Dan dump je iemand in zee zodat er plaats is voor mijquote:Op maandag 11 juli 2011 03:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat mijn eiland vol zit. Massa immigrantie naar monkyyyland.
OK GELUKKIG MAARquote:Op maandag 11 juli 2011 03:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik 100. MAAR HIJ LIGT OOK AAN DE STEKKER
Er is vast wel iemand die ineens begint te shaken.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan dump je iemand in zee zodat er plaats is voor mij
Dat wel, zonde.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
i know, maar er staan er wel veel, lelijke.
Ja, mijn vader heeft dat bepaald enzo. Ik ben ook geboren in NL, daar mijn hele leven gewoond.quote:
Beter niet in elkaar slaan of iets, ik ben gespierd.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hey Zoetermeer ligt in de buurt van Alphen, ik kom je een keertje opzoeken. hihihih
Vinexwijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat wel, zonde.
Dit zie ik.
[ afbeelding ]
Volgens de definitie van allochtoon is dat ook gewoon zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, mijn vader heeft dat bepaald enzo. Ik ben ook geboren in NL, daar mijn hele leven gewoond.
Mijn vader is een geïmporteerde Zweed, mijn moeder is Nederlands, dat maakt mijn (volgens Wilders) een allochtoon.
Ja, en als ik kindjes krijg zijn dat ook nog allochtonen.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens de definitie van allochtoon is dat ook gewoon zo.
Dat ben je ook. Je bent autochtoon als je moeder en vader beiden in Nederland geboren zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, mijn vader heeft dat bepaald enzo. Ik ben ook geboren in NL, daar mijn hele leven gewoond.
Mijn vader is een geïmporteerde Zweed, mijn moeder is Nederlands, dat maakt mijn (volgens Wilders) een allochtoon.
Ik ook, onder mijn vet.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beter niet in elkaar slaan of iets, ik ben gespierd.
Aha, op die manier. Zweden lijkt me ook wel relaxt wonen. Beetje snowboarden in de winter jeweetquote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent in Nederland geboren.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, en als ik kindjes krijg zijn dat ook nog allochtonen.
Tenzij ze kinderen krijgt met een buitenlander.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent in Nederland geboren.
Dat kan altijd, maar dan kiest ze ervoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tenzij ze kinderen krijgt met een buitenlander.
Je vergeet de FOK!-knokploegquote:Op maandag 11 juli 2011 03:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beter niet in elkaar slaan of iets, ik ben gespierd.
Natuurlijk, derde generatie.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, en als ik kindjes krijg zijn dat ook nog allochtonen.
PVV vindt kleinkinderen immigranten ook allochtoon IIquote:Op maandag 11 juli 2011 03:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent in Nederland geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |