Jaaaa! Dat doen wij nu idd ook bij de jongens, alleen dat snapt Oscar dan nog weer nog niet zo goed. Die blijft hangen met zijn beentjes naar boven.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:24 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bar, wat erg. Sterkte
Welkom Mereltje en Vlindur
Koprollen is tof
Wat ik vroeger altijd helemaal geweldig vond was tegen de benen van m'n vader oplopen en dan 'koprol' achterover
Lars gaat heel erg huilen als we dat bij hem doen. Zijn armpjes vinden dat niet fijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:24 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bar, wat erg. Sterkte
Welkom Mereltje en Vlindur
Koprollen is tof
Wat ik vroeger altijd helemaal geweldig vond was tegen de benen van m'n vader oplopen en dan 'koprol' achterover
quote:
Het is nog vroegquote:Op maandag 11 juli 2011 09:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]Wij wonen hier al even hoor
![]()
Maar wel lief dat je aan me denkt:p
Kijk, dat zie ik Oscar dan weer niet snel doen!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:51 schreef Sorbootje het volgende:
Jee Bar, sterkte!
Oscar, knapperd! En Evie komt ook al een heel eind zie ik. Dat zie ik ons smurfje nog niet doen hoor!
Vanochtend wel een superstoere volzin. Denk één van de langste zinnen tot nu toe: "Isabeau op de stoel lekker een broodje pasta eten!"
Ze is gelukkig weer helemaal blij en vrolijk. Tóphumeurtje.
die komen hoogstwaarschijnlijk door de vermoeidheid, overstuur zijn en door de koortsquote:Op maandag 11 juli 2011 12:24 schreef McLaura het volgende:
Bar, lieverd.... wat een schrik weer, zeg!
Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid omtrent de aanvallen van Roy!
Ik heb me gisteren echt tot tranen toe rot gelachen om Minke die zo lang rondjes bleef draaien dat ze vervolgens na een paar stappen vol de muur in kwakte...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:25 schreef miss_sly het volgende:
BE, wat knap, een koprolDat zie ik hier ook nog lang niet gebeuren.
Lente dansmariekeIk ben er iedere keer weer verbaasd over dat ze dat ronsjes draaien zo lang volhouden. Senna kan dat ook en vindt dat ook zo geweldig
Bar, jeetje, wat naar allemaal
Haha, herkenbaar! En omdat ik er altijd zo om moet lachen, doet ze het nu expres. Dan draait ze twee rondjes en laat zich dan expres op de grond vallen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren echt tot tranen toe rot gelachen om Minke die zo lang rondjes bleef draaien dat ze vervolgens na een paar stappen vol de muur in kwakte...(deed geen zeer hoor, ze bleef alleen een beetje fuzzy tegen de muur aan hangen, zich afvragen wie de wereld op zijn kop had gezet)
Iddquote:Op maandag 11 juli 2011 09:05 schreef lily het volgende:
Dat is best knap zeg, koprollen op zo'n jonge leeftijd![]()
Hahaha, ja hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 13:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren echt tot tranen toe rot gelachen om Minke die zo lang rondjes bleef draaien dat ze vervolgens na een paar stappen vol de muur in kwakte...(deed geen zeer hoor, ze bleef alleen een beetje fuzzy tegen de muur aan hangen, zich afvragen wie de wereld op zijn kop had gezet)
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Geen idee. Het is iig een puzzel voor kinderen van drie tot vijf.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef ma_ma het volgende:
Lente wat knap!Dat zie ik Tessa echt niet doen
Bij welke leeftijd zouden ze dat 'moeten' kunnen?
Lars dikkevoor je arm
Ooh wat leuk! Daarom wil ik nou 2 knulletjesquote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Het bewijs (plus wat broertjes-gestoei):
[ afbeelding ]
Holy fuck!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:07 schreef mignonne het volgende:
Lente wat knap![]()
![]()
BE je jongens
Mijn lieve grote poepte net zomaar op het potje![]()
ze liep nog bloot na het badje en ze wees naar onder en zei "mama kijk, plasseh (plasser)" Ja schat dat is je plasser, daar kun je mee plassen. "Oh... okay!" "mama? Alie poepie!" en ze loopt prompt naar de woonkamer, pakt het potje en zet het goed, gaat erop zitten en poept. Nooooouuuik ben er helemaal beduusd van
mn stoere kind
![]()
Dus ik geloof dat we hier maar aan de zindelijkheidstraining gaan. Duidelijker dan dit gaat ze het niet aangeven toch?
Wat knap zeg!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:07 schreef mignonne het volgende:
Lente wat knap![]()
![]()
BE je jongens
Mijn lieve grote poepte net zomaar op het potje![]()
ze liep nog bloot na het badje en ze wees naar onder en zei "mama kijk, plasseh (plasser)" Ja schat dat is je plasser, daar kun je mee plassen. "Oh... okay!" "mama? Alie poepie!" en ze loopt prompt naar de woonkamer, pakt het potje en zet het goed, gaat erop zitten en poept. Nooooouuuik ben er helemaal beduusd van
mn stoere kind
![]()
Dus ik geloof dat we hier maar aan de zindelijkheidstraining gaan. Duidelijker dan dit gaat ze het niet aangeven toch?
Nee heb nog geen fotospam gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef mignonne het volgende:
oh son heerlijkklinkt als een super feest! Doe es fotospam? of staat die al ergens? En wat heeft ie allemaal gekregen naast zn zandbak?
![]()
En welkom en gefeliciteerd nog![]()
och we zien het welquote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef miss_sly het volgende:
BE, wat een lief filmpje van je jongensEn echt heel knap van Oscar, hoor!
mignonne, goed van je oudste! Nou moet ik zeggen dat we dat hier al een paar keer gehad hebben, maar het voor zindelijkheidstraining nog wat vroeg lijkt. Het begin is er, er is een bewustzijn over poep en plas enzo, maar om nou te zeggen dat je er ook al echt mee aan de slag kan...neuh
Tof!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee heb nog geen fotospam gedaan![]()
Moeten eerst van mn toestel af, ga k zo even doen (kan t kabeltje van toestel naar laptop niet vinden, dis meot zo even boven naar mn pc gaan kopieren).
Hij heeft dus de zandbak gehadSchepje, emmertje enzo, vormpjes, een zandauto, Little People garage, Little people Tractor, 3 houten puzzels, boekjes, megabloks, een hijskraan van de ikea, een gereedschapskist, een vormenstoof, een rugzak op wieltjes, een knuffel, een bal en nog een auto. geloof dat dat t was
Ow, wij doen er ook in zoverre iets mee dat iedere keer dat ze aangeeft op de wc of het potje te willen, we dat ook regelen. En of er dan wel of niet iets komt, maakt dan verder niet uit. We reageren dus op de signalen, maar so far is ze nog niet zindelijk. wie weet doet jouw dame het wel gewoon lekker snel wel goedquote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
och we zien het welik zeg ook niet dat ik volgende week al resultaat verwacht
maar het zou stom zijn om dit soort signalen te negeren en er helemaal niets mee te doen denk ik. Dus we gaan er gewoon maar een beetje mee aan de slag en wie weet kan ze over een paar maanden overdag wel zonder. T zou wat zijn
ik kan me er nog heul niks bij voorstellen
Stiemie, wat k*t!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef Stiemie het volgende:
Verder heel weinig bijgelezenHet is hier namelijk weer drama met slapen. Esmee ligt nu op de achtergrond te gillen in een campingbedje in onze kamer. Linde gaat morgenochtend op school wennen en ik kon het haar gewoon niet aandoen om weer een paar uur met haar gillende zus op 1 kamer te liggen. Elke avond is het weer raak. Gillen en schreeuwen tot een uur 22.30 en dan 's nachts regelmatig gillen en 's morgens heel vroeg wakker. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik eraan moet doen. Boos worden, knuffelen, uitleggen, liedjes zingen, lampje aan, zetpilletje, drinken, andere slaapzak... volgens mij hebben we alles al gedaan de afgelopen tijd en ze wil alleen maar "UIT! UIT! UIT!" en zodra ze eruit is is ze niet meer bezeten en gaat ze binnen spelen
![]()
Zo en nu ga ik eerst eens kijken naar de koprollende mannen van BE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |