveer van mn stoel af glij als iemand naar tegen me doet en hij zegt vervolgens: "Daar zal ik eens even een hartig woordje mee gaan wisselen!" (wat ie natuurlijk nooit doet, maar het gaat om het idee)
Hoezo? Hij kon toch op jou geklommen zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien hij nog kan lopen was het niet met mij
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Hij beweerde toch anders.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ho nee, Jofu zei dat hij seks heeft gehad, als hij jou batst kan hij daarna nog prima lopen, als jij hem batst zal het wat moeilijker gaan. Naar verluid worden sterretjes ook kleiner als de lengte van de persoon kleiner wordt.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jezus, eet jij groenten uit potjes??quote:Op maandag 11 juli 2011 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
En dat was de laatste keer dat ik die gehaald heb.......
Had hij dan ook een vlag bij zich om op de top te planten?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kon toch op jou geklommen zijn?
Daar voel je denk ik niks van
Hahahaa, ik zie m al gaanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had hij dan ook een vlag bij zich om op de top te planten?
Soms, voor een stoofschotelquote:Op maandag 11 juli 2011 14:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus, eet jij groenten uit potjes??
*shocked*
Nee, staat in de bedrijfspolicy. Heeft met de business casual policy te maken. Alleen op vrijdag mag datquote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar mag je geen zelf geoogste shag roken?
Vrouwen en shag, brr.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar mag je geen zelf geoogste shag roken?
nog bedankt!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:23 schreef L-E het volgende:
Ik weet het allemaal ook niet. Kan mij het schelen met wie Jofu tennist.
Mwah, ik glij niet van mijn stoel als een vent naar tegen me doet hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat elke vrouw dat wel kan waarderen.
Maar ik begrijp dat die behoefte bij jou net even wat sterker aanwezig is
Dat is juist zodat we daar niet over na hoeven te denken.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende:
Ga zelf neuken mensen in plaats van jezelf af te vragen met wie J-K heeft geneukt. Als het hem zelfs lukt om te neuken, wat is dan in hemelsnaam jullie excuus....
To baldly/boldly go where no man has gone before! To infinity and beyond!quote:
Seks is viesquote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende:
Ga zelf neuken mensen in plaats van jezelf af te vragen met wie J-K heeft geneukt. Als het hem zelfs lukt om te neuken, wat is dan in hemelsnaam jullie excuus....
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had hij dan ook een vlag bij zich om op de top te planten?
Hoiquote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende:
Hehe, zo bedoelde ik het ook nietquote:Op maandag 11 juli 2011 14:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwah, ik glij niet van mijn stoel als een vent naar tegen me doet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |