Schei uitquote:Op zondag 10 juli 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
vakantie! September wellicht ergens. Maar eerst geld sparen
Verhuizen kost geld
nog maar 2 dagen! En nog 4 dagen en dan ben ik weer herenigd (?) samen met de Duutser!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
nog maar twee weekjes dan heb ik ook instant vakantie
Dat verhuizen duur isquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat? Heeft je foon weer een eigen willetje?.
Wat lief inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Awww
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-en-krijgt-antwoord/
Heb jij serieus foto's van het kanoën?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kamperen was geweldig leuk! Zal zo nog even proberen een foto van het kanoën te uploaden.![]()
En MI, heb je een oud huis gekocht? Want dat klinkt altijd zo leuk, maar volgens mij kom je dan wel wat extra verrassingen tegen.
M&L's home deel IX; Afstylen! ;) & de laatste klussenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kamperen was geweldig leuk! Zal zo nog even proberen een foto van het kanoën te uploaden.![]()
En MI, heb je een oud huis gekocht? Want dat klinkt altijd zo leuk, maar volgens mij kom je dan wel wat extra verrassingen tegen.
Wat ga je allemaal doen?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef loveli het volgende:
Was leuk gisteravond. Van m'n rugspieren had ik wat eerder weg moeten gaan, maar die negeer ik weer
Verder dikke meh voor komend weekend. Dat gaat er door domme pech toch iets hectischer uitzien dan gedacht. En het weer krijgt voorlopig van weeronline het cijfer 2.
Kamperen met de motor, maar we vertrekken een dag later dan de bedoeling en ik moet tussendoor ook nog even een halve dag naar huisquote:
Oeh gaafff! Halve dag naar huis aii zonde!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Kamperen met de motor, maar we vertrekken een dag later dan de bedoeling en ik moet tussendoor ook nog even een halve dag naar huis
Morgen eerst olie verversen, accu kopen, koplamp afstellen en allerlei kappen op de motor zetten en duimen dat 'ie het weer doet.
Lekker! Niet dat ik dat ooit doe, relaxed op vakantie gaan hoor. Als ik een middagvlucht heb, dan ga ik rustig 's ochtends nog werken.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Woensdagochtend, dus nog 2 dagen relaxen thuis
Volgende x doe ik mee hoor Henk!
Ja!! Leuk dat je langs kwam!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef loveli het volgende:
Was leuk gisteravond. Van m'n rugspieren had ik wat eerder weg moeten gaan, maar die negeer ik weer
Verder dikke meh voor komend weekend. Dat gaat er door domme pech toch iets hectischer uitzien dan gedacht. En het weer krijgt voorlopig van weeronline het cijfer 2.
Dat doe ik ook wel al parkeer ik een week tevoren de koffers op het logeerbed en een paklijstje ernaast plus pen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lekker! Niet dat ik dat ooit doe, relaxed op vakantie gaan hoor. Als ik een middagvlucht heb, dan ga ik rustig 's ochtends nog werken.
het weerbericht voor onze vkantie is ook belabberd. Maar goed, we hebben een nieuwe tent en elkaar. Zo'n zin in vakantie!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:33 schreef Blurred86 het volgende:
in de regen in een tentje kan ook best leuk zijn![]()
maar het moet niet al te lang duren
Dat moet je mij dan toch eens een keer lerenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:33 schreef Blurred86 het volgende:
in de regen in een tentje kan ook best leuk zijn![]()
maar het moet niet al te lang duren
Hoe laat moet je XM?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga plat, morgen moet er waarschijnlijk een camera mn plasbuis ingewurmd worden!
Meer ruimte voor jou in de tent.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vandaag een črg slechte dag qua gezond eten en bewegen, morgen weer een kans.
En kamperen is idd erg leukJammer dat mijn vriend dat niet vindt
Sterkte morgen, XM!
Trapje gevenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef loveli het volgende:
Mijn compu begint rare geluiden te maken![]()
(fan loopt aan, komt wel goed)
's avonds laat aankomen in de regen en je tent in een modderpoel moeten opzetten ookquote:Op zondag 10 juli 2011 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Kamperen is altijd wel leuk, ook met regen. Masr dan moet je tent wel groot genoeg zijn. Vertrekken met regen en natte tent, dat isminder.
En dan het liefste een katoenen tent opzetten met een stel meiden van een jaar op 12.quote:Op maandag 11 juli 2011 06:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
's avonds laat aankomen in de regen en je tent in een modderpoel moeten opzetten ook
Goedemorgen, half 8 beginnen vandaag.
quote:Op maandag 11 juli 2011 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En dan het liefste een katoenen tent opzetten met een stel meiden van een jaar op 12.
Ik ga vanavond eens onderzoek doen naar mijn wekker en waarom het ding niet af gaat. Idem voor mijn telefoon. Het is toch vrij a-relaxed wakker worden als je wakker schrikt en gelijk je bed uit moet.
bel jij een dokter, vandaag?quote:Op maandag 11 juli 2011 07:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedemorgen dan maar
Ik ga even kijken hoe ik het krukje onder mijn bureau hoog kan zetten, menn gewoon zitten is geen goed plan.
Zie hierboven. Heb er al zin inquote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bel jij een dokter, vandaag?
En sterkte, XM.
En aan alle dames: ook in het weekeind moet je genoeg eten!
Mooi dat het beter gaat! Tanden eruitquote:Op maandag 11 juli 2011 08:23 schreef MarMar het volgende:
Sterkte straks XM!! en jij vanmiddag ook Ml, ben benieuwd, hopelijk valt het mee
Straks met kiddo naar de tandarts, twee tanden eruit voor de beugel die ze binnenkort krijgt de stakkermet de hersenschudding gaat het redelijk, ze is nu voor een paar uurtjes naar school. School is hier 500 meter vandaan, dus ze is zo thuis als het niet lekker gaat.
Fijn om te horen dat je een stuk fitter bent.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:09 schreef kwakz0r het volgende:
Sterkte voor XM en een verlate kusjekroel voor Co en haar miserabele week.
Mk
Spuit elf @blurred: het zou inderdaad high-fat-diet-induced obesity moeten zijn, maar omdat dat lelijk is zouden de meeste enelsen denk ik gaan voor obesity induced by a high-fat diet...
Verder ben ik nu eindelijk uitgerust, heerlijk. Begin van t weekend nog gestresst en krakkemikkig, nu helemaal rielekst. Heb denk ik 12 u gemiddeld pper nacht geslapen en vetder alleen gelezem, gehaakt en tour gekeken...
Oh dat is wel even balen ja. Kun jij een beetje goed jezelf bezighouden als hij er niet is?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
Verder gaat Mr.Mo rond half 3 richting Manchester voor zijn vlucht... Na de lunch dus zo ongeveer. Bleh, vind 't maar stom, al wisten we natuurlijk al vanaf het begin dat hij een paar keer naar Nederland zou moeten.
Hij loopt meer kans dat ie onder een bus looptquote:Op maandag 11 juli 2011 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan me zelf prima vermaken. Baal wel dat we geen vast internet hebben, want dit zijn DE gelegenheden om mijn series weer op niveau te krijgenMaar genoeg te lezen, sporten en kijken op tv
![]()
Alleen haat ik vliegen en ben ik als de dood dat dat ding neerpleurt
Jup! Vrijdag en zatwrdag nog wat irritatie, voral vrijdagnacht, sinds zaterdagnacht alles rustig en normaal. Voel me ook een stuk minder wiebelig -duizeligheid en misselijkheid ook weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je een stuk fitter bent.Hoe is het met de darmen? Houden die zich ook wat rustiger?
Welkom terug Co! En een dikke knuffel vanwege het gedoe.
Nee geen kiezen en het zijn ook nog melktanden, die zitten gelukkig niet zo diep. Komt wel goed, ze is een bikkelquote:Op maandag 11 juli 2011 08:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi dat het beter gaat! Tanden eruitgeen kiezen?
liefquote:Op maandag 11 juli 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
En mijn papa heeft een bel op mijn fiets gezetomdat ik een ongeluk had en hij goed voor zijn dochter wil zorgen...
Neh dat meisje trapte meer rond het oogquote:Op maandag 11 juli 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Sterkte XM
MarMar, zijn die tanden eruit door dat meisje?En hoe gaat het nou met je dochter?
Geschokt, haar moeder is hier vrijdagmiddag nog geweest, tamelijk radeloos ze weet niet meer wat ze met haar dochter aan moet. Later op de middag kwam ze nog samen met haar dochter, die moest haar excuses aanbieden aan mijn dochter en deed dat schoorvoetend met de tranen over de wangen.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:38 schreef loveli het volgende:
Misschien heb je het al gezegd, maar wat was de reactie van haar ouders?
Heeft hij een abces? Goed in de gaten houden! Bel je hem wel elke dag?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef kwakz0r het volgende:
Bleg, broer loopt nu al sinds 24 juni met een ontstoken bakkes. Wortelkanaalbehandeling, afwachten, sneetjes, afwachten, zware antibiotica, afwachtrn, en mu eindelijk een doorverwijzing naar de kaakchirurg. jammer dat ie echt pas over een week terechtkan... arme vent slaapt en eet dus al drie weken nauwelijks...
Dat absoluut, maar even wakkerschudden zodat dat meisje zelf beseft dat ze wel een andere kant op moet en dan misschien ook hulp gaat aanvaarden is een gedachte die bij mij speelt..quote:Op maandag 11 juli 2011 09:47 schreef Ewelina het volgende:
@Marmar: klinkt eerder als voer voor een psycholoog....
Wat stom dat ze hem daar zolang mee laten lopen! klotewachttijden altijd beterschap voor je broer!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef kwakz0r het volgende:
Bleg, broer loopt nu al sinds 24 juni met een ontstoken bakkes. Wortelkanaalbehandeling, afwachten, sneetjes, afwachten, zware antibiotica, afwachtrn, en mu eindelijk een doorverwijzing naar de kaakchirurg. jammer dat ie echt pas over een week terechtkan... arme vent slaapt en eet dus al drie weken nauwelijks...
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef kwakz0r het volgende:
Dan de tuinquote:Op maandag 11 juli 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel. Of ik ga 1,5 uur naar de sportschool + misschien nog 15 km fietsen in normaal tempo. Of ik werk twee uur in de tuin, 15 minuten joggen + 15 km fietsen. Voor beide heb ik geen tijd en ik moet eigenlijk wat aan mijn rugvetjes doen. Maar de tuin ziet er ook niet uit. En de komende paar weken sta ik er alleen voor thuis, dus dan heb ik nergens meer tijd voor.
In de tuin werken is ook sport, right?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel. Of ik ga 1,5 uur naar de sportschool + misschien nog 15 km fietsen in normaal tempo. Of ik werk twee uur in de tuin, 15 minuten joggen + 15 km fietsen. Voor beide heb ik geen tijd en ik moet eigenlijk wat aan mijn rugvetjes doen. Maar de tuin ziet er ook niet uit. En de komende paar weken sta ik er alleen voor thuis, dus dan heb ik nergens meer tijd voor.
Ik zou de tuin optie doen. Dan heb je wat tijd voor jezelf en als het dadelijk toch al hectisch wordt kan je omgeving maar beter op orde zijn, dan is je hoofd dat nml ook eerder.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik reken d'r op!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef Perruche het volgende:
Hm vizor misschien, maar mij kennende komt er altijd iets bij de planning
Meervoud, abcessen, die maar niet rijpen. Gelukkigis de koorts wel minder / weg sinds pillrn, maar ik vind dat de tandarts het veel te lang heeft laten modderen. Het is niet normaal dat een volwassen kerel s nachts jankend van debpijn helemaal wanhopig aan de telefoon hangt. Hij is wel blij day ie nu een afspraak heeft, op mijn aanraden nog een ander ziekenhuis gebeld maar daar moest ie tot september wachten... heb m aangespoord ofwel nutrimel te gaan halen bij apotheek, of recepten te zoeken voor gepureerde groentesoepen. Hij kan zn mond maar een cm opendoen.... ik ga maandag een auto huren en met hem naar t ziekebhuis. Ik bel k elke dag ouders vanaf vakantoe ook en kennissen houden m een beetje in de gaten en kunnen rijden als er spoed is - geen ov in de buurt namelijk....quote:Op maandag 11 juli 2011 09:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeft hij een abces? Goed in de gaten houden! Bel je hem wel elke dag?
Het is wat meer werk dan wat onkruid wieden. Ik heb een duitse tuin qua oppervlakte.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik reken d'r op!
Geen buurtkinderen die je voor een euro aan het onkruid wieden kan zetten Tink?
Ehh kijken of je iets kunt vinden dat alleen het onkruid dood en anders doodspuiten en opnieuw zaaien.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
tuin!
Dat was gisteren ook zo leuk!
Wel even een tuin vraag: ons grasveld is een mengelmoes van gras en heel veel onkruid! We hebben graszaad gevonden, maar willen eigenlijk wel al dat onkruid eruit... Hoe pakken we dat het beste aan? Het is ongeveer 30m2
Geloof ook dat ik het er niet bij liet zitten.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Als het zo heftig is, kan je broer dan niet beter naar de eerste hulp gaan kwak?
um, ik vermoed dat ze hem daar ook een verwijzong naar gespecoaliseerde kaakchirurg geven... zei de tandarts en de weekendtandarts ook. Hij moet nu zn wortelpunt chirurgische laten schoonmaken of verwijderen, en daar is blijkbaar zelfs bij zulke spoed een wachttijd voor... maar als ie weer koorts krijgt gaan we naar de eerste hulp. :yquote:Op maandag 11 juli 2011 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Als het zo heftig is, kan je broer dan niet beter naar de eerste hulp gaan kwak?
Op een gegeven moment heb je geen gras meer over.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:
Ik begreep nooit wat er erg is aan "onkruid". Gewoon mee maaien, het is ook groen enzo. Alleen brandnetels en andere prikkers zou ik eruit halen.
naast zevenblad heb ik ook heel veel zuring. dat greoit tot meer dan een meter hoog en als je t maait zitten er harde stukken in je gras. Ik maai wel veel te weinig, obviously. Volgend jaar maak ik er lekker een tegelterras van!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:
Ik begreep nooit wat er erg is aan "onkruid". Gewoon mee maaien, het is ook groen enzo. Alleen brandnetels en andere prikkers zou ik eruit halen.
Wij hebben tegels maar het onkruid groeit er vrolijk tussendoorquote:Op maandag 11 juli 2011 10:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
naast zevenblad heb ik ook heel veel zuring. dat greoit tot meer dan een meter hoog en als je t maait zitten er harde stukken in je gras. Ik maai wel veel te weinig, obviously. Volgend jaar maak ik er lekker een tegelterras van!
Worteldoekquote:Op maandag 11 juli 2011 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks voor het recept, Muizel! Heb hem opgeslagen
[..]
Wij hebben tegels maar het onkruid groeit er vrolijk tussendoor![]()
Vervelend voor je broer!Hopelijk kort die wachtlijst ineens op magische wijze in ofzo
Leuk!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Jee vrij geregeld dus ik ga volgend weekend naar brugge. Lever volgende week wel mn vrije middag in, dan zit ik alsnog op 34 uur gemiddeldvanavond maar eens achter een bon jovi ticket aan maar ook zonder dat ticket gaan we
Da's handig! Maar dan moeten we wel alle tegels er eerst uitslopenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Worteldoek
In in ons geval op sommige plekken round up (vorige bewoners lieten alles maar groeienwat een bende).
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's handig! Maar dan moeten we wel alle tegels er eerst uitslopenDeze zal ik onthouden voor als we nieuwe tegels willen
![]()
En ja, hier liet de vorige ook alles staan geloof ik. Wij nu ook merendeel van de tijd, omdat het groeit als kool![]()
On the bright side: de heg lijkt hier en daar flink te groeien ook
Ja ga je RPM-en?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:45 schreef Perruche het volgende:
Hmmm.. ja wij hadden nooit gras! Als ik een tuin zou hebben zou ik een stuk betegelen (voor de BBQ) en dan een stuk gewoon keihard zo'n grasmat erop. Zunne broabantse tuin zou ik ervan maken met plantenbakken!
Ok ik heb er nu alweer een stuk vlaai inzitten dus vaizor maak je geen zorgen
O: 150 yoghurt met druiven en lijnzaad
T: stuk kersenvlaai
L: 2 boterhammen of pistoletje met iets en salade
T: 1 of 2 babybel kaasjes
B: 2x 20 minuten fietsen
T: pakje rijstmelk vanille
S: RPM (proberen )
D: pasta met prei, champignons, room.
ja heb het al eens eerder gedaan. Maar wil sporten vandaag en er zijn geen leuke lessen behalve RPM... van het weekend al kracht training gedaan dus dat wil ik niet nog een keer, misschien morgen. En wil wel eens kijken hoe het nu gaat!quote:
Vond je het leuk?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja heb het al eens eerder gedaan. Maar wil sporten vandaag en er zijn geen leuke lessen behalve RPM... van het weekend al kracht training gedaan dus dat wil ik niet nog een keer, misschien morgen. En wil wel eens kijken hoe het nu gaat!
Vermoeiend vooral, maar best OK. beetje saai maar dat vind ik alle cardio sportenquote:
Blanke nagellak?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik geloof dat ik allergisch ben voor de metalen sluitingen in m'n nieuwe Huit bh
Niets gevonden dus?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En door naar de volgende ronde, volgende week maandag CT-scan van de onderbuik.
En die kabel van dat cameraatje is nog best dik.
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En door naar de volgende ronde, volgende week maandag CT-scan van de onderbuik.
En die kabel van dat cameraatje is nog best dik.
Naar de kleermaker om er kunststoffen in te laten zettenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik geloof dat ik allergisch ben voor de metalen sluitingen in m'n nieuwe Huit bh
Balen!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja, bij riemen. Heb speciaal een nikkelvrije riem gekocht waar ik inderdaad geen last van heb.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
Oeps puff dat is jammer! En vervelend... heb je dat al eens eerder gehad?
* Perruche moet echt even gaan werken
Dat dus.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niets gevonden dus?
Wat op zich natuurlijk goed is, maar niet echt opschiet.
he bah! Hou jeh et wel in de gaten?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:00 schreef progje het volgende:
Niet echt bijgelezen, behalve dit topic..
Niks gevonden dus XM?. en was het pijnlijk of viel het mee?
Gisteren een aanrijding gehad op de A1 in de file...
Gozer knalde tegen ons op. Gelukkig niet heel hard.
Maar wij stonden al wel stil. En ik had het ook helemaal niet door want ik keek niet in de achterkijk spiegel omdat we al even stil stonden en ik met mijn man zat te praten.. Dus mijn hoofd knalde ook lekker naar voren en weer terug. Nu nog steeds een beetje last van mijn nek *baalt*
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zaten wat kristalletjes in mn blaas, wat kon duiden op blaasgruis (nu kan ik eindelijk speciaal kattenvoer gaan eten har har) maar zag er verder normaal uit. Ze wil mn onderbuik verder controleren. Ik kreeg het idee dat ze vond dat ik weinig plaste. Ik ga denk ik hooguit 4-5x per dag naar 't toilet om te plassen. Echt niet vaker. En soms hoef ik op kantoor ook wel gewoon eens een dag helemaal niet. Naja, voor mij normaal, maar Duuf zegt ook dat het weinig is.
Let je er wel een beetje op?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:00 schreef progje het volgende:
Niet echt bijgelezen, behalve dit topic..
Niks gevonden dus XM?. en was het pijnlijk of viel het mee?
Gisteren een aanrijding gehad op de A1 in de file...
Gozer knalde tegen ons op. Gelukkig niet heel hard.
Maar wij stonden al wel stil. En ik had het ook helemaal niet door want ik keek niet in de achterkijk spiegel omdat we al even stil stonden en ik met mijn man zat te praten.. Dus mijn hoofd knalde ook lekker naar voren en weer terug. Nu nog steeds een beetje last van mijn nek *baalt*
Mwoah valt mee..quote:
Niet bepaald nee. Oa over medicijnen.quote:
Blegh, ik hoop dat ze snel vinden wat er aan de hand is.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zaten wat kristalletjes in mn blaas, wat kon duiden op blaasgruis (nu kan ik eindelijk speciaal kattenvoer gaan eten har har) maar zag er verder normaal uit. Ze wil mn onderbuik verder controleren. Ik kreeg het idee dat ze vond dat ik weinig plaste. Ik ga denk ik hooguit 4-5x per dag naar 't toilet om te plassen. Echt niet vaker. En soms hoef ik op kantoor ook wel gewoon eens een dag helemaal niet. Naja, voor mij normaal, maar Duuf zegt ook dat het weinig is.
Mijn man heeft ook nog een beetje last van zijn nek, maar minder dan ik..quote:Op maandag 11 juli 2011 11:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Let je er wel een beetje op?
En hoe is het met man en auto?
Oeioei!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:07 schreef progje het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook nog een beetje last van zijn nek, maar minder dan ik..
En de auto is wel beschadigd helaas, de achterklap wil niet meer dicht, gelukkig blijft ie wel uit zichzelf naar beneden staan.. Het is een auto van 12 jaar oud of zo en bijna 300.000 op teller, maar hij rijdt nog als een zonnetje. Maar blijft balen. Hopelijk is het vrij eenvoudig te repareren..
En die jongen die achterop knalde had ook nog maar net zijn rijbewijs en zijn vader reed achter hem..
Hij wilde wel door de grond zakken volgens mij.
Oh jeetjequote:Op maandag 11 juli 2011 11:07 schreef progje het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook nog een beetje last van zijn nek, maar minder dan ik..
En de auto is wel beschadigd helaas, de achterklap wil niet meer dicht, gelukkig blijft ie wel uit zichzelf naar beneden staan.. Het is een auto van 12 jaar oud of zo en bijna 300.000 op teller, maar hij rijdt nog als een zonnetje. Maar blijft balen. Hopelijk is het vrij eenvoudig te repareren..
En die jongen die achterop knalde had ook nog maar net zijn rijbewijs en zijn vader reed achter hem..
Hij wilde wel door de grond zakken volgens mij.
Ja we hebben gegevens uitgewisseld en ik heb nog een foto van zijn rijbewijs gemaaktquote:Op maandag 11 juli 2011 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oeioei!
Wel geregeld met de verzekering mag ik hopen?
ik ben ook al 3x geweest. Heb tot nu toe 2 koppen koffie, 1 glaasje sinaasappelsap en een normaal glas water gedronken..quote:Op maandag 11 juli 2011 11:10 schreef Nallie het volgende:
Drinken jullie wel genoeg dan?
Ik ben nu al 3x geweest...
Ik ga maar eens een kop thee fixenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben ook al 3x geweest. Heb tot nu toe 2 koppen koffie, 1 glaasje sinaasappelsap en een normaal glas water gedronken..
Ik drink, zeker in de zomer, gewoon heel veel water..Vandaag nog niet zoveel, trouwens.
lekkere D gister! Je hebt wel niet zo heel veel gegeten, gisteren!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:41 schreef conleche het volgende:
Wil XM even heel veel strekte wil toewensen met alles, hoewel ik niet precies wat er aan de hand is, klinkt het erg naar.
Gisteren:
O: 1x geroosterd brood met filet A. en ui
T: 2x Dinosauruskoekje
L: 2x 1x geroosterd brood met zure light mayo, sambal manis, kalkoenfilet, tomaat, ui, paprika en basilicum.
T: Griekse yoghurt met zoetstof en nog een Dino-koekje (zitten per 3 verpakt, vandaar)
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: gegrilde kipfilet met rauwkostsalade, mie en oestersaus 1x geroosterd brood met 2 kroketjes.
T: 3 toffees
Vandaag:
O: 1x geroosterd brood met zure light mayo, sambal manis, kalkoenfilet en rauwkost. Gekookt eitje.
L: gerookte zalm en rauwkost
T: meloen met Griekse yoghurt
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: de kipfilet met mie in de herkansing. Even wat andere groenten halen aangezien de rauwkost bijna op zal zijn.
Je was het na 1 zomer nog niet zat?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
bokkepootjes hoef ik nooit meer, sinds ik ze zomers lang ingepakt heb
De Hema op Schiphol heeft een behoorlijk koekjes assortiment, dus die zou ik ook even bekijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
[..]
lekkere D gister! Je hebt wel niet zo heel veel gegeten, gisteren!
Oeh, dodnerdag ga ik ook kroketten eten!En misschien hebben ze wel bokkepootjes bij de AH to Go op schiphol!
Brrrrrrr.quote:
Nee, niet echt veel nee, maar gezien mijn eetlust is het een huge hoeveelheid.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
[..]
lekkere D gister! Je hebt wel niet zo heel veel gegeten, gisteren!
Oeh, dodnerdag ga ik ook kroketten eten!En misschien hebben ze wel bokkepootjes bij de AH to Go op schiphol!
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef sigme het volgende:
Ik ben de rest van de dag buiten bereik van het internet, als cocotrimonium zich nog meldt wil iemand namens mij haar lijstje vragen?
In combi met de Mr. Bean vraagquote:Op maandag 11 juli 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, niet echt veel nee, maar gezien mijn eetlust is het een huge hoeveelheid.
Wij hebben nog wildwater gekanood (Gekanoot? Gekano'd?) Dat was best leuk en spannend. 1x zijn we omgeslagen en een stuk meegesleurd, voor mij zonder gevolgen, maar de ex had een kapotte knie. Die had trouwens sws nogal last van z'n karma, aangezien hij bij het rotsen klauteren naar beneden gleed en geheel gekleed te water raakte. Op zich was het 30+ graden, dus niet heel erg. Maar z'n camera dacht daar anders over en was wel kaduuk. Verder is hij gestoken door horzels en een stuk van de trap gedonderd. En zijn z'n voeten enorm verbrand omdat hij die vergeten was in te smeren.
Tja.
In Rdam?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:52 schreef Ml-etje het volgende:
@Amsel, kaartjes Must zijn gewoon 48 euroehh ik pas geloof ik
![]()
Ga wel Blenderen ofzo.
Als 'ie suīcidaal was wel...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Receptje voor coq au vin, met als hoofdingrediënt '1 blije scharrelkip"Lijkt mij stug dat er op welke manier dan ook sprake kan wezen van een blije kip
Roeien of kanoënquote:Op maandag 11 juli 2011 09:05 schreef Phaidra het volgende:
XM heeeeel veel sterkte straks.
Ook sterkte voor de bikkel van Marmar!
Co, knuffel. We hebben je wel gemist de afgelopen weken!
Ik ben nog wat rozig van het kamperen. Toch een beetje verbrand in m'n gezicht. En spierpijn van het roeien, zelfs bij het typen voel ik het.
Officieel zelfs kayakken.quote:
gekanoodquote:Op maandag 11 juli 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, niet echt veel nee, maar gezien mijn eetlust is het een huge hoeveelheid.
Wij hebben nog wildwater gekanood (Gekanoot? Gekano'd?) Dat was best leuk en spannend. 1x zijn we omgeslagen en een stuk meegesleurd, voor mij zonder gevolgen, maar de ex had een kapotte knie. Die had trouwens sws nogal last van z'n karma, aangezien hij bij het rotsen klauteren naar beneden gleed en geheel gekleed te water raakte. Op zich was het 30+ graden, dus niet heel erg. Maar z'n camera dacht daar anders over en was wel kaduuk. Verder is hij gestoken door horzels en een stuk van de trap gedonderd. En zijn z'n voeten enorm verbrand omdat hij die vergeten was in te smeren.
Tja.
Misschien heeft 'ie vooraf van de wijn gesnoept.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Receptje voor coq au vin, met als hoofdingrediënt '1 blije scharrelkip"Lijkt mij stug dat er op welke manier dan ook sprake kan wezen van een blije kip
Een haan is nog steeds een kip toch? Hennen en hanen zijn allebei kip?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef Blurred86 het volgende:
sowieso is coq au vin met kip een beetje raar natuurlijk
uh ja, daar had ik even niet bij stilgestaanquote:Op maandag 11 juli 2011 12:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een haan is nog steeds een kip toch? Hennen en hanen zijn allebei kip?
Haha krakelingen en kaasvlinders hierquote:Op maandag 11 juli 2011 11:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
bokkepootjes hoef ik nooit meer, sinds ik ze zomers lang ingepakt heb
Toastjes en granenrepen (met chocovullingquote:Op maandag 11 juli 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha krakelingen en kaasvlinders hier
Dan nog, als ie eenmaal mort is zal ie niet meer erg joyeux zijn neem ik aanquote:Op maandag 11 juli 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie vooraf van de wijn gesnoept.
Jaquote:
Moet je wel mijn friendrequest accepteren, kan ik je stalken terwijl je levelt! Ik ben gisteren level 60 geworden, jajaquote:
Kom ik aanzetten met lvl12quote:Op maandag 11 juli 2011 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moet je wel mijn friendrequest accepteren, kan ik je stalken terwijl je levelt! Ik ben gisteren level 60 geworden, jaja
quote:
Goeie keus!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb de shoarmaschotel voor zaterdag gepland trouwens, in mn weekmenu
Haha daar was ik al bang voor jaquote:Op maandag 11 juli 2011 13:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeie keus!
Er hoort rijst bij maar je kan hem ook gewoon zo eten, whatever floats your boat.
O ik moest van de chef-kok zeggen dat de drank essentieel is voor de saus. Daar krijgt ie zijn aparte smaak van.
Haal anders gewoon een flesje mooikaap bij de appie, 2 euro per fles. Voor koken zal het niet veel uitmaken of het 'goede' wijn is neem ik aan?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha daar was ik al bang voor jaIk ga maar ergens drank scoren dan! Of misschien heb ik nog wel een overjarige fles wijn in m'n barretje staan
Kreeg ze voor afstuderen van de uni, heb van zowel BA als MA nog staan
Alleen effe checken of het wit is dan!
quote:
De activiteit was kanoën / kayakken, maar de spierpijn komt door het bedienen van de peddels >> roeien. Of mag je dat niet roeien noemen?quote:
Dat klinkt alsof je op een zelfgebouwd vlot zit en nauwelijks vooruit komt. Wat soms ook wel waar wasquote:
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je op een zelfgebouwd vlot zit en nauwelijks vooruit komt. Wat soms ook wel waar was.
Peddelen it is!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:41 schreef loveli het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peddel
Roeien is volgens wikipedia dat je achterstevoren zit en de riem is verbonden met de boot.
Zoiets was idd het plan, indien wat ik nog heb niet gaat voldoenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haal anders gewoon een flesje mooikaap bij de appie, 2 euro per fles. Voor koken zal het niet veel uitmaken of het 'goede' wijn is neem ik aan?
Nog 1 pagina reflectie tikken en ik heb al mn bachelorvakken afgerond. Toch knap hoe lang ik het weet te rekken.
Beter een psychiater dan een psychopaat... die had ikquote:Op maandag 11 juli 2011 13:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van mijn psychiater rijinstructeur
Oh ja klopt, sorry! Nou ja dan maar heel veel succes, je kan hetquote:Op maandag 11 juli 2011 13:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van mijn psychiater rijinstructeur
Nou kan je al fietsend tringenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik kreeg net een fietsbel van de buurman! Die lag al jaren in een kastje
en mijn bel was kapot!
![]()
Vergeet vooral de talloze zeer nabije bezoekjes aan het riet niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je op een zelfgebouwd vlot zit en nauwelijks vooruit komt. Wat soms ook wel waar was.
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vergeet vooral de talloze zeer nabije bezoekjes aan het riet niet.
Zodra ik henk tegenkwam, was het weer tijd om het riet te inspecterenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vergeet vooral de talloze zeer nabije bezoekjes aan het riet niet.
Done! Nu hopen dat ze het goedkeuren (het moest via een website, maar de submit knop ontbrakquote:Op maandag 11 juli 2011 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zoiets was idd het plan, indien wat ik nog heb niet gaat voldoen![]()
Nog even doorzetten Chicoface![]()
En dat laatste is best handig om te weten!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zodra ik henk tegenkwam, was het weer tijd om het riet te inspecteren.
En met de boom. Ik vond later op plaatsen waar het licht niet kan komen nog stukjes boom terug.
@henk, jouw kayak heeft wel mooi even opgemeten dat het slootje precies 1 kayaklengte breed was.
Dat is heel verstandig.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
HPKW, ja ben gewoon lekker thuis nu. Enige dat nog op de agenda staat is een vve-vergadering vanavond.
Dat, ja. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niets met kamperen heb.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Blurred86 het volgende:
haha jullie kampeer- en kayak-avonturen klinken echt leuk
Inderdaad ja!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Blurred86 het volgende:
haha jullie kampeer- en kayak-avonturen klinken echt leuk
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:36 schreef Chicolate het volgende:
"Neeee ik wil niet in het riet ik wil niet in het riet ik wil niet in het riet" *zucht*
Zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Volgens mij de meest gehoorde uitspraak van gistermiddag.
Straks naar utrecht met m'n spulliesquote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Volgens mij de meest gehoorde uitspraak van gistermiddag.
Nu al gepakt Puff? Je vliegt woensdag toch pas?
Maar, wat is het dan wél? Sterkte ermee en wat waardeloos dat je dan pas terecht kan.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:49 schreef Ml-etje het volgende:
en
![]()
Geen trombosebeen, wel op blijven letten als het behalve rood en warm ook een harde schijf wordt met spoed naar de HAP.
Verwijsbrief voor een duplex (aderonderzoek) maar ik kan pas de 16e augustus terecht...
Ik heb morgen een telefonische afspraak weer met de bedrijfsarts. Tot dusver is het naar eigen inzicht werken/rusten. Ik vermoed dat dat zo blijft tot na de CT-scan. Morgen heb ik een overleg bij een van onze producenten en daar ga ik wel heen. Is eindje rijden, maar dat lukt wel, dat heb ik dit weekend wel gemerktquote:Op maandag 11 juli 2011 14:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is heel verstandig.Wat is je werkplanning? Af en toe een halve dag ofzo?
ha! Dat heb ik nou met mensen die perse willen mailen als het ook met een kort telefoongesprek kan worden afgehandeld.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Chicolate het volgende:
1. Mensen die willen dat je hen belt voor dingen die ook per mail kunnen
2. Mensen die willen dat je hen belt en vervolgens voor 3 uur al naar huis zijn
3. Nu moet ik morgen weer bellen
Als je me per se wil spreken, bel je mij maar mooi.
Ik moet een paar persoonlijke gegevens opgeven zodat ik uren kan declareren. Over de telefoon moet ik dus mijn volledige naam gaan spellen etc. Dan vind ik een mailtje waarbij je gewoon copy-paste kan doen toch een stuk handiger.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ha! Dat heb ik nou met mensen die perse willen mailen als het ook met een kort telefoongesprek kan worden afgehandeld.
Bellenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ha! Dat heb ik nou met mensen die perse willen mailen als het ook met een kort telefoongesprek kan worden afgehandeld.
^^quote:Op maandag 11 juli 2011 15:01 schreef Tinkepink het volgende:
Bellen is irritant. Mensen verstaan je niet, je moet namen etc spellen (ik heb 2 namen die verschillende soorten spelling kunnen hebben), je kunt het niet even tussendoor doen en je moet allebei op hetzelfde moment tijd ervoor hebben. Oh en als je een afspraak maakt kan je het niet later terugzoeken.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Tinkepink het volgende:
Mailen is zo irritant. Soms blijf je elkaar maar berichtjes sturen, terwijl je telefonisch na 3 zinen klaar zou zijn geweest.
Dat, en ik vergeet altijd wel iets vanwege belzenuwenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bellen is irritant. Mensen verstaan je niet, je moet namen etc spellen (ik heb 2 namen die verschillende soorten spelling kunnen hebben), je kunt het niet even tussendoor doen en je moet allebei op hetzelfde moment tijd ervoor hebben.
Dat, én je moet gelijk overal je woordje klaar voor hebben. En ik ben een nadenkert. Of dom, want soms weet ik dingen niet gelijk hoe ik het wil of hoe ik moet reageren.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bellen is irritant. Mensen verstaan je niet, je moet namen etc spellen (ik heb 2 namen die verschillende soorten spelling kunnen hebben), je kunt het niet even tussendoor doen en je moet allebei op hetzelfde moment tijd ervoor hebben. Oh en als je een afspraak maakt kan je het niet later terugzoeken.
Probeer iig jezelf in bescherming te nemen. Ik ben jaren terug ook een keer geopereerd en toen begon ik met halve dagen werken en dat ging hartstikke goed, totdat ik thuis kwam en ongeveer neerstortte omdat ik zo verschrikkelijk moe was. Eigenlijk wil je dat voorkomen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb morgen een telefonische afspraak weer met de bedrijfsarts. Tot dusver is het naar eigen inzicht werken/rusten. Ik vermoed dat dat zo blijft tot na de CT-scan. Morgen heb ik een overleg bij een van onze producenten en daar ga ik wel heen. Is eindje rijden, maar dat lukt wel, dat heb ik dit weekend wel gemerkt. Dus ja, beetje zelf aanvoelen wanneer de koek op is. Net liggen slapen, toch ongemerkt wel wat stress door het onderzoek. Vannacht ook elke keer over gedroomd, dat we te laat waren, dat het onderzoek helemaal verkeerd ging, nare uitslagen, etc. Meh.
Als je dan dom bent, ben ik ook domquote:Op maandag 11 juli 2011 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat, én je moet gelijk overal je woordje klaar voor hebben. En ik ben een nadenkert. Of dom, want soms weet ik dingen niet gelijk hoe ik het wil of hoe ik moet reageren.
Als je dan maar genoeg supplementen en vitamines slikt!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het gaat wel. Maak alleen niet de beste keuzes op het moment qua eten. Achja.
Er zit een rem op mijn ad-remquote:Op maandag 11 juli 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als je dan dom bent, ben ik ook dom![]()
Nee XMert, wij zijn gewoon verminderd ad-rem
Ja zomervakantie.Nu ja ik ben allang blij dat het niet zo ernstig is dat ze me meteen af wil voeren.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar, wat is het dan wél? Sterkte ermee en wat waardeloos dat je dan pas terecht kan.
Gordelroosquote:Op maandag 11 juli 2011 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht met die roodheid nog ff aan gordelroos ofzo. En idd fijn dat het geen trombose is en dat ze je niet hebben gehouden daar.
Even testen of de druk in mijn aderen goed is doen ze nog jaquote:Op maandag 11 juli 2011 15:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM![]()
![]()
MI: oe ja maf van je beenverdere onderzoekjes komen nog?
Wie is dat? Is dat niet een of andere pipo van een of andere oude serie?quote:
HA is huisartsquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie is dat? Is dat niet een of andere pipo van een of andere oude serie?
Oh! Ja, die was wel aardig. Hoewel ik wel een tikkeltje twijfel aan zn deskundigheid. Vroeg nl. aan de urologe vandaag of je blaas ook aan banden vastzit en dat is dus niet het geval. Terwijl de BA zei van jaaaaaa je hebt EDS dus misschien heb je wel last van je banden van je blaas.quote:
Ken ik nietquote:
Oja. Mocht ik nooit kijken. En daarna ging het naar de kabel geloof ik en dat hadden we niet.quote:
In de afgelopen vijf jaar heb je ook alle herhalingen gemist? En de film?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja. Mocht ik nooit kijken. En daarna ging het naar de kabel geloof ik en dat hadden we niet.
Die urologe heeft er wel wat langer voor doorgeleerd dus vergeef het hemquote:Op maandag 11 juli 2011 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh! Ja, die was wel aardig. Hoewel ik wel een tikkeltje twijfel aan zn deskundigheid. Vroeg nl. aan de urologe vandaag of je blaas ook aan banden vastzit en dat is dus niet het geval. Terwijl de BA zei van jaaaaaa je hebt EDS dus misschien heb je wel last van je banden van je blaas.
Mja.
BA is ook bekend van zijn geweldige tell-sell reclamesquote:Op maandag 11 juli 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja. Mocht ik nooit kijken. En daarna ging het naar de kabel geloof ik en dat hadden we niet.
Jep!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:24 schreef loveli het volgende:
[..]
In de afgelopen vijf jaar heb je ook alle herhalingen gemist? En de film?
Dat doe ik altijd, als ze me in mn lunchpauze bellen voor iets nutteloos, gnagnaquote:Op maandag 11 juli 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
Of dat ze na een telefoongesprek vragen of je de gemaakte afspraken even kunt mailen
Als je een vriezer hebt: doen! Hoef je niet alles in 1 x op te eten omdat het bederft.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:36 schreef Chicolate het volgende:
Zit een beetje in mn kookboeken te bladeren (ik moet de koelkast leegeten want kom straks een maand niet thuis en heb nog wat ingredienten staan waarvan ik niet weet wat ik ermee zal doen.) kom ik uiteraard een recept voor chocolade ijs tegen en ik heb alle ingredienten in huis.
Daar heb ik ķķk alle ingredienten voor in huisquote:
Heb ik. Anders zou ik geen ijs kunnen makenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je een vriezer hebt: doen! Hoef je niet alles in 1 x op te eten omdat het bederft.
Subtiel van 'em.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft 'm voor me gekocht, dus geen idee wat ie gekost heeft.
Had erom gevraagd hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |