even de OT edittenquote:
dit zijn de dadersquote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het zou toch over moeders gaan die werden vermoord?
en het nieuwe programma van sbs is een hit!quote:
de daders van de moorden zijn gepakt, 1ntje heeft zelfmoord gepleegd en de andere is gevluchtquote:
Morgen maar eens terugkijken danquote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en het nieuwe programma van sbs is een hit!
ja! georgios en diana!quote:
niet zo flauw doen, je ziet dat de rechter een vrouw isquote:
Op mijn mobiel lijkt het een ventquote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet zo flauw doen, je ziet dat de rechter een vrouw is
hij houdt gewoon van vrouwenquote:
Dordt?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Drie keer raden in welke stad deze mensen hun werk uitoefenen.
Waren niet degene achter wie ik liep.quote:
I know, lang niet langs geweest hierquote:
Het is de US, daar doen ze het altijd als het al te laat is.quote:
thanksquote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef das_phantom het volgende:
Waarom alweer deze zaak? Paul en dr zus verkrachten en vermoorden dr zusje
quote:She lived in the province of Quebec for a time and in 2007, was speculated to have left Canada for the Antilles, new partner and baby in hand.
Natuurlijk, want dat wordt 100den jaren door gegeven...quote:Op maandag 11 juli 2011 01:14 schreef Onnoman het volgende:
Vroeger bij de ontdekking van amerika werdern voornamelijk schorrie morrie dat land in gestuurd.. tuig van de riggel dus..
zou dit gegeven te verklaren zijn dat er zoveel zieke mensen in dat land wonen?
je bedoeld australiëquote:Op maandag 11 juli 2011 01:14 schreef Onnoman het volgende:
Vroeger bij de ontdekking van amerika werdern voornamelijk schorrie morrie dat land in gestuurd.. tuig van de riggel dus..
Ik hoop bejaarden in Chersonissos met de klacht dat er 's nachts zoveel herrie is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Zouden we chersonissos krijgen in Red mijn vakantie ?
Is toch al eens geweest? Maar dan een vrouw met 2 kinderen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop bejaarden in Chersonissos met de klacht dat er 's nachts zoveel herrie is.
Vol met studentenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:08 schreef tralalala het volgende:
Klopt, Lloret de Mar in zo'n goedkoop appartement volgens mij.
Oh ja,vrouwenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:08 schreef Maraca het volgende:
Wat is het leven soms makkelijk. Ben een navigatiesysteem aan het uitzoeken. Dus ik klik alles aan wat dat ding moet kunnen en er blijft exact ééntje over en is ook nog eens in mijn prijsklasse![]()
Als je maar geen Mio neemt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:08 schreef Maraca het volgende:
Wat is het leven soms makkelijk. Ben een navigatiesysteem aan het uitzoeken. Dus ik klik alles aan wat dat ding moet kunnen en er blijft exact ééntje over en is ook nog eens in mijn prijsklasse![]()
Dat is net zoiets als een PC kopen en er Mac os x op installerenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb een Mio maar ik heb er TomTom op geinstalleerd.
Dat compenseer ik weer met bluetooth en knopjes op het stuur zodat ik beide handen netjes op het stuur kan houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:21 schreef tralalala het volgende:
Klopt![]()
[..]
Kooooooos zal wel niet blij zijn met live flitspaalmeldingen.
sinds wanneer ben jij mod?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nog steeds elke dag Tour du Jouren op vrijdag Holland Got Talent weer
Hebben ze je een dooie mus gegeven......quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds vanmorgen, maar ik kan nog niets
mooi, dan kan ik nog even klierenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
In 40+ valt toch niet zoveel te modererenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hebben ze je een dooie mus gegeven......
ze zijn veel te ijdel om te trollenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
In 40+ valt toch niet zoveel te modereren
Dat hoort toch bij Moderator zijn?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
jaloersquote:
louis gaat toch over megajails toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:44 schreef Nober het volgende:
Dadelijk Puperruil Extra daarna Tour 2011, Louis Theroux, Avondetappe... drukdrukdruk.
Jazeker! Tweedelige serie, 22+29 mei op de BBC geweest.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
louis gaat toch over megajails toch?
nee, wel pakistanen, polen en zigeunersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:53 schreef Nober het volgende:
Om 22 uur Crimewatch op de BBC1, de Engelse versie van Opsporing verzocht... zullen daar ook zoveel Marokkanen in beeld komen?
Collegaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
ga een slowchatten in een mod forum ofzoquote:
Ik kan je post editten hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ga een slowchatten in een mod forum ofzo
that makes two of usquote:
Misschien word ik wel sekstoerist... ik sla Tour 2011 over.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:02 schreef donald_dick het volgende:
bestemming onbekend die gaan werken tussen de hoeren
Ik kan hem ook locken zodat jij hem niet meer aan kan passenquote:
He een keniaantje!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef Nober het volgende:
Hahaha die pa bij Puberruil begint er al gelijk over tegen dat meisje uit Kenia dat de mannen in Kenia wel meer dan een vrouw hebben, ''Dat mogen wij hier niet''...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef donald_dick het volgende:
I said what what in the butt .. I said what what in the butt. You wanna do it in my butt? In my butt? You wanna do it in my butt? In my butt? Alright![]()
Alleen jammer dat jouw naam er onder staatquote:
Ja, dat is wel jammerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jouw naam er onder staat
Wat een verschrikkelijk nummerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een zomerhit![]()
Maraca met straciatellaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
machtmisbruik gefaaltquote:
Hij zit in zijn eigen wereldjequote:
Ja, maar we houden van hem zoals hij isquote:
Ahh wat lief! Je houdt toch van me, ondanks je PMS momentjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar we houden van hem zoals hij is
ik keek loverboys, maar vroeger zat er tenminste leven in dit topicquote:
Dat heeft er niks mee te makenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ahh wat lief! Je houdt toch van me, ondanks je PMS momentjes
Antwannette ben ik nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:44 schreef tralalala het volgende:
Hoogerland is aan het ownen en jullie gaan naar Antwanette kijken.
Zus van dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Antwannette ben ik nog niet tegengekomen
de tour is altijd -1quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:44 schreef tralalala het volgende:
Hoogerland heeft zijn trui verloren!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:44 schreef tralalala het volgende:
JA!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hoogerland heeft zijn trui verloren!
Hij ownde op het laatst niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Jij zei dat hij ging ownen leugenaar
weer iemand dood in de tour?quote:
Blauw blauw aan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Doler12 het volgende:
Gisteren viel iemand wel bijna een ravijn in!
lekker laten liggen, dan kunnen we er nog 5 jaar over pratenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Doler12 het volgende:
Gisteren viel iemand wel bijna een ravijn in!
dat dit kan!quote:Op zondag 17 juli 2011 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja hallo, nog niks gepost vandaag
Rob is at the moment speejtshjeks aan het doen in Turkije.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar goed, wanneer gaat Rob eens met vakantie
Yep!quote:Op zondag 17 juli 2011 17:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rob is at the moment speejtshjeks aan het doen in Turkije.
dat is het ook!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Vanavond voor het eerst 'Overtreders' kijken. Schijnt echt hilarisch te zijn als ik de Fokkers vorige week mocht geloven
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Vanavond voor het eerst 'Overtreders' kijken. Schijnt echt hilarisch te zijn als ik de Fokkers vorige week mocht geloven
Met de biker squad!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:22 schreef TigerXtrm het volgende:
En de toezicht houders die niks kunnen en mogen doen en gelijk de politie erbij halenquote:
Allemaal trieste figurenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overtreders, wat voor tokkie volk krijgen we vandaag!?
die ene goedequote:
Ja dat viel mij ook al op dat kan je toch niet serieus nemenquote:
nee, want geen Plus tekenquote:
Dat soort types willen nooit graag op tv komen behalve bij opsporing verzochtquote:Op zondag 17 juli 2011 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Hahaha een Marokaan die boos wordt op een camera is toch niet onverwacht?
hoi hoiquote:
Dit is echt een faal programma ben benieuwd hoelang dit programma kan blijven bestaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |