als je in slaap zou vallen van dansen klopt er ook iets nietquote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
Ik wilde wel maar alleen gaan is ook zo wat.Op een gegeven moment viel ik in slaap van dat suffe bankzitten met bier, als ik wat kan dansen word ik altijd wel weer wakker.
jojo?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Waarom vindt iedereen het toch zo boeiend welke kerel jojo in zijn hol neemt?
Roddelen zit in onze genenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Waarom vindt iedereen het toch zo boeiend welke kerel jofu in zijn hol neemt?
Is die homo dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Waarom vindt iedereen het toch zo boeiend welke kerel jojo in zijn hol neemt?
Het RTL-4 gen is inderdaad geslachts ongebonden, maar het SBS-6 gen is verbonden aan de borsten.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Roddelen zit in onze genen
Het zogeheten RTL-4 gen
FOBO willen we!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Owww wacht jojo..
dat werd toch gedaan door Royco?
Ik klop sowieso niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als je in slaap zou vallen van dansen klopt er ook iets niet
hij heeft me nog niet versierd, dus ja.quote:
En ik begrijp dat Jofu zwanger van hem is? Wat een sensatie weer zo op de maandagochtendquote:Op maandag 11 juli 2011 10:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij heeft me nog niet versierd, dus ja.![]()
Is dat het criterium ja?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij heeft me nog niet versierd, dus ja.![]()
Kleine jofu'tjes!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik begrijp dat Jofu zwanger van hem is? Wat een sensatie weer zo op de maandagochtend
uiteraardquote:
Hij is echt kleinquote:
die ken ikquote:Op maandag 11 juli 2011 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die Jojo... GDVR...
Zat al te googlen en kwam hierop
[ afbeelding ]
quote:
Oh, goede tipquote:Op maandag 11 juli 2011 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je op je kop gaan staan.
Dan is het zaad er sneller.
Ik begreep via het circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels merk ik weerquote:
proficiat met de kleinequote:
Jij laat je ook makkelijk afschepen. ...quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begreep via circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels hoor ik weer
En van de rest van de treinreizigers. Wat een bende weerquote:
Natuurlijk kloppen die niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begreep via het circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels hoor ik weer
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij laat je ook makkelijk afschepen. ...
Oh wacht.....![]()
oh, die was onduidelijk denk ikquote:
is die relatie nu alweer voorbij? wanneer krijgen we de ruzie?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begreep via het circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels merk ik weer
Nee hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 11:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, die was onduidelijk denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |