Kijk, dat zie ik Oscar dan weer niet snel doen!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:51 schreef Sorbootje het volgende:
Jee Bar, sterkte!
Oscar, knapperd! En Evie komt ook al een heel eind zie ik. Dat zie ik ons smurfje nog niet doen hoor!
Vanochtend wel een superstoere volzin. Denk één van de langste zinnen tot nu toe: "Isabeau op de stoel lekker een broodje pasta eten!"
Ze is gelukkig weer helemaal blij en vrolijk. Tóphumeurtje.
die komen hoogstwaarschijnlijk door de vermoeidheid, overstuur zijn en door de koortsquote:Op maandag 11 juli 2011 12:24 schreef McLaura het volgende:
Bar, lieverd.... wat een schrik weer, zeg!
Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid omtrent de aanvallen van Roy!
Ik heb me gisteren echt tot tranen toe rot gelachen om Minke die zo lang rondjes bleef draaien dat ze vervolgens na een paar stappen vol de muur in kwakte...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:25 schreef miss_sly het volgende:
BE, wat knap, een koprolDat zie ik hier ook nog lang niet gebeuren.
Lente dansmariekeIk ben er iedere keer weer verbaasd over dat ze dat ronsjes draaien zo lang volhouden. Senna kan dat ook en vindt dat ook zo geweldig
Bar, jeetje, wat naar allemaal
Haha, herkenbaar! En omdat ik er altijd zo om moet lachen, doet ze het nu expres. Dan draait ze twee rondjes en laat zich dan expres op de grond vallen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren echt tot tranen toe rot gelachen om Minke die zo lang rondjes bleef draaien dat ze vervolgens na een paar stappen vol de muur in kwakte...(deed geen zeer hoor, ze bleef alleen een beetje fuzzy tegen de muur aan hangen, zich afvragen wie de wereld op zijn kop had gezet)
Iddquote:Op maandag 11 juli 2011 09:05 schreef lily het volgende:
Dat is best knap zeg, koprollen op zo'n jonge leeftijd![]()
Hahaha, ja hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 13:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren echt tot tranen toe rot gelachen om Minke die zo lang rondjes bleef draaien dat ze vervolgens na een paar stappen vol de muur in kwakte...(deed geen zeer hoor, ze bleef alleen een beetje fuzzy tegen de muur aan hangen, zich afvragen wie de wereld op zijn kop had gezet)
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |