SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 0% gewijzigd door Kuukske op 11-07-2011 15:09:55 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Babequote:Op maandag 11 juli 2011 09:22 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, thee natuurlijk
Wij hebben op het werk zo'n tafelformaat DE ding waar 8 soorten uitkomen. De koffie schijnt wel prima te zijn, ik drink het alleen nooit
Fixed.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wil iemand mij nog bij misschien zetten voor de meet?
Thnx!quote:
Het meest benieuwd.. Euhm. Mday.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Thnx!
Kuuk naar wie ben jij het meest benieuwd?
Ja idd ook wel Mday want die schijnt op jake gyllenhaal te lijkenquote:
Daar was ik niet bij!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:46 schreef Nebo het volgende:
Eeehm Kuukske, je hebt Mday al eens gezien op een meet van de crew hè
Nebo en koei he'k al es gezien. En Fallen. En Sol. En euhh.. Rossdeeltje natuurlijk. Maar die woon praktisch bij ons om de hoek.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja idd ook wel Mday want die schijnt op jake gyllenhaal te lijken
En ik weet al hoe poit, nebo en koei eruit zien van die sonydag.Toen waren er meer mensen maar daarvan wist ik niet welke nickname erbij hoort!
Jaa ik hoop het wel, maar het is nog een klein beetje afhankelijk van mijn baas of hij me vrij geeft of niet. Maar dan gaan we zeker even mannen bespreken!!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nebo en koei he'k al es gezien. En Fallen. En Sol. En euhh.. Rossdeeltje natuurlijk. Maar die woon praktisch bij ons om de hoek.
Ennuhm. Jou! Want we moeten wel mannen bespreken. Dus je moet wel komen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa ik hoop het wel, maar het is nog een klein beetje afhankelijk van mijn baas of hij me vrij geeft of niet. Maar dan gaan we zeker even mannen bespreken!!
En dan kan ik poit ook weer eens zien, is ook alweer lang geleden!!
Gaat wij dat weer krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Thnx!
Kuuk naar wie ben jij het meest benieuwd?
Nice, Stockholm. Geniet er van Neboquote:Op maandag 11 juli 2011 09:47 schreef Nebo het volgende:
Ow en hallo vanuit het mooie Stockholm! Vandaag gaan we denk ik naar het koninklijke paleis, zo even plannen maken. Eerst op ons dooie gemakje ontbijten beneden
Sharquote:
Spankquote:
Nou vertel, naar wie ben jij het meest benieuwdquote:
Pff, buitenstaanderquote:Op maandag 11 juli 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben benieuwd naar allemaal want ik ken nog niemand
Je hebt in ieder geval foto's gezienquote:Op maandag 11 juli 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb iedereen zowat wel ontmoet, van de dames alleen jou en Shar niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou vertel, naar wie ben jij het meest benieuwd
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval foto's gezien
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb iedereen zowat wel ontmoet, van de dames alleen jou en Shar niet.
[..]
![]()
![]()
Zeer zeker wel! Je vertrok voor het eten, Mday was daar heul wel bij!quote:
Nietes! Echt?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zeer zeker wel! Je vertrok voor het eten, Mday was daar heul wel bij!
Da's de helft van de dames!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb iedereen zowat wel ontmoet, van de dames alleen jou en Shar niet.
* Poit heeft een zwak voor buitenstaandersquote:
Klopt niet, niet goed geteld.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's de helft van de dames!
[..]
* Poit heeft een zwak voor buitenstaanders
Je bent aardig losjes voor een getrouwde vrouw Kuuks.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nietes! Echt?
Kwam ie later dan? In Utrecht bedoel je? Mday moet hier zelf maar even uitsluitsel over geven. Volgens mij was 'ie er niet bij. Dat had ik wel onthouden.![]()
Ik ben nog aan het afleren.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Je bent aardig losjes voor een getrouwde vrouw Kuuks.
Ik heb een bas-gitaarquote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Kuukske het volgende:
True, ik zal immer soppen op zangers van punkbandjes die er ganz geil uitzien.
Mijn moeder zegt altijd: 'je mag best ergens anders honger krijgen als je maar thuis komt eten.'quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Kuukske het volgende:
True, ik zal immer soppen op zangers van punkbandjes die er ganz geil uitzien.
Lol mijn moeder zei altijd: "HAAL JE PIK UIT DE STOFZUIGER GODVERDOMME".quote:Op maandag 11 juli 2011 11:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd: 'je mag best ergens anders honger krijgen als je maar thuis komt eten.'
(alleen dan met plat broabants accent)
Wat een bazin die moeder van mij.
Honger krijgen bij 'n ander en thuis eten. Ja. Dat zeggen m'n collega's ook altijdquote:Op maandag 11 juli 2011 11:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd: 'je mag best ergens anders honger krijgen als je maar thuis komt eten.'
(alleen dan met plat broabants accent)
Wat een bazin die moeder van mij.
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lol mijn moeder zei altijd: "HAAL JE PIK UIT DE STOFZUIGER GODVERDOMME".
Maargoed dat krijg je als je in Limburg woont
hahahahahaquote:Op maandag 11 juli 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Stop disturbing me when I'm cleaning my room!
[ afbeelding ]
Ik ben ook weer goed bezig geweest. 2 uur sportschool, vanavond weer een uur spinning en nu een prepaid-toestel om mijn HTC Desire even te doen vergeten. Ik voel me naakt zo zonder smartphonequote:
Ik had al veel langer niet meer gesport. Los van het leuk vinden, was/is het bij mij ook eigenlijk wel nodig!quote:
Ik vanavond ook maar weer een keer, laatste keer was al weer 3 weken geleden.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga vanavond ook weer voor t eerst trainen
Vervelend. Maar door sporten heb je ook weer meer bij te zetten, echt superverkouden ben ik nooit. Alleen na vliegtuigairco's, de combi Pheno en vliegtuig is nooit een goede. Maar ook dan loop ik vier dagen vijftig keer op en neer door een LA Convention Centre, doe Tongariro Crossing met twee zakdoeken in mijn neus, dus qua conditieverlies merk ik nietsquote:Op maandag 11 juli 2011 11:45 schreef Fallen het volgende:
Ik wil ook weer sporten, maar ben nog steeds zwaar verkouden/grieperig. Ben blij als ik überhaupt normaal kan ademhalen...
Via de website kan je volgens mij hem nog wel toevoegen als je weet hoe laat je vertrokken bent enzo..quote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Poit het volgende:
Ohja, fuck.. vergeten m'n runkeeper aan te zetten bij het fietsen van morgen
Heb nog geen account aangemaakt..quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Via de website kan je volgens mij hem nog wel toevoegen als je weet hoe laat je vertrokken bent enzo..
kan ik me niks van herinneren.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nietes! Echt?
Kwam ie later dan? In Utrecht bedoel je? Mday moet hier zelf maar even uitsluitsel over geven. Volgens mij was 'ie er niet bij. Dat had ik wel onthouden.![]()
Goed bezig inderdaad. Heb je de zomerkriebels omdat je straks in zwembroek op het strand moetquote:Op maandag 11 juli 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook weer goed bezig geweest. 2 uur sportschool, vanavond weer een uur spinning en nu een prepaid-toestel om mijn HTC Desire even te doen vergeten. Ik voel me naakt zo zonder smartphone
Eerst beter worden!! Anders werk je je eigen lijf alleen maar tegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:45 schreef Fallen het volgende:
Ik wil ook weer sporten, maar ben nog steeds zwaar verkouden/grieperig. Ben blij als ik überhaupt normaal kan ademhalen...
Ah vandaar dat jij bij ons altijd degene bent die stofzuigt!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lol mijn moeder zei altijd: "HAAL JE PIK UIT DE STOFZUIGER GODVERDOMME".
Maargoed dat krijg je als je in Limburg woont
Hallo, heb je geen zin meer om te werken?quote:
waarom kom je niet? breda is niet zooo ver weg!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef Laniboekje het volgende:
Tsk. Meet nu in Den Bosch? Terwijl ik op die dag juist in Breda zitMisschien kan ik Kuukske wel gedag zeggen in het voorbijgaan...
Ga gelijk mee met kuuks dan!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef Laniboekje het volgende:
Tsk. Meet nu in Den Bosch? Terwijl ik op die dag juist in Breda zitMisschien kan ik Kuukske wel gedag zeggen in het voorbijgaan...
Omdat ik de hele dag plannen heb in Breda. Vriendinnetje uitzwaaien omdat ze voor een paar jaar naar Zweden gaat (quote:Op maandag 11 juli 2011 12:47 schreef Mday het volgende:
[..]
waarom kom je niet? breda is niet zooo ver weg!
Heuj!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh jeeeeej mijn baas belde net, ik ben de 23e vrij!!
Woehoe!
Utrecht is voor mij een tussenstation.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog mensen die trouwens vanuit amsterdam -> utrecht -> den bosch gaan treinen?
Haha, ik heb het ook geprobeerd maar m'n komploetorz trekt hem niet..quote:Op maandag 11 juli 2011 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens voor de mensen die Amnesia gespeeld hebben... Volgens mij heb ik echt een probleem. I.p.v. enorm te schrikken van gedaantes e.d. liep ik juist op eentje af en riep ik:' Hey!! Hey!! Ik zie een monster!! ' (ik er dus achteraan). Roept vriendlief: Mens! Het doel van het spel is je juist te verstoppen!!??!!!
Oh...
ja, want eeh.... wat doet een dwijl eigenlijk?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heuj!
Martijn beter neem je een dwijl mee ofzo
Een bakje kan ook..quote:Op maandag 11 juli 2011 12:50 schreef Mday het volgende:
[..]
ja, want eeh.... wat doet een dwijl eigenlijk?
Dat is een dweil die alleen kwijl opruimt. Vandaar een dwijl.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:50 schreef Mday het volgende:
[..]
Ik ga vanuit Alphen > Utrecht > Den Bosch, dus in Utrecht ben ik sowiesoquote:Op maandag 11 juli 2011 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog mensen die trouwens vanuit amsterdam -> utrecht -> den bosch gaan treinen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens voor de mensen die Amnesia gespeeld hebben... Volgens mij heb ik echt een probleem. I.p.v. enorm te schrikken van gedaantes e.d. liep ik juist op eentje af en riep ik:' Hey!! Hey!! Ik zie een monster!! ' (ik er dus achteraan). Roept vriendlief: Mens! Het doel van het spel is je juist te verstoppen!!??!!!
Oh...
moet jij overstappen in utrecht of gaat de trein rechtstreeks?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel vanuit Alphen > Utrecht > Den Bosch
Moet overstappenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet jij overstappen in utrecht of gaat de trein rechtstreeks?
Ahhw!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef Laniboekje het volgende:
Yeaaah!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh jeeeeej mijn baas belde net, ik ben de 23e vrij!!
Woehoe!
Ja, dat had ik op een gegeven moment ook wel door jaquote:Op maandag 11 juli 2011 12:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]haha dat is wel de volledig omgekeerde versie van hoe mensen normaal gesproken het spel ervaren ja
Het sopwater van kuuks opdwijlenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:50 schreef Mday het volgende:
[..]
Is dat alles? Dat is toch een beetje weinig?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn lunch bestond net uit een eigen gebakken plakje cake. Hmm, wat ben ik toch een keukenprinses!
Filmpje wel eens online gezien op Youtube van die gast die flipt. Briljant gewoonquote:Op maandag 11 juli 2011 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
Oh...
Zég.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Het sopwater van kuuks opdwijlen
oh my, sopwater is echt een vies woord
Mag ook wel na een heel weekend alleen maar taart, cake, chocola, nootjes, chips e.d. gegeten te hebben. Ik heb gewoon twee dagen mijn verjaardag gevierd.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is dat alles? Dat is toch een beetje weinig?
Linkje?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Filmpje wel eens online gezien op Youtube van die gast die flipt. Briljant gewoon
en waar was onze uitnodiging?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mag ook wel na een heel weekend alleen maar taart, cake, chocola, nootjes, chips e.d. gegeten te hebben. Ik heb gewoon twee dagen mijn verjaardag gevierd.![]()
![]()
Oh heerlijk. Dat ga ik aankomend weekend doen. En dan op de dag zelf op de vakantielokatie nog een keer dunnetjes overdoen bij een lokale taartboer ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mag ook wel na een heel weekend alleen maar taart, cake, chocola, nootjes, chips e.d. gegeten te hebben. Ik heb gewoon twee dagen mijn verjaardag gevierd.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Dat ga ik aankomend weekend doen. En dan op de dag zelf op de vakantielokatie nog een keer dunnetjes overdoen bij een lokale taartboer ofzo.
Zeg, kerel.. Al begonnen met 2012?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan kunnen we t laatste stukje samen treinen
http://www.dumpert.nl/med(...)peopt_regenboog.htmlquote:
Oh ja, die heb ik gezien! Tindahbox!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)peopt_regenboog.html
Valt best meequote:Op maandag 11 juli 2011 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
De vervelende kant aan dit alles is overigens; ik ben wel 25. Meeeennnn, oud.
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:54 schreef SuperFruitig het volgende:
ow dweil__________________
ik moet vroeg naar bed vanavond
Hoe dat zo opeens?quote:
Echt briljantquote:Op maandag 11 juli 2011 12:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik gezien! Tindahbox!
Dat zal je dan altijd blijvenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus ik ben ouder dan jou op dit moment?!!![]()
![]()
Oh, was dat die pre release..quote:
Ja ik ook! in plaats daarvan heb ik maar boterhammen gesmeerd.quote:
ik ben t al voorbij!quote:
omdat ze het er over hebben en bokkepootjes nommmmquote:
Ik heb broodjes en banaantjequote:Op maandag 11 juli 2011 13:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik ook! in plaats daarvan heb ik maar boterhammen gesmeerd.
quote:
Wil niet te veel aan lekker eten denken, het moet erafquote:Op maandag 11 juli 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
omdat ze het er over hebben en bokkepootjes nommmm![]()
![]()
![]()
![]()
Ahwwww. I feel you.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Joh, je moet blij zijn dat je nog 25 bent. Ik ben het nog maar 8 dagen.
tja, wat moet je doen aan je leeftijd.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Joh, je moet blij zijn dat je nog 25 bent. Ik ben het nog maar 8 dagen.
Het komt al dicht in de buurt van de 30. Realiseerde ik me vanmorgen. Ineens. Op de fiets.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:06 schreef Solique het volgende:
[..]
tja, wat moet je doen aan je leeftijd.
Niets mis mee, het is maar een nummer.![]()
Hobbel ze!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:11 schreef Laniboekje het volgende:
Nou. Ik ga me maar eens omkleden en richting de pferden.
Ja vrouwe-Lot, ik zal rustig uitzieken. Ik eet elke dag muesli met yoghurt en een geperste sinaasappel.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Eerst beter worden!! Anders werk je je eigen lijf alleen maar tegen.
Dus lieve fallen, hup op de bank met een kopje thee met honing en veel fruit eten!
Ik wordt volgende week 27quote:Op maandag 11 juli 2011 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
De vervelende kant aan dit alles is overigens; ik ben wel 25. Meeeennnn, oud.
Oh ja?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:19 schreef Solique het volgende:
Wat een gedoe over de leeftijden.
Je kan er zelf weinig aan veranderen en het leven gaat door.
Vind het zelf al erg genoeg als ik eind 20 word geschat
Ik word altijd ouder geschat, zegt genoeg dat ik wat moet veranderen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik word meestal jonger geschat.
.
Nou niet per se hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik word altijd ouder geschat, zegt genoeg dat ik wat moet veranderen.
Broekie.quote:
nee, ok. Maar vind het zelf ook.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
[..]
dan ben je net breezer niveau af en heb je nog niks van het leven gezien dan je collegezalen en je studiepunten
![]()
![]()
Pas bij 30+ word je baas''.
Oeh, een paar voelen zich op de teentjes getraptquote:
Mwah genoeg 22 jarige die meer levenservaring hebben dan de gemiddelde 30 plusser.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
[..]
dan ben je net breezer niveau af en heb je nog niks van het leven gezien dan je collegezalen en je studiepunten
![]()
![]()
Niks d'r van. Je bent gewoon nog een bruukske. Da's schattig.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:30 schreef Mday het volgende:
Oeh, een paar voelen zich op de teentjes getrapt
3 weken 26quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks d'r van. Je bent gewoon nog een bruukske. Da's schattig.
Een natte of een drogequote:Op maandag 11 juli 2011 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
check ook de bestandsnaam
Hup, aan het werk jij.quote:
dwijl de; -en 1 m doek, lap om vloeren met vocht schoon te maken 2 m,v waardeloos persoon; slappelingquote:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=dweilquote:Op maandag 11 juli 2011 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dwijl de; -en 1 m doek, lap om vloeren met vocht schoon te maken 2 m,v waardeloos persoon; slappeling
dwijlen dwijlde, h gedwijld reinigen met een dwijl: ~ met de kraan open nutteloos werk doen
aldus vandale.nl
Ja daaahaag!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dwijl de; -en 1 m doek, lap om vloeren met vocht schoon te maken 2 m,v waardeloos persoon; slappeling
dwijlen dwijlde, h gedwijld reinigen met een dwijl: ~ met de kraan open nutteloos werk doen
aldus vandale.nl
Stelletje zuipers en vreters daar zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
looool krijg net weer een mail op mijn werk voor een borrel as donderdag![]()
wederom: vreten en drank
Wacht maar tot hij z'n lolbroek aantrekt!quote:
Liever een lolbroek dan een crankypantsquote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij z'n lolbroek aantrekt!
*boks*quote:
je klinkt als mijn oma. Voor ik het weet knijp je nog in mijn wang.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks d'r van. Je bent gewoon nog een bruukske. Da's schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of op de zondag stiekem een grapjurk?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij z'n lolbroek aantrekt!
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:52 schreef Mday het volgende:
[..]
*boks*
[..]
je klinkt als mijn oma. Voor ik het weet knijp je nog in mijn wang.
GILF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer I like to fuck?quote:
kijk, zo is het maar net. En dat ben ik al een aantal jaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pas bij 30+ word je baas''.
Ik dacht al aan Girl. Maar Fruit bedoelt Granny ben ik bang.quote:
Jamaar, Fall. Jij bent ook welquote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
kijk, zo is het maar net. En dat ben ik al een aantal jaar.
Oh, ik dacht dat hij een aanzoek bij mday deed.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht al aan Girl. Maar Fruit bedoelt Granny ben ik bang.
ha, mede-oudje. Mijn kukident is op, mag ik van jou lenen?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
kijk, zo is het maar net. En dat ben ik al een aantal jaar.
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zou Lot dat goed vinden?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij een aanzoek bij mday deed.
Als mday gaat dwijlen? vast wel.quote:
YES, ZE HAPTE. WINNING!!!!quote:
Er komt wel een cooking mama voor 3ds, maar geen idee of je dat daarin ook kanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Eerste nieuwspost waar ik de kans krijg om dwijlen te noemen is voor jou Kuuks
Of bij het zoveelste hackbericht: "het is dwijlen met de kraan open!".quote:Op maandag 11 juli 2011 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Eerste nieuwspost waar ik de kans krijg om dwijlen te noemen is voor jou Kuuks
Dude.. Ik ben ook bijna 29... Wil je me niet zo bang maken!!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
ha, mede-oudje. Mijn kukident is op, mag ik van jou lenen?
It's Hello Kitty, she makes me do this!quote:
gremlinquote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of bij het zoveelste hackbericht: "het is dwijlen met de kraan open!".
He, ik was al kaal met 25, het kan altijd nog erger!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude.. Ik ben ook bijna 29... Wil je me niet zo bang maken!!
Gij moakt 't illemaal bont! Foei!quote:
Mja, wanneer krijg je je telefoon weer terug?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
It's Hello Kitty, she makes me do this!
Ik zag laatste foto's van mezelf van de achterkant en werd daar niet vrolijk vanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik was al kaal met 25, het kan altijd nog erger!
Serieus geen idee. Het is dus kapot, maar als het bv alleen een volledige software reset is dan kan dat volgende week al zijn, anders dus langer. Op zich wel tof natuurlijk, op een gamebeurs vol met nerds met zo'n telefoon gaan lopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, wanneer krijg je je telefoon weer terug?
Je bilnaad kun je harsen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zag laatste foto's van mezelf van de achterkant en werd daar niet vrolijk van
Hmpf.quote:
Sexy vooral ja!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus geen idee. Het is dus kapot, maar als het bv alleen een volledige software reset is dan kan dat volgende week al zijn, anders dus langer. Op zich wel tof natuurlijk, op een gamebeurs vol met nerds met zo'n telefoon gaan lopen.
Niet op m'n kale plek tochquote:
Ik ken mezelf niet anders. Maar het boeit me eigenlijk ook geen reet. Zie de voordelen:quote:
Lol..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken mezelf niet anders. Maar het boeit me eigenlijk ook geen reet. Zie de voordelen:
- het hoofd meteen droog na het zwemmen/duiken/douchen
- altijd een legitieme reden om met een Goomba-pet rond te lopen
- tijdswinst bij gebrek aan kapsalonbezoek
- geen zorgen over grijze haren
quote:
een tree?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol..
Ik ben alleen niet zo schattig met een kale harses.. Zie er meer uit als een agressieve pool.. (soms inclusief een tree halve liters euroshopper bier)
Ik krijg opeens de behoefte de TT aan te passen.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg opeens de behoefte de TT aan te passen.
What has been seen, cannot be unseen...quote:
Je vergeet de tree van poit in de ttquote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen...
Nou, vooruit, omdat de TS toch Kuukske is.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je vergeet de tree van poit in de tt
Ikke nietquote:
Je bent een vrouw?quote:
Ik had het sterk gevonden! Wel een uiterst snelle genderchange na de laatste keer dat ik hem gezien heb!quote:
Klinkt gezellig Eend. Veel plezierquote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben met de kinderen broodjes eten bij de hema.. of te wel... kinderen kiezen broodjes uit, eten vier happen en papa eet de rest op!
Vanavond taco's met ze eten
Geen AH dit keer.quote:
You rang?quote:
quote:
Nope, eerder een overschot aan haarquote:
Geen idee wanneer ik er weer eens benquote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
helemaal geen broodjes hier, had er 3 mee en ze zijn op
morgen miss wel even naar gelderlandplein!
quote:
Geef maar wat aan poit, voor zijn kale plekje.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nope, eerder een overschot aan haar
Oh, nu heb ik daar ook een kale plek. En rood.quote:
Oh nee, alsjeblieft.. Ik heb haar genoeg...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef maar wat aan poit, voor zijn kale plekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik kweekte eerder voor de Arena. Dit groeit namelijk in het donker en je hoeft geen water toe te voegenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef maar wat aan poit, voor zijn kale plekje.
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kweekte eerder voor de Arena. Dit groeit namelijk in het donker en je hoeft geen water toe te voegen
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh nee, alsjeblieft.. Ik heb haar genoeg...HA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef Solique het volgende:
Woensdag mijn telefoon weer ophalen bij de winkel
Zal mij verbazen of het nu opgelost is
Zal mij niets verbazen dat probleem nog gewoon aanwezig is, dit is tweede keer dat hij is opgestuurd met exact hetzelfde probleem. Eerste keer was het niet opgelost alleen verergerd.quote:
Was het maar zoquote:
Dude alles op het gemakje, ik heb vakantie! En die heb ik dik verdient/verdiend (zoek maar uit kuuks)quote:
Ik hoop dat ze bij mij snel bellen. HTC die constant restart is niet mijn ideale telefoonquote:Op maandag 11 juli 2011 15:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen dat probleem nog gewoon aanwezig is, dit is tweede keer dat hij is opgestuurd met exact hetzelfde probleem. Eerste keer was het niet opgelost alleen verergerd.
Ik zou het dekbed eens buiten uit gaan kloppen, je begint te hoesten.quote:
KPN is al 3 maanden bezig om mijn telefoon werkend te krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij mij snel bellen. HTC die constant restart is niet mijn ideale telefoon
stop met fokken, ga in het gras liggenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude alles op het gemakje, ik heb vakantie! En die heb ik dik verdiend!
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
laat mij es meekijken!
thuis geen internet dus kan nu niet downloaden
hmh, goed idee.quote:
Ik nu aan mijn aller aller laaste E.R. maar ik wil hem niet afkijken want dan is de serie uitquote:
Wil nog steeds verder met The Pacific en Game of Thronesquote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik nu aan mijn aller aller laaste E.R. maar ik wil hem niet afkijken want dan is de serie uit
Als je gamed ben je dat soort huizen wel gewend hoor ... kom niet vaak bij meisjes in roze kamers en alles netjes opgeruimd dat er een playstation staat!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor
Als je maar wel tegen rotzooi in combinatie met een mannenhuis kan
Dan ben je meer dan welkomquote:Op maandag 11 juli 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je gamed ben je dat soort huizen wel gewend hoor ... kom niet vaak bij meisjes in roze kamers en alles netjes opgeruimd dat er een playstation staat!
zeg, kun je de onopgeruimde meisjes hier niet naartoe lokkenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je gamed ben je dat soort huizen wel gewend hoor ... kom niet vaak bij meisjes in roze kamers en alles netjes opgeruimd dat er een playstation staat!
Ik ben nog steeds aanwezigquote:Op maandag 11 juli 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
Waarom word het grauw en lijkt het te gaan regenen als ik naar huis ga.
Als het maar droog blijft totdat ik in de auto zit daarna mag het regenen.
Ik ben onderweg![]()
Met dank aan mensen die constant rickrolls dedenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef SuperFruitig het volgende:
KUTFOKsadfasdf
kutyoutube links die automatisch een plaatje krijgen en shit
bah
alles is kut de laatste tijd op fok. ik erger me er KAPOT aan.
ja ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dank aan mensen die constant rickrolls deden
En ik vind het wel handig
wat een TAKKEherriequote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef SuperFruitig het volgende:
WHERE CAN I FIND A WOMAN LIKE THAT!?
LIKE JESSEEEESSS GIRL!!!
-but i rather get some head
Wat jij zegt.quote:
En dit valt ook wel in de categorie Takke. Herrie.quote:
Blur met Song 2 is never ever takkeherrie.quote:
Zat die er ook in dan? Ik kwam niet verder dan dat hiphopding in het begin?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blur met Song 2 is never ever takkeherrie.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zat die er ook in dan? Ik kwam niet verder dan dat hiphopding in het begin?
Dat klinkt als een Belgisch werkpaard. Wie de neuk is dat nou weer?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef Kuukske het volgende:
I know. Song 2. Daar vind ik die nieuwe van Tim Knol zo irritant veel op lijken trouwens.
.
Ah, dat scheelt, dat luister ik nietquote:Op maandag 11 juli 2011 17:29 schreef Kuukske het volgende:
Tim Knol! Die ken je toch wel. Die wordt zo gehyped door 3FM.
titelsong van Fifa '72!quote:
Kijkt naar zijn debugversie.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:31 schreef Mday het volgende:
[..]
titelsong van Fifa '72!
oh man, ik kan niet WACHTEN op deze game. net de playthrough 4 uitgespeeld
* Pheno waits on 'not sure if serious'...quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno waits on 'not sure if serious'...
Of heb je stiekem een windje gelatenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Solique het volgende:
Wolken schrokken zeker toen ik naar buiten stapte, vlak erna ging de zon weer schijnen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:49 schreef Mday het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en vreselijk flauwe grap in 3...2...1...
Levensgevaarlijke raadsels in Batman: Arkham City
Ik niet in ieder geval, genoeg Amsterdammers die het gedaan kunnen hebbenquote:
Beetje op de amsterdammers afschuiven he.. Tsk tsk tsk...quote:Op maandag 11 juli 2011 17:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, genoeg Amsterdammers die het gedaan kunnen hebben
Op alle forenzen dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje op de amsterdammers afschuiven he.. Tsk tsk tsk...
Laniquote:
Ik ben net aan het nadenken.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaan jullie overigens allemaal eten vanavond? Ik gewoon simpel: aardappeltjes, kipsnitzeltje en wat groente. Geen inspiratie. Vanavond weer verder met Amnesia.
Vind het wel knap dat je de game niet (te) eng vindt, ik ga er geeneens aan beginnen omdat ik weet dat ik geen plezier haal uit schrikdingen..! (behalve Dead Space, want daar kan je zo lekker stompen en vliegt het bloed alle kanten opquote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaan jullie overigens allemaal eten vanavond? Ik gewoon simpel: aardappeltjes, kipsnitzeltje en wat groente. Geen inspiratie. Vanavond weer verder met Amnesia.
Hmm, pizza. Dat had ik vrijdag weer eens gegeten na echt jaren (volgens mij echt jaren) niet meer gegeten te hebben. Was lekker.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben net aan het nadenken.
Of pizza of aardappelen met erwtjes en stukje kipfilet.
Ik heb een kronkel in mijn hoofd m.b.t. eng e.d. Seriously.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je de game niet (te) eng vindt, ik ga er geeneens aan beginnen omdat ik weet dat ik geen plezier haal uit schrikdingen..! (behalve Dead Space, want daar kan je zo lekker stompen en vliegt het bloed alle kanten op)
Pizza heb ik ook al weken niet op. Denk dat ik die de oven in schuif.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm, pizza. Dat had ik vrijdag weer eens gegeten na echt jaren (volgens mij echt jaren) niet meer gegeten te hebben. Was lekker.
Goede keus!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Pizza heb ik ook al weken niet op. Denk dat ik die de oven in schuif.
Hmmm! Lekker hollands.quote:
Dubbel-hmmm! Ik heb Danio aardbei en Danio mango-banaan-kiwi mix (ofzo?) In ieder geval een lekkere mix in huis.quote:
Nee, jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |