als je in slaap zou vallen van dansen klopt er ook iets nietquote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
Ik wilde wel maar alleen gaan is ook zo wat.Op een gegeven moment viel ik in slaap van dat suffe bankzitten met bier, als ik wat kan dansen word ik altijd wel weer wakker.
jojo?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Waarom vindt iedereen het toch zo boeiend welke kerel jojo in zijn hol neemt?
Roddelen zit in onze genenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Waarom vindt iedereen het toch zo boeiend welke kerel jofu in zijn hol neemt?
Is die homo dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Waarom vindt iedereen het toch zo boeiend welke kerel jojo in zijn hol neemt?
Het RTL-4 gen is inderdaad geslachts ongebonden, maar het SBS-6 gen is verbonden aan de borsten.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Roddelen zit in onze genen
Het zogeheten RTL-4 gen
FOBO willen we!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Owww wacht jojo..
dat werd toch gedaan door Royco?
Ik klop sowieso niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als je in slaap zou vallen van dansen klopt er ook iets niet
hij heeft me nog niet versierd, dus ja.quote:
En ik begrijp dat Jofu zwanger van hem is? Wat een sensatie weer zo op de maandagochtendquote:Op maandag 11 juli 2011 10:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij heeft me nog niet versierd, dus ja.![]()
Is dat het criterium ja?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij heeft me nog niet versierd, dus ja.![]()
Kleine jofu'tjes!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik begrijp dat Jofu zwanger van hem is? Wat een sensatie weer zo op de maandagochtend
uiteraardquote:
Hij is echt kleinquote:
die ken ikquote:Op maandag 11 juli 2011 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die Jojo... GDVR...
Zat al te googlen en kwam hierop
[ afbeelding ]
quote:
Oh, goede tipquote:Op maandag 11 juli 2011 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je op je kop gaan staan.
Dan is het zaad er sneller.
Ik begreep via het circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels merk ik weerquote:
proficiat met de kleinequote:
Jij laat je ook makkelijk afschepen. ...quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begreep via circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels hoor ik weer
En van de rest van de treinreizigers. Wat een bende weerquote:
Natuurlijk kloppen die niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begreep via het circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels hoor ik weer
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij laat je ook makkelijk afschepen. ...
Oh wacht.....![]()
oh, die was onduidelijk denk ikquote:
is die relatie nu alweer voorbij? wanneer krijgen we de ruzie?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begreep via het circuit dat je zo goed als getrouwd bent met jofu... Maar er klopt weer niks van al die roddels merk ik weer
Nee hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 11:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, die was onduidelijk denk ik
Kakkerlakkenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat bezielt jou om mijn zoon geld te bieden zodat ie overloopt naar Feyenoord![]()
Hahahaquote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens Roy.
Wat bezielt jou om mijn zoon geld te bieden zodat ie overloopt naar Feyenoord![]()
En waarom dacht je dat dat zou lukken??
Wil je mijn Feyenoord plaatjes zien heeft niks te maken met hem van club over laten lopen hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens Roy.
Hoho, geen geld om over te lopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens Roy.
Hij zou het kind 30 euro geven als ie in feyenoordtenue mee zou gaan naar de kuipquote:Op maandag 11 juli 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil je mijn Feyenoord plaatjes zien heeft niks te maken met hem van club over laten lopen hoor.
tenzij slotjequote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
Het lijstje met kast homo's is wel steeds langer aan het worden.
Ze kunnen er toch gewoon voor uit komen.
Ik ben trots op mijn zoonquote:Op maandag 11 juli 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, geen geld om over te lopen.
Hij moest alleen even een feyenoord shirt aandoen en tegen jou gaan zeggen dat hij voor feyenoord was geworden.
Maar dat wilde hij niet.
Heb hem geloof ik nog 40 euro geboden.
Wellicht doen ze dat niet omdat Angel liever "hetero's" aan de haak slaat?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
ik had het gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, geen geld om over te lopen.
Hij moest alleen even een feyenoord shirt aandoen en tegen jou gaan zeggen dat hij voor feyenoord was geworden.
Maar dat wilde hij niet.
Heb hem geloof ik nog 40 euro geboden.
Ik moest zaterdag door stadseel feijenoordquote:
Boeiende tactiek.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Wellicht doen ze dat niet omdat Angel liever "hetero's" aan de haak slaat?
Mijn zoon heeft principesquote:
Dat is toch ook een principe.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, de prijs was gewoon te laag.
Vind je het niet gezellig in de kast?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
ik heb een hekel aan voetbalquote:
ik zou me rot schamen.quote:
Voor die 40 euro kunnen ze ook beter een nieuwe speler halen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou me rot schamen.
ik hoop dat ik mijn kind toch wel leer hoe hij die feyenoorder 40 euro afpakt
hell, voor die 40 euro kunnen ze zelfs een betere nieuwe speler halenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor die 40 euro kunnen ze ook beter een nieuwe speler halen.
En een jaarsalaris.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
hell, voor die 40 euro kunnen ze zelfs een betere nieuwe speler halen
Muziekfestivals slopen de stad.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wijken. En elkaar. En onschuldige bijstaanders.
Mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziekfestivals slopen de stad.
Concerten verzieken de treinen.
Dat laatste doet de NS zelf alquote:Op maandag 11 juli 2011 11:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Behalve het hoofdje dat op en neer gaat in mijn schoot.quote:
Alleen de muziekfestivals met house, want drugsquote:Op maandag 11 juli 2011 11:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jupquote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
En drank sloopt hersencellen en levers![]()
Of niet Samzz?
Sja, donderdag wilde B. naar mij toekomen, maar dat was onmogelijk (via Rotterdam naar Aachen vanuit Amsterdam). Vrijdag lag heel DH Centraal plat.quote:
Je lag er wel lief bij!!quote:
bullshit. alcohol is erger.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen de muziekfestivals met house, want drugs
Incompetentie van de NS, echtquote:Op maandag 11 juli 2011 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, donderdag wilde B. naar mij toekomen, maar dat was onmogelijk (via Rotterdam naar Aachen vanuit Amsterdam). Vrijdag lag heel DH Centraal plat.
Vast iets met bladeren of warme wissels ofzo.
Meestal is het niet eens de schuld van de NS, maar van ProFail.quote:
Uiteraard!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen de muziekfestivals met house, want drugs
nee, die kunnen niet voetballen, winnen zelden geloof ik..quote:
Ik heb 100% van de tijd dat ik pillen heb gebruikt de stad vervuild.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard!
Alcoholdrinkers zijn zonder uitzondering vrolijke verantwoordelijke mensen die achteloos een cidertje of biertje wegtikken hun haar losgooiend in de wind.
Geloof 't of niet, het lag lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je lag er wel lief bij!!
Zo onder Huppelkind zn dekentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |