SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
Tsja... omdat het voor F. niet per se hoeft, iig niet nu.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:16 schreef Cathmar het volgende:
Oe, erg he BE. Hoe graag je het kan willen. Mijn mannetje wil gelukkig ook en misschien nog wel meer dan ik. Wij zijn nu aan het iui-en voor nr 3.
Ennuh... waarom eigenlijk niet bij jullie?
Als je leeftijd in je profiel klopt, ben je 33. Wat opvallend dan dat er zo weinig kinderen om je heen zijn! Ik ben 30 en ze vallen met bakken uit de hemel juist de laatste tijd. Sinds kort pas hoor, maar toch. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je graag ook je vriendinnen of familie om je heen wil hebben met kinderen. Want die kinderen zijn toch anders dan bijvoorbeeld op de gym of de creche, denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:45 schreef Aventura het volgende:
Ik heb heel gemengde gevoelens over nog een keer willen. Ben pas 10 weken geleden bevallen en dat is me niet in de koude kleren gaan zitten. Mijn zwangerschap verliep lichamelijk gezien probleemloos, de bevalling niet echt maar wel met goed resultaat, maar als ik zo terugkijk was ik niet echt heel vrolijk. Beetje grijze wolk, veel piekeren. Ik ben nu pas weer een beetje de oudeen kijk zelfs uit naar weer werken, want dan is alles voor mijn gevoel weer wat normaler, en ik heb regelmaat nodig om bij de les te blijven zeg maar. Ik heb nog wel een paar jaar om te rammelen, al wil ik liever niet voorbij de 36 gaan. Anderzijds lijkt het me niks om 2 kinderen zo kort op elkaar te hebben. Hm, volgens mij heb ik dit hier al eens overpeinsd, haha. Kan je trouwens ook rammelen voor een ander? 't Lijkt me zo leuk als mijn zussen of mijn vriendinnen ook zwanger worden. Dan kan ik het delen met iemand die me na staat. Nu heb ik wel gezwangerschapsgymd maar dat is toch anders, dan blijft het bij de oppervlakte. Vind het jammer dat ik alles niet echt heb kunnen delen met een ervaringsdeskundige (natuurlijk wel met mijn zussen en vriendinnen, maar die zijn kinderloos en dan is het toch anders).
Dit lijkt best een beetje op mijn verhaal.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:45 schreef Aventura het volgende:
Ik heb heel gemengde gevoelens over nog een keer willen. Ben pas 10 weken geleden bevallen en dat is me niet in de koude kleren gaan zitten. Mijn zwangerschap verliep lichamelijk gezien probleemloos, de bevalling niet echt maar wel met goed resultaat, maar als ik zo terugkijk was ik niet echt heel vrolijk. Beetje grijze wolk, veel piekeren. Ik ben nu pas weer een beetje de oudeen kijk zelfs uit naar weer werken, want dan is alles voor mijn gevoel weer wat normaler, en ik heb regelmaat nodig om bij de les te blijven zeg maar. Ik heb nog wel een paar jaar om te rammelen, al wil ik liever niet voorbij de 36 gaan. Anderzijds lijkt het me niks om 2 kinderen zo kort op elkaar te hebben. Hm, volgens mij heb ik dit hier al eens overpeinsd, haha. Kan je trouwens ook rammelen voor een ander? 't Lijkt me zo leuk als mijn zussen of mijn vriendinnen ook zwanger worden. Dan kan ik het delen met iemand die me na staat. Nu heb ik wel gezwangerschapsgymd maar dat is toch anders, dan blijft het bij de oppervlakte. Vind het jammer dat ik alles niet echt heb kunnen delen met een ervaringsdeskundige (natuurlijk wel met mijn zussen en vriendinnen, maar die zijn kinderloos en dan is het toch anders).
BE ik leef met je mee, je verhaal is herkenbaar..quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
Vriendinnetje is zwanger... En ik rammelde al zo hard!![]()
Ik wil oohooooook!![]()
Damn, had ik nou maar nog een jaar of 5, dan wist ik het wel. Gooide ik mijn gerammel nu even in de kast en dan gewoon over een paar jaar weer eens in de groep gooien.
Manlief heeft dat zelf ook wel eens gezegd nl.
Maar ja... *zucht*
mag je vragen!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aventura erg herkenbaarMeer wil ik er even niet over kwijt.
Cooki, wat is de reden dat er 8,5 jaar tussen je jongens zit? Als ik dat mag vragen?
whut?! Ik mis iets of niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef Ssserpente het volgende:
En toch, en juist ik was altijd iemand die riep dat ik het aaaltijd zou onthouden, vergeet je het en verdwijnt de herinnering eraan steeds verder naar de achtergrond. Ik zou (en ga) het zo opnieuw doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Ik mag een tweede!quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:33 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik heb besloten dat ik die tweeënhalf jaar naar voren ga halen. Argument: dan is de hond (en ws de kat) dood, dus hebben we meer tijd. Maar dat moet ik nog even in de week leggen.
*vind ik leuk*quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:33 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik mag een tweede!Maar wel pas over tweeënhalf jaar want dan is Nils pas klaar met z'n mba in de avonduren. En ik moet van Nils eerst met 'm trouwen.
Maar ik heb besloten dat ik die tweeënhalf jaar naar voren ga halen. Argument: dan is de hond (en ws de kat) dood, dus hebben we meer tijd. Maar dat moet ik nog even in de week leggen.
Leuk Ssserpente. En Lente wordt ook steeds zelfstandiger, da's ook een goed argument!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:33 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik mag een tweede!Maar wel pas over tweeënhalf jaar want dan is Nils pas klaar met z'n mba in de avonduren. En ik moet van Nils eerst met 'm trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |